25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

TIISTAI 26.6.2007

Miuku79: kp 4/23-58
Haahuilija: kp 8/37
Taika-79: kp 11/30
Minski25: kp 12/24-30
Unico: kp 12/28
Peppi1981: kp 13/28-30
Jemina-81: kp 17/23-32
Viola: kp 18/29-31
Vilinäiti: kp 20/28
Funny: kp 20/27-34
Pocoyo: kp 20/30-42
Mouku80: kp 23/39
Diarmuid: kp 24/28-31
Piitsi82: kp 26/26-28
Mammutti-Mamma: kp 27/30
Alisa:kp 28/34
Nanna81: kp 28/29-36
Annuli81: kp 29/28-35
Dinah: kp 29/31-33
Hobitti2003: kp 29/?
Mavi: kp 29/49
Kälättäjä: kp38/30
Toinen toiveissa: kp 39/19-33
Asura: kp 50/33
Alakelmi: kp 51/30
Hiljaisuus: kp 58/28-33
Helsku: kp 77/29
Hirsimökin Hulda

Äitee2: kp
katherine: kp
Omeliini: kp
Mussu81: kp
Venla-05: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Piipi79
Jepsu
Äitsy80
Ciba
 
Äitee2: :hug:
hirsimökin Hulda Toivon mukaan haamu vahvistuisi kunnon plussaksi =)
Miuku79 Parempaa onnea uuteen kiertoon..

(.) Eilen kauhee päänsärky ja huono olo, tänäänkin kumma olo.. Oisko matka stressi lauennut tai jotain.. Ovikseen kuitenkin viel aikaa..Toivon mukaan oisi vasta viikonloppuna niin paremmin kerekeisi peuhata ton ukon kanssa..

Kauheen monella päivät jo yli reilusti.. Mitäs teille kuuluu?


-Taika-
 
Heipä hei pitkästä aikaa!!!

Mulla alkoi erinäisten koettelemusten jälkeen menkat tänään ja sen myötä taidan jättää tälle pinolle hyvästit ja keskittyää tuonne keskenmenon jälkeen kuumeilevien puolelle kirjoittelemaan...

Käyn teitä täällä aina välillä moikkaamassa ja katsomassa, mutta minut voi poistaa listalta, kiitos kaikesta tuesta ja tsempistä mitä olen täältä saanut :wave:

Repa kiittää ja kuittaa!!!! Oikein hyvää kesää kaikille ja plussatuulia :heart:
 
Äitee2 :hug:

Pahoittelut myös muille tädin yllättämille :hug:

Täällähän alkaa monilla olla taas jännät paikat, testailkaahan nyt niin saadaan iloisia uutisia =) Piitsillä ainakin kuulosti todella lupaavalta!

ON: tämä kierto on kyllä mennyt aivan ennätyspian! Ihmettelin tänään kun alkoi tädin merkkejä ilmaantumaa, että miten jo nyt... Mutta muistinkin, että ovis tosiaan oli jo kp 15 ja nyt kp 28, joten siihen nähden ihan ajallaan. Mitään vuotoa ei tosin vielä ole tullut, mutta tutut juilinnat alkaneet oikeastaan jo eilen eli varmaan ihan vaan ajan kysymys milloin hanat aukeaa. No toistan itseäni viime kierron sanoin eli jos on tullakseen niin hyvä kun tulee suht ajoissa, kokemusta kun on niistä pitkistäkin kierroista...
 
Repalle vielä oikein suuret pahoittelut :hug: Olen oman keskenmenon jälkeen käynyt aina välillä lueskelemassa teidän pinoa ja kovin toivoin, että olisit plussan saanut. Itselläkin on joskus käynyt samalla tavalla, että ensin haamu ja sitten ei mitään ja tiedän miten lyöty olo siitä tulee, vaikka kuinka kuvittelisi olevansa varautunut. Voimia sinulle ja onnea uuteen kiertoon!

Unico: Ei tässä oikeastaan edes jännitä, tätiolo on niin vahva, että en muuta edes tohdi toivoa :(
 
Repa: Pahoittelut.. :hug:

Mie tein eilen ja tänään ovulaatiotestin, mutta kumpikin näytti sitten negatiivistä.. toivottavasti vain ovulaatio on siirtynyt, sillä aikaisemmin ku olen tehnyt noi testit, on positiivinen tulos tullut jo 12. kiertopäivänä.. no, pitää jatkaa vielä testien tekemistä ja kuitenkin hommailla paljon tuolla makkarin puolella, ettei vahingossakaan mene tärppipäivä ohi.. :whistle:
 
Kiitos kaikille :hug: ensi viikolla menen jälkitarkastukseen ja jos kaikki ok niin saan luvan aloittaa terot ja se kierto odotetaan ja seuraavaan kiertoon jo lähdetään "iloisin" ja varautunein mielin yrittämään sitä mein kolmatta kullannuppua,se onkin sitten minun neljäs raskaus koska koin tämän menetetynkin raskautena vaikka kestikin vain lyhyen ajan.
 
