Mitä ihmettä??

Kävin just vessassa ja paperiin jä ihan vähän haaleeta verta,vaikka menkkojen pitäs alkaa vasta ylihuomenna ja ovat tosiaan päivän tarkat olleet aina, ei ikinä varsinkaan "etukätee" oo alkaneet? Menikö tässä mun raskanaolomahikset kokonaan vaik vielkö tää voi olla jotain muuta? Tietty ny jännänny nii et koko kierto menny sekaste.. :ashamed: No ei kai se auta ku ootella vahvistuuko se tosta sit kunnon vuojos. Kauhea harmitus iski ku oottanu keskiviikkoo hupsuna ja sit iskiki iha puun takaa.. :kieh:
 
Mulla menkat myös myöhässä. nyt on jo kp 51...testi näytti viime tiistaina negaa ja nyt on parina päivänä tullut myös vaaleanpunaista "limaa" paperiin pyyhkiessä! mitähän kummaa tämä nyt sitten on??
 
:/ toivottavasti teille kaikille tulee plussa vielä! mulla alko viimeksi menkat parin päivän hissuttelulla, vaikka yleensä se on hanat auki samantein. mutta nyt tuli 2-3päivää tosi pientä vuotoa ja sitten vasta runsaampaa. tein kyllä testin menkkojen jälkeen :ashamed: ja negaa näytti. kas kun mulla MONTA kaveria plussannut niin että menkat silti tulleet.
 
No menkatha nää taitaa sit olla eikä enempää tai vähempää|O Kyllä ottaa päähän va pääseepähä nyt sit testaileen uusilla ovistikuilla "yrittää ihtiään tsempata" :whistle: ;) mut parempaa onnee teille muille =)
 

Yhteistyössä