25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Enpä ole juurikaan itsestäni ilmoitellut, jotenkin vain niin laiska olen kirjoittelemaan. No, itse asiaan sitten...kp tänään 31 ja aamulla selkeän plussan testasin apteekin omalla testillä. Kp 28 testasin haalean haamun. Mieli on todella iloinen. Meillä jo toisella yrityksellä tärppäsi ja niin on kyllä kaikki kolme aikaisempaakin.
Raskaus oireista vielä sen verran, että viikon ajan ollut todella tukala olo, tuskan hiki, joka ei normaali menkka oire mulla, sekä ajoittainen etova olo ja vilustelu.
Minä tästä lähden kuikuilemaan muille maille. Tosi mukava piristysruiske käydä täällä aina lukemassa teidän kirjoituksia. Kaikille tosi paljon onnea matkaan!!
 
Otan osaa suureen suruusi,Papunen :hug: Voimia jaksamiseen :heart:
Ja Äitsylle pahoittelut :hug: ,parempaa onnea uuteen kiertoon :heart:

Katherinelle onnea plussasta!!!

Täällä alkaa ratkasevat hetket olemaan käsillä... onneks viikonloppu menee reissussa,ei tarvi miettiä...on meinaan ollu hiukkasen nipistelyä jo viikon verran,siis alamahalla ja aavistuksen huono olo,pikkasen niinkuin viimeks MUTTA saattavat hyvinkin ja ehkäpä todennäköisemmin olla menkkaoireet kyseessä,mitkä nyt vaan vahvempana,niinkuin muutkin tuntemukset näin keskenmenon jälkeen. Niin tai näin,tyydyn myös negatiiviseen tulokseen suosiolla...

Palaan maisemiin ensiviikon alussa,joten hyvät v.loput! :wave:
 
Moikka kaikille!

Papuselle :hug:


Kivaa kun on viikonloppu ja kaks vapaapäivää tulossa ;)

Menin sitten vielä verikokeeseenkin tänään vahvistamaan plussan, aika hätähousu taidan olla...en vain halunnut jäädä "näyttiköhän testi oikein"-varaan..... no se oli positiivinen =)
kunpa tosiaan nyt jäitä hattuun saisin ja masussa mönkijän pitäisin, kiitos kovasti kaikille onnitteluista!

ÄITSY80: en voi uskoa todeksi, ääh..mutta tottakai vielä plussat tulee, olethan onnistunut ennenkin ja tulosta saanut =)

rentouttavaa viikonloppua kaikille!
 
katherine pikana

MIUKU79: minäkään en bongannut koskaan ovista.....tikutin tikuttamista ja pas...! mutta näin kävi silti, en tiedä missä vika, ovistestissä, pissassa, ajankohdassa tms..usko meni minun osalta ovistesteihin, ehkäpä minun ovis ei vain näy testissä :LOL: mutta onneksi raskaustesti toimi B)

älä siis lannistu vaan peitto heilumaan ja ovistikut ikkunasta ulos! ;)
 
Täällähän on tapahtunut vaikka mitä, kun on hetken poissa. Onnea kaikille plussanneille, teitä oli tullut paljon :flower: ihanaa!

Äitsy :hug: paljon jaksamisia...
Papuselle myös voimia ja toivoa iloisempaan tapahtumaan...

Plussa tuulia kaikille !!!
Täällä nyt on hiljainen viikko tiedossa ;) ensiviikon yli kunpäästään ilman menkkoja, voi jo alkaa kinamaan ukon kanssa kumpi lähtee apteekkiin testiä ostamaan ja mihin apteekkiin :D toivossa on hyvä elää...
 
Piipi79 harmaana
Onnea vaan myös Vienalle plussasta!

Itsellä on jotenkin p*ka fiilis... Päätä särkee, turvottaa, masentaa jne. Siis ihan pms-olo NYT JO, kp on siis 19/25. Itkeä tirautinkin tossa miehelle, että mä en tuu ikinä raskaaksi jne. typerää. Pitäis olla vaan rauhallinen, mutta se kun ei omalle luonteelle sovi. Seuraava kierto on jo yk 5. Ehkä pitäis tosiaan vaan heittää ovistikut sun muut pois ja kattoo mitä silleen saatais aikaseks.

