25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

TIISTAI 17.4

Taika-79: kp 3/30
Repa: kp 4/28-30
Hilipati:5/28
Helsku: 6/29
Äitsy80: kp 6/28-31
Iita82: kp 9/29-42
Ciba: kp 9/41
Sitä saa mitä tilaa: kp 10/26-28
Inessa: kp 11/31
Hobitti2003: kp 12/?
Sunshine: kp 12/38-46
Haahuilija: kp 13/?
Kuumeilija-79: kp 15/28-33
Nanna81: kp 17/32-37
Lellu1: kp 17/?
Jahvetti: kp 18/26
Matilda81: kp 18/28-30
PikkuTiitiäinen: kp 23/22-28
Piipi79: kp 23/24-29
Robotti Ruttunen: kp 25/24-29
Unico: kp 25/31
Minski25: kp 25/24-29
Papunen: kp 26/24-27
Kälättäjä: kp 28/30
Mints: kp 29/29
Peppi1981: kp 31/28-30
Neppis 32/32-42
Jennie80: kp 40/36-?
Miina: kp 42
Vähän väsynyt: kp 42
Miuku79: kp 48/29-28
Alakelmi: kp 53/30
Tresum: kp 55/28-38
Hipsu: kp 69/28(?)

pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Funny: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
<br><br>

iita harmaana
piipi oikeassa olet, nyt on todella aikomus tehdä jotain, ettei täti enää taloon tule!! :D Peukut on pystyssä bd, että plussan saat!! Tulehan sitten heti tänne kertomaan!!

Jennie80 pahoittelut negasta! :hug:
Jarepalle pahoittelut tädin vierailusta! :hug:

iita harmaana taas
Unohtui kirjoittaa, että

Taikalle myös pahoittelut tädistä ja kivuista :hug: hammaskipu osaa kyllä olla vihon viimeistä!

Pepille kiitos! Olit korjannut ikäni! Ja toivottavasti saat sinäkin plussan testiin!! Tulehan kertomaan!! bd =)

Piipi plussa tuulia ja peukkuja, odotan innolla sieltä plussaa... Ja muille myös paaljon plussia!

Täällä päästy kotiin pitkän ja piinaavan työpäivän jälkeen. Piinaavan siksi kun käytän kuukuppia, niin en ole päivän aikana saanut mitään vinkkiä mikä on tilanne. No siellä pohjalla oli piokkusen snestettä että en mä nyt ihan purematta niele et olis menkat alkaneet. No seuraillaan mut älkää nyt vielä ainakaan vaihtako mulle kp:tä alkuun.tää on resssaavaa :D Ollu ihan höpö töissäkin ;) onneksi senvoi pistää pitkän piikkiin ;)

KESKIVIIKKO 18.4.2007

Peppi1981: kp 1/28-30
Taika-79: kp 4/30
Repa: kp 5/28-30
Hilipati:6/28
Helsku: 7/29
Äitsy80: kp 7/28-31
Iita82: kp 10/29-42
Ciba: kp 10/41
Sitä saa mitä tilaa: kp 11/26-28
Inessa: kp 12/31
Hobitti2003: kp 13/?
Sunshine: kp 13/38-46
Haahuilija: kp 14/?
Kuumeilija-79: kp 16/28-33
Nanna81: kp 18/32-37
Lellu1: kp 18/?
Jahvetti: kp 19/26
Matilda81: kp 19/28-30
PikkuTiitiäinen: kp 24/22-28
Piipi79: kp 24/24-29
Robotti Ruttunen: kp 26/24-29
Unico: kp 26/31
Minski25: kp 26/24-29
Papunen: kp 27/24-27
Kälättäjä: kp 29/30
Mints: kp 30/29
Neppis 33/32-42
Jennie80: kp 41/36-?
Miina: kp 43
Vähän väsynyt: kp 43
Miuku79: kp 49/30-58
Alakelmi: kp 54/30
Tresum: kp 56/28-38
Hipsu: kp 70/28(?)

Viola: kp
pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Funny: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena

<br><br>

Kappas kun oltiin Nannan kanssa yhtäaikaa päivityspuuhussa :D

Taikalle ja Repalle pahoittelut tädin saapumisesta ja parempaa onnea alkaneeseen kiertoon :hug:

Pepillä myös kierto pitkällä ja jännät päivät käsillä =)

Toivottavasti saataisiin taas uusia plussaajia tälle päivälle.

