25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Miuku79
Papuselle tiedoksi, että olen itse aina tilannut mammaksilta (www.mammaksi.fi) sellaisen testipaketin, jossa 18 ovulaatiotestiä+3 raskaustestiä (erittäin herkkiä eli 10 mIU/ml). Lisäksi kaupanpäälle tulee 1 ylimääräinen raskaustesti. tämä paketti maksaa 26e eikä postituskuluja tule. Mielestänii siis halvin vaihtoehto ja testit toimineet hyvin. Kerran kun olen ovuloinut niin näyttänyt selkeästi. Virtsaa ei tarvitse jäähdyttää testiä varten, mutta ainoa miinuspuoli on, että testata pitäisi mielellään klo 08-22 välisenä aikana.
 
Miuku79
Itsestäni piti vielä sen verran kirjoittaa et nyt kp51/30-58 menossa ja siis raskaana en melko varmasti ole. Lämmöt tänä aamuna 36,3 eli ihan normaali alkukierron lämpö (ovulaatiota ei siis ole tapahtunut). Rinnat ei myöskään osoita minkäänlaisia kipeytymisen merkkejä. Myös raskaustesti tällä viikolla negatiivinen. Pakko kai se on silti vielä viikonloppuna testata jos meinaa lähteä illanviettoon.

Nyt olen suht rauhallisin mielin ja odottelen vaan seuraavan kierron käynnistymistä, kun päätettiin mieheni kanssa vielä katsoa se kierto ja miettiä sit gynekologilla käyntiä jos sekin pitkittyy. Tylsäähän tämä odottelu on ja hermoja raastaa säänöllisin väliajoin tehtävät raskaustestit:(

Paljon plussaonnea kaikille palstalaisille!
 
Miuku79
Ihan ihmeellistä!

Pakko vielä kirjoittaa tänne kun tänään kp51 ovulaatiotestin viiva oli tummentunut niin, että aika lähellä kontrolliviivan tummuutta, ei ihan, mutta paljon tummempi kuin minään aikaisempana päivänä. Voi, että olis kivaa jos ovulaatio tapahtuis vihdoin ja vielähän olis mahdollisuus tärppiinkin tässä kierrossa. Tänä aamuna sopivasti vietettiin aikaa peittojen välissä:) Nyt pitääkin olla aktiivinen sillä saralla lähipäivinä..

Onkohan ihan mahdollista et ovulaatio olis vielä näin myöhään, kai se on...kumpa viiva vaan tummenis!
 
No niin, täti tuli kylään niin kuin jo vähän aavistelinkin :'( Alkaa olla jo niin siipi maassa olo, että tekee mieli luovuttaa. Enpä olis uskonu, että tää voi näin rankkaa olla :ashamed: Meillä siis yritystä takana joulukuusta 06 lähtien eli ei siis vielä puolta vuottakaan ja oon jo valmis luovuttamaan :ashamed: :headwall:
 
Sitä saa mitä tilaa
Mulla alkaa kierto olee jo puolvälis taas,mut eipä oo ovislimoi näkyny viel,et näinköhän tää kierto taas venyy normaalia pidemmäks :(

Dinah älä vielä menetä toivoa ainahan se plussa voi tulla paljonkin myöhässä,toivoa ei pidä menettää,ku kaikki viel mahdollista :) plussa onnea vaan :)

Pocoyo :hug: tsemppiä uuteen kiertoon.
 
Hei!

Täällä taitaa kierron pituudeksi tulla se 31 kun tänään ff heitti oviksen kp17. Kp16 oli oviskivut joten varmaan aika oikeassa tuo ff on. Nyt vain odotellaan. Mä lähen lukemaan tätä pinoa. Ihana kun on poika parvekkeella nukkumassa, hiukset pesty ja kahvi tippuu. Omaa aikaa :D .

Niin voisko joku päivittää tuon minun ? merkin tilalle 31 tuonne kierron pituuteen. Niillä lukemilla vois alkaa kaivamaan testiä kaapista jos ei menkkoja sitä ennen näy.

