25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Alkuperäinen kirjoittaja Diarmuid:
Kysymys jo raskauden kokeneille: miten pian mahdolliset pahoinvointioireet alkavat? Ymmärrän tietysti että on niitäkin joille ei pahoinvointia tule juurikaan, mutta ne joilla sitä on ollut?
Viimeyö oli kyllä herkullinen :heart: :LOL: Mutta nyt on aika huono olo :| Outo fiilis! Kääk.
Mulla alkoi pahoinvointi rv 6 ja sitä kestikin sitten loppuun asti. Puol väliin asti oksensin aamusta iltaan ja joka käänteessä. Sitten helpotti mut huono-olo kesti loppuun saakka. Synnärillä sit oksensin viimisen kerran.

Syö kaikkea raikasta ja sellasia ruokia, jotka ei maistu niin järkyttävän pahalle ylös tullessaan.

Laiha lohtu mut kyl se pahoinvointi viimeistään vauvan syntymään loppuu :hug: :D
 
TIISTAI 19.6.2007


Taika-79: kp 4/30
Minski25: kp 5/24-30
Unico: kp 5/28
Peppi1981: kp 6/28-30
Jemina-81: kp 10/23-32
Viola: kp 11/29-31
Vilinäiti: kp 13/28
Funny: kp 13/27-34
Mouku80: kp 16/39
Diarmuid: kp 17/28-31
Piitsi82: kp 19/26-28
Mammutti-Mamma: kp 20/30
Miuku79: kp 20/28-58
Alisa: kp 21/34
Nanna81: kp 21/29-36
Annuli81: kp 22/28-35
Dinah: kp 22/31-33
Hobitti2003: kp 22/?
Mavi: kp 22/49
Repa: kp 29/28-30
Hirsimökin Hulda: kp 30/28
Toinen toiveissa: kp 32/19-33
Ciba: kp 36/36
Haahuilija: kp 37/37
Asura: kp 43/33
Alakelmi: kp 44/30
Hiljaisuus: kp 51/28-33
Helsku: kp 70/29


katherine: kp
Omeliini: kp
Mussu81: kp
Venla-05: kp
Pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Äitee2
Piipi79
Jepsu
Äitsy80
 
Oltiin näköjään moukun kanssa samalla asialla :D
No poistin oman listan niin ei oo kahta kertaa.. hih..

Tuohon paikka kunta galluppiin.. Mie oon Oulusta :wave:
Oiskohan muitakin täältä suunnalta..

Katsoin tuota listaa ja monella on päivät täynnä tai pian täynnä.. Tsemppiä teille toivotaan et taas saadaan listaan uusia plussia :D

-Taika-
 
Hirsimökin hulda ;) tuohan kuulostaa lupaavalta, toivotaan et olis siitä oikeasta syystä :)
Ai juu voishan tuohon paikkikseenkin vastata Tampereen suunalta ollaan ;)
Plussa uutiasia odotellen, ja tuulia puhallellen ++++++++++
 
Hei mitä mieltä olette, onko aivan turhaa testata juhannuksena, kun silloin on vasta kp 19, mutta epäilen oviksen olleen jo joskus kp 8? Olen hirveä hätähousu, tiedän, mutta mulla on iso kasa testejä ja en niin välitä jos joudun ostaan uusia... =) En varmaan muuten olis vielä testaamassa, mutta jotenkin se juomapuoli mietityttää (vaikka ei kai siitäkään sit vielä mitään vaikutusta olis?). Mulla on niitä herkkiä testejä, mitkä näyttää jo kun sitä yksikköä on veressä 10.
 
Mouku ei kai siitä haittaakaan ole, mutta ei kuitenkaan varmasti älyttömiä kännejä kannata vetää, vaik siitä ei haittaa olekkaan ennen kuntestissä näkyy :). Ei kait välttämättä näy mutta onhan se kivaa jännätä :)
 
Taikalle :hug: ja tästä kierrosta sitten nappaat sen plussan ;)

Mouku, jos sulla on ovis ollu kp 8 niin voishan silloin 11 päivää siitä jotain näkyäkkin testissä. Mulla nimittäin näkyi dpo 11 haalea plussa. Aikaisin sulla kyllä olisi ovis ollut mutta kyllähän se on mahdollista. Pidän peukkuja, samoi Hirsimökin Huldalle =)

Alkuraskauden ultraan sain ajan heinäkuun alkuun, sitä odotellessa siis =)
 
Kiitos äitsy haleista.. Toivotaan että nyt kesä yön taikaa olisi ilmassa ja tässä kierrossa minuakin onnistaisi.. Toivotaan ainakin kovasti :D

Hirsimökin HuldalleKovasti toivotaan että sieltä seuraava plussaaja saatisiin!