Täällä täti häädetty toissa päivänä ja heti tietenkin pariin otteeseen harjoiteltu ;) Ovikseen vielä kuitenkin lähes pari viikkoa mikäli se yhtä myöhään tulee kun aiemminkin.

Vauvakuume kasvaa koko ajan mutta pettymyksen pelko kasvoi myös viime kierron jälkeen eli toivoa en kovasti uskalla :/ Onneksi kesän saapuessa on niin paljon asioita joista saa nauttia lasten ohella niin aikakin kuluu mukavasti =)

Tännekin raporttia, että testasin eilen negan :'( Hätäilin siis jo iltapäivällä testaamaan, mutta eiköhän siinäkin nyt ois jotain näkynyt, jos näkymistä olis... Tätiä ei kylläkään näy edelleenkään edes tuhruna.

Nyt tuntuu siltä, että pää hajoaa kaiken stressin keskellä. Vauva-asiat stressaa, töissä olen saanut vasta ylennyksen = lisää stressiä, lisäks kotona on pihaurakoitsijat mylläämässä ja niitä pitäis olla joka hetki valvomassa. Ja miten valvot, kun päivät oot töissä! Eli soittelevat jatkuvasti töihin ja kyselevät, että "saako tähän laittaa tämmöstä" jne. jne. Aargh. Itku tuli siis taas illalla ja mieskin sanoi, että oon ihan kummallinen ollut viime aikoina.

Kai tästä voi vaan paremmaksi tilanne muuttua, aurinko paistaa ainakin toistaiseksi ulkona ja silleen...

Piipille pahoittelut negasta.

Ite heräsin kalenteria vilkasemaan eilen illalla, kun ihmettelin kuinka suihku teki kipeää nänneihin. Tällä viikolla siis piinaillaan...nyt menossa kp27 mutta vielä en uskalla testiä tehdä, kun kierto on ollu viime aikoina vaikka mitä :headwall: Joten ensi viikkoon menee testailu...mikäli maltan oottaa :D

Jennie80
Piipi79, pahoittelut negasta. Mulla täysin samat fiilikset, vauva-asiat stressaa, työkiireet stressaa, tuleva putkiremppa stressaa... Vaikka kuinka olin valmistautunut negaan, niin silti se oli taas mieletön pettymys. :(

Jaksamisia kaikille!

Liityn tähänkin ketjuun. Olen lueskellut viestejänne jo jonkin aikaa mutta nyt kun ehkäisy on meilläkin lopetettu niin ajattelin ilmoittautua mukaan kuumeilemaan. Kierron pituus on arvoitus kun luomukierto on viimeeksi ollut ennen pillereitä melkein kymmenen vuotta sitten.

äitsy80 harmailee
Tervetuloa mukaan Viola =) Jos haluat kiertopäiväsi listalle niin ilmoita ne niin lisäillään sitten.

Jennielle ja Piipille negapahoittelut :hug: Mutta vielähän voipi plussaksi muuttua kun vaan täti tajuaa pysyä poissa =)

Miuku79
Heips!

Sen verran korjausta tuohon listaan, et mun kiertopäivät tällä hetkellä 49/30-58 eli ei 49/29-28..joku virhe päässy lipsahtamaan:) Eilen lääkäri vastaili mun kysymykseen pitkien kiertojen ja harvan ovuloinni suhteen ja kehotti menemään gynelle, jotta hormonitasot saadaan tarkastettua ja paikat muutenkin tutkittua. Sit vois hänen mielestän ottaa Clomifenit käyttöön.

Meillä raskauden yritystä takana joulukuusta -06 mut menossa pitkistä kierroista johtuen vasta yk3. Miehen kanssa eilen juteltiin lääkärin kommenteista ja päätettiin, et odotellaan rauhassa vielä seuraava kierto ennen gynelle menoa, siis jos seuraava kierto käynnistyy kohtuullisessa ajassa. Sittenkään en tiedä olenko ihan valmis vielä clomeja aloittaa vai haluanko vielä luomuna yrittää.

Onko tässä kierrossa Clomien käyttäjiä? En jaksanut kaikkia viestejä lukea ihan alusta asti.

Jennie ja Piipi: pahoittelut negasta.. :hug:

Mulle voi laittaa 1/28-30.. eli täti kurvasi tänään kylään.. no, oli se hauskaa toivoa pari päivää, et ois tärpännyt.. sain eilen mukavat naurut kaverin kanssa ku juteltiin siitä, et jos mulla oiskin tärpännyt.. hän kun on ollut mulle suuri tuki tässä lapsettomuus-asiassa ja olen saanut hänelle puhua kaikista asioista.. meinas tuoda mulla tuliaisena r-testin, ku oli tulossa tänne päin tänään, vaikka sanoinkin et testaan vasta viikon päästä, jos menkat ovat vielä myöhässä.. muutenkin puhuttiin ihan hauskoja ja ei toi tädin tulo niinkään harmittanut sit tänään..

