25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Viola ja Dinah: tervetuloa..

InessaKyseli yrittämisestä..
Me ollaan Syyskuusta 06 asti myös yritetty..Meillä on vähän tulee jos on tullakseen meininki.. Mä tietysti tiedän kiertopäiväni ja koitan ovistakin tunustella kropassani mutta mitään apuvälineitä ei olla otettu käyttöön.. Tai no jos vitamiinit lasketaan niin niitä syötän miehelle että pysyisi vireessä kunnossa :whistle:
Itsekin alan tässä ihemettelemään kun on jo yk 8 menossa ja ei vieläkään tulosta :/ Aikasemmat raskaudet alkaneet suht nopiaan.. Noin 3 kuukauden kuluttua olen ollut raskaana kun ehkäsy lopettettu..
Täytyy tässä vain toivoa että pian alkaisi tuloksia tulemaan..
Kesällä varmasti hyvät mahdollisuudet raskautua viimestään, näin ainakin luulisin ;)

Mutta kaikille kovasti plussa tuulia! Ja toivotaan että pian saataisiin taas iso kasa lisää plussauksia..

-Taika-<br><br>

KESKIVIIKKO 18.4.2007

Peppi1981: kp 1/28-30
Taika-79: kp 4/30
Repa: kp 5/28-30
Hilipati:6/28
Helsku: 7/29
Äitsy80: kp 7/28-31
Iita82: kp 10/29-42
Ciba: kp 10/41
Sitä saa mitä tilaa: kp 11/26-28
Inessa: kp 12/31
Hobitti2003: kp 13/?
Sunshine: kp 13/38-46
Haahuilija: kp 14/?
Kuumeilija-79: kp 16/28-33
Nanna81: kp 18/32-37
Lellu1: kp 18/?
Jahvetti: kp 19/26
Matilda81: kp 19/28-30
PikkuTiitiäinen: kp 24/22-28
Piipi79: kp 24/24-29
Robotti Ruttunen: kp 26/24-29
Unico: kp 26/31
Minski25: kp 1/24-29
Papunen: kp 27/24-27
Kälättäjä: kp 29/30
Mints: kp 30/29
Neppis 33/32-42
Jennie80: kp 41/36-?
Miina: kp 43
Vähän väsynyt: kp 43
Miuku79: kp 49/30-58
Alakelmi: kp 54/30
Tresum: kp 56/28-38
Hipsu: kp 70/28(?)

Viola: kp
pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Funny: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena

kp 26vaihtui kp1:ksi :headwall:

Mitäs täällä ollaan pillereistä viimeinen syöty tammikuulla niin onkos se sitten sillon aloitettu :D ja jos en väärin ole laskenut niin 3 yk on menossa, ja silti mietityttää kuinka kauan joutuu odottamaan. Tuntuu välillä et on hätäinen. No sellasat se vaan on ;)

Meillä on menossa toinen yrityskerta oikein tosissaan. Syksystä -05 ollaan oltu ilman ehkäisyä, joten olishan tässä raskautumismahdollisuuksia ollu jo melkoisen monta. Saas nähdä mitä tämä kierto tuo tullessaan. Nyt on jo pari päivää jomottanu siihen malliin, että menkat saattaa alkaa ihan milloin vaan, mutta ei vaan ala, ei. Kaapissa jo testikin odottaisi, mutten tiedä uskaltaako ihan vielä...

