helmikuusta asti jännäilleet =)

Iltaa!

Täällä kaikki hyvin! Huomenna ollaan lähdössä reissun päälle, hotelliyö edessä ja poika varppina valvoo siellä kun ei oo tottunut enää nukkumaan meidän kanssa. Huhuilee sängystä ja rapsuttelee matkasänkyä :eek:

Tässä nyt pitäisi ainakin 10 päivää odotella, mitä tapahtuu tai sitten mulla taas venyy kierto sinne 35 päivään...tylsää.

Mulla vappu on vauvajuhla kun nuorempana sain kuulla olevani raskaana 1.5. (tämä vauva ei syntynyt tähän maailmaan) ja tuon esikoisen laskettu aika oli 1.5. :D

Tsemppiä kaikille! :wave:
 
Lauantai 21.4.2007

Katjuska-81........kp 6/26-29...........yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp10/30-35............yk12......2.toiveissa
rinkinki.............kp21/27-32.............yk3..... .2.toiveissa
nanna81............kp21/32-37.............yk5......1.Toiveissa
lellu1................kp21/31...................yk2......2.toiveissa
EevaRouva.........kp22/28-30.............yk3......2.toiveissa
nelHM...............kp22/28.................yk2.......3.toiveissa
koppis...............kp?/?...................yk3?.....3.Toiveissa
Dinah................kp25/28................yk1......2.Toiveissa
Maxell...............kp30/?...................yk2......4.Toiveissa
napsuneiti..........kp31/29-32............yk7......1.toiveissa
pulleepimu.........kp?/?....................yk?......?.toiveissa
Kälättäjä............kp33/29................yk2......1.toiveissa
Miinaliina...........kp34/33-36............yk2......2.toiveissa
Dania................kp35/28-34............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia


Tänne ei mitään erikoista. Musta tuntuu että aika menee ihan hirveen nopeesti. Nytki on jo kp21 menossa ja tuntuu, että vastahan kierto alko. No, toi yks vee neiti pitää kiireisenä, ettei kerkee hirveesti ajattelemaan muita asioita. Paitsi musta jotenki tuntuu, ettei saada enempää lapsia. En tiiä mistä tunne tulee, mutta en osaa ollenkaan aatella että vois tärpätä. Ootan vaan että menkat taas alkaa ja uus kierto... Ihan outoja ajatuksia! Toivottavasti tää tunne ei kumminkaan pidä paikkaansa. :snotty:
Hauskaa viikonloppua!
 
Moi
Musta tuntuu taas, että aika matelee..varsinki, kun kierto taitaa venyä viikolla :( . Ja kauhee läskimasis tuli taas eile. Koitan tän vkl mässyjen jälkeen olla namulakossa..suklaatakaan siis ei, kauheeta :eek: !!! Tuntuu että arseläskit hyllyy selkään asti, varsinki sekstaillessa ja lenkillä..ja noi jenkat. Hitto ku sitä oli niiiii hyvässä kunnossa viel maaliskuun alussa, miks tarttee lösähtää??Lihavaa musta ei saa tässäkään tilassa, mut noi LÖLLÖT! Sori avautuminen. Sit ku oon jo viikon ollu sisätiloissa ja tietty mässäilly jne, ni eipä muuta tarttekkaan. Toivottavasti noi neidit nyt alkaa paranee, olis ees kuumettomii päivii, pääsis rattailla työntelee..Ja itekki vois vähä parempi olonen olla juup.

Mut kivaa vkl kaikille!!

Ja tota listaa selaillessa, meitä alkaa viikon sisään/päästä olla useempi jännääjä!! Mites napsuneiti? Onnellisesti avioliitossa jo? Entä vauveliasiat?
 
Kiitos kysymästä NelMH.

Tänään on tehty kotona suusriivo, ens viikonloppuna on sitten häät ja illalla juhlat täällä kotosalla. Nyt onkin ihan rättipoikkiolo.

Mä olen jo hätäpäissäni tehnyt yhden testinkin, tänä aamuna. Jotenkin sitä niin toivoi että se olisi sen kaksi viivaa näyttänyt, mutta noup. Periaatteessahan jos ovis oli sillon pääsiäisen jälkeen, ni menkkojen pitäis tiistaina viim. alkaa, joten ehkä se ei ees vielä näkyis.. joopa joo, sitä niin koittaa selitellä että vielä on mahdollisuus.

mut jotenkin olen ihan varma että kyllä ne sieltä vielä alkaa. sitten se alkaa se 8 yrityskierto. Ehkä tämä lapsukainen vain haluaa että äiti ja isi on naimisissa ennen kun suostuu alulle paneutumaan :) .