Toivottavasti muilla on parempi mieli! Onneks on ainaki aurinkoinen viikonloppu tulossa B)
 
Sitä saa mitä tilaa
Vienalle paljon onnea plussasta :flower: :heart: :flower:

Mulla kävi täällä nopea täti,ku normaalisti vierailut kestänyt viikon,ni nyt ei ollu ku kolme päivää,mulla oo ikinä ollu näin lyhyttä tädin vierailua,tosin vuosinkin sitte ku seula,mutta se nyt on sentää ihan normaalia,mut ne loppu tosiaan ku seinään :whistle: mistä lie johtuu,hormonit heittelee miten sattuu...
 
Snoukku
Juu, ihan hyvin on tämä raskaus alkanut. En oikein tiedä onko huonovointisuus ollut riehuvasta vatsataudista johtuvaa vai raskaudesta (en ole sairastanut oksennustautia varmaan 10 vuoteen, mulla on vaan hiukan huono olo jos lähipiirissä on vatsatautia). Yöllä oli eka kertaa sellanen olo että melkeen ois voinu lähtee yökkään mut meni onneksi ohi. Jos on pitkään syömättä sit tulee helposti öklö olo.

Muuten olo ihan hyvä, välillä miettii et onks sitä oikeesti muka raskaana kun ei paljon mitään oireita!

Mä nyt ainakin sen aikaa roikun täällä et tiedän mihin pinoon menis tuolla odotus puolella ja kyllä mä sittenkin käyn teitä moikkailemassa! :)

Hyvää viikonlopun jatkoa!

"Snoukku"
 
LAUANTAI 14.4.2007


Helsku: 3/29
Äitsy80: kp 3/28-31
Iita82: kp 6/29-42
Ciba: kp 6/41
Sitä saa mitä tilaa: kp 7/26-28
Inessa: kp 8/31
Hobitti2003: kp 9/?
Sunshine: kp 9/38-46
Haahuilija: kp 10/?
Kuumeilija-79: kp 12/28-33
Nanna81: kp 14/32-37
Lellu1: kp 14/?
Jahvetti: kp 15/26
Matilda81: kp 15/28-30
Piipi79: kp 20/24-29
Robotti Ruttunen: kp 22/24-29
Unico: kp 22/31
Minski25: kp 22/24-29
Papunen: kp 23/24-27
Kälättäjä: kp 25/30
Mints: kp 26/29
Repa: kp 28/29-31
Peppi1981: kp 28/28-30
Neppis 29/32-42
Taika-79: kp 30/30
Jennie80: kp 37/36-?
Miina: kp 39
Vähän väsynyt: kp 39
Miuku79: kp 45/29-28
Alakelmi: kp 50/30
Tresum: kp 52/28-38
Hipsu: kp 66/28(?)


Funny: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Hilipati: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena


Viena onnea plussasta

:heart: !
 
HUOMENTA!

PIIPI79: niin tutulta kuulostaa sun fiilis, älä vaivu murheeseen! Ja jos v....tuttaa niin riehu kunnolla! Se auttaa...mua ainakin autto kun olin epätoivoisella tuulella...kunnon tuuletus ja sitten katse eteen! ;9 ) tsemiä!

Viena: Onnea!! Upea uutinen, hihii;) ! Hyvä hyvä!!

Ja sitten te, jotka plussanneet..viena, amppari, schätzern (pikkasen väärin meni nimi) ja vaikka kuinka monta muuta nimeä joita en nyt muista, niin mihin pinoon ajattelitte mennä? Mennään kaikki samaan, toivon ma! ? ois kiva "jatkaa yhdessä" jutustelua.. mut kävin kattomas jo noita muita ketjuja..ja tää on ykkönen kun niin positiivinen henki! =)

En haluis lähteä täältä...niin fiksun olosia naisia täällä ;)

pitäskö laittaa pystyyn uus ketju: 25-vuotiaat tai vanhemmat plussanneet? =)

Ja sitten yks kyssäri...ehkä pieneltä kuulostava "huoli" ja niin se onkin..mut jos joku haluis jakaa hyviä vinkkejään..kun en todellakaan aio kertoa plussasta ennen rv:a 12 kenellekään..päätettiin niin miehen kanssa, niin kun on kuitenkin tässä keväällä paljon juhlia ja oon tunnetusti aina tykännyt juhlia- enkä kuivin suin melkein koskaan..niin miten hämätä kavereita ja sukulaisia etten nyt juo.. en halua että ne epäilee yhtään mitään!

mietin jo et kaadan tavallisiin siideripulloihin limua tai alkoholitonta siideriä...ja juon siinä muiden mukana.. ;)

sori typerä kitinäni, aivan pienisieluista minulta!

