Ikuisesti pyöreä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niin, olen tuomittu olemaan ikuisesti pikkusen pläski. Olen laihduttanut 1v8kk. Painoa on pudonnut huimat 10kg. MUTTA! En saa enempää pudotettua. Käsivarret, sormet, reidet, vatsa on vielä läskit. Yritän laittaa esim. naisten mallista L-koon kaulus t-paitaa päälle, niin hihat kiristää hauisten kohdalta ja olkapäät kinnaa myös. Sormuksia on turha haaveilla laittavansa sormiin, koska sormissa on kestoturvotus.
Olen joskus nuorempana ollut kohtuu hoikka, 62kg. Rakenteeltani olen harteikas ja lantio on leveä. BMI kertoo, että olen lievästi ylipainoinen. Haluaisin nipistää kropasta vielä reippaat10 kiloa pois, jolloin olisin naisten ideaalissa painossa, eli laskukaavalla pituus -110 (174-110=64)
Painoni on siis tällä hetkellä 75-78kg.
Lasten myötä ja masennuskauden aikana lihoin ja paino on ollut pahimmillaan 94kg. Olen karppaamalla aloittanut painon pudottamisen ja lisännyt liikunnan määrää, mutta kovin rasittavaan hikiliikuntaan en vielä taivu.
 
vierailija
vierailija
Liikunnasta ja varsinkaan rehkimisestä ei ole juuri apua. Tärkeintä on paljonko syö kaloreita. Melko helposti pystyy esim. jättämään sokerin ja leivonnaiset lähes kokonaan pois vaikka vuodeksi.
 
vierailija

Liikunnasta ja varsinkaan rehkimisestä ei ole juuri apua. Tärkeintä on paljonko syö kaloreita. Melko helposti pystyy esim. jättämään sokerin ja leivonnaiset lähes kokonaan pois vaikka vuodeksi.
 

Yhteistyössä