25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Tosi kiva juttu, Jepsu ja Piipi! Unico: tsemppiä, sitten vaan uuteen yritykseen! Mulla on nyt joku kp 8 muistaakseni, ja tuli melko kirkasta vuotoa ehkä 2 rkl, mistäköhän johtuu? Onks se vaan joku hormoonihäiriö? Kiva jos joku tietäis ja viittii vastata.
 
Mouku: aika jänn'ä, en kyllä osaa sanoa mistä. Mull aoli joskus pillereiden kanssa välivuotoja, mut ilman paha juttu.
ja juu odotellaan ensin et alkasivat kunnolla. Hiukan jännittää meinaako koko kierto seota kunnolla, vai kestääkö tuhruttelu (siis ei tarvitse edes pikkuhousun suojaa, vaan puhdasta aamuisin) sen normi kiertopäiviin. niin kuin ennen vai aukeeko aikaisemmin. huoh
 
Kiitos onnitteluista!
Ei oikein uni meinannu maistua nyt, miettii vaan et onko tää nyt totta?!?!
Jeminalle pahoittelut tädin kurvailuista!

Ootellaan teitä pian saapuvaksi tuonne odotuspuolelle!
Paljon plussatuulia!
 
Onnittelut Jepsullekkin plussasta :heart: :flower:

Mäkin olen eilen ja tänään testaillut ja kyllä kaikkiin testeihin on vauvaviiva tullut ja koko ajan se on vahvistumaan päin :heart:

Jeminalle tsemppiä uuteen kiertoon ja toivotaan et täti kuitenkin vielä pyörtäisi Unicon luota :hug:

:attn: Mitä kuuluu Asuralle , Alakelmille, Hiljaisuudelle, Violalle ja Helskulle???Kierrot jo reippasti yli joten siksi huhuilen =) :attn:

Taikalla menossa myös piinapäivät, plussatuulia kovasti yritän sinullekkin tartuttaa ;)
 
MAANANTAI 1.6.2007

Jemina-81: kp 2/23-32
Funny: kp 5/27-34
Mouku80: kp 8/39
Diarmuid: kp 9/28-31
Piitsi82: kp 11/26-28
Mammutti-Mamma: kp 12/30
Miuku79: kp 12/28-58
Alisa: kp 13/34
Nanna81: kp 13/29-36
Annuli81: kp 14/28-35
Dinah: kp 14/31-33
Hobitti2003: kp 14/?
Mavi: kp 14/49
Repa: kp 21/28-30
Hirsimökin Hulda: kp 22/28
Toinen toiveissa: kp 24/19-33
Peppi1981: kp 24/28-30
Unico: kp 25/28
Minski25: kp 27/24-29
Ciba: kp 28/36
Taika-79: kp 29/30
Haahuilija: kp 29/37
Asura: kp 35/33
Alakelmi: kp 36/30
Hiljaisuus: kp 43/28-33
Helsku: kp 61/29
Viola: kp 62/?


Omeliini: kp
Mussu81: kp
Venla-05: kp
Pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Äitee2
Piipi79
Jepsu
Äitsy80



 
Olipas meillä Nannan kanssa samat ajatukset ja ajoitukset :D

Kiitos kaikille myös onnitteluista, kuumeiluseurasta ja kaikista ihanista ajatuksista sekä tuesta mitä näiden kuukausien aikana olen saanut :heart: En mä täältä vielä malta minnekkää lähtee mut jossain vaiheessa täytyy kai uskaltautua odotuspuolelle =)
 
Jee, äitsy! Mä en oo nyt enää sitä viivan tummumista seurannut, vaikka vielä onkin ihan epätodellinen olo. Olen jo varovaisesti tuonne odotuspuolelle ilmoittautunut, siellä nähdään!

Käyn varmasti kyllä tällä puolella kuulumisianne lukemassa, niin kiva porukka täällä on. Sydämestäni toivon, että tulette kaikki pian perässä plussienne kanssa. Aurinkoista kesää =)
 
Onnea Jepsu Äitsy80 ja Piipi79!!

Joo täällä ootellaan tuleeko täti huomenna vai ei..
Mut sen näkee sitten huomenna.. En ole nyt jaksanut kauheesti päätä vaivata moisella asialla..

Paljon plussa tuulia myös muille piinaaville!!

-Taika-
 
Mä oon muutaman päivän palstalta pois ja heti tääl on pitkä rivi plussanneita =) Onnea Äitsy,Piipi ja Jepsu :flower: :heart: :flower: Ja lisää taitaa olla tulossa.