Oikein aurinkoista lauantaita kaikille oleville ja tuleville äiskille! :hug:
 
Onnea plussanneill! :flower:

Taidampa minäkin hieman avautua tänne, kun ei ole oikein muutakaan mihin purkaa itseään, paitsi ukko, mut ei hää jaksa koko aika kuunnella mua... kumma sinänsä ;)
Vauvahaaveista kun emme ole kertoneet kenellekään, niin ei oikein osaa ollakaan. Äidilleni soitan yleensä heti kun joku painaa, mut nyt en oikein halua.

Eilen sain tietää, että minut halutaan vuodeksi mammaloman sijaisuuteen...vakipaikkaa odottelin tarjolle tai sitten ei jatketa ollenkaan työsuhdetta. Nyt kun ei vain oikein osaa tuosta iloita kun kierukkakin eilen poistettiin ja vauvajutut piti aloittaa kesä-heinäkuussa.

Onko kellään vastaavaa tilannetta? Olis kiva kuulla muiden mietteitä...
Olis kiva tietää, että työt jatkuisivat heti mammaloman jälkeen eikä tarvisi mammalomalla alkaa stressaan mistä saa töitä.
:headwall:

Huh, kun helpotti!!
Leppoisaa viikonloppua kaikille!!

<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2007 klo 09:14 katherine kirjoitti:
HUOMENTA!

Ja sitten te, jotka plussanneet..viena, amppari, schätzern (pikkasen väärin meni nimi) ja vaikka kuinka monta muuta nimeä joita en nyt muista, niin mihin pinoon ajattelitte mennä? Mennään kaikki samaan, toivon ma! ? ois kiva "jatkaa yhdessä" jutustelua.. mut kävin kattomas jo noita muita ketjuja..ja tää on ykkönen kun niin positiivinen henki! =)

En haluis lähteä täältä...niin fiksun olosia naisia täällä ;)

pitäskö laittaa pystyyn uus ketju: 25-vuotiaat tai vanhemmat plussanneet? =)

Ja sitten yks kyssäri...ehkä pieneltä kuulostava "huoli" ja niin se onkin..mut jos joku haluis jakaa hyviä vinkkejään..kun en todellakaan aio kertoa plussasta ennen rv:a 12 kenellekään..päätettiin niin miehen kanssa, niin kun on kuitenkin tässä keväällä paljon juhlia ja oon tunnetusti aina tykännyt juhlia- enkä kuivin suin melkein koskaan..niin miten hämätä kavereita ja sukulaisia etten nyt juo.. en halua että ne epäilee yhtään mitään!

mietin jo et kaadan tavallisiin siideripulloihin limua tai alkoholitonta siideriä...ja juon siinä muiden mukana.. ;)

sori typerä kitinäni, aivan pienisieluista minulta!

Oikein aurinkoista lauantaita kaikille oleville ja tuleville äiskille! :hug:
Tuu Katherine tonne joulukuun odottajiin =) . Siellä on muitakin tuttuja. Ja muutenkin kiva, keskusteleva ja positiivinen henki. Siis jos sullakin on samoihin aikoihin laskettu aika :) ?!?

Mulla on toi sama dilemma, ettemme aio kertoa kenellekään -edes vanhemmille- ja keväällä on aika monet juhlat tiedossa :headwall: . Näillä näkymin aiotaan vappua viettää kaksin (selitetään et kun se on keskellä viikkoa ja bla bla blaa :whistle: ) ja sit kun toukokuun lopussa on sukujuhlat, 12 viikkoa onkin takana, eikä tartte enää salailla :p .
Muuten ollaan kehitetty kaikkea sellaista viikonloppuohjelmaa, ettei tartte suostua biletyskutsuihin. Aika säälittävää, mutta en halua kertoa, ennenkuin olen ultrassa käynyt :$ :x :/ .
 