Me aloitettiin yritys syyskuussa -05 eli nyt on menossa yk 22.. aluksi tädin tulo oli aika rankkaa, ku ajattelin silloin, että tulisin heti raskaaksi, mutta nyt siihen osaa suhtautua aika rennosti..mie en anna itselleni lupaa enää haaveilla raskaaksi tulosta ja vauvan saamisesta ennen tädin tuloa.. sitten vasta ku menkat ovat myöhässä, mietin vähän enemmän onnistumisen mahdollisuutta.. nytkin kerkesin eilen miettiä raskaustestin ostoa, mutta kun minulla on se päätös, että en testaa ennen kuin menkat ovat viikon myöhässä, niin en sit ostanut.. ja omasta mielestä ihan viisaasti tein.. negatiivinenhän se ois ollut..

rakastan lapsia ja tänään kun hoidin kaverini 4kk vanhaa poikaa, tietysti kaverin opastuksella, niin se tuntui todella ihanalta.. sain syöttää, vaihtaa vaipan ja sit pitää sitä sylissä.. ja ennen kuin tultiin mun luo, pukkailin sitä poikaa vaunussa kaupungilla.. täytyy sanoa, että kyl siinä tuli mieleen hetkeksi, et jos nyt ois tärpännyt, voisin vuoden päästä pukata omaa lasta.. jos kaikki menee niinkuin ollaan suunniteltu, niin meen tosin ens viikolla hoitamaan tätä pikkuista 2-3 tunniksi kaverin luo..

toivon sydämmestäni, että kohta täällä olisi taas plussauutisia.. +++

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2007 klo 19:07 Minski25 kirjoitti:
KESKIVIIKKO 18.4.2007

Peppi1981: kp 1/28-30
Taika-79: kp 4/30
Repa: kp 5/28-30
Hilipati:6/28
Helsku: 7/29
Äitsy80: kp 7/28-31
Iita82: kp 10/29-42
Ciba: kp 10/41
Sitä saa mitä tilaa: kp 11/26-28
Inessa: kp 12/31
Hobitti2003: kp 13/?
Sunshine: kp 13/38-46
Haahuilija: kp 14/?
Kuumeilija-79: kp 16/28-33
Nanna81: kp 18/32-37
Lellu1: kp 18/?
Jahvetti: kp 19/26
Matilda81: kp 19/28-30
PikkuTiitiäinen: kp 24/22-28
Piipi79: kp 24/24-29
Robotti Ruttunen: kp 26/24-29
Unico: kp 26/31
Minski25: kp 1/24-29
Papunen: kp 27/24-27
Kälättäjä: kp 29/30
Mints: kp 30/29
Neppis 33/32-42
Jennie80: kp 41/36-?
Miina: kp 43
Vähän väsynyt: kp 43
Miuku79: kp 49/30-58
Alakelmi: kp 54/30
Tresum: kp 56/28-38
Hipsu: kp 70/28(?)
Dinah kp 22/28

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena

kp 26vaihtui kp1:ksi :headwall:
Lisäsin itteni tonne listaan..

D

TORSTAI 19.4.2007

Minski25: kp 2/24-29
Peppi1981: kp 2/28-30
Taika-79: kp 5/30
Repa: kp 6/28-30
Hilipati:7/28
Helsku: 8/29
Äitsy80: kp 8/28-31
Iita82: kp 11/29-42
Ciba: kp 11/41
Sitä saa mitä tilaa: kp 12/26-28
Inessa: kp 13/31
Hobitti2003: kp 14/?
Sunshine: kp 14/38-46
Haahuilija: kp 15/?
Kuumeilija-79: kp 17/28-33
Nanna81: kp 19/32-37
Lellu1: kp 19/?
Jahvetti: kp 20/26
Matilda81: kp 20/28-30
Dinah kp 23/28
PikkuTiitiäinen: kp 25/22-28
Piipi79: kp 25/24-29
Robotti Ruttunen: kp 27/24-29
Unico: kp 27/31
Papunen: kp 28/24-27
Kälättäjä: kp 30/30
Mints: kp 31/29
Neppis 34/32-42
Jennie80: kp 42/36-?
Miina: kp 44
Vähän väsynyt: kp 44
Miuku79: kp 50/30-58
Alakelmi: kp 55/30
Tresum: kp 57/28-38
Hipsu: kp 71/28(?)