Mouku Sitähän sanotaan että elimistö kyllä suojelee pikku siskötä enenkuin äitikään etes tietää odotavansa alkoholilta.. Itse olen ottanut aina pari siideriä kun siltä on tuntuntu ja ei siitä vaaraa pikuiselle ole..
Voihan sitä kokeilla tastailla jos ovis jo noinkin aikasin on ollut.. Tuulehan kertomaan mitä testi näytti..

Millaisia suunnitelmia teillä on Juhannukseksii?
Me lähehdetään huomenna jo reissuun.. Onkin pitkä juhannus meillä :D
Toivotaan et täti lähtis pian matkoihin niin sais nauttia juhannusta täysin rinnoin! :heart:

-Taika-
 
Jussi suunnitelmista ;) Eipä ole muutakun hyvää ja nopeaa ruokaa ja evästä ;) olen nääs töissä. No ehkä sitten ehdin mökillä käydä saunomassa ja uimassa ehkä en en tiiä vielä tarkkaan kaikkia vuorojani :) se on hiukan hidasta...
 
Enpä olekaan hetkeen kirjotellut, ollut kaikenlaista ajan kulua tässä viime aikoina. Sen verran omaa napaa tähän heti alkuun, että toukokuussa ei tännepäin menkkoja kuulunut eikä myöskään sitä kauan kaivattua plussaa :/ Reippaana tyttönä sitten varasin ajan lääkäriltä, ihan vaan tutkituttaakseni että kaikki varmasti on kunnossa :whistle: Ok, myönnetään oli mulla siinä taka-ajatus, että saatais "jotain apuja" kun ollaan jo tän verta yritetty :saint: Kaikki oli siis ihan kunnossa ja lääkärisetäkin suostui mulle Terolutit ja Clomit antamaan :D Jotta sinne miun kohille voipi laittaa nyt sitten kp 13/30-42

Kyselyyn Minä kuumeilen täällä Itä-Suomessa, Joensuun seutuvilla. Jos joku täältä päin on niin olis kiva vaihtaa kuulumisia :wave:

Juhannukseksi meillä ei oo mitään suunnitelmia...kotona ollaan, mie pääsen juhannuksen viettoon torstaiaamuna klo 8.00 mutta mies on vielä töissä ainakin sinne 14 asti. Varmaan poika vierailee mummolassa, jospa tällä kertaa se yökyläilykin onnistuisi :D
 
Kiva pocoyo jos saatte nyt ihan kunnolla sitten yrityksen käyntiin. Muakin pelottaa koko ajan, et jos menkkoja ei vaikka kohta enää tuukaan (pillereiden jälkeen ollut yksi pitkä kierto).. Mut onneks siihenkin on paljon tehtävissä. Mistä sun nimimerkki muuten tulee?
 
KESKIVIIKKO 20.6.2007



Haahuilija: kp 2/37
Taika-79: kp 5/30
Minski25: kp 6/24-30
Unico: kp 6/28
Peppi1981: kp 7/28-30
Jemina-81: kp 11/23-32
Viola: kp 12/29-31
Vilinäiti: kp 14/28
Funny: kp 14/27-34
Pocoyo: kp 14/30-42
Mouku80: kp 17/39
Diarmuid: kp 18/28-31
Piitsi82: kp 20/26-28
Mammutti-Mamma: kp 21/30
Miuku79: kp 21/28-58
Alisa:kp 22/34
Nanna81: kp 22/29-36
Annuli81: kp 23/28-35
Dinah: kp 23/31-33
Hobitti2003: kp 23/?
Mavi: kp 23/49
Repa: kp 30/28-30
Hirsimökin Hulda: kp 31/28
Toinen toiveissa: kp 33/19-33
Ciba: kp 37/36
Asura: kp 44/33
Alakelmi: kp 45/30
Hiljaisuus: kp 52/28-33
Helsku: kp 71/29


katherine: kp
Omeliini: kp
Mussu81: kp
Venla-05: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Äitee2
Piipi79
Jepsu
Äitsy80


Haaluilija :hug:
 
Heippa kaikille!
:hug: tädin yllättämille. Saas nähdä miten tämän tytön käy ensi viikolla, pelkään pahasti, että joudun taas pettymään.
Asumiskyselyyn:Helsingissä asustellaan ainakin toistaiseksi.

