Hakutulokset

  1. N

    Mille sit tää kuulostais

    Emmi Hertta Karoliina
  2. N

    Te joilla enneaikaisia supistuksia (vko 24->)

    Oliko jokin syy miksi supisteli, esim.tulehdus tai muu? Aiheuttiko ne supparit nopeasti kypsymistä kohdunsuulla? Onko kenellään ollut jo 27 vkolla pehmeä kohdunsuu? Kyselen kun ittellä on pehmennyt paikat ja supistelee ja kiristelee nyt aika herkästi, et uskaltaako tässä mitään...
  3. N

    Veriseulan arvot, miten niitä pitäis lukea?

    Eli mulle on merkattu tuloksiin S-PAPP-A 595,37mU/L S-HCG-B-V 43,37ug/L NT 2,1mm Siis mitkä on viitearvot näille? Ja mitä tarkoittaa tuloksien yhteydessä oleva merkintä MoM. Pelottaa onko noissa mun luvuissa jotain häikkää.
  4. N

    Miten voin liittää kuvia tekstiin tänne???

    Oon niin onneton näiden koneiden kanssa että en oikein tajua miten saisin liitettyä kuvan tekstin lisäksi...
  5. N

    Kellään tehty STERILISAATIO...

    Itse mietin ajatusta tehdä kyseinen toimenpide kun olen synnyttänyt. Mietityttää että tuleeko siitä jälkituntemuksia tai vaivoja.
  6. N

    Parvorokosta

    Onko kukaan sairastanut sitä raskausaikana ja jos on niin tuliko siitä mitään ongelmia tai seurauksia? Pelottaa kun itse en ole sairastanut sitä aiemmin ja eskarilaisen ryhmässä on ollu sitä nyt liikkeellä. Pelottaa että se tulee sit mulle ja aiheuttaa jotain sikiölle.
  7. N

    "Vihreä valo mieheltä"-pino

    :laugh: :laugh: Elikäs ei välttämättätartte kenenkään alkaa pinoutumaan, mutta tietty saa jos haluaa B) Laitoin vaan ton otsikon ku näyttää olevan nyt intää pinoutuminen vähän joka paikassa. Eli mun mies kertoi mulle jokunen viikko takaperin että hän on mietiskelly mun vauvapuheita ja...
  8. N

    Tuparilahjaideoita kaivataan!!!

    Mitä olette vieneet/saaneet tuparilahjaksi? mikä on miellyttänyt eniten? Kannattaako perinteinen ruislimppu ja suolapussi-idea nakata suoraan kankkulankaivoon.... Mielikuvitus on kateissa pahemman kerran....
  9. N

    6-vuotiaan synttäreille leikkejä?

    Olisko mitää kivoja juttuja mitä voisi teettää lapsilla synttärijuhlissa. Kilpailua tai muita tehtäviä tai leikkejä, olis kiva saada uusia ideoita. Kaverit on sekä tyttöjä että poikia ja ikähaitari 6vuoden molemmin puolin.
  10. N

    Liikunta flunssaisena =/

    Kun nyt taas iski flunssa päälle hyvän jumppaputken aloitettuani, niin iskee epätoivo että kunto rapistuu ihan maan alle taas ja jumpat menee ihan hukkaan. Miten sitä vois pitää yllä tuota hankittua lihas ja yleiskuntoa? Voisiko kävelylenkit olla hyvä juttu ja tekis lihaskuntoliikkeitä kotona...
  11. N

    TUlikos niitä joulukiloja?

    Mulle tuli pari kiloo ja kyllä tympäsi :kieh: Mutta onneksi ne näyttäis lähtevän nopeasti poiskin. Vielä n.600g niin sit olis taas siinä samassa kuin ennekin. Aika hyvin olen saanut aloitettua kevyemmän elämän, kun vain innostus kasvais ja jatkuis muutaman kuukauden niin ehkä pääsis tuloksissa...
  12. N

    Onko tämän vuoden ensimmäinen liikuntasuoritus jo tehtynä?

    Minä olen luvannut lisätä liikuntaa ja kävin jo ensimmäisen kävelylenkin. Kylläpä tulikin hiki kun vaunuja vielä pukkasin samalla. Vaan onpas nyt ihana olokin kun sai ittensä liikkeelle =) <br><br>
  13. N

    Mammadieetin Kirjekurssi, onko se ilmainen?

    Vai onko vaan alku ilmainen? Olis kiva kuulla jos joku on kokeillut sitä et miten toimi =)
  14. N

    Lisäravinteetko mukaan laihdutukseen?

    Kävin tos yks päivä kampaajalla ja säikähdin ikihyviks!!!! Kampaaja alkoi kyseleen kuinka kauan olen imettänyt ja että onko lähtenyt paljon hiuksia nykyään? No mä heti että juu, on lähtenyt ja sitä olen siunaillut. Se sit tuumasi vaan et on mulla kuulemma ollut aiemmin paljon enemmän hiusta...
  15. N

    Jämähdyspino epätoivoisille

    Tässä yks epätoivoinen tiedustelee että oliskohan tällaisia tapauksia useampiakin, jotka nyt on pidemmän aikaa saaneet tulosta vain hitusen jos ollenkaan aikaseks? Huomasin tuossa et reiluun kuukauteen en ole oikeastaan saanut kuin hetkellisiä painon pudotuksia aikaseks. Nyt olen laihdutellut...
  16. N

    Viisikot

    Millaisia viisikko neuvolatehtäviä lapsillanne on ollut? Entäs muuten se koko neuvolakäynti, mitä siellä tehdään? Haluaisin jotenkin valmistaa poikaani tulevaan neuvolakäyntiin.
  17. N

    Kalorimääristä

    Minkäverran tulee päivässä kaloreita teille muille? Mulle tulee 1300 ja välillä se tuntuu kyl aika vähältä... kun ei osaa sitä mihinkään rinnastaa.... :ashamed:
  18. N

    Pilates dvd:stä

    Oletteko tykänneet ohjelmasta. Tehoaako ja kuinka se eroaa tästä callaneticsista? Musta kun vähän tuntuu et ne on aikalailla samantapaisia?! sain sen pilates dvd:n ja ajattelin sitä kokeilla. Minkälaisia tuloksia olette saaneet pilateksella ja mitä muutoksia olette huomanneet?

Yhteistyössä