25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Moikka!

INESSA JA CIBA: :hug: kuunnelkaa, jos oikein keljuttaa niin Hassisen koneen biisi V.... kun Vit..... sen jälkeen on paljon kivempi fiilis! :)

ÄITSY80: tsot tsot, oon iha varma et olit vaan liian hätäinen, kyllä nyt plussia tulee! ;) Itekin aika jännääjä, paitsi eilen olin bilettämässä ja ihan on unohtunut" tämä testailu... Voi himskutti, kun toivon molemmille meille vahvat plussat! Tai sama se mitä testit näyttää kunhan asukki ois juurtunut hyvin tuonne noin oikeaan paikkaan.. :saint:

Nyt meen metsästämään ruokaa.. hirvaa krapulanälkä....oisin ihan valmis luopumaan näistä krapuloista...

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!! =)
 
Heippa pitkästä aikaa.

Tännehän on oikein sadellut plussauutisia, onnea niitä tuoneille :flower:

Omaan napaan: neuvolassa käytiin viime viikolla, paperisotaa se oikeastaan vaan oli. Välillä on vielä epätodellista tämä raskaus, pahoinvointia on ja ei, rinnat edelleen kipeät.

Tsemppiä edelleen kaikille kuumeisille, peukkuja pidän teille pystyssä. :wave:
 
Hyvää pääsiäistä B)

Olipas ihana huomata itsensä oikein lämpimästi tervetulleeks tähän joukkoon :) En ole muissa ryhmissä kokenut samaa, joten taidan ihan tosissaan parkkeerata tähän :wave:

Nyt tosiaankin siis kp 45/~30 ja vajaa viikko sitten testi neg. Mieheni on työmatkalla vielä viikon verran, joten jos viikon päästä testaan niin neg varmasti tarkoittaa neg. Noh, mutta pieni toivon kipinä siis vielä elää. Jos nyt ei onnista, niin toivon onnistavan sitten vasta kesällä, koska näin pystyisin "kuplivan" kera juhlimaan omia häitäni kesäkuussa. Ja toisaalta vauvan syntymä siis ajoittuisi lähemmäs esikoisen koulun aloitusta. Mutta niinkuin kaikki tiedämme, ei suunnitelmat aina toteudu sellaisina kuin ne on ajatellut. Saas katsoa.

Toivon todellakin, että tuon plussatuulia mukanani kaikille! Puh!!! ;)

:heart:
 
:LOL: Kyllä nyt huvittaa...niin kun olen vannonut, että ehkis jätetään kokonaan pois vasta huhtikuun lopulla, niin kävi sitten sillä tavalla, että se tapahtui jo tänään...ja mikä huvittavinta, niin jos heti ekasta tärppäis (mitä en kylläkään usko) niin la olis 31.12.! Mullahan on tavoitteena ollut koko ajan tuo aikaisintaan tammikuussa.
Se oli kyllä ihan harkittu juttu, eli sikäli vauva saisi tullakin, mutta järkisyistä kyllä viivyttäisin alkuvuoteen jos mahdollista. :/ Sekavaa, vai mitä..

Ihanaa, että täällä voi uskoutua tällaisestakin asiasta, kun ei oikein viitsi kenellekään tutulle tätä selittää ja kuitenkin jollekin on tarve kertoa... :heart:
 
Schätzchen, kipinkapin nyt rohkeasti pissalle siitä :D Oon ihan varma et saat sen plussan!!

Toivottavasti Alakelmilläkin tulisi seuraavaan testiin jo se plussa =) Onnea vaan kovasti tulevalle morsiamelle :flower:

Kiva kuulla Pikku-Jussinkin kuulumisia ja toivotaan että odotus jatkuu mukavasti loppuun saakka =)

Katherine, mä en yhtään karehdi sun tän päiväistä olotilaa :D Toivottavasti toisaan saatais oikein megaplussat testiin jotka ei jätä mitään arvailujen varaan :LOL:

Paitsi tosin luulen tulevani alas pilvilinnoista ylihuomenna viimeistään :/ Tätimäisesti jo jomotellut tänään...Hus pois kauas senkin katala akka, jätä meidät kaikki rauhaan niin me saadaan porukalla ruuhkauttaa vuodenvaihteessa synnytyssairaalat :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2007 klo 16:22 äitsy80 kirjoitti:
Paitsi tosin luulen tulevani alas pilvilinnoista ylihuomenna viimeistään :/ Tätimäisesti jo jomotellut tänään...Hus pois kauas senkin katala akka, jätä meidät kaikki rauhaan niin me saadaan porukalla ruuhkauttaa vuodenvaihteessa synnytyssairaalat :LOL:
Toivotaan, ettei epätoivottu vieras tällä kertaa tulisikaan äitsy80:lle! Ja tietysti muillekaan, mihin ei ole tervetullut. :saint:

Tietääkö muuten joku, että voiko sen synnytyssairaalan valita itse? Eli voiko mennä synnyttämään johonkin toiseen kaupunkiin, vaikka kotikaupungissa olisi yliopistollinen sairaala?
 