Lellu
 
Mulla on ollut kyllä helpommat menkat kuin pitkään aikaan.. ekana päivänä tuntui vatsa vähän kipeältä, mutta ei yhtään niin kipeältä kuin aikaisemmin ja sen jälkeen ei oo ollut mitään kipuja.. yleensä mulla on välillä niinkin kipeä vatsa, et kovinkaan pitkiä matkoja en voi kävellä.. eilen kävin kävelemässä puolentoista tunnin lenkin koiran kanssa.. tällä hetkellä olen sitä mieltä, että tässä kierrossa en ala seurailemaan ovulaatiopäivää eli olen tjot-meiningillä.. mut sen sit näkee muuttuuko mieli ku se päivä alkaa lähetymään.. mie kun kerkesin laskea sen jo ovulaatiolaskurilla.. :whistle:

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2007 klo 07:55 äitsy80 kirjoitti:
PERJANTAI 20.4.2007


Minski25: kp 3/24-29
Peppi1981: kp 3/28-30
Taika-79: kp 6/30
Repa: kp 7/28-30
Hilipati:8/28
Helsku: 9/29
Äitsy80: kp 9/28-31
Iita82: kp 12/29-42
Ciba: kp 12/41
Sitä saa mitä tilaa: kp 13/26-28
Inessa: kp 14/31
Hobitti2003: kp 15/?
Sunshine: kp 15/38-46
Haahuilija: kp 16/?
Kuumeilija-79: kp 18/28-33
Nanna81: kp 20/32-37
Lellu1: kp 20/?
Jahvetti: kp 21/26
Matilda81: kp 21/28-30
Dinah kp 24/28
PikkuTiitiäinen: kp 26/22-28
Piipi79: kp 26/24-29
Robotti Ruttunen: kp 28/24-29
Unico: kp 28/31
Papunen: kp 29/24-27
Kälättäjä: kp 1/30 yk 3
Mints: kp 32/29
Neppis 35/32-42
Jennie80: kp 43/36-?
Miina: kp 45
Vähän väsynyt: kp 45
Miuku79: kp 51/30-58
Alakelmi: kp 56/30
Tresum: kp 58/28-38
Hipsu: kp 72/28(?)


Viola: kp
pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Funny: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Eli taas alkoi uusi kierto... :/ nyt 1/30
 
Reba, PikkuTiitiäinen, Dinah, Miuku79, Pocoyo ja Kälättäjä :hug:

Kiitos Äitsy80 ja Miuku79! Pitääkin mennä tutustumaan noille sivuille. Mukavampi tosiaan tilata suoraan kotiin, mun tuurilla apteekin kassalla tulee vähintää anoppi vastaan...

Oli tuossa tunti sitten maha tosi kipee, ja siltähän se punainen paholainen saapui...odotetusti, eli nyt vois varmaan laittaa 1/24-28.

Viikonloppuja kaikille!
 
pocoyo, kälättäjä, papunen: Tsemppiä uuteen kiertoon !

Dinah mikään ei ole varmaa ennen vuodon alkua.

pocoyo: Täällä vähän sama juttu ekana vuoto päivänä on nini onneton ja epäonnistunut olo et voisi luovuttaa, ja tosiaan ei sitä yritystä nini kauaa oo takana... Mut jotenkin sitä saa sitten kerättyä itsensä taas kasaan.

Täällä: onneksi on vain vähän aikaa olla kotona näinä viimeisinä päivinä, muuten olis odotus paljon vaikeampaa, kun ei oikei osaa mitään tehdä odottelee vain =) Vielä ollaan mukana tällä kiertoa.

<br><br>
 
Tätipahoittelut vieraan saaneille! Uutta puhtia uuteen kiertoon kaikille!

Täällä on nyt sitten kp 2/? kierukan poiston jälkeen, katsellaan miten tämä tästä lähtee menemään. Yritykset ei ole alkanut, vielä.

Täällä taustalla luen juttujanne kun en poissa osaa pysyä! Aivan ihanan kannustava ketju!!

