Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Lumi-Marja ja Meritähti tervetuloa joukkoon ja plussa onnea teille molemmille! :flower: :flower:
Tsemppiä kovasti ja eipäs vielä sitten luovuteta! :hug: :wave:

Kaikenlaista laihdutuksen suhteen on tullut kokeiltua, mutta en niitä Keventäjiä, enkä muitakaan maksavia systeemejä! Kirjastostakin saa kaikenlaista alan kirjaa ja tietoa löytyy, tsemppiä vaan liikkumiseen ja elämäntaparemontti käyntiin! Itselläni tämä tarkoitti aluksi makeat, kermaiset herkut pois ja salaatti linjaa enempi. Ei tästä muutoin tule mittään! =) :wave:

Kp27/28-(34)40 ja välissä edellisen kiertoni pituus, jota ei tarvitse listaan päivittää. Ovistestit näytti sellaista hailukkaa viivaa, yhtenä päivänä vähän tummempi se toinen viiva ja sitten vaan yksi viiva. Joten ans kattoo nyt! Olen kyllä ihan valmistautunut siihen tädin saapumiseen, gyneaikaa odottelen eli kahden viikon päästä sinne! Menkat saisivat nyt sitten alkaa, jos alkavat, niin toiveita kierron suhteen lääkärin edes jotain sitten siellä munasarjoissa näkevän toimintaa! Aamulämpö oli +36,6C ja nyt +36,7C jälleen, kuten muutamana päivänä tässä aiemminkin. Tisut muhkeeeeeeet ja arat nännit! =) :wave:

Huomenta ja nostellaas vähän, ettei aivan kadota =) Nyt on sen verran komia päivä tulos, jotta tänään pitää lähtee vaunulenkille vaikka olis kuinka kurja olo. Ravintoo pitäis saada sisään, mutta se vaan ei tahdo laskee. Etoo niin kauhiasti. Joskos se olo tästä helpottuu päivän mittaan.

Aurinkopäivää kaikille B)

Laitan tämän tännekin tuolta mitäs nyt-osiosta, anteeksi kun tungen tätä samaa vanhaa "olenko raskaana iik"-hömppää, vaikka sitä kukaan ei voi varmuudella sanoa, mutta tahtoisin jotain mielipidettä :ashamed:

raskausoireista taas
Viimeisten mensujen alkamispäivästä 38 vrk. Tissit, etenkin nännit, olivat kipeinä muutama päivä sitten, nytkin kyllä nännit todella herkät ja jatkuvasti nöpöttävät. Nyt maitorauhaset tuntuvat todella selvästi rintoja kokeillessa (mieskin huomasi eron), ovat sellaiset kovat muhkurat. Lisänä vielä omituinen olo, kuin olisin kipeäksi tulossa. Tukka rasvoittuu todella nopeasti, vaikka pesen sen joka päivä, ennen riitti muutaman päivän pesuväli. Myös alavatsaa kuumottaa, ja kumarassa/kyykyssä ei tunnu hyvältä olla kauaa.
Ovatko nämä merkkejä raskaudesta vai jostain muusta? Kuukautiskipuja oli jonkin aikaa sitten, mutta hävisivät.

Testasin kuitenkin negan aconin testillä, mutta voi tietty olla että testasin liian aikaisin. Apua, minua häiritsee todella :eek: :eek: Kertokaapa kokeneemmat, mitä ajatella? En halua vielä testata, etten taas joudu pettymään. Monilla tutuilla raskaus on näkynyt vasta myöhään testissä :/ Luulen, että pääni räjähtää pian :attn:

...ettei vallan pudota!!! :eek: :wave:
Kp31/28-34)40 pientä lämmönnousua, tisut arat, päänsärkyä ollut ja testit kuumottaa kyllä, mutta jos nyt kuitenkin odottelis rauhassa. =)
Ensi viikolla gynelle ja tilasinkin sitten edellisen käyntini lausunnon mukaan, kun nyt eri lääkärikin tutkii.
ristiriita oletko jo uudestaan testannut? Lupaavalta kuulostaa ja tosiaan aikas paljonkin testeihin saadaan plussa tosi myöhään, eikä silloin heti seuraavana päivänä, kun kuukautisten pitäisi alkaa! Varsinkin me, jotka piiiitkiä sekavia kiertoja elämme olemme usein myöhään plussaavia tapauksia! =) Peukut täällä pystyssä! :flower:

Tädin piinaamille :hug: Ja paljon tulevia plussa :flower: uutisia!!!!! :flower: + + + + + + :flower: :wave:

P.s.Niin paino ei nyt putoa!!! :headwall:

pikaisesti..kp16 meneillään. Odotin lämmönnousua tälle päivälle, mut ei, onko se ovis muka vasta tänään..krääk.