Katherine: Mä olen vasta aloittanut yrityksen (olen tuolla lähes kolmikymppisissä), mutta olen jo miettinyt sopivaa stooria jos satun plussamaan. :kieh: Eli nyt keväällä mä voisin sanoa että allergiaoireet on ollut nyt niin pahat, että olen joutunut syömään jotain tosi vahvoja allergialääkkeitä, ja en sit oikein viitsi ottaa alkoholia kun sit käy väsyttään niin kovin se yhteisvaikutus.... :kieh: Multa toi varmaan menis läpi kun valitan muutenki aina sitä kuinka allergialääkkeet väsyttä mua, siis nää ihan tavallisetkin.<br><br>
 
Onnea Viena plussasta :heart:

(.) kauhee päivä ollut tänään.. Päähän särkenyt koko päivän ja tooosi paha olo ollut pitkin päivää :/
En tiedä onko nyt kauheen rajut menkka oireet vai voisiko viitata siihen positiivisenpaan suuntaa.. Saa nyt nähdä..
Huonna aamulla koitan muistaa testata :p Jos ei mitään hälytys merkiää tädistä näy..

Plussa tuulia muillekin piinaajille!!

-Taika-
 
No johan on taas tapahtunut! :eek:

Plussanneille kovasti onnea ja tipahtaneille tsemppiä uuteen kiertoon! :hug:

Papuselle pahoittelut isän menetyksestä. Voimia sinulle! :'( :flower:

Mulla olis nyt kp 2/28, jos joku päivittää listaa, niin voisko ystävällisesti lisätä sen tiedon! Ja tästä kierrostahan alkaa sitten yritys, joten jännät paikat kunhan saadaan täti häädettyä. Odotan innolla. =) Tässä pinossa näköjään niitä plussia on nyt sadellut, joten kannattaa varmaan roikuskella mukana jos itselläkin tärppi kävisi ;)
Törmäsin tänään niin ihkuihaniin vauvan tossuihin, että oli ihan pakko ostaa ne, vaikka olinkin päättänyt, että mitään ei osteta ennen plussaamista. Mutta kun ne oli niin suloiset, voih :heart:
 
Papunen Osanottoni isäsi puolesta :hug:

katherine+ muut plussanneet, hieno homma!!!

joku kyseli tosta alkoholista... on saatavilla alkoholitonta olutta ja siideriä, niitähän voi ottaa jos ei ihan limpparia halua litkiä..ja ei kukaan tule kattelemaan tölkin kyljestä paljonko sulla on prosentteja...sit kun muut on jo pikkusen päissään, niin ne ei kiinnitä siihen mitään huomiota et sä et humallukkaan samalla tavalla ku ennen;)


Täällä kp 26/30 ja ei oireita suuntaan eikä toiseen... katellaan nyt mitä tästä tulee...
 
Heippa!! Täällä hieman lueskelen kaikkea vauvoihin liittyvää. Niin paljon haluaisin oman. Ja sitten löysin tämän ketjun ja varovasti nyt kyselisin voisiko mukaan liittyä?

Mä olen siis melkein 26 vuotias ja avosiippanin kanssa yhtä köyttä ollaan vedetty jo sellaiset 12 vuotta ja nyt ollaan uudesta vuodesta lähtien yritetty saada lisäystä aikaiseksi.

Vielä on mennyt ihan kivasti ja peti hommat maistuu. Pelkään vaan, että koska tulee sellainen epätoivo ja pakko yrittämisen tarve. Kellekään ei vielä edes olla puhuttu yrittämisestäkään. Mä haluun kertoo vasta kun pullat on uunissa kunnolla eli joskus sitten kun olis vk 12. Mutta se tosiaan on vielä kaukainen ajatus.

Hieman myös pelottaa ajatus miten sitten rahallisesti pärjätään. Mulla kun ei ole vakipaikkaa. Onneksi miehellä sentään on. Mutta sitten taas ajattelen, että en minä tästä nuorru eikä sitä tiedä, että saadaanko edes lapsia "helposti" tai olenkaan. Ja mieheni tienaa ihan kivasti kuitenkin. Niin, että kyllä sitä pärjätään. Onhan minunkin äitini pärjännyt ja hänellä ollut huonompi palkka kuin minulla ja oli vielä yksi huoltaja siitä kun oli 9 vanha.

Meillä molemmilla on ihan järkyttävä vauva kuume nyt. Mieheni veljen perhe odottaa jo neljättä... Se nosti meidän kuumeen korkealle.