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena

Tervetuloa Dinah, Violan toivotin muistaakseni tervetulleeksi aikaisemmassa viestissäni =)

Yrityksen aloittamisesta on ollut puhe eli meillä nuorimmainen täyttää kohtapuoliin vuoden ja synnytyksen jälkeen ei ehkäisyä ole käytetty. Täysimetin 5,5 kk joten sinä aikana en toiveita kattoon nostanut mutta sen jälkeen meni noin kuukausi kun menkatkin alkoi joten niistä laskettuna yritystä olis ollu 12/06 lähtien.

Puolen vuoden raja siis alkaa täällä lähestyä ja aikaisemmat raskaudet alkaneet toisesta kierrosta. Mutta eihän tämä vielä pitkä aika ole vaikka odottavan aika siltä voi tuntuakkin :kieh:

Eikös se mennyt niin että noin 75 % raskautuu puolen vuoden sisään ja 90 % vuoden sisällä?!

No me kaikkihan täällä ainakin raskaudutaan kohta puoliin, eikös niin :LOL:

Jennie80
Onkos täällä raskaustestien asiantuntijoita kuulolla?

Tilanne on nyt se, että menkkoja ei näy eikä kuulu enkä jaksa raskauteen uskoa. Kierto se vaan temppuilee, taas... Pillerit on lopetettu yli vuosi sitten mutta kun ei säännöllisty niin ei säännöllisty.

Mutta siis itse asia, eli pakkohan tässä on tasaisin väliajoin testata, ainakin ennen vappua jne. että voi nautiskella skumppaa. Olen tähän asti testannut Clearbluella, mutta se on aikas hintava jatkuvaan käyttöön. Osaatteko siis vinkata, mikä olisi halvin mahdollinen apteekista saatava testi? Netistä en jaksaisi tilata ja lähiapteekkini on työpaikan vieressä ja siellä on niin suuri mahdollisuus törmätä työkavereihin, etten viitsi kovin kauaa testihyllyjen tienoilla pyöriä vertailemassa.

Kiitos ja kumarrus! =)

Lämmin kiitos kaikille osanotoista. On ollut nyt ajatukset vähän muualla ja varmaan hautajaisiin asti tulee olemaankin. Olen yrittänyt olla äidille tukena, hänellä surutyö vie varmasti pisimpään. Kaikesta huolimatta seuraavasta kierrosta alkaa täällä yritys, ei nyt varmaan kovin aktiivisesti. Saatan ostaa jopa ovulaatiotestejä vaikka alunperin ajattelin pysyä niistä erossa, ainakin aluksi. Mun sisko tulee lapsineen meille kyläilemään ensi viikolla pariksi viikoksi, niin parempi tietää ajoitus tarkemmin, ei tarvii sitten joka toinen päivä olla toimintaa, eipä hirveesti fiilistäkään. Siskoni kuitenkin tietää meidän suunnitelmista. Täytyy nyt katsoa. Menkkoja odotellessa...

Tervetuloa kaikille uusille munkin puolesta!! :wave:

Sitä saa mitä tilaa
Tervetuloa kaikille uusille!

Meillä yritystä 7/04 ja toinen lapsi siis ois haaveissa.Minä jo itteni kävin tutkituttamassa eikä musta mitään vikaa löytynyt,mut miehelle tais olla arka paikka kun ei nyt oo itteään saanu tutkimuksiin,tosin tiedän kyllä tapauksia et ei oo mitää vikaa ollu kummassakaan ja silti raskautuminen on kestäny useita vuosia.Yk:sta ei mitää tietoa,mut täti noin keskimäärin on kerta kuussa kyläs käyny,mut en viitti alkaa ees laskee,iskee viel muuten masennus.Sitkeesti mä jaksan tääl uskoa vielä joskus raskautuvani ja sanonut et jpos me viel lapsi saadaan ni ei kyl sen jälkeenkään mitää ehkäsyä käytetä,ku tää on näin vaikeeta :D

Morjens kohtalotoverit!!