Gynekäynti oli viime torstaina, kaikki ok, oli komea munarakkula 18mm eli ovis tulollaan ja kohdun limakalvo hyvä 7mm ja munasarjat hyvät, ei merkkiä pco:sta. Määräs lisää verikokeita, mm. progesteroni uudestaan, en tajua, kun se just viime kierros otettin ja se oli hyvä. Nyt pitäs mennä luomuna taas...

Minä sit mietin kotonani ja hain sit apteekista terolutkuurin, jonka työterveyslääkäri kuukausi sit mulle määräs. Menkööt tuo progesteronikoe sit pieleen, mut mä en tajua miks se uudestaan pitää ottaa. Haluan kokeilla auttaako terolut siihen tiputteluuni ennen menkkoja.

Gyne laittaa mulle myös lähetteen lapsettomuuspolille keskustelukäynnille verikokeiden tuloksista. Harkitsen kyl yhä oulun väestöliittoa, mut voishan sitä eka käydä tietty tuolla polillaki, mikäli aika ei kovin kauas veny.

Ovisplussaa on tullu testeihin, joten ootin että ovis olis viimeistään ollu eilen. Mut en nyt sit tiiä, ku lämmöt ei ollu yhtään noussu tänään. Ja limoja on muutenki ollu niin turkasen vähän täs kierros, että jos niiden perusteella olis pitäny jotain päätellä, niin olis menny ovis ihan ohi. En tiedä, onko laihdutus nyt vaikuttanu noihin limoihin?

Paino sen sijaan laskee hienosti. Kilo taas viime viikosta menny :)

Nyt ruoanlaittoon. Tsemppiä piinailijoille!!!Ja plussaonnea!!

No johan nyt on markkinat! |O Tässä on taas muutamana päivänä ollut tosi huono olo, rintoja/mahaa vihloo/alaselkää särkee, nännit on suurentuneet (meinasin pökrätä ku satuin peilistä kattomaan), ärsyttää melkeinpä joka asia ja hermostun herkästi. Ja kaikkien nuiden oireiden äiti on PALELU, siis musta on tullu nyt hirmunen vilukissa ennen menkkoja(loppu torstaina) oli kans havaittavissa nuita oireita mutta nyt ne on vaan voimistuneet.. :x Juu,että tiijäppä sitten tosiaan mistä on kyse tällä kertaa. Tosin lääkäriin suunnittelin muutenkin varaavani ajan tässä tällä viikolla,joten pakko kai se on kysellä tarkempia vastauksia sieltä sitten. Lisä ahdistusta ja huonoa oloa tuottaa tämä saakutin epätietosuus.. :headwall:

Jos kerkeis kuulumisia kertoilla tässä välissä, tosin eipä mulla mitään sen ihmeellisempää kerrottavaa ole. Yk 12 on meillä tosiaan menossa ja mahdollisen oviksen aikaan oltiin eri puolilla maakuntaa, joten tuskin tässäkään kierrossa tärppää. Joku kyseli, että ollaanko jo lääkärissä tms. käyty ja vastaus on, että ei olla. Kai sinne on jossain vaiheessa pakko mennä, jos plussaa ei rupea kuulumaan, mutta jotenkin ajatus lääkäriin menosta ei oikein innosta.

Tilasin mammaksi.fi:n sivuilta ison paketin ovistestejä, pakko se on tarkistaa että ovuloinko ollenkaan. Selvät ovislimat tulee ainakin joka kuukausi, mutta en ole niin paljoa asiasta perillä että en tiedä tarkoittaako limat aina ovulaatiota, vai voiko ne tulla "muuten vaan". :ashamed:

Joku kyseli painosta, niin kai sen voin sanoa, että pituutta on 174 cm ja painoa 100 kg, eli BMI on 33. :ashamed: Samoissa luvuissa mitat on tainnut olla jo muutaman vuoden ainakin. Välillä nousee pari kiloa ja välillä laskee pari kiloa. :|

Mukavaa syksyn jatkoa kaikille ja ennen kaikkea plussatuulia!
:hug:

...tämmöistä...