:flower: kaikille!
 
:hug: kaikille negan saaneille.
Itse tikutin tänään oviksen :D Testiviiva oli jopa tummempi kuin kontrolliviiva joten hyvinkin varmasti se ovis sieltä on tulossa. Jos aikaisemmin ei ollut viikonloppu suunnitelmia, niin nyt on ;) ;)
Oikein paljon plussatuulia kaikille ja tehdäänpä taas samanlainen plussa-aalto, mikä täällä aikaisemminkin kävi :p
 
Saiskos vielä yksi kohta 26-vuotias kuumeilija liittyä seuraanne? :)

Jonnekin pitäisi aina päästä välillä purkamaan tuntojaan ja kun mihinkään viikkopinoonkaan en nyt oikein kuulu. Itsellä nimittäin tilanne se, että nyt kp 39/32-34 ja viimeksi eilen testasin negan. Eli raskaana en taida olla vaan kierto venyy ihan muuten vaan... Harmittaa ja hieman pelottaakin, että missä vika kun vuoto ei ala. Toivottavasti lisääntynyt auringon paiste on sekoittanut hormoonit vain väliaikaisesti...

Ensimmäistä meillä siis kovasti toivotaan ja meneillään on nyt yk 5.
 
Moi!

näitä keskusteluja aina välillä seurailen, en ole koskaan aktiivisesti kuulunut mihinkään pinoon mutta katsellaan miten tässä käy...

Olen 28 ja meillä siis esikoistyttö 2v ja pitkään olen ollut sitä mieltä että yksi lapsi riittää ihan hyvin. Yhden lapsen politiikalla meidän elämä olisi myös paljon helpompaa ja järkevämpää koska asumme 1/2 vuodesta ainakin ulkomailla ja Suomessa ollesanikin mies ei yleensä ole mukana vaan ulkomailla. Tulot ovat olleet aika pienet koska olen ollut kotona ja vasta 6kk tehnyt osa-aikatöitä.

Mutta, mutta...

katselen kaihoisasti kantoliinassa kulkevia vauvoja ja ihania pyöreitä masuja. Kun makkarista oli kannettu pinnasänky pois tytön saatua oma huone alkoi makkari näyttää aivan valtavan suurelta ja tyhjältä.

emotionaalisen puolen lisäksi järkiminäni vähän väliä nappaa kännykän käteen ja laskee elinkustannuksia ja säästöjä ja lentolippujen hintoja ja miettii että olisiko siihen varaa? En ulkomailla ollessani kuulu äitiysavustusten/äitiyspäivärahan piiriin. Lapsilisän saan.

Esikoinen syntyi Suomessa ja olin silloin yksin vauvan kanssa tosi pitkään (mies palasi ulkomaille kun vauva oli 2vk - me seurasimme perässä 8kk jälkeen) - toista kertaa en haluaisi olla yksin niin paljon vaikka tytön kanssa kaikki hyvin menikin. Ja olisihan se ihan erilaista toisella kierroksella kun vauvan hoidon lisäksi olisi leikki-ikäinen viihdytettävänä.

Mies on tulossa Suomeen kesäkuun alussa ja harkitsen kierukan pois ottamista silloin.

Toisaalta toisen vauvan ajatteleminen tuntuu oudolta kun tyttömme on niin täydellisesti täyttänyt meidän elämän ja sukulaisten maailman. Riittääkö rakkautta kakkoselle? Riittääkö pesänrakennuspuhtia?