Moikka moi!
Paljonhan tänne on tullut pyhien aikaan tekstiä, kun itse en vanhempien luona viitsinyt näille "paljastaville" sivuille surffata.

Eli pahoittelut Ciba, Inessa ja muut tädin vierailun vaivaamat! Ja äitsylle myös negapahoittelut :hug: Tosin sulla vielä voi tulos tosiaan muuttuakin.
Schätzcheniltä myös minä odottelen kuumeisesti testituloksia ;)

Omaan napaan ei sinänsä mitään uutta... maistelin minäkin eilen pitkästä aikaa muutaman lasin viiniä ja tänään vähän väsyttää, vaikka ei mitään krapulaa olekaan. Olen nyt koko kierron ajan mittaillut noita aamulämpöjä FF:n avulla ja ihan ku oppikirjasta on sinne ovikset sun muut heilahtelut piirtynyt. Toivottavasti menis loppuun saakka niin, että lämmöt pysyy ylhäällä... Vauvakuume on niin armoton, että mitään muuta lopputulosta ei edes halua miettiä.

Tulkaahan siis kertomaan lisää plussauutisia tähän pinoon, kun itsellä on tää tylsä odotteluvaihe päällä. :wave:
 
Täälläkin tylsää....saispas kelattua eteenpäin :LOL:

Kiva kuulla että Pikku-Jussilla kaikki ok!!! Onnea vaan jatkoon ja tuu välillä kertomaan miten sujuu =)

Onnea myös morsmaikulle,eli Alakelmille, minkäslaiset häät tiedossa?

Justiinsa ite muistelin että näihin aikoihin viimevuonna jo askarreltiin kortteja ja suunniteltiin hääpukua =) Niin se aika menee.... paitti loppukierrossa :kieh:

Pahoittelut niille jota täti taas kerran kiusaa ja muille plussatuulia :flower:
 
Aurinkoista maanantaita!

Ciba ja Inessa pahoittelut tädin vierailusta, mutta liityn teidän seuraan, tänään kp 1/29-42. Muokataan vähän tuota loppua, kun kierrot olleet nyt lyhenemään päin.

äitsy80 taisi kyllä tosiaan olla kovin aikainen, bd edelleen pystyssä! Testailkaahan nyt muutkin niitä plussia!!bd

Piipi79 Mitä tuo FF tarkoittaa minkä avulla olet mittaillut aamulämpöjä? Mietin tässä myös, että pitäisikö niitäkin käydä nyt mittailemaan.

Päätin tuossa eilen, että huomenna varaan ajan gynelle ihan vain tarkistukseen, että onko kaikki ok. Minulla nimittäin vihloo todella usein oikealle luultavasti munasarjan kohdalle, ettei vain olisi kysta tai myoma tai jotain.. :/

Ei siis muuta kuin tammikuuta kohden sitten.. =)
 
empä ookaan kirjotellu ilmottautumiseni jälkeen.
tällä viikolla pitäis alkaa menkat saa nähä. toivon tietysti että ei.
jännä tässä kirrossa ollu kauheen tyyni olo. semmonen olo että ihan sama tuleeko sitä vauvaa vai ei. vaikka tietysti haluais että tulee , mutta ei mitään paniikkia siitä jos ei tuukaan. :hug:
 
Snoukku
Täällä mä edelleen luurailen. Ei oikein oo osannu tuonne odotuspuolelle vielä liittyä kun ei oikein tiedä et mihinkä kuuluis. Eikä taho uskoa vieläkään että tässä ollaan raskaana.

Kamala väsymys on iskeny. Voisin nukkua vaikka koko ajan. Väkisin piti raahata ittensä kävelylle et saa vähän raitista ilmaa. \|O zzzz

Plussatuulia puhallan ja peukkuja pidän kaikille!

"Snoukku"
 
Heips kaikille.