Kp1/28-(31)40 ja ensi viikon torstaina gyneaika! Tuosta kierrostani elättelen toiveita, jotta jos vaikka alkaisi tasoittua, kun edellisen pituus 34 ja nyt 31 päivää! No apteekkiin hakemaan lisää vitamiineja ja foolihappoa, greippimehua yritän nyt välttää, kun lisää mulla sitä hiiva ongelmaa! ja ovistikkuja lisää tilaamaan!!! =)
Gynelle mennessä olis sitten kp10 saas nähdä näkyykö siellä sitten mitään, odotin jo menkkojen alkavan vkl, mutta näinpä ne taas venyivät. Menkkakipu oireiden jälkeen nimittäin tulee mulla sellanen parin päivän kivuton aika ja sitten alkaa vuoto! :'(

Kaikille tädin piinaamille :hug: ja tulevia plussa uutisia meille kaikille :flower: :flower: + + + + + + + :flower: :flower: :wave:

Muistatteko mut vielä..

Nyt sain uuden inspiraation laihduttamiseen, kun luin tuolta odotuspuolen xl-odottajista ja olivat saaneet osa niin ikävää kohtelua, että ajattelin koska ei meille vielä tule vauvaa, niin voisin yrittää päästä lähemmäs normaalipainoa. Kun nyt kuitenkin on todella paljon ylipainoa.. Mutta mä olen kyllä aika voimakas, joten en varmaan ihan pääse ihannepainoa.. Kun lihaskuntoa multa löytyy kyllä..

Nyt ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni.. Jos mieskin sitten suostuisi lapsen hankintaan, kun olen laihtunut, vaikkei mitenkään pidä mua kovin lihavana..

Ehkä itse näen itseni tosi lihavaksi, vaikka en välttämättä ole ihan niin paksu kuin mitä kuvittelen..

Ajattelin huomenna miehen kanssa keskustella, että jos saisin liittyä painonvartijoihin.. Kun tässä on se hankaluus, että teen 3-vuorotyötä, ja laihduttaessa pitäisi elää jonkinlaista tasaista rytmiä.. Mutta siihen ei pysty tässä työssä.. Pitää vain miettiä miten sen saa tapahtumaan, että keksii mitä töissä yövuorossa syö ja miten aamu ja iltavuoron suhteen.. kuten myös vapaapäivinä, kun silloin tuppaa nukkuminen mennä tuonne puoleen päivään..

Minkä laihdutustavan olette itse todenneet parhaimmaksi..

Nyt en edes tiedä tarkkaa painoani, kun meillä ei ole vielä puntaria..

mantana siis meillä ei ole vielä yritystä ellei vahinko käy.. Mutta musta tuntuu, että mun pitää laihtua, ennenkuin voin tulla raskaaksi.. Siis meillä ei ole muuta ehkäisyä kuin kortsut ja keskeytetty yhdyntä. Eikä viime kierrossa noista kumpaakaan... Vaan riskillä mentiin.. Mutta sitä vahinkoa ei käynyt mun pettymykseksi.. Toisaalta petyin ja toisaalta olen ihan onnellinen..

ELI siis meillä vasta kuumeillaan ja unelmoidaan.. Mietitään hoidetaan ensin talousasiat jne kuntoon.. Meillä auto on pakko huoltaa pian eikä siihen tunnu olevan yhtään rahaa.. Eikä asiaa auta, jos meidän ammattiliitto menee lakkoon, niin sitten eletään pääasiassa miehen pienellä palkalla..

Nyt kuitenkin olen yövuorossa, enkä mitään pahemmin lihottavaa ole syönyt.. Karjalanpiirakoita, muutaman jogurtin ja coca-colaa, koska en juo kahvia.

KP

Huomenta... |O Kerhopäivä tänään ja heräsin jo aikasin valtavaan vuotoon! Kovalla kiireellä veskiin manaaman tätä ihmisen "kurjuutta" :headwall: Tietty tämä on tätä alkukierron masista... tuli ne tunteet, vaikka kuinka itseään tsemppaisi! :headwall: :'( Noooo parin päivän päästä jo helpottaa! :)

kiharapää Ihana kuulla tuosta päätöksestäsi ja todella paljon voimia sen toteutukseen! :flower: :hug: Kuten myös itsekin, niin paljon on pudotettavaa, jotta en edes kehtaa painoani kertoa. :ashamed: Ennen tyttöä olin huimasti kevyempi ja kyllähän se lääkäri kiloista "motkotti", mutta selvisin raskaudesta ihan hyvin, vaikka raskausdiabetes vaivasi ja tyttökin syntyi onneksi TERVEENÄ!! Kaikkea olisi voinut kyllä tapahtua... :heart:

Laihdutuksesta... muistappa tehdä myös yövuoroon, jotain kevyempää pureskeltavaa! Karjalanpiirakat on munkin herkkua, mutta tosi rasvasia... :( Itse tein aikanaan yötyötä ja silloin tuli aina popsittua! Hyvä iltapala terveellinen, ennen töihin menoa ja kevyttä purtavaa, niin hyvin menee ja vettä muista silloinkin juoda! Painonvartijat tosiaan keventää tuota lompakkoakin, joten ainakaan näin kodinhoidontuella en itse menisi, mutta töihin mennessä vois vaikka harkita! Tekee muuten hyvää vauvaprojektille keskittyä välillä just, vaikka tähän laihdutukseen! Jospa sieltä sitten plussa yllättäisi... Tsemppiä!! :hug: :flower:

Kiharapäälle onnea laihdutukseen :hug: Hieno päätös. Jos tältä kierrolta ei tärppää, katson minäkin paremmin mitä suuhuni tungen ja lisään liikkumista. Painonvartijoihin haluaisin myös, mutta lähin ryhmä on mulle liian kaukana, enkä tältä sakiltani niin vaan pääse livahtamaan minnekkään.

Nyt pukkaa sen verran paljon oireita jotka ei ihan tavallisia PMS oireitani ole, että alkaa olla toivo korkeella, kunnes romahdan takaisin maanpinnalle ja kestitän tätiä viikon päivät. Menkkoja edeltävä päänsärky alko eilen ja sitä jatkuu kolme päivää. Elikkä pe olis täti tiedossa. Masentaa jo ajatuskin mokomasta. Tissit on tosin niin kipeet, et ei puhetta mahallaan nukkumisesta saatikka liikkumisesta jossa ne saa reipasta liikettä. Etovaa oloo on aina iltapäivän ekoihin tunteihin asti ja hiiva ei menny ohi edes puikoilla. Kutina onneks hävis. Ummetus vaivannut muutaman päivän, mikä on mulle harvinaista. Viimeks edellisessä raskaudessa. Joten pääpilvissä ja jalat maassa käyn tätä viikkoa :)

Ei tullut tärppiä tässä kuussa, menkat alkoivat kp 41. Tiedä sitten onko kiertoni normaalisti noin pitkä, pitää vertailla nyt kun saan merkattua ylös muutaman kuukauden. Lisää yritystä kehiin, ja nyt kerkiän ehkä hiukan laihtuakin. Jos se vaikka auttaisi raskautumisessa =) Tänään menemme miehen kanssa pitkälle kävelylle kun on kerrankin ihanan kirkas ilma eikä harmaa ja sateinen niin kuin täällä on päiväkausia ollut.

Moikkelis vaan täältäkin.... :wave:

Kp 23 taitaa olla menossa nyt ja 14 yk:n loppupuoli. Oviksen jälkeen tuli töissä yhtäkkiä sellanen olo et nyt kyllä tärppäsi. Järki on tosin ehtinyt mukaan kuvioihin jo moneen kertaan sen jälkeen. Tuskimpa se raskautuminen vieläkään onnistu. Maanantaina meen aamulla verikokeisiin otattamaan kaikki maholliset arvot. Oli gynelääkäri sen verran mukava et sanoi meidän pääsevän lapsettomuustutkimuksiin vaikka heti nuoresta iästäni huolimatta...jäi tosi kiva fiilis. Ukonki oon saanu jo houkuteltua siihen ajatukseen. Tämä kierto katotaan loppuun ja maanantainahan se selviää varataanko jo aika tutkimuksiin.

Kamala flunssa vaivannut nyt viikon...onneksi on jo hellittämään päin. Parina päivänä on alamahaa vihlonu ja nippaillu mutta niin oli viime kierrossakin. Tisujen tarkkailusta ei mulla oo mitään hyötyä kun ei niissä koskaan oo tädin aikaankaan ollu mitään tuntemuksia.

Laihduttaminen on taas jälleen kerran jäänyt, mutta pitäisi kai taas saada itseään niskasta kiinni...jokunen kilo tuota ylimäärästä kulkee mukana :whistle:

Toivottavasti tää nyt ei mee kauheesti mainostamisen puolelle, mut mulle on ollu kauheasti apua sellaisesta sivustosta kuin www.kalorilaskuri.fi Mä ostin koko vuoden jäsenyyden, mtu sinnehän saa esim. kuukauden kerrallaan maksettua, jos haluaa kokeilla. Ja saahan sitä ilmaiseksikin tiettyyn pisteeseen asti käytettyä.