Periaatteessa poikkeavia oireita on ollut myöhään alkanut tisu-kipu, joka on ollut melko voimakasta ja vähän "oudossa paikassa", ihan tuolla rintojen sivussa. Mut kai nää vaan on näitä menkka-oireita.

Mut jos ei menkkoja kuulu ni varmaan ke testaan sit uudelleen. On vaan tosi harmi jos ne just sillon alkaa, koska sit se tarkottaa sitä että ne on vielä häidenkin aikaan. Kiva ahtautua siihen iltapukuun kun masua turvottaa ja muutenkin on niin ankee olo aina sillon. Mut jospa niin ei kävis, ehkä ne ei ala ollenkaan, tai alkaa niin että la oon jo taas kuosissa =)

Ja älä sie Nelmh niin niitä makkaroita mieti... On niitä tässä itse kullakin ja mä olen vaan todennut asian niin, että jos sitä osaa "kantaa itsensä kauniisti", näyttää ulkopuolistenkin silmiin kauniilta. Ja pääasia on se kuitenkin että on terve! Mitä siitä jos nyt on pikkusen makkaroita masussa, jos on elämä muuten mallillaan :) :)

Pitäis lähtee jotain iltapalaa tekemään.. mut en kyllä keksi että mitä. Eikä jaksais mitään kovin ihmeellistä enää alkaa väkertämäänkään. Ens viikolla aattelin töihinkin ottaa vaan kasvissosekeittoa ja marjoja lounaaks, jos oikein extra-yrittäis tän vikan viikon ennen häitä :LOL: :LOL:

Heissulit vaan :heart:
 
napsuneidille jännää häidenalus viikkoa, toivottavasti plussa tulisi häälahjaksi :heart: !

Mulla on iha törkee nälkä :eek: :snotty: !! Tekis mieli vetää kaikkee mahdollista, lähinnä nyt suklaata :D . Ei tuu onnaamaan. Siis mun ei tarrtis jättää, ku toi suklaa ja vaik istuu kaikki päivät, varmaa lähtis pari kiloo, mitä tarttis, oon suur kuluttaja!
Olin tos kamun kaa lenkillä ja ku pihaan tultii, ni kauhee vihlasu, oikee repäsy, tuolla alapäässä :/ , kesti ehkä 5 sekuntii ja loppu. Oispa siel tekeillä jotain jännää ;) ! Ja tissejä kiristelee kiitettävästi :) .

Mut illanjatkoja. nii viel.. Jos joku ehtii huomen tekee tota listaa, ni mulle voi panna sulkuihin kp33-34, kun sinne sen pitäs venyä tässä kierrossa, ei kyl normaalia, mikä lie viivästytti oviksen..tosin en panis pahakseni vaikka venyis reiska vuodellakin :D , kierto siis.
 
heipsis taas. =)

täällä ollaan jo kolmatta päivää vapaalla. työttömyys vaivaa ku jätkäkin on päikkäreillä ja isäntä firman hallissa omaa autoa siivoomassa.. no.. varmasti löytys yks sata asiaa mitä mulla pitäs tehä, muttei kehtaa.. :LOL: :D
koitin aurinkoa ottaa takapihalla, istuskelin portailla naama kohti aurinkoa, mut naapurin setä tuli just pihalle tupakille, ni ei kehannut jäähä istuskelemaan. :whistle:
pitää iltapäivällä pakata jätkä pyörän turvaistuimeen ja lähteä käymään kunnon pyörälenkille..
kevättä vissiin rinnoissa, ku haluttas koko ajan olla ulkona jotai touhuamassa, ois ihana upottoo kädet multaan,mut miten upotat ku lunta on viel paikoin aivan liikaa ja maa jäässä.. =/

kävin tänään taas siskon vaavia kahtomassa, ihana nyytti. :heart: :heart:
pikkunen on nyt viikon ikäinen. vauva kuume nousi taas pilviin, ei varmaan mitkään mittarit pysty ees mittamaan tätä kuumeen määrää.. liekkö mieheenkin iskenyt kunnolla kuumetta, ku piteli pientä sylissä.. :D

juups. mut nyt jotai järkevää tekemistä kehittelemään..

aurinkoista päivää kaikille!!!

