Jämähdyspino epätoivoisille

Tässä yks epätoivoinen tiedustelee että oliskohan tällaisia tapauksia useampiakin, jotka nyt on pidemmän aikaa saaneet tulosta vain hitusen jos ollenkaan aikaseks?

Huomasin tuossa et reiluun kuukauteen en ole oikeastaan saanut kuin hetkellisiä painon pudotuksia aikaseks. Nyt olen laihdutellut 4kk ja vaivaiset 7 kiloa olen saanu pois.

Onkohan kyseeessä mahd. joku tasaantumisvaihe, vai onko sellaisia olemassa, vaiko kaikki ihan omaa laiskuutta??? AHISTAA :kieh:

ENHÄN OLE AINOA, ENHÄN :snotty: :ashamed:
 
On se vaan niin hermoja raastavaa yrittää saada otetta uuteen tsemppiin, jos oikein alkaa tökkiä. Mä olen pian valmis käyttämään kaikenmaailman ihmepilerit avuksi, jos ei pian ala tapahtua laskua :/
 
No valitettavasti et oo ainoa..mulla myös jumittaa ja pahasti ja syömisistä, joumisista ja liikkumisista se ei voi johtua..ei ymmärrä missä nyt mättää :'( !

Heinäkuunkin laihdutin koko aika ja saldo oli +1kg ja alkuvuodesta on lähtenyt ainoastaan 6,1kg eli sulla paljon paremmin kuin mulla..tosin aloitin laihdutuksen jo 24.10. ja siitä on lähtenyt 9,3kg, mutta kun ennen kuopusta aloitin laihdutuksen niin 7kk karistin samoilla eväillä 12,5kg, mutta nyt homma ei toimi niin se ei toimi :/ !!

Epäilen kyllä kovasti ehkäisypiikkiä ainakin osasyylliseksi tähän tippumattomuuteen, mutta tiedä häntä :\| ?!

Kaikille kovasti tsemppiä..sinnillä eteenpäin vaan, sillä se on varmaa, että luovuttamalla ne kilot ei lähe mihinkään :hug: !!
 

Yhteistyössä