Hakutulokset

1. H

~Great Girls~

Hei pitkästä aikaa! =) :hug: Ihan hyvä, että minut on tuosta "mukana myös"-listasta tiputettu.. Hengessä olen kyllä mukana, mutta en jaksa enää edes toivoa raskautumista omalta osaltani. :( 2 vuotta yritystä takana ilman minkäänlaista tulosta. :'( Syytä ei ole löydetty. :ashamed:
  2. H

Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Hei kaikile. Pitkästä aikaa ajattelin tänne jotain kirjoittaa, kun tuossa listalla kuitenkin edelleen olen.. Vauvaa meille ei ole vieläkään tulossa. :( Yk taitaa olla tällä hetkellä jo 20, en ole aivan varma, en jaksa enää laskea. Tuo yritys on kyllä periaatteessa ollut hieman jäissä jonkun...
  3. H

Hyvää joulua tosiaan kaikille! :) Tässä on nyt tullut mietittyä asioita aika paljon ja minusta tuntuu, että tarvitsen taukoa kaikesta. Puolitoista vuotta yrittämistä takana ilman mitään tulosta. Pistää mielen maahan. Seuraava askel on sitten lääkäriin meno, joka stressaa jo etukäteen...
  4. H

Kp 2/28-30, yk 15.
  5. H

Ihanaa lukea plussauutisista. :) tii-tikälle paljon jaksamista. :hug: :flower: Tästä mun tilanteesta ei nyt ota selkoa! Eli täti ei tullutkaan silloin ensimmäinen päivä, vaikka niin täällä julistinkin. Huomasin siis eritteiden mukana aavistuksen verta ja oletin että kunnon vuoto alkaa...
  6. H

Voi mikä pettymys. :( Verta. :headwall: :( kp 1/28-30, yk 15.
  7. H

On tää taas kummallista. :o Menkat ovat nyt viikon myöhässä, testi näyttää edelleen negaa. Rinnat ovat olleet jo jonkin aikaa hieman arat, lisäksi tuolla alavatsassa on aika ajoin tuntunut kouristuksia/vihlaisuja. Oireet on samanlaiset kuin aina menkkojen aikaan, mutta missä himputissa se...
  8. H

Lumi-Marjalle minunkin puolestani huimasti onnea odotukseen! =) Itselläni on vähän jännät päivät menossa. Menkat on nyt muutaman päivän myöhässä, mikä ei tietenkään ole paljoa, mutta moisia myöhästelyjä tädillä ei ole ollut varmaan vuoteen. Toissapäivänä oli jo pakko testata, josko siihen...
  9. H

Tirppaliinulle :hug:
  10. H

Kp 3/28-30 ja yk 14. Ei tärpännyt vieläkään.. :'( Tässä kierrossa on tarkoitus aloittaa oviksen tikuttelu, jos vaan osaan. :)
  11. H

Kp 6/28-30. :'(
  12. H

Tää kuu on ollu kyllä niin ihmeellinen, että pitää tulla oikein tännekkin sitä ihmettelemään. Viime menkat tuli aivan normaalisti ajallaan, niissä ei ollut mitään ihmeellistä. Rinnat tulevat aina aroiksi noin viikkoa ennen kuukautisten alkua ja tuo arkuus loppuu aina kuukautisten aikana. Nyt...
  13. H

Jos kerkeis kuulumisia kertoilla tässä välissä, tosin eipä mulla mitään sen ihmeellisempää kerrottavaa ole. Yk 12 on meillä tosiaan menossa ja mahdollisen oviksen aikaan oltiin eri puolilla maakuntaa, joten tuskin tässäkään kierrossa tärppää. Joku kyseli, että ollaanko jo lääkärissä tms. käyty...
  14. H

Taas joudun kertomaan, että täti tuli. Kp 3/28-30 ja yk 12. Nyt on sitten tasan vuosi yrittämistä takana. Ei ole hyvä mieli ollenkaan. :'(
  15. H

Hei vaan taas! Täti tuli. Kp 4/28-30 ja yk 11. :'( mieli maassa.
  16. H

Ei tärpännyt taaskaan. Täti tuli viime viikolla. Kp on nyt 8/28-30 ja yk 10. :(
  17. H

Lapsen kuolema

LAPSEN LAULU ÄIDILLE Äiti, minun täytyy jatkaa. Joku kutsuu kulkemaan. Täytyy taittaa taival matkaa, vaikken tietä tunnekaan. Siellä missä toisiansa aallot vievät tansseihin, siellä, veden loiskinnassa, siellä olen minäkin. Siellä, missä korkealla siintää pilvi sulavin, siellä...
  18. H

Menkat alko tänään.. :'( Eipä siis onnannu tässäkään kierrossa. Kp 1/28 ja yk 9. :'(
  19. H

Noniin Mammax76, plussatuulia meille ja muille! En ole viä testannut, turha sitä kai hätiköidä on, kun kp ei ole vielä täynnä. Sitä niin kovasti toivoisi, että täti jättäisi tulematta ja juurikin sen pienen ihmeen takia. :)
  20. H

Huh huh, jotenkin on ihan sekava olo. Mietin koko ajan, että onko mulla ollu aina näin kauan (viikon verran nyt) oireita ennen menkkoja. Miten mä en koskaan muista jälkeenpäin kauan on ollu rinnat kipeet yms. ennen tätiä? :headwall: :) Eilen selailin monen monta tuntia nettiä lukien kaikkee...

Yhteistyössä