25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Hei kaikille!

Olen ollut tuolla taustalla ja hieman vähemmän seurannut keskusteluja, mutta kovasti näyttää plussia ropisseen sinä aikana, onnea kaikille. Mun kiertopäivät vois listaan korjata 4/29-31. Ajattelin ettei tuo kuukausi sitten ollut vuoto voinut olla kuukautiset, mutta niin se vain oli. Tässäkin kierrossa alkoi nimittäin samoihin aikoihin sellainen lähinnä ruskea tuhruvuoto ja hieman se tuntuu viime kerrasta lisääntyneen. No kierto ilmeisesti yrittää paluuta, hyvä niin. Ovista en kuitenkaan usko tapahtuneen enkä taida vielä alkaa sitä testailemaankaan kun tämä oli vasta yk 2. Palaan taas taustalle ja tulen kertomaan jos uutta kuuluu. Aurinkoista kesää kaikille B)

Onnea kovasti plussanneille,taitaa olla taas buumi käynnissä,kun monta kärpästä yhdellä iskulla :p :LOL:
Joskohan pääsis liittymään joukkoon kuun lopussa....

Täällä ei kummempia,ootellaan kp:en kulumista...
Kolme päivää lomaan,jee!!!!! B)

Mun oli pakko tulla tänne avautuu kun meille kävi onnellinen vahinko. Renkaan jätön jälkeen on menkat tullu kellon tarkasti ja oviksen olen tuntenut hyvin. Nyt sitten olin laskenut, että voimme olla "turvallisesti" eikä tarvitse miettiä mitään kun ovis on vasta viikon päästä. (tämä varovaisuus siksi että saan kierron tasaantumaan monien keskenmenojen vuoksi). Pari päivää hommien jälkeen tulikin ovistunteet ja nyt on niin maan pahaolo ja rinnat kipeet ja niistä vuotaa maitoa. Testi näyttää vielä negaa mutta ei tässä mitään epäselvää ole. Ihanaa ja hassua että just silloin kun sitä vähiten odotti. Toivotaan että pysyy sisällä. Kolmas siis olisi tulossa.

Vihdoin tää keskustelupalsta toimii..

Singa: Onneksi olkoon!

ON: eilen kävin kaverin kanssa kaupungilla.. mulla alkoi sitten alavatsassa ja -selässä juilimaan ihan samalla tavalla kuin ennen menkkojen alkua.. sit yhtäkkiä tuli huono olo ja sellainen heikotus.. no, se varmaan johtui vain neste vajauksesta.. nytkin tuntuu vähän samalta vatsassa ja selässä ja kokoajan tuntuu, et jotain vuotaa.. en kuitenkaan viitsi vähän väliä juosta vessassa.. voi olla, että kierto on kesän myöten taas vähän sekaisin ja täti on tänään tulossa kylään tai sitten voi olla tietty jotain vatsavaivoja, joita minulla on helposti.. pitää seurailla miten tässä nyt sit käy.. paljoa en uskalla toivoa..

plussatuulia.. ++++

KESKIVIIKKO 13.6.2007

Jemina-81: kp 4/23-32
Viola: kp 5/29-31
Funny: kp 7/27-34
Mouku80: kp 10/39
Diarmuid: kp 11/28-31
Piitsi82: kp 13/26-28
Mammutti-Mamma: kp 14/30
Miuku79: kp 14/28-58
Alisa: kp 15/34
Nanna81: kp 15/29-36
Annuli81: kp 16/28-35
Dinah: kp 16/31-33
Hobitti2003: kp 16/?
Mavi: kp 16/49
Repa: kp 2/28-30
Hirsimökin Hulda: kp 24/28
Toinen toiveissa: kp 26/19-33
Peppi1981: kp 26/28-30
Unico: kp 27/28
Minski25: kp 29/24-29
Ciba: kp 30/36
Taika-79: kp 31/30
Haahuilija: kp 31/37
Asura: kp 37/33
Alakelmi: kp 38/30
Hiljaisuus: kp 45/28-33
Helsku: kp 63/29

Omeliini: kp
Mussu81: kp
Venla-05: kp
Pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Äitee2
Piipi79
Jepsu
Äitsy80

Moikkista!

Ja kiitos, kiva ( siis olosuhteet huomioiden) tulla takaisin. Olen kyllä kirjotellut tonne km:n jälkeenkin kuumeilevat..

