Voinko olla raskaana näin pian, kokemuksia?

Eli sain siis varhasen km:n uudenvuodenpäivänä ja vuoto kesti viikon. Kp 16 bongasin sit oviksen ja nyt siis kp 27 ja testasin babyplussan testillä hailakanhailakan haamun joka kuiteskin ilmestyi testiajan sisään. (viivanpaikkaa ilmeisesti ei kyseisessä testissä pitäisi olla)?

Nyt mietityttää kuinka sekaisin kierto on km:n vuoksi ja voinko olla ylipäätään raskaana näin pian uudelleen, normaali kierto olisi vain 26 päivää. Ja onko luteaalivaihe liian lyhyt. Mielessä pyörii miljoona kysymystä enkä osaa nauttia mahdollisesta plussastakaan kun tuntuu et kesken menee taas jos olen.. :ashamed: Mutta siis kelllään kokemuksia heti raskaaksitulosta km:n jälkeen, olisi kiva kuulla? =)
 
Jos hcg:tä vielä veressä edellisestä raskaudesta testi näyttää plussaa. Minulla laski parissa kuukaudessa KU:n jälkeen nollaan.
Mutta onhan noita uusia 'pikaraskauksiakin' keskenmenon jälkeen nähty! Että jaksamista stressaavaan tilanteeseen :hug:
 
Kiitos vastauksista ja toivotaan että pikkuinen olisi ja pysyisi mukana =) Testailen uudemman kerran ylihuomenna ja jos viiva vahvistuu tuskin kyse enää silloin voisi olla edellisen raskauden hormoneista vai? Oishan ne varmaan sit ovistestitki mahollisesti viivaa sillo näyttäny kun raskauttaki näyttivät? Mut toivotaan parasta ja koitetaan olla pelkäämättä pahinta :)
 
iltaa,
ovistahan ei vissiin tapahdu ennen ku hormoonit on km jälkeen tasaantuneet...
joku ties kertoa...

mulle kävi samalla tavoin, km jälkeen tulin heti uudestaan raskaaksi josta sain iloita reilut 2 viikkoa, kunnes lauantaina km vuoto alkoi...ja nyt pitääkin sit yks kierto ehkästä. Siis nämä molemmat on mennyt ihan alussa just niillä riskiviikoilla rv5/6.

Toivon sydämestäni, että sinä saat iloisia plussauutisia sekä nauttia odotuksesta. Kannattaa ehkä kuitenkin käydä näytillä Gynellä, sit ku raskaus on hetken jatkunut. Tai minä ainakin menisin.
tuu sit kertoo ne plussauutiset!
 
Mitenhän tämä nyt pitäisi tulkita, tein testin ja se oli vain hieman tummempi ja selvemmin erotettavissa kuin sunnuntainen testi :eek: Odotin paljon tummempaa, viimeksikin oli kahen päivän jälkeen ihan tumma selkeä viiva. Toi km kyllä sotkee kiertoa, mut laskeskelin et menkat alkas mahollisesti huomenna tai ylihuomenna jos alkaakseen ovat eli ei kai tässä voi kun jatkaa tätä hermoja raastavaa odotusta.. :/

Pamu k: joo täytyy kai se gynelle aika varata jos tämä nyt totta on. Ja keskenmenoonkin oon varautunu senkin takia kun vasta pari kuukautta oon syöny kilpirauhasen vajaatoimintaan lääkkeitä ja yleistä kuulemma on tässä tilanteessa. Plussaonnee sulle kans, eiköhän se 3. kerta toden sano =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hipsuli:
Pamu k: joo täytyy kai se gynelle aika varata jos tämä nyt totta on. Ja keskenmenoonkin oon varautunu senkin takia kun vasta pari kuukautta oon syöny kilpirauhasen vajaatoimintaan lääkkeitä ja yleistä kuulemma on tässä tilanteessa. Plussaonnee sulle kans, eiköhän se 3. kerta toden sano =)


joo kevättä kohti.
jospa se onkin noin, 3. kerta kolmannesta lapsesta...toivotaan näin!
 
Testailin tänään uudelleen ja sain nyt ihan vahvan viivan :heart: Kai se on uskottava et raskaana ollaan , tosin uskalla vielä kovin nauttia kun keskenmenonpelko kaihertaa mielessä ja edellinen niin kirkkaana vielä mielessä.. mutta toivossa eletään että nyytti nyt kotia saataisiin =)
 

Yhteistyössä