onnea kaikille teille muillekin kuumeisille
 

LAUANTAI 21.4.2007


Papunen: kp 2/24-28
Kälättäjä: kp 2/30
Mammutti-Mamma: kp 3/?
Minski25: kp 4/24-29
Peppi1981: kp 4/28-30
Taika-79: kp 7/30
Repa: kp 8/28-30
Hilipati: kp 9/28
Helsku: kp 10/29
Äitsy80: kp 10/28-31
Iita82: kp 13/29-42
Ciba: kp 13/41
Sitä saa mitä tilaa: kp 14/26-28
Inessa: kp 15/31
Hobitti2003: kp 16/?
Sunshine: kp 16/38-46
Haahuilija: kp 17/?
Kuumeilija-79: kp 19/28-33
Nanna81: kp 21/32-37
Lellu1: kp 21/31
Jahvetti: kp 22/26
Matilda81: kp 22/28-30
Dinah: kp 25/28
PikkuTiitiäinen: kp 27/22-28
Piipi79: kp 27/24-29
Robotti Ruttunen: kp 29/24-29
Unico: kp 29/31
Mints: kp 33/29
Neppis: kp 36/32-42
Alisa: kp 40/32-34
Jennie80: kp 44/36-?
Miina: kp 46
Vähän väsynyt: kp 46
Miuku79: kp 52/30-58
Alakelmi: kp 57/30
Tresum: kp 59/28-38
Hipsu: kp 73/28(?)


Viola: kp
pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Funny: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena



 
Huomenta =)

Emilia, kirjoittelele toki ajatuksiasi tänne kun, tänne on aina tervetullut =) Sinulla on paljon asioita mietittävänä johtuen vähän erilaisesta elämäntilanteestasi mutta yleensähän asioilla on tapana järjestyä. Samaa minäkin mietin aikoinaan että riittääkö rakkaus molemmille lapsille mutta kyllä sitä riittää kummasti. Meillä lapset 4,5 v ja 11 kk :heart:

Tervetuloa Alisa tänne, olemme piinailleet samoissa viikkopinoissa aiemmmin =) Toivotaan että sinulla olisi pikkuinen matkassa mutta viimeksi testi ei vaan vielä näyttänyt ;)

Inessalle onnittelut ovisplussasta, nyt vaan innolla peittoja heiluttelemaan ;)

Pocoyolle, Kälättäjälle ja Papuselle onnea uuteen alkaneeseen kiertoon, toivotaan että tamminyytit saataisiin kaikin :hug:

Dinahille negapahoittelut, vielähän toki voi plussaksi muuttua :hug:

Meilläkin virallista yritystä yhtä kauan kuin Pocoyolla ja tähän saakka täti on tiensä löytänyt kera pettymyksen. Muissa kierroissa ei niinkään ole tuntuntu pahalta mutta viime kierron pettymys haamujen jälkeen oli kovempi. Mutta niinkuin joku kirjoitti että kummasti sitä tädin häipyessä löytyy uutta intoa uuteen kiertoon =)

Täällä tuli sitten kunnon takatalvi kera lumen :kieh:

Ovista odotellessa mennään täällä, harjoitellahan voi siinä odotellessa ;) Ovis osuukin luultavammin sinne vapun tietämillle. Nopeastihan se aika menee paitsi piinapäivät tuntuu varsin pitkiltä.

Mitäs Piipille kuuluu, oletko testannut uudestaan?

Entäs Robotti Ruttuselle, kierto alkaa lähestyä loppua?
 
Enpä ole käynytkään täällä pitkään aikaan. Minunkin puolesta tervetuloa kaikille uusille!
Minulla vaihtui sitten tänään taas kp1. Nyt menikin sitten suunnitelmat aivan uusiksi, kun oli tarkoitus ettei mennä hoitoihin ennen syksyä. Käytiin lääkärissä ja se ehdotti, että mennään vielä yhteen inssiin. Sinne siis parin viikon päästä. Clomeja jatkan sitten vielä tämän kierron.
 
Miuku79
Niinhän sitä täti tuli tietenkin kylään ja tän kierron pituudeksi tuli siis 51 päivää. Ihmettelenpä kyllä miksi vielä eilen vahvin viiva ovulaatiotestiin tässä kierrossa. No, eipä tässä muuta voi kuin taas uutta kiertoa kohti vaan. Pääseepä tänään vähän tuulettumaan ulos:)
 
Täällähän minäkin haahuilen... Pahoittelut kaikille kutsumattoman vierailijan saaneille, monelle se täti olikin ehtinyt :hug:

Täällä ei rouvaa näy, vaikka tekis mieli kylään jo kutsuakin. Eilen testasin uusiksi ja nega se on edelleen. Tuntemuksia ei ole oikein minkäänlaisia, rintakipuilu ja turvotus loppui jo päiviä sitten, mutta vuotoa ei näy. Kai tästä tulee vaan joku häröilykierto... Pah :headwall:
 
Alisa ja emilia tervetuoloa!

