25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

plussa se tuli ja pärähti epätodellinen olo että olis heti ekasta kierrosta tärppässyt :eek:

en ole varmaan ikinä nähnyt noin vahvaa testiviivaa se ei ole edes haamu vaan vahva viiva =)

onnea muille yritysken kanssa paljon plussa puhureita :hug: :wave:

Onnittelut Ampparille ja vauvaliimaa pikkuiselle :flower: :heart:

Kiitos kaikille onnitteluista, olen vielä niin varpaillani näiden haamujeni kanssa että älä vielä Nanna siirrä minua plussanneisiin :snotty: Sitten vasta kun saan kunnon plussan, jos saan. Ja enhän minä teitä malta jättää enkä osaa kuvitella siirtyväni vielä minnekkään poiskaan tältä palstalta et kyllä mä vielä päivittelen :D Ja tietenki tsemppaankin parhaimpani mukaan =)

Huomis aamuna testailen taas kun noita testejä kerran on :ashamed:

Maailman eniten paljon onnea!!!! Äitsy80, amppari ja s... ihanaa!!!

ÄITSY80: oon ihan fiiliksis tääl sun puolesta..!! jee!! Kysyit oireista, no mietinkin et ehkäpä kuviteltuja, mutta tänään töissä oksetti ihan vähän aikaa ja sit YLÄvatsaan on sattunut melkein koko päivä, yleensä se on alavatsa ennen menkkoja.. no tiedäpä häntä. Hitsi en uskalla testaa vielä kun vasta kierto 30.. ja vielä ehtii alkamaan mokomat..ei, ei tänne et tulla saa et saa, et tähän ketjuun ollenkaan paha täti! ;)

Mieskin nauroi kun tulin töistä ja pitelin vatsaa ja sanoin et niin "ISO OLO".. on meinaa kamala turvotus! Mut liekö pääsiäisen mämmit ja ennen menkkoja olotila syyllisiä.. voi voi kun jännittää!!!!!!!
Mut tosiaan en koskaan bongannut ovista, että sikäli.. ääh.

Voipi olla että kohta juoksen vessaan tuhlaamaan testin..mut en kuitenkaan.....

Voimahalit niille, jotka lähtevät uuteen kiertoon!

:hug: kuullaan ja pelkkää hyvää luullaan =)

Tervetuloa Fanny joukkoomme!!!

JA MEGAONNITTELUT ÄITSY JA AMPPARI :heart: Ihana plussatulva ... ja muka joulukuussa syntyy vähiten vauvoja,ei taida pitää täällä paikkansa :D

Pahoittelut inessalle negasta :hug:

Kiitos Mammutti-Mamma ja muut ja Onnea minunkin puolestani Ampparille :flower: !
Tein äsken vielä Aconin testin ja se oli kyllä niin selkeä viiva, ettei tartte enää Predictorin haaleaa täplää ja halppistestin haaleaa viivaa analysoida =) .

Oikein paljon onnea kaikille plussanneille :heart: :heart:
Olisin niin toivonut, että itsekin olisin voinut liittyä plussanneiden joukkoon mutta ei vielä tällä kertaa :( Eihän se auta kuin uutta kiertoa kohti. Onko mitään uusimpia kikkoja, miten tulla raskaaksi, nimittäin kaikkia on jo melkein kokeiltu ;)

äitsy80: Valtavan paljon onnea :hug: Tervetuloa tuonne joulukuun odottajiin =)

Käyn kurkkimasa mitä teille kuuluu :hug: . Täällähän on alkanut paljon tulla plussia ja hyvä niin :). Soittelin tänään neuvolaan ja sain ensimmäisen käynti ajan :). Huonovointisuus ja valtava väsymys ovat tulleet kuvioihin mukaan.

Paljon plussatuulia kaikille ja toivottavasti tavataan pian tuolla odottajien puolelle :hug:

Hei taas!

Pääsiäisenä oli niin paljon menoa, ettei ehtinyt kunnolla käydä täällä, mutta olipa kivoja uutisia! Onnea kaikille plussanneille, keväthormonit jyllää :flower: :)

Täällä odotellaan edelleen, ei mitään ihmeempiä tuntemuksia vielä. Ens viikon keskiviikkona pitäis viimeistään tädin tulla kylään jos on tullakseen...toivottavasti kiertää tän huushollin kaukaa.