T: S
 
Lauantai 21.4.2007

Katjuska-81........kp 6/26-29..............yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp10/30-35.............yk12......2.toiveissa
rinkinki.............kp21/27-32...............yk3..... .2.toiveissa
nanna81............kp21/32-37..............yk5......1.Toiveissa
lellu1................kp21/31....................yk2......2.toiveissa
EevaRouva.........kp22/28-30..............yk3......2.toiveissa
nelHM...............kp22/28 (33-34)........yk2.......3.toiveissa
koppis...............kp?/?.......................yk3?.....3.Toiveissa
Dinah................kp25/28...................yk1......2.Toiveissa
Maxell...............kp30/?.....................yk2......4.Toiveissa
napsuneiti..........kp31/29-32..............yk7......1.toiveissa
pulleepimu.........kp?/?.......................yk?......?.toiveissa
Kälättäjä............kp33/29..................yk2......1.toiveissa
Miinaliina...........kp34/33-36..............yk2......2.toiveissa
Dania................kp35/28-34..............yk2.......2.toiveissa


:heart: Plussanneet: :heart:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
 
joo. ei mennyt oikein. kannattas varmaan vaihtaa päivät.. ;)

Lauantai 21.4.2007

Katjuska-81........kp 7/26-29..............yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp11/30-35.............yk12......2.toiveissa
rinkinki.............kp22/27-32...............yk3..... .2.toiveissa
nanna81............kp22/32-37..............yk5......1.Toiveissa
lellu1................kp22/31....................yk2......2.toiveissa
EevaRouva.........kp23/28-30..............yk3......2.toiveissa
nelHM...............kp23/28 (33-34)........yk2.......3.toiveissa
koppis...............kp?/?.......................yk3?.....3.Toiveissa
Dinah................kp26/28...................yk1......2.Toiveissa
Maxell...............kp31/?.....................yk2......4.Toiveissa
napsuneiti..........kp32/29-32..............yk7......1.toiveissa
pulleepimu.........kp?/?.......................yk?......?.toiveissa
Kälättäjä............kp34/29..................yk2......1.toiveissa
Miinaliina...........kp35/33-36..............yk2......2.toiveissa
Dania................kp36/28-34..............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
 
arkh!!! vieläkin väärin!
sai olla ensimmäinen ja viimonen kerta ku teen tätä.. ;)

SUNNUNTAI 22.4.2007

Katjuska-81........kp 7/26-29..............yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp11/30-35.............yk12......2.toiveissa
rinkinki.............kp22/27-32...............yk3..... .2.toiveissa
nanna81............kp22/32-37..............yk5......1.Toiveissa
lellu1................kp22/31....................yk2......2.toiveissa
EevaRouva.........kp23/28-30..............yk3......2.toiveissa
nelHM...............kp23/28 (33-34)........yk2.......3.toiveissa
koppis...............kp?/?.......................yk3?.....3.Toiveissa
Dinah................kp26/28...................yk1......2.Toiveissa
Maxell...............kp31/?.....................yk2......4.Toiveissa
napsuneiti..........kp32/29-32..............yk7......1.toiveissa
pulleepimu.........kp?/?.......................yk?......?.toiveissa
Kälättäjä............kp34/29..................yk2......1.toiveissa
Miinaliina...........kp35/33-36..............yk2......2.toiveissa
Dania................kp36/28-34..............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia
 
Aurinkoista sunnuntaita =) , mieletön ilma, ja eile tuli ku esterin... vettä. Hyvin puree muhun antibiootit, kärsin jo lenkkeillä ja muutenki vointi alkaa olee iha ok, tytöilä kans.
Mulla tulee jonniin verran valkkarii..ja ku luin jostai, että pitäs suht kuivaa olla oviksesta menkkoihin..Noo, toisaalta mä en ylläty enää mistää oikusta, mitä mun keho kehittelee :) . Ei jaksas millään odottaa yli viikkoa :/ . Ja jos se ovis oli kp18 tai 19, ni kohta siitäki on kulunu se viikko, jos jotain kiinnittymistä tapahtuu, ni ne ajat pian käsillä. Kaikkee mäkin kelaan :headwall: .
Päätin ihan tosissani noi herkut haudata joksi aikaa aika alottaa taas aktiivi kuntoilun, saa muuta ajateltavaakin, kun nää vauvakuumeilut, jos miettis kaikkee sit vähemmän.