Oikein hyvää loppuviikkoa kaikille kuumeilijoille ja mukavaa juhannusta myös =)
 
Haahuilijalle :hug: ja parempaa onnea alkaneeseen kiertoon!!!

Lähdetään huomenna aamusella reissuun ja kotiin tullaan sunnuntaina joten oikein hyvää juhannusta kaikille, nautitaan valoisista öistä samalla vähän herkutellen :D
 
Ei näy tätiä, ei... Pahaolo senkun voimistuu, alkaa taasen yökkäyttelemään, jos ei syö riittävän usein. Sama "vikahan" mulla oli esikoista odottaessa, oksusin päivät pitkät reilut 3kk... Mutta jos vaan maltan, testailen vasta aikaisintaan alkuviikosta, jos vielä sittenkään. :saint:

Taidetaan olla Pocoyon kanssa samoilta nurkilta, myös minut löytää Joensuun lähistöltä ;)
 
haahuilijalle pahoittelut :hug:

Nyt tuntuis stressi hälvenneen, kun työntekokaan ei enää tunnu ahdistavalta ;) Joten jospa sitä nyt sitten sais ne menkat alkamaan ihan ilman lääkkeitä. Kovasti tietysti toivon, etteivät tulis ja se plussa sieltä testistä löytyis :D

Mouku80 tais kysellä tästä nikistä (sori jos muistin nikin väärin) Varmaan joku tunnistaakin, että kyseessä on iki-ihana lasten ohjelma nimeltä Napero :D Tuli keväällä Pikku Kakkosen aamussa lauantaisin ja ihastuin siihen täysin...muistutti touhuiltaan niin meidän pikku-ukkoa :heart: Alkuperäiseltä nimeltäänhän tuo napero siis on pokoyo ja sieltä sen nappasin. Olispas jälleen sekavasti selitetty yksinkertainen asia :LOL:

Hirsimökin Huldalle :wave: täältä Joensuun länsipuolelta. Milläs puolella sie vaikutat?
[/b]
 
Haahuilia: :hug: Kyllä siitä se lähtee, uutta putkeen... nyt on lämmin ja kesä niinjos antas vauhtia :) Toivotaan toivotaan...

Hirsimökin hulda: Mitensä maltat odotella sinne asti? Sulla on hyvät hermot.

täällä kokkaillaan kesän kunniaksi kakkua ;) saa omasta penkistä mansikat koristeeksi :p . ollaan vaan ukon kanssa lähellä, kun harvoinnähdään, mä menin ottaan päikkärit ennen kun se tuli kotiin ajtuksena et saadaan olla yhessä, no se meni päikkäreille kun tuli ;) menee pikkusen ristiin, mut saadaan me illalla olla pari tuntia yhdessä hereillä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja katherine:
Jänskä nimimerkki..kirjotinko oikein? Mistäs se tulee ;)
Mulla alko pahoinvointi oireet varmaan viikolla 5+ jotain.. ja ikinä en oksentanut, mutta kuvotus oli valtaisaa ja väsymys!!! se paheni aina viikolle 8..jollon alko sit helpottaa =)
Milläs viikolla oot? EN kattonut listaa taaksepäin..se varmaan lukeekin jossain.. vai vielälö on plussatesti tekemättä? HIh, jännää! PAljon kovasti onnea plussaamiseen, ou jee!! :heart:


Nimimerkkini tulee irlannin kielisestä pojan nimestä joka sattui silmiini saitilta jossa on lista irlantilaisista perinteisistä ja suosituimmista nimistä. Huvitti kuvaus Diarmuidista:

"From the Old Irish male name, Diarmait. According to Irish folklore, Diarmaid was one of Finn mac Cumaill's warriors. Legend has it that he was blessed with a mark on his face which caused maidens to immediately fall head over heels in love with them as soon as they saw him."


Kopsasin ton kuvauksen nimimerkistäni tuolta huhtikuulta =) Siis en tietääkseni oo vielä raskaana, mut kova yritys on :)XD

Ja kyselyyn: Oulusta ollaan
 
Täälläpä taas pitkästä aikaa... mut oli näköjään eliminoitu listasta... :whistle:

Täällä tilanne edelleen se , että yritys päällä ja ei tärpin tärppiä

Kp:t ollu tarkasti tähän asti 30 pv mutta nyt 32/30... luultavasti vaan jumalaton stressi päällä ja siks menkat ei ala... tulen kyllä ilmoittamaan jos johtuu jostain muusta.... :whistle:
 

Yhteistyössä