Minäkin oli lauantai-iltana baarissa, kuten näytti muitakin darran vaivaamia olla pinossa... Mutta ei se oo kyllä enää minun hommaa tuo "ryyppääminen". Enää ei ees alko uppoo, siiderinkii lipitys on nykyään etenkehtasta. Mitenkähän sitä on jaksanut ranoo sillon joskus. Ja se kankkunen pelkästä valvomisesta on kamalaa seuraavana päivänä. Menee ehkä taas tovi ennen ku lähen minnekään. Kiva on kyllä ystävien luona viettää iltaa, mutta että lähtee jonneki baariin, no spank you. Jospa tässä kohta ois omat syynsä jäädä pois niistä riennoista.

Jänskättää kyllä jo, kohta päästään yrittämään, entäs jos tärppääki heti ekalla? Tai kuinka monta kiertoo ennen ku tärppää?
No nyt Harry Potteria kahtomaan.
Toivotaan, että se on vaan ollu plussatuulta mikä on tässä muutamina päivinä ulkona puhaltanu.. :)
 
Hei vaan Repa ja muut kuumeilijat!

Toivottavasti aurinkoinen hääpäivä tiedossa. N. 80 vierasta ehkä osallistuu. Pientä ressiä pukkaa ja ehkäpä juuri sen takia tuo täti on päättänyt jättää nyt tulematta. Tietysti toivon, että kyse olisi ihan jostain muusta :whistle:

Just juttelin mieheni (joka on siis työmatkalla) kanssa puhelimessa ja mainitsin, että en taida olla ihan hedelmällisimmästä päästä, niin hän vakuutti että varmasti olen ihan yhtä hedelmällinen kuin muutkin naiset. Siispä se tarkoittaa teitä kaikkia. Piristi ainakin mun mieltä.

Joo, täytyy lähteä laittamaan tytär nukkumavalmiuteen. Ja sitten itse unten/unelmien maille. Huomenna työn täyteinen iltavuoro tiedossa.

:heart: B)
 
Heipä taas pitkästä aikaa... kp 20/30 menossa ja oireita ei suuntaan eikä toiseen, muutakun hirveen turvonnu olo...mut se varmaan johtuu tosta mässäilystä...

kovia toiveita en elättele tästäkään kierrosta ja nyt mulla kaiken lisäksi lääkekuuri päällä, niin tuskimpa tuo paljon asiaa ainakaan avittaa. multa poistettiin viisaudenhammas viime viikolla ja tulin siitä tosi kipeeksi...olo oli ihan hirvee joten otin lääkekuurin avuksi...


joku kyseli siitä oviksesta tuolla kaukana takanapäin... täs kierros mul ei paljon oireiluja ole ollut, mutta viime kierto joka oli eka luomu pillereiden jälkeen niin oireina oli:
-pahanhajuinen hengitys(kävi omaan nenään tosi pahasti)
-hirveet nippailut
-hirvee kananmunalimaklöntti
-ristiselkä monta päivää tosi kipee

en nyt mista muuta...

ja mitä, mitä.... täällähän on ollut suunnaton plussa-aalto liikkeellä mun poissaollessani...ONNEA kaikille plussanneille ja meille kaikille jotka sitä vielä hartaasti odotamme...
 
Iita82: aamulämpöjen seurannassa auttaa Fertilityfriend.com -sivusto, jonne voi kirjata lämmöt ym. muita oman kropan tuntemuksia. Sivusto sitten kertoo, milloin sulla on hedelmällisimmät päivät jne. Joku mut sinne täältä kans aikoinaan neuvoi, kiitos vaan :) Parempi tietty olis, kun ei seurais yhtään mitään vaan menis vaan tjot-meiningillä, mut harvapa meistä taitaa siihen pystyä :whistle:
 
Kiitos tsempityksistä ja peukutuksista, olette niin ihania kun jaksatte aina piristää :heart:

Nyt taas alkaakin toivo kasvaa joten toivottavasti täti ei huomenna vilautakkaan punaista väriä kaarastaan :kieh:

Suosittelen myös lämpimästi Iitalle lämpöjen mittausta, on meinaa tosi mielenkintoista seurata miten ne oikeasti käyttäytyy kierron aikana =) Pahoittelut sinulle tädin saapumisesta mutta toivottavasti alkaneessa kierrossa onni on myöden :hug: <br><br>
 
Hilipati :D mitäs vikaa on 31.12 :D sehän on hyvä päivä vaikkei ookkaan tammikuussa (mun synttärit)

Äitsy tai joku muu ;) mites nuo lämmöt, kun oon käsittänyt et ne pitäs joka päivä samaan aikaan? niin koskeeko se sittenkin aamulämpöä, vaikka sitten sillon aamulla laittaisi nukkumaan? _Ja onko jonkin tuntien aika mittaus aikavälein hirveitä eroja, töidentakia kun ei aina pysty samaan ainaan mittaamaan. ja sit tuo kun tulee aamulla kotiinniin onko se aamul'ämpö vaikka laittaisi nukkumaan muiden päiväksi :) mulla hiukan eoäsäännöllinen elämä siksi mietityttää...
 