Mut ihanaa päivän jatkoa siskot :heart: !
 
MAANANTAI 23.4.2007


Kälättäjä............kp4/30....................yk3......1.toiveissa
Katjuska-81........kp 8/26-29..............yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp12/30-35.............yk12......2.toiveissa
rinkinki.............kp23/27-32...............yk3..... .2.toiveissa
nanna81............kp23/32-37..............yk5......1.Toiveissa
lellu1................kp23/31....................yk2......2.toiveissa
EevaRouva.........kp24/28-30..............yk3......2.toiveissa
nelHM...............kp24/28 (33-34)........yk2.......3.toiveissa
koppis...............kp?/?.......................yk3?.....3.Toiveissa
Dinah................kp27/28...................yk1......2.Toiveissa
Maxell...............kp32/?.....................yk2......4.Toiveissa
napsuneiti..........kp33/29-32..............yk7......1.toiveissa
pulleepimu.........kp?/?.......................yk?......?.toiveissa
Miinaliina...........kp36/33-36..............yk2......2.toiveissa
Dania................kp37/28-34..............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia


Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! Ovis meni ff:n mukaan tuolla kp18 ja sitä edeltävänä päivänä tuli kyllä raksuteltua mutta jää nähtäväksi riittääkö se sitte. Nyt taas sitte odotetaan! Missäs Dania ja Kälättäjä ovat???<br><br>
 
Moi taas, täti tuli kylään ja nyt kp 4/30 yk3... voi olla etten tule käymään kuin vasta sitten kun on ihan oikeasti uutisia... täällä kun pyörii niin tulee vaan turhia kuvitelmia ja raskausoireita... mutta onnea kaikille plussanneille ja plussatuulia kaikille muille
 
Iltaa/yötä

Tännekkään ei mitää uutta..Väsyttää jonniin verran päiväseltäänki ja viluttaa..Mutta ihmekkös tuo, jos kylmä, ku lämmöt koholla :D Tissit jatkaa touhuaan. Sellasia näppyjä niissä on, valkosii :/ , iha varmaa vaa hormooneista johtuvaa. Aika norski olo kuiteskin.

Latailen täs parhaillaa iPodille lenkkeilymusaa.Sellasta renkutusta, jota en yleensä kuuntele..Meinas hermo mennä tänää lenkillä, ku samat Ozzyt, Poetsit, teräsbetonit :D vaa pyörii. Nyt kunnon biittiä, jou :LOL: ..Ei ku pakko saada nopeempitemposta ni jaksaa pusertaa lenkillä ja salilla. Otin Timberlakee, Robbieta, Aguileraa, Shakiraa, Nelly Furtanoo etc :eek: ..Aika renkutusta juup.Männöököhän mehtään, ku tuollasta kuunteloo :LOL: :LOL: :LOL:

Taitaa tämä olla nukkumakunnossa..jep jep! Moips!!
 
heipsis kaikki!!!

täällä kp 1!!!! =) ihanaa ei venynyt ihan mahdottomuuksiin asti tää kierto.. ensikierrossa on tajuton yrittäminen.. aioin saada siitä plussan!! nyt on armoton laikkarikin päällä.. ei mitään makeaa-ehkä joku yx hedelmä päivässä ja yx pieni ruoka päivässsä ja muuten vaan salaattia...ja vettä ja vähäkalorista mehukeittoa..
jospa se painon pudotus sitten auttais.. aioin ihan vaan 5kg pudottaa.. enkä laihdutakkan kun 12.5 asti..tai sinne ois tää kova kuuri..sitte onki mun isän 50v juhlat ja su äitienpäivä..joten mässäilyä tiedossa... :LOL:
mutta toivottavasti ei ovis häiriinny ku nälkiinnytän nyt itteeni.. mutta pakko yrittää ...teen kaikkeni, että se pieni ihmisen alku minuun tarttuisi.... :heart:
jospa nää kierrot nyt tässä alkaa tasottumaan..onhan vielä aika pitkiä mutta silti...parempan päin..!!! :p
ainiin kun joku päivittää niin pankaahan siis kp 1 ja kierron pituudeksi tuo 36. ja onkohan nyt yk3??
ihanaa päivänjatkoa kaikille!!!
 
