Mielenkiinnolla kyselen..

..kuinka nopeeta on tärpänny kun olette raskautta alkanu yrittään? Mulla ja miehellä hirmu vauvakuume ja nyt on viikon verran yritelty, päivittäin varmuuden vuos kun oli oviskin tos välissä.. :D :whistle: Mietityttää kans vaikuttaa imetys millää lailla asiaan, tyttö nyt 1,5-vuotias ja tarkotus syksyllä lopetella, mut ennemmin jos ei ala raskautta kuulua, vaikuttaahan se varmaan vähän kuiteskin? Tosin en enää öisin imetä. Jospa tärppäis pian, tää kuume on kyllä iha mahoton :D Ja saa tähä muutki kuumeiset kirjotella =) :wave:
 
esikko sai alkunsa kolmannesta kierrosta ilman mitään yrittämisiä. nyt on menossa yk7. hohhoijaa. imetyksen lopetin justaansa ja aloin laihduttaa, jos ne auttaisi. miehen kanssa puhuttiin että jos ei pariin kuuhun mitään tapahdu, käyn gynellä.

ootko kokeillut ovulaatiotestejä? mulla on kolme kamua raskautuneet imetyksen aikana, pari taasen muutama kuukausi imettämisen lopetuksen jälkeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
esikko sai alkunsa kolmannesta kierrosta ilman mitään yrittämisiä. nyt on menossa yk7. hohhoijaa. imetyksen lopetin justaansa ja aloin laihduttaa, jos ne auttaisi. miehen kanssa puhuttiin että jos ei pariin kuuhun mitään tapahdu, käyn gynellä.

ootko kokeillut ovulaatiotestejä? mulla on kolme kamua raskautuneet imetyksen aikana, pari taasen muutama kuukausi imettämisen lopetuksen jälkeen.

En oo kokeillu ovulaatiotestejä vielä ainakaan, kun vasta tosiaan viikko takana, mut mulla on tosi säännöllinen kierto. Ei meil oo mitää ehkäsyä ollu olleskaan, mut on ns. "varmojen päivien" mukaan touhuiltu mitä on ja ny sit ollaa sormet ja varpaat ristis et tärppäis pian =)

Esikoinen tärppäs meillä heti kun sain muutaman kilon painosta pois ja nyt sitä on niistä ajoista tippunu reilu 20, et ei pitäs siitä olla ainaskaan kiinni. Onnee teille kans yritykseen =) odottavan aika on pitkä - jo ennen raskauttakin :/
 

Meillä yriteltiin ekaa 2kk ja tää toinen tärppäs kolmannesta yk:sta..Tuo viikko ei oo vielä hirmu pitkä aika, joten tuskin ovistestit on viel tarpeen =)
Toisille tuntuu vaikuttavan tuo imetys raskautumiseen, mut toisilla taas ei..
Kovasti plussaonnea teille joka tapauksessa!
 
Meillä on yritystä takana vasta 2kk eikä ole ollut tuuria lainkaan. :'(
Pillerit lopetin siis n.2kk sitten. Vauvakuume on TODELLA suuri, toivottavasti ei tarvitsisi kauaa odottaa noita plussauutisia....
 

Yhteistyössä