Hakutulokset

  1. H

    Voinko olla raskaana näin pian, kokemuksia?

    Eli sain siis varhasen km:n uudenvuodenpäivänä ja vuoto kesti viikon. Kp 16 bongasin sit oviksen ja nyt siis kp 27 ja testasin babyplussan testillä hailakanhailakan haamun joka kuiteskin ilmestyi testiajan sisään. (viivanpaikkaa ilmeisesti ei kyseisessä testissä pitäisi olla)? Nyt mietityttää...
  2. H

    Ovis keskenmenon jälkeen?

    Siinäpä se kysymys eli tuleeko ovis ennen kuukautisia vai miten? Varhainen keskenmeno ja nyt laskujen mukaan ovista oottelen et pääsis uutta yrittään, mut ei vain näy ja tikut loppuu kohta kesken.. |O
  3. H

    Biokemiallinen raskaus, kyssäri

    Epäilen että minulla oli em. raskaus, tein monta positiivista raskaustestiä jo ennen kuukautisten poisjääntiä ja ne alkoivat kuitenkin 5 päivää myöhässä. Vuotoa jatkunut jo 5 päivää, eli yli normaalin keston. Mitenkäs uuden raskauden yritys tässä tilanteessa, voidaanko yrittää jo heti kun...
  4. H

    Takaisin palailen..

    Eli menkat alkoi sitten kivuliaina eilen illalla ja vahvistuivat vain aamuun eli ei taida toivoakaan enää olla että pieni mukana olisi :'( Joten palailen tänne puolen jännäileen teidän kanssa uudelleen ja jospa seuraavalla kerralla olisi parempi onni :)
  5. H

    Niin epätodellista..mutta vissiin totta!

    Tein tossa aamulla aconilla vielä testin ja siihen ilmesty saman tien selvä viiva kontrollin viereen et kai sitä raskaana sit ollaan :D Varmistin vielä halpa-testin liuskalla minkä pitäs näyttää vasta ylihuomenna ku kierto on vasta 25/26 nyt ja siihenki ilmesty hailakka viiva testiajan sisään...
  6. H

    Oviksesta edelleen..

    Oon jo monesti täältä oviksesta kyselly, mut menee taas yli hilseen ni pakko kai se on jatkaa :ashamed: Elikkäs, tikuttelin viikko sitten kp10-12 haaleita haamuja ja sitten oli kp13-14 täysin negoja, ei haamuja lainkaan. Kp 15 eli eilen en viittiny tehä olleskaa ja nyt tänään, eli kp16 huvikseni...
  7. H

    Pikakysymys ovistestistä

    Tein just testin ja siinä oli ihan ohut haalea, juuri havaittavissa oleva viiva, meinaako se et ovis on lopuillaan, siis ollu jo? Vähä on menkat heitelly ja laskin et tänää alan tikuttaan mut joko myöhästyin? Vai tummuuko se sit ovikseen päin, nyt ois eka ovis moneen kuukauteen? Testi...
  8. H

    Imetyksen lopettamisen jälkeen raskaaksi

    Elikkä kyselisin kuinka nopeeta on tärpänny kun ootte imetyksen lopettaneet? Tänään ensimmäinen vieroituspäivä tissistä tytöllä ja ei oo helppoo kummallakaan, mut koitettava vaa jaksaa ja aatella tulevaisuutta ja uutta raskautumisen mahollisuutta ;)
  9. H

    Ovis ja imetys

    Voiko ovis jäädä tulematta imetyksen takia, onko tietoa? Nyt on yritelty toista kohta 3 kk ja oon tikutellu eikä oo ovista ollu kertaakaan :o Imettelen vielä kohta 1,8-vuotiasta tyttöö, tosin ens kuun aikana ois aikomus lopetella. Jos ei sittenkään ovista löydy niin kannattaa varmaan lekurille...
  10. H

    Oviksesta

    Kuinkaha yleistä mahtaa olla ettei ovista tuu lainkaan? Nyt oon täs kierros tikutellu jo reilun viikon (alotin jo ennen kierron puoltaväliä ettei mee ohi, säännöllinen kierto) eikä tulosta tuu ja ihmetyttää vain ovuloinko sit lainkaan. Edellises kierros alotin tikuttaan paria päivää "myöhäs" ja...
  11. H

    Saa onnitella!