Nyt kuitenkin (vielä) tuntuu että jään taustalle. Luen kyllä kuulumisia ja ehkäpä joskus uskaltaudun kirjoittelemaankin, mutta niin kaukaista on tuo "vauvakuume" vielä, vaikka se harras toive onkin.. nyt kuitenkin vielä haluan "nuolla haavojani" ja miettiä (yrittää ainakin) muitakin asioita, jotenkin tuntuu että etäisyyttä tarvitsee koko tähän touhuun.
Miehen nouseva vauvakuume ei kyllä auta asiaa.. mutta kivaltáhan sekin tuntuu tietysti=)

Mukavaa alkavaa kesää ja oikein paljon plussatornadoja!! :whistle: :whistle: :whistle:

katherine

Katherine :hug:

Singa: onnea!

Peppi: tsemppiä!

Taika: en mä mitenkään utelias ole :D

Tänne öö hiukka hassu olo tuhrut on taas vähissä :/ muutenkin semmonen rauhallinen olo, ei yhtään jännäävä (siis enimmäkseen välillä kyllä mut eisellanen olo kun aikasempina kuukausina). Katotaan vaan huomenna tämä kiipeilee seinille :LOL:

Unico: en kyllä itsekään tiedä mistä tämä kaikki rauhallisuus viimeinkin tuli, mutta kiva on olla välillä ressaamattakin =) Vaikka näköjään sen verran on selkärankaan jäänyt nämä jutut, että ihan pakosta olen huomannut tänään, että nyt ovista elellään. Hassua, yleensä se on tullut kp20, mutta nyt vasta kp15 ja olen kyllä 99% varma, että ovis on nyt vaikka en testailekaan. No hyvä, että tähän suuntaan siirtyy jos on siirtyäkseen :)

Katherine: iso pahoittelu keskenmenosta :hug:

Plussaonnea kaikille =)

TORSTAI 14.6.2007

Jemina-81: kp 5/23-32
Viola: kp 6/29-31
Funny: kp 8/27-34
Mouku80: kp 11/39
Diarmuid: kp 12/28-31
Piitsi82: kp 14/26-28
Mammutti-Mamma: kp 15/30
Miuku79: kp 15/28-58
Alisa: kp 16/34
Nanna81: kp 16/29-36
Annuli81: kp 17/28-35
Dinah: kp 17/31-33
Hobitti2003: kp 17/?
Mavi: kp 17/49
Repa: kp 24/28-30
Hirsimökin Hulda: kp 25/28
Toinen toiveissa: kp 27/19-33
Peppi1981: kp 27/28-30
Unico: kp 28/28
Minski25: kp 30/24-29
Ciba: kp 31/36
Taika-79: kp 32/30
Haahuilija: kp 32/37
Asura: kp 38/33
Alakelmi: kp 39/30
Hiljaisuus: kp 46/28-33
Helsku: kp 64/29

katherine: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Äitee2
Piipi79
Jepsu
Äitsy80

Torstaita!!
Eipä oo tätiä näkynyt..
Onkohan mulla jotain stressiä kun täti myöhässä..Jotenkin vaan ei voi uskoa että se johtuis siitä toisesta asiasta.. Kuitenkin jo muutaman kerran pettynyt niin nyt vaan on selanen olo ettei kuitenkaan taaskaan kihan vaan kroppa sekasin..
Ja sekasin se on.. Mulla tunteen kauheen pinnassa.. Itkuherkkää..
Ei mulla ennen ennen menkoja ole näin itkuherkkää ollut..
No jospa tämä pian selviäisi mikä on.. Sori tilitys

Kaikille paljon plussa tuulia.. Siellä on monella muullakin pian päivät täynnä!

-Taika-

Taika: tilitä pois vaan. Millos oot viimeksi testannut? Millon aiot seuraavaksi jos ei täti yllätä? plussa tuulia++++++ Onkohan toi itku herkkyys tarttuvaa? Mäkans.

Minski: mites sulla? Yli meni jo?

Tänne: kuten tossa jo vihjailinkin mun psyyke kiusaa ;) mulla muka ollu huono olo ja yökättänyt, ja lisäksi tuli itkettyä ihan pikku jutuista :( ei kiva mut kun vaan tuli yli. Ja kaikkee muka kylmä ja muka muka juttuja :)
No huominen tule ekun on tullakseen ja aika näyttä ämitä tekee :)

Plussa tuulia kovasti sinne kaikille!!!+++++++++++++++++++++++++++

Unico ja Taika: Paljon plussatuulia teille!! Mustakin tuntuu että alavatsassa on pieniä nipistyksiä, mutta olen ihan sekaisin olisko kyse oviksesta vai muusta... Hulluksi kai tässä kohta tulee jos ei saa muuta mietittävää.. ;)

UnicoEn ole tässä kierrossa testannut vielä..
En ole uskaltanut :p lauantai aamuna pitäs vissiin testata kun ois tiedossa yhdet juhlat jossa on boolia tarjolla niin oishan se hyvä tietää voiko boolia ottaa hyvällä omalla tunnolla vai keksiä tekosyitä miksei juo ;)

