Hakutulokset

  1. K

    helmikuusta asti jännäilleet =)

    Täältäkin mut oli näköjään eliminoitu :whistle: Tilanne tällä hetkellä: Yk 4 kp 32/30, ilmoittelen jos uutta ilmaantuu... odottelen siis tätiä... :|
  2. K

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Täälläpä taas pitkästä aikaa... mut oli näköjään eliminoitu listasta... :whistle: Täällä tilanne edelleen se , että yritys päällä ja ei tärpin tärppiä Kp:t ollu tarkasti tähän asti 30 pv mutta nyt 32/30... luultavasti vaan jumalaton stressi päällä ja siks menkat ei ala... tulen kyllä...
  3. K

    helmikuusta asti jännäilleet =)

    Moi taas, täti tuli kylään ja nyt kp 4/30 yk3... voi olla etten tule käymään kuin vasta sitten kun on ihan oikeasti uutisia... täällä kun pyörii niin tulee vaan turhia kuvitelmia ja raskausoireita... mutta onnea kaikille plussanneille ja plussatuulia kaikille muille
  4. K

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Moi taas, täti tuli kylään ja nyt kp 4/30 yk3... voi olla etten tule käymään kuin vasta sitten kun on ihan oikeasti uutisia... täällä kun pyörii niin tulee vaan turhia kuvitelmia ja raskausoireita... :roll: mutta onnea kaikille plussanneille ja plussatuulia kaikille muille Tää on välillä niin...
  5. K

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    \ Eli taas alkoi uusi kierto... :/ nyt 1/30
  6. K

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Papunen Osanottoni isäsi puolesta :hug: katherine+ muut plussanneet, hieno homma!!! joku kyseli tosta alkoholista... on saatavilla alkoholitonta olutta ja siideriä, niitähän voi ottaa jos ei ihan limpparia halua litkiä..ja ei kukaan tule kattelemaan tölkin kyljestä paljonko sulla on...
  7. K

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    \ Kerran jo päivitin tietoni, mutta joku oli jossain välissä ottanut taas vanhemman listauksen käyttöön... yk:t oli kuitenkin oikein,niinkuin muokkasinkin, mutta kp:t oli pielessä... Siis tänään. 15.4-2007 minulla on kp.26/30 Oireita ei edelleenkään suuntaan eikä toiseen... saa nähdä mitä...
  8. K

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    \ <br><br>
  9. K

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Heipä taas pitkästä aikaa... kp 20/30 menossa ja oireita ei suuntaan eikä toiseen, muutakun hirveen turvonnu olo...mut se varmaan johtuu tosta mässäilystä... kovia toiveita en elättele tästäkään kierrosta ja nyt mulla kaiken lisäksi lääkekuuri päällä, niin tuskimpa tuo paljon asiaa ainakaan...
  10. K

    helmikuusta asti jännäilleet =)

    ovista odotellaan kp 10/30 menossa... :whistle:
  11. K

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Piipi79 Kiitos onnitteluista, vaikka johan tässä on oltu jo vuoden ensisekunneista asti kihloissa (mies kosi polvillaan heti puolenyön jälkeen rakettien räiskiessä taivaalla...) Unico mulla oli kans tosi minimaaliset ekat luomut. Eka pv tuhrua,toisena vuotoa ja kolmantena ei paljon mitään...
  12. K

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    pitkästä aikaa...kp10/30 menossa joten kohtapuoliinhan pitäisi ovistakin olla ilmassa :whistle: ja eikun vällyt humisemaan... :p
  13. K

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Katsu Onnittelut plussasta...kyllä se näköjään toisilla onnistuu ihan eka kerrasta... :\| mutta tarrasukkia kaverille matkaan... Juh nyt on sukulaiset tutustutettu toisiinsa ihan urakalla ja juhlat pidetty... ja hyvinhän nuo meni... kp 5/30 menossa...joten ei vielä mitään kiirusta...
  14. K

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    \ Päivitin omani... kun mulle sanottiin tuolla muualla et kierto alkaa vasta ekasta kunnon vuotopäivästä...(tuhrua ei lasketa) joten nyt siin 4/30 Menkat oli supernopeat. eka päivän siis tuhrutti, toisena tuli vuotoa ja kolmantena ei juuri mitään.pari hassua tippaa...
  15. K

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    \ Korjasin tota mun kohtaa siis kp 4/30 menossa. Menkat oli supernopeat. eka päivä tuhrua, toka päivä vuotoa ja kolmas? ei oikeestaa yhtään mitään. hyvä jos tippa tai kaksi tuli... Huomenna juhlitaan meidän kihlajaisia oikein vieraiden kanssa... (01.01.07 mies kosi.. ja myöntävän...
  16. K

    helmikuusta asti jännäilleet =)

    Onnittelut papanalle... vähän oon kade... :p
  17. K

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    no sit mun kierto olis nyt sit vissiin kp 2/30??? jos kerta tuhrupäivää ei lasketa... kiitoksia neuvoista asian suhteen...
  18. K

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    KESKIVIIKKO 21.3.2007 Lellu1: kp 2/? Repa kp 4/29-31 Peppi1981: kp 4/28-30 Neppis 5/32-42 Taika-79: kp 6/30 Viena: kp 8/28-33 Äitsy80: kp 9/26-31 Katherine: kp 10/28-30 Sitä saa mitä tilaa: kp 10/24-31 Iita82: kp 11/37-63 Inessa kp 14/31 Schätzchen: kp 14/28 Vähän väsynyt: kp 15 Juku juku: kp...
  19. K

    helmikuusta asti jännäilleet =)

    \ :whistle:
  20. K

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    päivitin... ja kuten huomaatte mulla on nyt sitten uusi kierto päällä... eli vissiin se nyt sitten on 2/29 kun eilenhän se alkoi tuhruttamaan tuota vuotoa... ja siis ihan selkeät menkat! eli ei tärppinyt eka kierrosta, mikä nyt oli ihan odotettavissakin... ja eikun uutta yritystä peliin...

Yhteistyössä