    Tänään sitä taas on vanhennuttu vuojella, eli 23 on plakkarissa.. :whistle: =) Miten se tuo aika juokseekin niin nopeeta, vasta tuntuu ku täytti 18.. :kieh:
  12. H

    Missasinkohan oviksen?

    Mulla on säännöllinen kierto noin 25-26 päivää, enkä päässy ennen tätä aamua testaamaan ovistikulla ja nyt se oli nega. Sit rupesin laskeen et se ois pitäny alottaa jo 2-3 päivää sitten se testailu ja nyt ku oon myöhäs ni karkaskohan se kokonaan ny nuis paris viime päiväs se ovis? Tänään pitäs...
  13. H

    Mitä ihmettä??

    Kävin just vessassa ja paperiin jä ihan vähän haaleeta verta,vaikka menkkojen pitäs alkaa vasta ylihuomenna ja ovat tosiaan päivän tarkat olleet aina, ei ikinä varsinkaan "etukätee" oo alkaneet? Menikö tässä mun raskanaolomahikset kokonaan vaik vielkö tää voi olla jotain muuta? Tietty ny...
  14. H

    Halpa-testi.fi

    Sattusko kellään olemaan kokemusta em. firman raskaus-ja ovistikuista? Tilasin niitä viime viikolla ja nyt tässä malttamattona oottelen keskiviikkoo pääsenkö testaileen vai alkaako menkat.. :whistle: :D Ihan vain joutavia täs keksiskelen et kulus toi aika nopeeta.. ja tiettyhä kiva kuulla jo...
  15. H

    Mielenkiinnolla kyselen..

    ..kuinka nopeeta on tärpänny kun olette raskautta alkanu yrittään? Mulla ja miehellä hirmu vauvakuume ja nyt on viikon verran yritelty, päivittäin varmuuden vuos kun oli oviskin tos välissä.. :D :whistle: Mietityttää kans vaikuttaa imetys millää lailla asiaan, tyttö nyt 1,5-vuotias ja tarkotus...
  16. H

    Anttila-asiaa

    Tietäskö kukaan saako netanttilassa myynnissä olevia tuotteita myös Anttila-tavarataloista? Rikkaimuria himoitsisin ja kätevämpi ois hakea suoraan kaupasta ilman postikulujakin?
  17. H

    Nyt vinkkejä tänne, kiitos!

    Elikkäs nyt ois tarkotus ens yönä alottaa vierottaan tuota meijän 1v2kk ikäistä tissitakiaista yötissistä; mitenkähän tämä ois järkevin toteuttaa, ku ollaan perhepetissä nukuttu ja tosiaan on tissin kimpussa vähän väliä. Lähinnä se mietityttää et meenkö ite toiseen huoneeseen kokonaan ja jätän...
  18. H

    Kortisonista kysymys

    Kun nyt tytön ihottumaan jouduttiin kortisoni alottaan, niin sellanen kysymys että pitääk se sit illalla pestä pois? Mulla kun ei minkään sortin kokemusta oo ko. aineesta ja unohtu kysyä. Siis aamusin on ohjeistus laittaa, mut onko se pestävä illalla pois? Kiva jos joku valasee :flower: =)
  19. H

    Nirso syöjä 1v2kk, muita?

    Elikkäs tyttö sairasteli ekan kerran elämässään tuossa pari viikkoa sitten ja tietenkään ruoka ei maistunut juuri. Harmi vain että se jäi tavaksi. Ennen niin kiltisti aamu- ja iltapuurot synyt tyttö hylkäsi kokonaan puuronsyönnin, samoin lähestulkoon kaikki purkkisoseet ja jogurtit. Myöskäään...
  20. H

    Soutulaite

    Suositelkaas mulle hyvä ja edullinen soutulaite, missä hinta ja laatusuhde kohallaan!

Yhteistyössä