Mitäs pahoittelut kohtalotovereille!
Täällä vaihtuu kp 1/28 sovitaan että se on tuo 28 :D kun eka kierto vain venyi pidemmäksi ja nää kaksi seuraava onkin sitten ollut 28. Maha ällö olo ja hirveet tulvat, no eiköhän tästä selvitä. Ja uudella innolla seuraavaan kiertoon. Ja juu eipä siis tarvi tehdä testiä maanantaina... No seuraavassa kierrossa sitten, ja voipi ola et mieli tekee testata jo 29 päivä :D no aika näyttää. Tsemiä kaikille! Kyllä se plussa v iellä sieltä tulee meille kaikille!
 
Hei kaikille!

Täällä yksi täysin ummikko olisi liittymässä keskusteluun. Ilolla lueskelin noita aiempia kirjoituksia, mukavaa huomata että niin moni on samassa tilanteessa. Helpottaa kummasti kun voi ajatuksiaan jakaa jonkun kanssa, kun ei tahdo "live-ystäville" tästä vauvakuumeesta jutella ennen tärppäämistä! Esikoinen kuitenkin kyseessä & muutenkin saa jo tarpeeksi kuulla tulevilta mummoehdokkailta, että eikös olisi jo aika...

Pillerit jätettiin pois jo vuodenvaihteessa, eikä valitettavasti vielä ole mitään uutisia kuulunut :( Kierto onneksi on suurin piirtein normaalin rajoissa (vaihdellut 28-41), 7 vuoden pillerinapostelusta huolimatta. Tässä kuussa vuoto oli todella niukkaa (normaalisti vuodan kuin seula) ja koko ajan väriltään rusehtavaa. Ehdin jo tietysti toivomaan, josko olisikin alkuraskauden vuotoja, mutta negaahan tuo testi taasen näytti... No taas uusi yritys tässä kuussa. KP olis nyt 8, joten vapun tienoilla siis olisi varmaan otollisimmat hetket.

Onko täällä kuinka moni ihan "luonnollisella" linjalla tuon vauvanteon suhteen? Itse jotenkin ajatellut, etten vielä näin lyhyen yrittämisen jälkeen haluaisi testejä lähteä ostelemaan. Jotenkin tuntuisi, että seksistä tulisi sen myötä jotenkin suunniteltua/konemaista? Kokemuksia? Välillä nytkin jo tuntuu, että seksistä "kadonnut" jotain, kun molemmilla vain mielessä josko tämä olisi se kerta kun tärppäisi...

Välillä alkaa jo epätoivo vallata alaa, kun lähipiirissä tuntuu vauvoja ilmestyvän melkein ajatuksen voimalla... Vaikka täysin tietää realiteetit, ei voi kuitenkaan olla miettimättä, josko jossain nyt onkin jotain vikaa kun pieni ei ilmoita tulostaan...

 
Päätin minäkin vihdoin kirjautua...

Tervetuloa Emilia, Alisa ja Menni! :wave:

Pahoittelut Unico, Menni ja muut joilla negaa tai täti kerennyt jo kuokkimaan....todella inhottava tunne, kun toiveet kerkee nousta :ashamed: mutta ainahan on seuraava kierto, eli pää vaan pystyyn ja uutta kiertoa kohti! Kyllä se plussa sieltä vielä napsahtaa, meille kaikille toivottavasti!

Sain sitten tilattua noita ovistestejä, kiitos vielä vinkeistä! Ensi viikolla sitten päästään tikuttelemaan, oon kyllä maharottoman malttamaton! :D
 

Yhteistyössä