Iltaa!!
Täällähän taas plussia tullut roppa kaupalla :heart:
Eli oikein paljon onnea kaikille plussaneille!!

Täällä ei olo tilassa muutosta.. Testikin oottaa kaapissa jos täti ei tulisikaan..
No toivosssa hyvä elää :p
Tuntuu etä nää ajtukset kulkee koko ajan laidasta laitaan.. Välillä oon 99 prosenttia varma et oon raskaana seuraavassa hetkessä vaan 30 prosenttia.. No onneksi tässä ei enää montaa päivää tarte ootella..

Kahtoko joku muuten kolmosen 45 minuuttia? Oli meinaan aika karmiva juttu jossa abortoitiin 8 kk olevia äitejä \|O
Annettiin sikiölle jot \|O in myrkkyä niin se sai sydän kohtauksen ja synt \|O i kuolleena.. Meinas kyllä itku tulla kun katsoin.. Miten maailma voi olla noin julma :'(

Mutta nyt paree mennä nukkumaan kun kaikki jo nukkuu..

-Taika-

TORSTAI 12.4.2007

Iita82: kp 4/29-42
Ciba: kp 4/41
Sitä saa mitä tilaa: kp 5/26-28
Inessa: kp 6/31
Hobitti2003: kp 7/?
Sunshine: kp 7/38-46
Haahuilija: kp 8/?
Kuumeilija-79: kp 10/28-33
Nanna81: kp 12/32-37
Lellu1: kp 12/?
Jahvetti: kp 13/26
Piipi79: kp 18/24-29
Robotti Ruttunen: kp 20/24-29
Unico: kp 20/31
Minski25: kp 20/24-29
Papunen: kp 21/24-27
Kälättäjä: kp 23/30
Mints: kp 24/29
Repa: kp 26/29-31
Peppi1981: kp 26/28-30
Neppis 27/32-42
Taika-79: kp 28/30
Helsku: 29/29
Viena: kp 30/28-33
Äitsy80: kp 31/26-31
Katherine: kp 31/28-30
Jennie80: kp 35/36-?
Miina: kp 37
Vähän väsynyt: kp 37
Miuku79: kp 43/29-28
Alakelmi: kp 48/30
Tresum: kp 50/28-38
Hipsu: kp 64/28(?)

Funny: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Hilipati: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari

[/quote]

Voi ei, äitsy, toivottavasti vuoto menee ohi ja pikkuinen pysyy kyydissä! :hug: Eihän pieni vuoto välttämättä tosiaan merkitse mitään pahaa.

Pakko tulla tännekin avautumaan, kun aamulla oli ihan ihmeellinen olo: heikotti ja pyörrytti ja kädet tärisi. Lisäksi palelin ihan hirveästi, mutta yhtäkkiä olo vaan parani. Oviksesta on nyt 8 päivää, joten tietty hiipii mieleen, että voiskos nää jo olla raskausoireita... Rinnat on myös jotenkin raskaan oloiset, mutta eivät varsinaisesti kipeät. Nyt on kuitenkin vasta kp 18, tädin pitäisi saapua about viikon päästä. Eipä auta kuin odotella... Pelottaa vaan, että nää oireet saa toivomaan liikoja.

äitsy80 suruissaan
Mä en jaksa uskoa et raskaus jatkuu, enää ei edes ole sellaiene olo/tunne, oireista puhumattakaan kuin eilen :'( Vuoto ei vielä runsasta mutta kipuja on ollut. Testaan varmuudeksi muutaman päivän kuluttua ja palaan sitten kertomaan teillekkin.

Muuten postun hetkeksi ja pidän hiljaiseloe hetken haavojani nuollen :(

Kiitos teille kaikille, olette korvaamattomia ja palaan mukaanne taustalta taas kun minulla on muutakin annettavaa teille kuin oma surkeuteni :headwall:

Äitsy, jaksamista sinulle! Sure rauhassa, mutta pidä vielä pieni toivonkipinä mielessä, jos testi vielä parin päivän päästä näyttäisikin jotain. Olet ihana ihminen ja toivottavasti meidän tsemppailusta on vuorostaan sinulle nyt apua, kun olet aina meitä tsempannut :heart:
:hug:

Yhteistyössä