Minä täällä olen edelleen saanut pidettyä itteni erossa siitä testistä, turhaan menee kuitenkin ku ei mitään näy..

Siis jos ei ala tiistaina jotain tulemaan tuolta alapäästä niin välittömästi testaan!! Tai saatan jo sortua sunnuntaina, ukko tulee kotiin komennukselta..En halua yksin testailla, kun kuitenkin kattosin väärin ja neljä silmää näkee paremmin ku kaksi..

Onko millanen fiilis ihmisillä näin sateisena päivänä? Mulla ei kovin hyvä..Kylmää ja väsyttää..Ja flunssaa pukkaa.. \|O

D

Herra siunaa ja varjele,ollaampa täällä taas kirjooteltu :D

Tervetuloa uudet joukkoomme!!!!

Täti pakkaa kamojaan täällä ja kohta pääsee taas touhuumaan...
Vähän on ollu mieli maassa,kun tuntuu et niin moni julkkiskin on just nyt paksuna ja saa lokakuussa vauvan,mikä siis ois ollu mun laskettu,ellei olis tullu keskenmenoa...Olisin ollu tässä vaiheessa jo hyvin turvallisilla vesillä....mut ei auta itkut, etenpäin on mentävä:)

Plussaonnea kaikille

:wave:

Jennie :D sä kyllä sanoit et ei netistä, mut kerta kiellon päälle ;) tilasin just vtäälä viikolla www.verkkoapteekki.fi. Mut kuitenkin jotain fastest ne on, ohjeiden mukaan näytti selkeiltä mut kun ei oo vielä kokeilemaan päässy, kerron sitten maanantaina jos testailemaan pääsee. Ne tosiaan tuli kotiin postissa ja oli halpoja. Ja siksi tilasin kun ei päästy yhteisymmärrykseen kumpi sinne apteekkiin lähtee, jos vaikka tuttuihin törmää, kun en vielä halua asiaa julkistaa...

Tänne tuhruttelee, ei tuhruttele, vuorotellen... jänskää aikaa vaikka tästä kierrosta ei toiveet kovinkorkealla, ollut, kun en ovista testesillä bongaile se on joko voinut olla sopivasti tai sitten mun tuuriolla vähemmän sopivasti kun ollaan oltu erillään. vielä on muutama piina yö (yös iksi kun valvon ne ja nukun päivät :D <br><br>

Moips vaan täältäkin!
Ekaksi negapaoittelut PikkuTiitiäiselle!! Voihan olla ettei plussa vaan näkynyt vielä!!
Repallekin halit ja jaksamiset.. Voin hyvin kuvitella että pahalta välillä tuntuu ja niin kuuluukin.. Mutta ei se auta kun suunnata katse tulevaisuuteen ja varmasti teille vielä vauva pian tulee :heart:

Milloinkas se Unico meinaa testata?

Täällä täti vielä riesana roikkuu..Jospa se viikonloppuna pakkaisi kamansa kasaan ja häipysi paikalta..
Huomenna taas lähdetään reisuun joten pieni palsta katkos tulee taasen..
Koittakaahan pärjätä :whistle:

Mukvaa viikonloppua kaikille!!

-Taika-<br><br>

Juu, 100 sivua on jo kirjoiteltu, pitäisikö kohta tehdä uusi pino?

Uusille tervetuloa minunkin puolestani!

Joku kyseli tuosta yrityksen aloituksesta; meillä pillerit jätettiin kesällä 06 eli vuosi tässä kohta tulee täyteen ja 7 yk vasta menossa, minulla kun kierrot olleet niiiiin pitkät. Meillä esikoinen sai alkunsa ensimmäisestä kierrosta ja vähäsen vahingossa, mutta tämä toinen ei taida tulla sitten millään. :/ No nyt olen varannut ajan gynelle, toivottavasti kaikki olisi kunnossa.