-Taika-

Mä en jaksa tätä odottelua. Väsyttää ihan kokoajan ja silmiä oikeen kirvelee. Mies työmatkalla ja mä koetan oksetuksen ja väsymyksen keskellä jaksaa olla kahden muun tenevan kaa. Epäreilua jos mikä. Testiä en ole vielä tehnyt kun en jaksa sitä negaa tuijottaa ja sit vaan täytyy odottaa ainaki huomiseen. Mulla on aina näkyny tosi myöhään, jos nyt vaik olis poikkeus..joopa joo nii varmaan. Ihanaa kun saa johonki näitä asioita purkaa ja on ns.kohtalotovereita.

Singa :hug: Sehän tän paikkan parhaita puolia onkin. On tukea hankalina hetkinä ja muutenkin kohtalo tovereita jakamassa ilot ja surut.

Taika, no hitto pakko tulla äipän luota sitten kurkkimaan kuinka sull aon käynyt...

Mulle voi laittaa 1/28-30 eli täti tuli kylään.. vähän olin pettynyt, ku kerkesin toivoa, että ois tärpännyt.. niin oudot oireet eli vatsa ja selkä kipu ja huono olo..mietin, et pitäiskö huolestua, ku tosiaan alavatsa ja -selkä ollut kipeä tiistaista lähtien.. normaalisti ku ne meneevät kipeäksi vasta samaan aikaan ku täti tulee..

no, seuraava yrityskierros käyntiin.. onneksi noita ovistikkuja riittää viel usealle kierrolle.. ja raskaustesteissäkin parasta ennen menee vasta ensi vuonna.. :whistle:

PERJANTAI 15.6.2007

Minski25: kp 1/24-30
Unico: kp 1/28
Peppi1981: kp 2/28-30
Jemina-81: kp 6/23-32
Viola: kp 7/29-31
Funny: kp 9/27-34
Mouku80: kp 12/39
Diarmuid: kp 13/28-31
Piitsi82: kp 15/26-28
Mammutti-Mamma: kp 16/30
Miuku79: kp 16/28-58
Alisa: kp 17/34
Nanna81: kp 17/29-36
Annuli81: kp 18/28-35
Dinah: kp 18/31-33
Hobitti2003: kp 18/?
Mavi: kp 18/49
Repa: kp 25/28-30
Hirsimökin Hulda: kp 26/28
Toinen toiveissa: kp 28/19-33
Ciba: kp 32/36
Taika-79: kp 33/30
Haahuilija: kp 33/37
Asura: kp 39/33
Alakelmi: kp 40/30
Hiljaisuus: kp 47/28-33
Helsku: kp 65/29

katherine: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Äitee2
Piipi79
Jepsu
Äitsy80

:hug: Pepille ja Unicolle...

Katherinelle iso :hug: Olen todella pahoillani että teille kävi noin :'( Voimia ja jaksamista eteenpäin ja toivottavasti seuraavalla kerralla pikkuinen jaksaa loppuun saakka!

Alisalle ja muillekkin kiitos vielä kerran onnitteluista =) Toivottavasti Alisalla toi rauhallinen ja stressitön asenne toisi toivotun tuloksen, sillä mäkin olin tässä kierrossa päättänyt olla stressaamatta ja nautiskelin vain kesästä ja lapsista :D

Taikalle pidän peukkuja että vihdoin olisi teillekkin haikara tuomassa nyyttiä ;)

Pepille :hug: Edelleen sun asentees on ihailtava! Teille niin kovasti jo toivoisin myös toiveenne toteutuvan, toivotaan että jo seuraava kierto toisi iloisia uutisia!

Minski, kyllä sä voit pari siideriä ottaa. Niinhän sitä sanotaan että siihen saakka kunnes plussa testiin tulee saa elää normaalia elämää =) Toivotaan et seuraavassa testissä sullakin näkyisi kaksi viivaa ;)

Olen ollut niin väsynyt et palstailukin on vallan jäänyt ja kaupan päälle sain vielä kunnon kesäflunssankin. Eli olo niinkuin puulla päähän lyöty ja vain nukkuminen helpottaa :whistle: Eli toi väsymys on mulla tällä hetkellä "pahin" oire, huonoa oloa pukkaa ellei syö riittävän usein ja vähän nippailee vatsan seutua, siinä mun valtaisat oireeni :D Rv:t on jo hurjat 4+4 :D Täällä on koko yön satanut vettä kaatamalla ja nyt vasta alkaa vähän laantua, mihin ne kauniit kesäsäät katosi :kieh:

Yhteistyössä