"Vihreä valo mieheltä"-pino

:LOL: :LOL:
Elikäs ei välttämättätartte kenenkään alkaa pinoutumaan, mutta tietty saa jos haluaa B)
Laitoin vaan ton otsikon ku näyttää olevan nyt intää pinoutuminen vähän joka paikassa. Eli mun mies kertoi mulle jokunen viikko takaperin että hän on mietiskelly mun vauvapuheita ja tullut siihen tulokseen et vois sitä vielä neljännen yrittää hankkia :heart: .... Minähän olin aivan huuli pyöreänä...oin jo asennoitunu ettei enää... ja olen ollu epävarma että haluankokaan enää, mutta niin vain se iski sitten vauvan kaipuu minullekin ja varasin aikaa kierukan poistoon :D ... Että pääsee sit kuumeilemaan ihan tosissaan lokakuussa!!
 
pari päivää sitten mies sanoi että kun tän kuun pillerit on syöty niin aloitetaan yritys saada vauva. tänään ennen kuin lähti töihin, hän sanoi hyväntuulisena,"mitäs kulta jos söisit pillereitä vielä vuoden loppuun". en voinut uskoa korviani. jokenka vihreä valo tuli ja meni.
ja hän tietää miten kovasti lasta haluaisin... satutti aika reilusti toi mun ukko :'(
 
Pitihän minunki änkee katsomaan mikä tää on :LOL:
:hug: teille kuumeileville joilla valoo heittelee keltasta kai lähinnä :(

minä sain jokunen kuukausi sitten vihreän valon..
mies tuli kans kertomaan miettineensä mun puheita, ja että olisi hyvä aika.
niinpä söin sitten viimeisen lastun pillereitä ja tässä sitä ollaan :whistle:
kuume on kauheen kova,
ovistikuttelua aloittelen tossa viitisen päivän kuluttua :ashamed:
(meil siis oli jo yksi raskaus mut syystä jos toisestakin se ei jatkunut)

:)
 
Hei tää on hyvä "pino"!! =) Mun mies anto luvan kans ku tarpeeks kauan oon vankunu toista... Kuume on niin kova ja pelko et mies peruu puheensa, oon välillä ymmärtäny hänen sanansa "vihreäksi valoksi" jota ei sit ollukkaa.
Mut nyt pitäs ensin käydä Psykiatrilla (jes enää viikko (en jaksais odottaa) ) ja sit kierukan poistoon.
Seuraavien menkkojen pitäs alkaa parin viikon sisällä (heittelee ihan sikana) ja haluisin poistattaa kierukan mut mies haluis odottaa viel seuraaviin..............
 
Mukava pino :wave: Minä jankuttelin viime keväänä viidennestämme niin, että mieheni lakkasi haluamasta rakastelua ja asia haittasi koko elämäämme. Lopetin asiasta puhumisen ja menin töihinkin kesää vasten.En ede näillä sivustoilla enää käynyt. Sitten tulin kuitenkin kesällä raskaaksi ja se kaksosraskaus päättyi ikävästi kaavintaan. Operaatiossa minulle laitettiin kierukka enkä edes ajatellut uutta raskautta tai vauvoja.Pidän myös työstäni kamalasti. Sitten kuin salama kirkkaalta taivaalta mieheni nyt pamautti että sano vain rakas jos sitä viidettä vielä kaipaat :eek: Aluksi laitoin asian vain hautumaan.....sitten poistatin kierukan noin viikko sitten......ja nyt sitten vain toivotaan ja odotellaan, josko se viides lapsemme sieltä ilmoittelisi :heart:
 
Me ei oltu miehen kanssa sen enempää lapsista puhuttu, kun joskus että molemmat haluaa kyllä elämässä lapsia.

Yks päivä kysäsin ihan ohimennen pusuttelu hetkellä "haluutko lapsen"... Ukko vastas että "kyllä". Sävähdin vastausta ja oli pakko kysyä vielä uudestaan "nyt hetikö ruvetaan tekemään". Taas sain vastaukseksi "kyllä". No nyt on eka kokeilu kerta menossa... kierto tällä hetkellä 28/30-35.

Mä olin ihan varma että piää lämmitellä vähintään eka vuosi.. Nyt oon ihan onneni kukkuloilla, vielä sitten kun tärppäis =)
 
tiipeli
Täälläkin palaa vihreä, mutta itse vielä jarruttelen... täytyy painaa töissä ensin riittävän kauan piiiitkää päivää, jotta saa paremmat äippärahat :LOL: Minimillä ei aio enää kitkutella... Kolmonen kuitenkin toiveissa pian ja haaveissa joka päivä.
 

Yhteistyössä