Morjens!!
Ekaksi halit kaikille joilla täti on kylässä!!
Ja täällä oli taas tullut uusia pluusia siis ONNEA!! :flower:
Pääsiäinen oli ja meni ja eilen tultiin kotiin..
Raskaita nuto reissut on kun tuntuu että voimat menee ja seuraavat päivät menee pyykätessä..
Mut selastahan se on..
Olo täällä on aika varma etten ole taaskaan raskaana.. Kun ei tunnu missään taaskaan mittään.. Ainut hyvä puoli jos nyt en ole raskaana on niin saatas taas Tammikuun vauva.. Mutta katsotaan nyt eka tuonne viikonloppuun tuleekose täti vai ei.. testata aijoin varmaan Maanatina kun mulla on sitten Tiistaina se Hammaslääkäri ja joudun ottamaan aina tuntia ennen lääkekuurin ettei tule mitään pöpöjä..
Miten muuten mulla on huomenna rögteni.. Vaikuttaako se raskauteen??
Kättä mulla kuvataan. Ja jos musitan oikein ne laittaa jonkun lyijysuojan vatsan päälle?? Korjatkaa jos oon väärässä..
Mutta mukvaa Tiistai päivää kaikille!!
-Taika-
Ekaksi halit kaikille joilla täti on kylässä!!
Ja täällä oli taas tullut uusia pluusia siis ONNEA!! :flower:
Pääsiäinen oli ja meni ja eilen tultiin kotiin..
Raskaita nuto reissut on kun tuntuu että voimat menee ja seuraavat päivät menee pyykätessä..
Mut selastahan se on..
Olo täällä on aika varma etten ole taaskaan raskaana.. Kun ei tunnu missään taaskaan mittään.. Ainut hyvä puoli jos nyt en ole raskaana on niin saatas taas Tammikuun vauva.. Mutta katsotaan nyt eka tuonne viikonloppuun tuleekose täti vai ei.. testata aijoin varmaan Maanatina kun mulla on sitten Tiistaina se Hammaslääkäri ja joudun ottamaan aina tuntia ennen lääkekuurin ettei tule mitään pöpöjä..
Miten muuten mulla on huomenna rögteni.. Vaikuttaako se raskauteen??
Kättä mulla kuvataan. Ja jos musitan oikein ne laittaa jonkun lyijysuojan vatsan päälle?? Korjatkaa jos oon väärässä..
Mutta mukvaa Tiistai päivää kaikille!!
-Taika-