Mä karppaan, eli syön vähähiilihydraattisesti ja seuraan niitä proteiineja, hiiliihydraatteja ja rasvoja ja kaloreita tuon laskurin avulla. Tosi helppoa. Syötän ruoat ja kone laskee ja piirtää käyriä ym. Tosin vaatii semmosta pitkäjänteisyyttä, että jaksaa ruoat punnita. Sinne saa joka aamu syötettyä myös painon ja liikunnat jne. Sivusto laskee sun henk.koht. tietojen mukaan sun kulutuksen ja sen minkä verran pitäs syödä jne.

Sori jos meni mainostamiseksi, mä oon vaan niin ite tykästynyt tuohon. Aloitin karppauksen heinäkuun puolessa välissä ja nyt on pudonnut 9,5 kg. Ehkä hivenen liian nopeasti, saisin varmaan syödä vähä enempi, mutta koko ajan pudotus on kyl ollut hidastumaan päin.

Ja vielä tarkennus, eli tuo kalorilaskuri ei siis oo mikään karppauslaskuri. Mä vaan yhdistän kalorilaskennan ja karppauksen.

Eipä mitään ihmettä tähän aamuun kuulu. Puntari näytti kiloa enemmän kuin toissapäivänä ja se laskettuna yhteen päänsäryn kans on yleensä varma tädin vierailun merkki. Sitä en todellakaan tahtois tänne mellakoimaan, mutta milläs estääkkään. Olis vaan niin ihana se plussa saada.

Tää kuu on ollu kyllä niin ihmeellinen, että pitää tulla oikein tännekkin sitä ihmettelemään.

Viime menkat tuli aivan normaalisti ajallaan, niissä ei ollut mitään ihmeellistä. Rinnat tulevat aina aroiksi noin viikkoa ennen kuukautisten alkua ja tuo arkuus loppuu aina kuukautisten aikana. Nyt kuitenkin tuo arkuus ei ole kadonnut mihinkään, vaikka viime menkat loppuivat tämän kuun alkupäivinä ja seuraavat ovat tulossa taas ensi viikolla. Eli siis tissit ovat olleet kipeinä nyt jo kuukauden verran, ja olen ihan ihmeissäni sillä vastaavaa ei ole ennen tapahtunut. :/ Lisäksi munasarjojen kohdalla ja jossain tuolla syvällä tuntuu semmoista ihmeellistä kipua (ehkä vihlontaa) hetken aikaa aina kun nousee makuultaan ylös. Tämäkin on aivan outo oire minulla.

Raskaana en kuitenkaan usko olevani, sillä viime vuoto oli aivan normaali kaikinpuolin. Ihmetyttää vain tämmöinen kummallinen oireilu.. :eek: :headwall:

Maanantaina odotan postin tuovan minulle ison kasan ovis- ja raskaustestejä. Ajattelin varmuuden vuoksi kuitenkin sen raskaustestin tehdä, vaikka olenkin hyvin varma sen negatiivisuudesta. Mutta onpahan sitten ainakin yksi vaihtoehto oireiluun poissuljettu. Ja sitten vaan taas tätiä odottamaan, jos se vaikka veisi nämä oireet mukanaan. :kieh:

Päässä vaan pyörii kaikenmoisia kauhukuvia siitä mitä kaikkea voi olla vinossa, kun kerran tämmöisiä oireita on, eivätkä ne tunnu mihinkään lähtevän. :'(

Jahas, viesti taas katos jonnekkin bittiavaruuteen.... no, tätiä ei vielä näy kp 31/28-32. Pupuilun jälkeen tuli vähän rusahtavaa limaa, mutta ei einää tänä aamuna. Voihan se täti tehdä tuloaan ja niin varmaan onkin. Tulis nyt sitten eikä vaan meinais. Tää kyttääminen on jokseenkin tympiää.

Jospas sitä taas yrittäin painoa tosissaan tiputtaa. Uudelle alemmalle kymmenykselle on enää pari kiloa matkaa, joten ei pitäis olla mahdoton tehtävä. Tai onhan se, jos ottaa huomioon mun "innon" liikkumiseen :LOL: Meiltä on oikeastaan kaikkialle pitkä matka, joten ei tuu mieleen lähteä ilman autoa minnekkään. Onhan lähikauppa tuossa lähellä, mutta sielä ei saa oikein mitään, niin pakko aina lähtee autolla.