On kyllä ollut taas harmaa päivä, aamulla auton ikkunat niin jäässä, että piti jääraappa kaivaa esille. Kuulin muuten aamulla radiosta tutkimuksesta, jossa havaittiin kesän tuottavan lappilaisille miehille lisää testosteronia ja sitä kautta miehistä potentiaalia ;). Jospa tämä aurinko vaikuttaisi meihin (etelän) naisiin ja meidän miehiin ja saataisiin kaikki tässä nyt pian ne kauan kaivatut plussat ruutuihin!

Jennie, taitaapi Aconin testit olla apteekin halvimpia ja ovat kyllä luotettaviakin. Hinta neljän euron kieppeillä =)

Papuselle edelleen jaksamista ja voimia toivotan surun keskelle :hug: Ovistesteistä kysyit ja mä olen aika monia kokeillut ja parhaimpina pitänyt verkkoapteekista tilaamiani Fertestin tikkuja, saa tehdä aamupissasta, levee liuska joten tuloksen tulkinta helppoa eikä hintakaan päätä huimaa kun 15 kpl maksaa parikymppiä =)

Pikku Tiitiäiselle pahoittelut negasta ja toivotaan että vielä plussaksi muuttuisi :hug:

Dinahille tsemppiä huomiseen testailuun, tulehan kertomaan meillekkin miltä testi näyttää :D

Aika kuluu ihmeen nopeesti ja taidan taas tikutella kuitenkin omaksi ilokseni, ensi viikon puolessa välissä voisi aloitella jos oili sattuisikin tulla kylään jo aiemmin ;)

PERJANTAI 20.4.2007

Minski25: kp 3/24-29
Peppi1981: kp 3/28-30
Taika-79: kp 6/30
Repa: kp 7/28-30
Hilipati:8/28
Helsku: 9/29
Äitsy80: kp 9/28-31
Iita82: kp 12/29-42
Ciba: kp 12/41
Sitä saa mitä tilaa: kp 13/26-28
Inessa: kp 14/31
Hobitti2003: kp 15/?
Sunshine: kp 15/38-46
Haahuilija: kp 16/?
Kuumeilija-79: kp 18/28-33
Nanna81: kp 20/32-37
Lellu1: kp 20/?
Jahvetti: kp 21/26
Matilda81: kp 21/28-30
Dinah kp 24/28
PikkuTiitiäinen: kp 26/22-28
Piipi79: kp 26/24-29
Robotti Ruttunen: kp 28/24-29
Unico: kp 28/31
Papunen: kp 29/24-27
Kälättäjä: kp 31/30
Mints: kp 32/29
Neppis 35/32-42
Jennie80: kp 43/36-?
Miina: kp 45
Vähän väsynyt: kp 45
Miuku79: kp 51/30-58
Alakelmi: kp 56/30
Tresum: kp 58/28-38
Hipsu: kp 72/28(?)

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena

Jennie80
Voimahalaus pikkutiitiäiselle, malta vielä jos vaikka nega muuttuisikin plussaksi.

Kiitos Unico ja äitsy80 testivinkeistä! Aconithan on puolet halvempia kuin nuo mitä nyt oon ostellut! Ja toisaalta voisin netistäkin tilata, kun kuitenkin vasta vappuna testaan seuraavan kerran jos ei tätiä kuulu. Pitää tutkailla valikoimia.

Meillä yritystä on ollut tammikuusta lähtien. Ehkäisy lopetettiin heti kun hääpäivä oli sovittu. Pillerit heivasin jo vuosi sitten, jonka jälkeen menkkoja ei kuulunut ennen kuin tämän vuoden puolella. Ja nyt ne näyttävät taas häipynenn, argh ja blääh.

Varmaan pitäisi vähentää stressaamista asiasta ja roikkua vähemmän tällä palstalla... Mutta teidän juttuja on vaan niin kiva lukea! :flower:

Yhteistyössä