TIISTAI 24.4.2007

napsuneiti..........kp1/29-32...............yk8......1.toiveissa
Miinaliina...........kp1/36.....................yk3......2.toiveissa
Kälättäjä............kp5/30....................yk3......1.toiveissa
Katjuska-81........kp 9/26-29..............yk4.......1.toiveissa
sanelma.............kp13/30-35.............yk12......2.toiveissa
rinkinki.............kp24/27-32...............yk3..... .2.toiveissa
nanna81............kp24/32-37..............yk5......1.Toiveissa
lellu1................kp24/31....................yk2......2.toiveissa
EevaRouva.........kp25/28-30..............yk3......2.toiveissa
nelHM...............kp25/28 (33-34)........yk2.......3.toiveissa
koppis...............kp?/?.......................yk3?.....3.Toiveissa
Dinah................kp28/28...................yk1......2.Toiveissa
Maxell...............kp33/?.....................yk2......4.Toiveissa
pulleepimu.........kp?/?.......................yk?......?.toiveissa
Dania................kp38/28-34..............yk2.......2.toiveissa


Plussanneet:

nuusa
H82
innokas
papana03
Nelly
Pi pa re
hätähousu
mmiilia


HUomenta
Siinäpä tän päivän lista..Loppukiertolaisia melkei kaikki..ja eiku PLUSSIA kehiin nyt!!!!
Mulla jomottaa, kun menkat alkas :eek: No onahn mulla kp 25 jo ja normaalisti todellakin jomottelis nyt, mutta ku se ovis oli myöhemmin.viikko sit tarkalleen. No..saas nähä millo se täti taas kurvaa kylään :( .

Hauskaa päivää kaikille!!<br><br>
 
Heissan kaikille,

Mut saa kans pudottaa listalta. Eilen testattu nega ja tänään näyttäisi menkat, hitaasti mutta varmasti alkavan . Että se siitä häälahjasta. Mut nyt on onneks se hyvä puoli, että ei pitäis mennojen olla enää sit lauantaina ja saan juhlia häät niistä huolehtimatta =)

Jospa se vauveli on tosiaan odottanut vaan sitä että äiti ja isi on naimisissa... Nyt näyttäisin sit jännäilevän viikolla 21.
Kierron pituutta en viiti lähtee muuttamaan vaikka tää nyt venyi siihen 33 päivään.

Mur kuitenkin. Harmittaahan tämä, mutta jotenkin sitä on jo tottunut tähän pettymykseen. Tuntuu että joskus jos sen plussan saa, se onkin sitten todellinen ylläri.

Nyt alkakoon YK8 ja kuherruskuukausi tuottakoon tulosta =)
Halein,

Napsuneiti :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Napsuneiti ja Miinaliina: :hug:

Täällä ei mitään muutakuin lämmöt vain nousee. Sehän on vain normaalia tässä loppukierrossa. Aika niin matelee hitaasti, notta! \|O

Olis jo maanatai niin sais pissiä tikkuun. Toivotaan, että ei ainakaan ennen sitä menkat ala.
 
Napsuneiti ja miinaliina :hug:
Toivon todella, että Napsuneiti teille käy, niin ku meillekkin kävi esikoisen kanssa. Kuherruskuussa sai alkunsa. :heart: Odotteli siis, että äiti ja isi on naimisissa. =) Sitä me ollaan täs puhuttu, et pitäskö mennä uudestaan naimisiin. :D
Eipä mitään fiilareita täällä. Ei ees menkkajomotuksia oo vielä tuntunu. Yleensä alkaa jo hyvissä ajoin. Mut katellaan loppuviikosta miltä näyttää.
Plussa tuulia puhaltelen kaikille! :whistle:
 
napsuneiti&miinaliina, lots of :hug: ! Toivon onnea uuteen kiertoon!