No nyt hieman helpotti kun sai asioita näin purkaa. Pitää nyt yrittää kirjautua tuonne oikein. Jep.
 
Sitä saa mitä tilaa
Tervetuloa Anna mukaan joukkoon. :D
Kiva saadaki tänne uutta porukkaa ees hetkeksi mukaan,ku noi vanhat näyttää plussaavan kaikki,ni johan mä tääl oon kohta ihan yksiksein :D No,täytyyhän se jonkun pitää pinoa yllä =)
 
Sitä saa mitä tilaa
SUNNUNTAI 15.4

Hilipati:3/28
Helsku: 4/29
Äitsy80: kp 4/28-31
Iita82: kp 7/29-42
Ciba: kp 7/41
Sitä saa mitä tilaa: kp 8/26-28
Inessa: kp 9/31
Hobitti2003: kp 10/?
Sunshine: kp 10/38-46
Haahuilija: kp 11/?
Kuumeilija-79: kp 13/28-33
Nanna81: kp 15/32-37
Lellu1: kp 15/?
Jahvetti: kp 16/26
Matilda81: kp 16/28-30
Piipi79: kp 21/24-29
Robotti Ruttunen: kp 23/24-29
Unico: kp 23/31
Minski25: kp 23/24-29
Papunen: kp 24/24-27
Kälättäjä: kp 26/30
Mints: kp 27/29
Repa: kp 29/29-31
Peppi1981: kp 29/28-30
Neppis 30/32-42
Taika-79: kp 31/30
Jennie80: kp 38/36-?
Miina: kp 40
Vähän väsynyt: kp 40
Miuku79: kp 46/29-28
Alakelmi: kp 51/30
Tresum: kp 53/28-38
Hipsu: kp 67/28(?)


Funny: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena[/b]


Pistätkö Anna noi kiertopäiväsi jos haluat tuonne listalle muittenkin jännäiltäväks<br><br>
 
Kiitos Sitä saa mitä tilaa listan päivityksestä! :flower:

Kyselin tuossa toisessakin pinossa, mutta voi olla, että täällä olisi enemmän tietoa kun useimmilla on jo yk:a takana. Eli onko kokemuksia Clear Bluen r-testeistä? Luin yhden keskustelun missä olis huonoja kokemuksia, näyttää kuulemma vääriä positiivisia. Mietin tässä, että tilaisin lisää testejä ja nämä Pregency Penit mitä mulla nyt on, vakuttavat ihan oikeesti huonoilta. Testiviivakin on niin epämääräinen, etten oikein luota koko testiin. Olihan ne sitten halpoja :whistle:
 
Katherine: hyvä idea :d löydetään mekin teidät sitten kun joskus täältä mukaan päästään.

Anna: tervetuloa, kivaa kun tulee uusia. Saadaan listatsta pitkä :D ja paljon plussia.

Mitäs tänne, eilen oltiin helsingissä reissaamassa, tuli sitten maisteltua no sainkohan alas tölkillisen siideriä hiukan breezeria ja dooleyissiä, ei vetänytja nekin monen tunnin aikana. Ei maistu. Ja sitten muka tänä aamuna huono olo :LOL: juuh ei oikein enää uppoa. No onneksi ei ole pitkään aikaan maistunu hirveästi, ei sitä sitten ihmetellä. ja ainahan voi luvata olla kuski :) tai sitten jos kosteaksi on menossa niin joko töihin lähtö tai siellä olo, niin silloin ei kukaan ihmettele jos sanon et huomenna on töihin en juo :D Nää on kyllä vuorotyön etuja, et se työaika voi alkaa millon vaan, tai joutua olemaan juhlien aikana töissä, mikä ei aina ihan kivaa ole, mut silloin ei kukan ihmettele juomattomuutta.
Ai niin yks juttu vielämites teillä kierrossa onko jotain kohtaa mikä on erilainen? Täällä meinaa eilen taas iski huono olo ja huimaus hetkeksi meni sitten kyllä ohi, ja pulssi veteli hirveitä rytmihäiriön tynkää. Meilkein vastaavaa kun viimekierrossa kiertopäiviänä päivää ennen. Mitä tämä on yhteyden löysin vasta kun aloin miettimään. eli 2/3 kierrosta takana ollut molemmilla kerroilla. Omituinen on tämän kroppa...
 

Yhteistyössä