:x :x :x Etoo, etoo ja vielä kerran etoo :D Yökkäilyttää ja oksennuksen "etuvesi" nousee suuhun. Vielä ei ole tarvinnut oksentaa, mutta kaukanakaan ei enää ole. Kyllä mä alan veikkailemaan, että totisinta totta tämä nyt on, mutta vasta sunnuntaina aion seuraavan testin tehdä :saint: Tulis jo viikonloppu :D :whistle:
 
KESKIVIIKKO 27.6.2007

Piitsi82: kp 1/26
Mouku80: kp 1/24-39
Miuku79: kp 5/23-58
Haahuilija: kp 9/37
Taika-79: kp 12/30
Minski25: kp 13/24-30
Unico: kp 13/28
Peppi1981: kp 14/28-30
Jemina-81: kp 18/23-32
Viola: kp 19/29-31
Vilinäiti: kp 21/28
Funny: kp 21/27-34
Pocoyo: kp 21/30-42
Diarmuid: kp 25/28-31
Mammutti-Mamma: kp 28/30
Alisa:kp 29/34
Nanna81: kp 29/29-36
Annuli81: kp 30/28-35
Dinah: kp 30/31-33
Hobitti2003: kp 30/?
Mavi: kp 30/49
Kälättäjä: kp39/30
Toinen toiveissa: kp 40/19-33
Asura: kp 51/33
Alakelmi: kp 52/30
Hiljaisuus: kp 59/28-33
Helsku: kp 78/29
Hirsimökin Hulda

Äitee2: kp
katherine: kp
Omeliini: kp
Mussu81: kp
Venla-05: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Piipi79
Jepsu
Äitsy80
Ciba
 
Kuulostaa todella hyvältä Hirsimökin Hulda! Monesko yrityskierto teillä on meneillään muuten?

Täällä sen sijaan menkat alkoi tänään, eli mulle voi päivittää kp 1/24-39 ja kolmas kierros lähtee käyntiin...
 
Piitsi82: :hug: Tavallaan lohduttavaa, etten ole ainut jolla tänään hieman kurja olo. Onko sulla monta yrityskiertoa jo takana? Mulla tää nyt kolmas, mutta oviksia ei olla kyllä tikutettu tms. vielä ollenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mouku80:
Piitsi82: :hug: Tavallaan lohduttavaa, etten ole ainut jolla tänään hieman kurja olo. Onko sulla monta yrityskiertoa jo takana? Mulla tää nyt kolmas, mutta oviksia ei olla kyllä tikutettu tms. vielä ollenkaan.
Yrityskierroist ei mitään hajua,mut kolme vuotta pikku kakkosen yritystä tulee ens kuussa täytee,et kyllä noita on mahtunut tähän aikaan,mut silti en vaan luovu toivosta et meillekin vielä jonain päivänä plussa tulee kohdalleen,esikko sai alkunsa kolmannest kierrost.Tähän alkaa olla jo niin tottunut,ettei pahemmin ees enää maailmaa hetkauta,v.tuttaa vaan ku joutuu viikon taas tätiä kattelee
:kieh:
 
hui täällähän on täti päivät :hug: teille molemmille.

Hirsimökin hulda: lkuulostaa mukavalta

Tänne ovista odotellen vai onkose jo :D hiukan epäselvää mulle ;) valkkaria tulee runsaan puoleisesti. Mut sinällään huvittavaa et taas pari päivääkuvottanut, ettei tee juuri mitään syyä (okei tulee sitä syötyä) mut kaippa se liittyy mulla jotenkin tohon ovikseen kun samantyyisiä mielikuvia on muilta kierroilta.

Mutta Uusia plussas uutisia odotellen :D ja tuulia puhallellen
 
Mouku80 ja Piitsi82: Pahoittelut tädin tulosta.. :hug:

ON: Tein taas ovistestin ja tällä kertaa tuli sitten jo "haamu" viiva, vaikka negatiivistä se vielä tarkoittaa.. jos huomenna tulisi sitten jo se positiivinen testitulos.. kovasti miehenikin odottaa sitä positiivistä tulosta, jotta voisimme sitten "yrittää".. eilenkin "harjoittelimme" jo valmiiksi, ku eikös se suositus ole, että kahden päivän välein pitäisi hommailla, että tärppi olisi todennäköisempi.. :whistle: vaikka paljoa ei enää uskalla tärppiä toivoa, niin pitää sitä kuitenkin parhaansa tehdä.. sitten joskus ku alamme hakeutua tutkimuksiin, voimme sanoa, että kaikki ollaan tehty mitä ollaan voitu.. :)
 
Piitsi82: oletteko käyneet lääkärin juttusilla jos saan udella? Ite ajattelin sinne mennä varmaan jo ennen vuoden yritystä jos niikseen tulee... Oon hirveä hätähousu! Peppi: toivotaan teille tärppiä!

Kiitos kaikille tätipahoitteluista! Kiva että täällä ollaan hengessä mukana! :hug: siis takaisin teille kaikille!
 
heipähei!

Voisin ilmoittautua tänne palstalle... :) Elikkäs oon 25v. ja yritystä noin 8kk. Ja nyt juuri ovisaika... yritystä melkein päivittäin. :heart: :heart: Täällä toivotaan niin kovasti pikkuvauvaa maailmaan. Pieni huolen aihe on jo ilmassa kun ei vauvelia kuulu. Viimeks kun menkat alkoi olin ihan valmis jo luovuttamaan. Onneksi mun mies ymmärtää, aina välillä. Nyt on kp 17/33-35, vielä siis saa jännittää hetken. Tsemppiä kaikelle yrittäjile, vielä on toivoa saada kevätvauva. :hug: :hug:
 
Kiitos kannustuksesta.. varmaan ilman tätä palstaa olisin menettänyt jo täysin toivoni.. vaikka mieheni välillä pottuilee minulle, ku käyn täällä Kaksplussa sivuilla, ei tulisi mieleenkään jättää tätä.. minulla on kaksi kaveria joilta saan kannustusta ja neuvoja, mutta en minä heitä viitsi vähän väliä häiritä tällä asialla.. joten tämä paikka on sitten ainoa, jossa voin purkaa ajatuksiani ja saada taas toivoa, että joskus meilläkin on oma lapsi.. =)

NallePuh25: Tervetuloa minunkin puolesta.. =)
 

Yhteistyössä