TIISTAI 10.4.2007


Iita82: kp 2/29-42
Ciba: kp 2/41
Sitä saa mitä tilaa: kp 3/26-28
Inessa: kp 4/31
Hobitti2003: kp 5/?
Sunshine: kp 5/38-46
Haahuilija: kp 6/?
Kuumeilija-79: kp 8/28-33
Nanna81: kp 10/32-37
Lellu1: kp 10/?
Jahvetti: kp 11/26
Piipi79: kp 16/24-29
Robotti Ruttunen: kp 18/24-29
Unico: kp 18/31
Minski25: kp 18/24-29
Papunen: kp 19/24-27
Kälättäjä: kp 21/30
Mints: kp 22/29
Repa: kp 24/29-31
Peppi1981: kp 24/28-30
Neppis 25/32-42
Taika-79: kp 26/30
Helsku: 27/29
Viena: kp 28/28-33
Amppari: kp28/24
Äitsy80: kp 29/26-31
Katherine: kp 29/28-30
Jennie80: kp 33/36-?
Schätzchen: kp 34/28
Miina: kp 35
Vähän väsynyt: kp 35
Miuku79: kp 41/29-28
Alakelmi: kp 46/30
Tresum: kp 48/28-38
Hipsu: kp 62/28(?)


Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Hilipati: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80



 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2007 klo 22:50 Unico kirjoitti:
Hilipati :D mitäs vikaa on 31.12 :D sehän on hyvä päivä vaikkei ookkaan tammikuussa (mun synttärit)
:LOL: Eihän siinä mitään vikaa olekaan! Järkisyistä lykkäisin ensi vuoden puolelle, kun on tässä yksi koulutus kesken, jonka haluaisin saattaa loppuun tänä vuonna. Pääasia tietenkin, että lapsi edes tulee ja toivottavasti olisi myös terve!! :heart:
 
Jennie80
ONNEA!! :flower:

Eikös se haalea viivakin ole plussa?! Mullahan alkaa toiveet jouluvauvasta nousta jo ihan siksi, että tämä ketju on niin hedelmällinen. ;) Mitään oireita ei kyllä ole... Paitsi masua nipistelee ja alaselkä on kipeä, mutta nehän voi olla menkkaoireitakin.
 
No niin Schätzchen, olimme siis ihan oikeassa ounasteluissamme, oikein paljon onnea!! :flower: Voi vitsit, jotenkin sitä tulee tosiaan itsekin toiveikkaammaksi, kun nyt niin moni on plussannut.

Ääh, olis jo se ens viikko, niin vois edes testata........ B)
 
Kiitos onnitteluista :) . Kyllähän kaikki oireetkin toisaalta siihen viittaa, että jouluvauvaa tässä odotellaan =).
Nyt vaan iski sitten pieni hätä siitä, että olen kuukauden syönyt todella voimakkaita allergialääkkeitä, joissa kielletään käyttö raskauden aikana. No, siitepölyn takia niitä oli pakko syödä ja en oikeasti uskonut, että näin pian tärppäisi. Nyt sitten pelottaa, että miten ne on voineet vaikuttaa :eek: .
Huomenna soitan neuvolaan ja kerron asiasta, jos tämän päivän testikin näyttää plussaa.
 
ONNEA ONNEA ONNEA!!! :flower:

Ihanaa! Kyllä kannattaa liittyä/kuulua tähän kerhoon, niin varmasti tärppää ;) Mäkin odotan vielä viikon ja testaan sitten uudelleen. Sitten jos tulee edelleen neg, niin se on varma neg, koska mies on ollut työmatkalla silloin 2vkoa eikä ole siis sinä aikana pystytty hommailee :whistle:

Joo, tosiaan on jo kp46/~30, harvinaista omalla kohdalla tämäkin. Siis että täti ei tule max viikon viiveellä. Mutta tiedän myös että oma pää saa kehon käyttäytymään mitä kummallisemmin.

Täytyy lähteä töihin, hyvää päivänjatkoa kaikille!
 

Yhteistyössä