No, marina sikseen ja pyykkivuoren kimppuun. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :flower: :flower: :flower:

No niin, täti sitten tuli ovet paukkuen kylään. Kp 1/28-32 ja 18. yrityskerta alkaa. Väsyttävää ja vie mielen matalaks. No, nyt ei vain ollut meidän aika, ei vieläkään.

Tässä muille ainakin plussakimppuja :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:
No niin, täti sitten tuli ovet paukkuen kylään. Kp 1/28-32 ja 18. yrityskerta alkaa. Väsyttävää ja vie mielen matalaks. No, nyt ei vain ollut meidän aika, ei vieläkään.

Tässä muille ainakin plussakimppuja :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
Kiitos! Ja pahoitteluni tapahtuneesta...Toinen haamu jo testissä :) :) :) Ei nyt paljon työhuolet paina, vaikka palaveri alkaa just kohta.....

Ai-niin... tänään on tilipäivä, toivottavasti en sorru heräteostoksiin :saint: Taidanpa kiusallakin sortua, vien papalle tuliaisiksi kauniin vaaleanpunaisen mekon, siis meillähän oli tilauksessa prinsessa, noh, kyllä se, neljäs poikakin kelpaa (tai vaikka useampikin) :kieh: ;) :D

Puntari näyttää -1kg eli pian pääsen seuraavalle kymmenykselle. =)
Flenssussa ollaan ja ei jaksaisi yhtikäs mitään tehdä. Kuumetta ei vaan vielä ole nostanut. Ulkoiltu, kun nättejä päiviä ollut. =)
Torstaita odotan, kuin kuuta nousemaan... gynelle! :D

MITÄ kriisi missä, siis olenko pudonnut.... mitä haamu testejä?? Yritin kelata ketjua, mutta en löytänyt.... Oletko plussannut?? :wave: MAHTAVAA!!! ONNEA ja paljon tarraisia sukkasia pikkuiselle!!!!

Olen vuoroin tuolla +35 ketjussa ja melkein aina hirveä kiire, kun koneella olen, ettei itsekään muista mihin kirjoittaa :D Kyllähän kovasti vielä elän toivossa, että olen plussannut ja että tilanne säilyy. Ainakin, kun tuskan hiki aamusta iltaan (tää mun 24h pahoinvointi) päällä, niin toivoisi, ettei taas ihan turhaan...

Korjausta, kp 32/28-32. Täti ei ollutkaan täti vaan jotain muuta. Tuolla yli 35 kuumeilijoissa ja kesävauvasta haaveilevat 2008 on enemmän asiasta. En millään jaksa tähän kaikkee enää kirjottaa. Vuoto lakkas saman tien kuin alkokin ja tänään ei enää mitään. Huomenna terkkarin vastaanotto ja jos mitään ei selviä, niin labraan torstaina. Tänään kävin jo näytillä kertaalleen, mutta testit kaikkik ja labra kiinni. Nyt vaan katotaan hetki kerrallaan. Mutta täti se ei ollut ja papereihin mulle terkkari merkkas tuon 32/28-32, joten kaippa se nyt on sitten oikea.

Voi kriisi kun mahtava juttu, toivoisin niin itekkin näkeväni samat viivat :hug:

Kriisi onnea haamusta :heart: !
Täällä kp 1/30-35 ja yk 12 eli vuosi yritystä täynnä :/ mutta meillä on kyl ollut noitakin kiertoja joissa pupuiltua on tullut tosi vähän ja silleen, joten en vielä aio masentua. Maha vaan pirskatin kipeä... Ja jos jotain positiivistä etsii niin olen ollut saikulla 2kk ja 10kg on painoa tippunut :)

Huh..Nyt se olis sitten se oviksen aika, olin lentää äsken pyllylleni kun tein testiä.. :D Ihan alta 5minuutin tuli toinen vahva viiva näkyviin. Sanoinkin tuossa ukolle,että Peittojen pöllytys alakaa! ;) En kuitenkaan liikaa jaksa innostua sen kummemmin ku stressatakkaan koska lopputulos voi olla mitä tahansa..Kattoo nyt kuis sitte käypi! :snotty: Ja kaikille onnea yritykseen! :saint:

Yhteistyössä