Pikakysymys ovistestistä

Tein just testin ja siinä oli ihan ohut haalea, juuri havaittavissa oleva viiva, meinaako se et ovis on lopuillaan, siis ollu jo? Vähä on menkat heitelly ja laskin et tänää alan tikuttaan mut joko myöhästyin? Vai tummuuko se sit ovikseen päin, nyt ois eka ovis moneen kuukauteen? Testi halpa-testin liuska. Kiitos tosi paljo jos joku nyt auttas epätietosta:)
 
mulla ainakin käy niin että pikku hiljaa tummuu oviksen lähestyessä tuo viiva ja on lopulta yhtä tumma/tummempi kuin testiviiva (=ovis 24-36h päästä)) Joskus kun olen oviksen testannut, ni olen seuraavana päivänä vielä testannut ni on viiva tosi hailakka taas..jos näkyy ollenkaan. Toivottavasti on jotain apua. :)
 
mie aloitin tekeen ovistestejä jo kp 9; eka päivänä ei tullu mitään muuta ku kontrolli viiva, seuraavana päivänä haamujen haamu, sitten kp: 11,12,13 haamuja ja eilen sitten aika vahva plussa, tänään Paljon vahvempi vielä.. että huomenna selviää menikö jo ohi...sitten en tiedä mitä on jos huomenna vielä on plussana..sitten täytyy olla hormoonihirviö jo.. :kieh:
 

Yhteistyössä