Pilates dvd:stä

Oletteko tykänneet ohjelmasta. Tehoaako ja kuinka se eroaa tästä callaneticsista?
Musta kun vähän tuntuu et ne on aikalailla samantapaisia?!

sain sen pilates dvd:n ja ajattelin sitä kokeilla.
Minkälaisia tuloksia olette saaneet pilateksella ja mitä muutoksia olette huomanneet?
 
laihistelija
Siis, ihemeessä nyt pilatesta vääntämään. Se on niin parasat. Ekoilla kerroilla voi tuntuu, ettei kaikkiin juttuihin pysty, mut nopeesti kohenee voimat =)
Ja sen jälkeen on tosi rentoutunu olo...joka ainakain tälle ressaantuneelle kotimammalle on tärkeetä :LOL:
 
Mulla on kaksi pilates DVD:tä, ja olen tykännyt kovasti.

Niissä on se hyvä puoli, että voi tehdä milloin pystyy kun ei tarvitse lähteä mihinkään salille tms.
Huonoa taas se, että ainakin mun täytyy saada olla "rauhassa", kun teen pilatesta, joten vain lasten koulussa ollessa... :whistle:

Kannattaa kokeilla, halvimmat on jossain kympin paikkeilla esim. Anttilassa.
 
Maagi
pilatesta ja joogaa voi periaatteessa "tehdä vauvan kanssa kotona".. jos haluaa vain tehdä liikkeet. Mutta silloin se ei ole pilatesta eikä joogaa, vaan tavallista jumppaa. pilateksen ja joogan idea on siinä, että siinä keskitytään täydellisesti liikkeen tekemiseen.. (ainakaan minä en voisi tehdä täysipainoisesti pilatesta tai joogaa, jos minulla olisi vauva tai lapsi vastuullani).. En tarkoittanut pahalla, vaikka jotenkin nyt minusta tuntuu että tämän jotenkin kärkevästi sanoin. Mulla yks pilates dvd tuli kuntoplussan tai jonkun muun lehden mukana. katsonut sen kerran läpi ja ihan hyvältä vaikutti (sen jälkeen mulla pamahtikin polvi, ettei kertakaikkiaan pystynyt tekemään mitään kahteen kuukauteen). Kannattaa lainata vaikka kirjastosta tms. kokeilla. Normaalisti nuo kai kaupassa maksavat 15e tms. Iloisia hetkiä kaikille pilateksen parissa. :wave:
 
No ideani oli se että siinä ei varmaan hypitä ja heiluta kuin heinämiehet.. vauva voi varmaankin touhuilla omia lattialla/sitterissä ettei se jää jalkoihin.. täytyypä käydä siellä anttilassa jos vaikka ostaisi ja rupeis treenaamaan vartaloaan :)
 
heips.. mä yleensä jumppaan aamupäivin viikolla ja mulla 4 kpl muksuu kotona silloin...pienin sitterissä seuraava matkasängyssä leikkimässä ja kaks seuraavaa ymmärtää jo puhetta , välillä hetken mukanan jumppaamassa ja antavat tuttia vauvalle ja leikittävät tätä vajaa 2v joka istuu matkasängyssä.. meillä sen takia tämmönen järjestys kun aerobicaan ja pelkään että muksut jää jalkoihin...
aamupäivin mulla vielä niin paljon virtaa että jaksaa, iltasin niin poikki että haluu mennä vaan nukkumaan...eikä jumpata..
pitatesta oo nyt kerran kokeillu.. saap nähä se on kyl tosissaan pakko tehä jonain muuna aikana..mulla ainaski toi hengitys ihan hakusessa.. :snotty: ..tulee ihan synnytysmieleen :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2006 klo 10:59 nirzu kirjoitti:
heips.. mä yleensä jumppaan aamupäivin viikolla ja mulla 4 kpl muksuu kotona silloin...pienin sitterissä seuraava matkasängyssä leikkimässä ja kaks seuraavaa ymmärtää jo puhetta , välillä hetken mukanan jumppaamassa ja antavat tuttia vauvalle ja leikittävät tätä vajaa 2v joka istuu matkasängyssä.. meillä sen takia tämmönen järjestys kun aerobicaan ja pelkään että muksut jää jalkoihin...
aamupäivin mulla vielä niin paljon virtaa että jaksaa, iltasin niin poikki että haluu mennä vaan nukkumaan...eikä jumpata..
pitatesta oo nyt kerran kokeillu.. saap nähä se on kyl tosissaan pakko tehä jonain muuna aikana..mulla ainaski toi hengitys ihan hakusessa.. :snotty: ..tulee ihan synnytysmieleen :LOL:
Voi että kuulostaa tutulta tuo sun jumpaamisesi :D
Erona vaan meillä se että alle 2v on yleensä silloin päiväunilla. muuten samat kuviot, vauva sitterissä ja isommat jumppaa vieressä.
Kyllähän se hermoja vaatii ja välillä joutuu lopettamaan kesken, mut onhan se vähäkin parempi kuin ei ollenkaan ;)
 

Yhteistyössä