Täällä alkais olee oviksen aika,ollaa viel pari päivää kotosalla,et on pupuiltava ahkerasti ja torstaina lähetää reissun päälle ja lauantaina jos säät sallii,olis tarkotus mennä neidin kanssa käymää muumimaailmassa :) taitaa äitee ootella reissuu enempi ku neiti :ashamed:
 
Paljon onnea plussanneille =) Etenkin Äitsy80: ihanaa!!! Toivoin niin kovin, että saisit sen plussan ja tuli kyllä hyvä mieli kun tulin pitkästä aikaa lukemaan muiden kuulumisia koneelle ja huomasin, että olet plussannut =)

Tänne ei mitään uutta. Ihmeen hyvin olen onnistunut pitämään nämä kuumeiluasiat taka-alalla ja ollaan puuhailtu kaikkea kivaa. Omia oloja ja tuntemuksia en ole siis muistanut tarkkailla ollenkaan, mutta sen verran aktiivisia ollaan kyllä oltu makkarin puolella, että samapa tuo milloin ovis on. Jotenkin mieli on nyt levollinen tämän asian suhteen, eiköhän se lapsi meille suoda sitten kun sen aika on - nyt nautitaan kesästä ja murehditaan näitä asioita taas syksymmällä =) Toivon vaan, että tämä rauhallinen mieli oikeasti jatkuisi eikä toivottomuus pääsisi valloille.
 
alisa: miten sä ton rauhallisen mielen taioit? mulla se kestää sen ekan ehkä tokankin viikon menkkojen alusta mut oviksen aikaan ja jälkeen on jo hirvee kuume ;) ja vaikka en muka seuraisi millon seuraavat alkaa niin siitä huolimatta jotenkin mielessä millon on ikäkin hetki.
Löysin muuten tossa kaupasta jooga dvd:n jumppapallon kanss ajattelin alkaa kokeilemaan vaikka nuo tavis jooga dvd:tkin on kivoja :D mut aattelin testata pallonkin kanssa
 
TIISTAI 12.6.2007

Jemina-81: kp 3/23-32
Viola: kp 4/29-31
Funny: kp 6/27-34
Mouku80: kp 9/39
Diarmuid: kp 10/28-31
Piitsi82: kp 12/26-28
Mammutti-Mamma: kp 13/30
Miuku79: kp 13/28-58
Alisa: kp 14/34
Nanna81: kp 14/29-36
Annuli81: kp 15/28-35
Dinah: kp 15/31-33
Hobitti2003: kp 15/?
Mavi: kp 15/49
Repa: kp 22/28-30
Hirsimökin Hulda: kp 23/28
Toinen toiveissa: kp 25/19-33
Peppi1981: kp 25/28-30
Unico: kp 26/28
Minski25: kp 28/24-29
Ciba: kp 29/36
Taika-79: kp 30/30
Haahuilija: kp 30/37
Asura: kp 36/33
Alakelmi: kp 37/30
Hiljaisuus: kp 44/28-33
Helsku: kp 62/29


Omeliini: kp
Mussu81: kp
Venla-05: kp
Pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen
Kuumeilija-79
Jahvetti
Äitee2
Piipi79
Jepsu
Äitsy80

 
Taika: miltäs siellä näyttää? oot vielä lähempänä loppua vai kenties uuden alun syntyä? Jänskää?
Minski: mites sulla?
Täällä jänskättää vaik luulen et alusta alkaa yritys, mut silti pitää jännittää et mitä jos kuitenkin :D
 
Heippa kaikille!

Saako tänne vielä tulla takaisin maitojunalla? =)
JOS joku MUISTAA vielä minut, niin plussasin maaliskuussa ja tähän asti raskaus etenikin hyvin, ultrassa tuli käytyä ym. nyt perjantaina kuollut sikiö otettiin sairaalassa pois.. :'(
Kävin istukkanäytteenotossa (kun niskaturvotus oli 0,1mm ENEMMÄN kuin olisi ollut raja) jonka jälkeen alkoi todella kovat vatsakivut ja ilmeisesti silloin sikiö kuoli. Näytteenotto kuulemma lisää riskiä 0,5%, ja minä kuuluin tällä kertaa noihin ikäviin tilastoihin..

En tiedä pitäisikö minun mennä tonne km:n jälkeen kuumeilevat, mutta kun täällä olin ennenkin ja täällä pinossa oli niin kivaa=)
Nyt siis on jo heti surun läpi kova kuume :heart:

p.s tulokset tuli tänään, ja terveen tytön kromosomit olivat. Harmittaa koko näytteenotto! (mutta tietysti siinä jotain oli, kun näin kävi, täytyy vaan puhaltaa eteenpäin.)

katherine
 
täällä tosiaan kp 28 tänään ja kaikenmaailman oireita ois vaikka muille jakaa, mutta ovat ne ennenkin mua hämänneet luulemaan et nyt ois onnistunut..jos nyt oisin raskaana niin se olis aikamoista, meinaan tuli tossa napsittua lääkärin määräyksestä 4 antibioottikuuria peräkkäin et aika mahdotonta ois että hedelmöittyminen ois onnistunut...toivo tietenkin elää niin kauan kuin täti pysyy poissa =)
 
Katherinelle :hug: ja voimia eteenpäin jaksamiseen,voin vain yrittää kuvitella,kuinka rankkaa teillä nyt on.Tervetuloa kuitenkin takaisin,toivotaan nyt että tärppää nopeasti uudelleen ja kestää loppuun saakka matkassa mukana.
 
Katherine :hug:
Totta kai saat tulla takaisin.. Toivotan että tulet pian uudestaan raskaaksi :heart:

Unico Ei oo tätiä näkynyt..On se kumma kun sitä oottaa ja on ainakin 99 % varma ettei oo raskaana niin ei siten voi tulla ajoissa se täti.. No katsotaan tuleeko se sitten huomenna vai onko 1 prosentin ihme tapahtunut :whistle:

-Taika-
 

Yhteistyössä