Olin tossa aamusta tyttöjen kaa lenkillä ja puistoilee, ottaaps kylmä tisseihin :eek: Vähä niiku imettäessä. Mä kiun en ole seuraillut itteeni näissä asioissa ku pari kk, no tää taitaa olla kolmas kierto, kun tarkkailen, ni onko toi normaalia? Siis, kun enne menkkoja monella tissit kipeet, mut ottaaks teil kymä niihin? Viime kierros ei muistaakseni ollu tätä. Väsyttää kans. Sillo ku oli se km-kierto, sillo alko väsyttää näitä main tosi paljon, nukuin joka päivä päikkärit..MUTTA, mä en olettele nyt mitään, ja jotenki on rauhallinen olo, enkä hötkyä raskautumis toiveiden takia, en stressaa. Täällä puhelen, muute aika hissukseen isännällekin. Näihin tissikipuihin aina havahtuu.JA tosiaan tänää alko kyl menkkajomotuksia olemaan :( .

Lellu, aiotko testata vappuaattona? Siis ens maanantaina? Testataanko yhes, mä ajattelin kans, vaik dpo (vai mikä olikaan) ni sillo vasta 12.. Siis jos se ovis piti paikkansa, eli oli sillo ku luulen sen olevan.

Pakko oli tulla viel tuskaile, ku mä oon niiiiiiiiiiiin jäässä! Vilukissa olen, mut nyt ku noi lämmät koholla, ni ai et mua viluttaa..Viltin alla torkun, ku väsyttääkin.<br><br>
 
nelHm:Silloin maanantaina ajattelin aamulla testailla, kun ajattelin illalla pari olusta vaapun kunniaksi maistella. Pitää vähän varmistaa siinä missä mennään. Joten testaillaan vain silloin. Mä olen kyllä yleensä ollut vastaan sitä että testaa liian aikaisin, mutta nyt kun on tuollainen tilanne.

Mullakin on tuo ihan mieletön vilu iskenyt muuten. Illalla nukkumaan mennessä oli ihan mielettömän kylmä. Siis niinkuin kovilla pakkasilla talvellä yleensä on. Ei niinkään näin päivällä hirveä, mutta tuossa alkuillasta alkoi eilen ja nukkumaan mennessä piti kaivautua peiton alle visusti. Pitääpä seurata jatkuuko ilmiö. No tääkin varmaan taas joka kiertoon kuuluva. Onko tuo nyt ihme kun ruumiinlämpö nousee oviksesta.

Lellu
 
Kävin jo eilen ostamassa semmosen aconin testin apteekista ja ajattelin kanssa koittaa jo onnea ens maanantaina, vaikkei mullakaan ole vasta kuin dpo12 sillon :ashamed: ... En usko että mitään näkyy ja hiukan tuntuu että tuskin on tärpännytkään, mutta kuitenki sitä haluaa pienen varmistuksen että voi sitten vappuna rauhassa viettää grillikauden avajaisia ystävien kanssa :) .
 
Moi,

mä en ole jaksanut kirjoitella kun ei ole mitään erikoista eikä tavallistakaan kerrottavaa. Kropassa ei tapahdu sitten mitään eli eiköhän ne menkat sieltä taas yllättäin ala joko ajallaan tai myöhässä. Naapuri kertoi heidän tehneen kakkosta 2,5 vuotta ja nyt on puolivälissä raskaana. Lupasi mulle ovistikkuja jos haluan niitä kokeilla, heillä oli löytynyt loppujen lopuksi niistä apu. Ehkä sitä voisi ensi kierrossa testaillakin, että onko mulla ylipäänsä lainkaan ovulaatiota! :eek:

Mä odottelen ainakin ensi viikkoon asti. Ehkä vappupäivänä voisi testailla, olisi sitten tuon mussukan laskettu aikakin kaiken lisäksi! Viime vuonna tähän aikaan olin MELKOISEN valtavassa kunnossa ja ainoastaan isot Clarksin kävelykengät mahtuivat enää jalkaan. Lyllersin tuskaisena menemään ja luulin, että kyllä vauva ajallaan syntyy, mutta yli meni niin, että huh huh. :LOL:
 
Milloin aletaan päristellä mopoja? joko löytyy paljon oireita. Mä en haluais pärisyttää, mutta tänään on ollut etovaa oloa vähän ja sitä pitää vähän hehkuttaa.... :LOL: . No psyykkistä luulisin tai sitten olen syönyt jotain sopimatonta. :D

Lellu
 

Yhteistyössä