Mut sitä mie vähän ihmettelen.. äsken ku merkkasin kalenteriin menkkojen alkamispäivän huomasin, et tää on jo kolmas peräkkäinen kuukausi, et täti tulee tasan samana päivänä eli kuun 18.päivänä.. toivottavasti se ois rauhottunut tohon päivään, et ois sit helppo suunnitella menemisensä sen mukaan.. no, tulipas vain tollainen asia mieleen..

Lähinnä harmittaa tänään, ku nyt mulla ei oo varaa tilata niitä testejä, koska tuli iso sähkölasku.. vaikka ei se silleen iso ollut kolmelta kuukaudelta.. aikaisemmassa vuokrakämpässä maksettiin joka kuukausi vuokraisännälle se 15 e/hlö sähköstä ja kolmelta kuukaudelta se oli sit 90 euroa.. ja nyt oli paljon vähemmän, mut kun sellainen summa pitää yhtäkkiä maksaa, niin kyllä se tuntuu..

mutta plussatuulia.. toivottavasti saamme taas lukea plussauutisia.. ++++<br><br>

Peppi :hug:
Viola tervetuoloa :D
Tänne, öö nyt ei oo muutamaan tuntiin ollu tuhrua. Tässä kysytään hermoja, ukko oli tyytyväinen kun ei muutamaan päivään nähdä kun toinen on aina unessa :D jaksaa mua sitten paremmin, naureskeli tossa et pitää pyytää menkkojen odottelu ajaksi eri vuorot :D okei mää kiipeilen seinillä ja se voip olla rasittavaa :D Mut Apteekkiin pitäs suunnata sain tänään reseptit allergia lääkkeiiin, jos pääsis tästä tukkoisuudesta eroon, ja lääkäri sano et ihan fiksua kun menin heti enkä sitten tärpättyä vaihtamaan lääkkeitä et kun ajatteli etukäteen. :)

PLussa tuulia puuh ~~~~~~~~

Liittyisin myös tänne, kun paremmin sovin tän otsikon allekun tonne helmikuusta asti kuumeilleet..Täällä näyttää olevan muitakin sieltä..Eli ikää on 28 vuotta ja esikoinen täytti just 3 vuotta. KP 22/28, YK 1. Lisätkää miut tänne, jookos..

D

Viola ja Dinah: tervetuloa..

Pakkohan sitä on ottaa rennosti.. mie yritän ajatella, että onhan tässä vielä 15 vuotta aikaa yrittää.. vaikka tietysti mie toivon, että saisin esikoisen ennen ku täytän 30v.. =)

oho.. kohtahan meillä on 100 sivua tässä ketjussa.. :D <br><br>

tervetuloa dinah !

Peppi tuo on niin totta että aikaahan on vielä railusti kun sen noin ajattelee, vaikka olenkin muutaman vuoden vanhempi :D

Mutta nyt sitten testataan tään tyypin kärsivällisyys ja hermot :D posti toitänään r-testit kotiin, olisivat saaneet viipyä hiukan kauemmin matkalla :D jos maanataina vatsa pitäs testailla jos on aihetta... Tuhruttelu on toistaiseksi loppu =)

Tervetuloa kaikille uusille!
Minua alkoi kiinnostamaan, että kuinka kauan teillä kaikilla on yritystä takana? Me olemme nimittäin yrittäneet esikoista jo elokuusta '06 saakka eli vuosi yritystä lähenee uhkaavasti :/ Olisi kiva tietää muidenkin tilanne :)

Inessa: Meillä jätettiin kans pillerit pois elokuussa 06. Muutama kuukausi mentiin tjottailulla. Marraskuussa alko sitte oikein kunnon yritys. Välillä on jo epätoivonen olo... Mutta ei sitä auta kuin uskoa, että joskus tärppää ja sitte syksyllä alkaa harkita tarkempia tutkimuksia.

Nanna81: Mekin olemme ajatelleet, että jos emme syksyyn mennessä tule raskaaksi niin sitten lähdemme tutkimuksiin. Olen pitänyt sitä yhtä vuotta sellaisena maagisena rajana jonka ylitettyään täytyy miettiä jo tarkemmin syitä epäonneen :headwall:

Yhteistyössä