Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Torstai 30.8.

Ensimmäistä enteilevät
onnenjyvä...................kp56/26-28..............km:n jälkeen yk 2
Wiola...........................kp62/28-35..........................yk5
heminä........................kp4/28-30..........................yk12
karatin.........................kp23/~30..............................yk10
sorsa...........................kp56/30-32............................yk2
Sarah85.......................kp3/28-30............................yk14

Toista toivovat
tii-tikkä.........................kp1/28-35...............km:n jälk. yk5
mantana.......................kp13/28-40....................yk14
Koralli73.......................kp24/25-30.............................yk14

Viidettä tehtailevat
kriisi.............................kp6/26.............................yk7

Kuudetta kuumeilee
touhu tenava.................kp5/28-32........km:n jälk. yk19

MUKANA OVAT MYÖS
kiharapää
MaalisXXLmamma76
Laku
toivo79
Hempukka87
ristiriita
Meritähti
Tirppaliinu

PLUSSANNEET
Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70
annas
Äitipeikko
MammaWannabe
Hoona82

Onnistukohan tämä...korjatkaa, jos meni väärin.

Mukavaa käydä lueskelemassa kuulumisianne vaikken olekkaan sillain virallisesti mukana kun mulla on ne kp:t ihan härän pyllylleen aina ja pettymyksiä vaan saan aikaan itselleni.Mutta ihana lueskella teidän kaikkien kuulumisia, olette mielessäni joten uteliaana sivusta käyn edelleen lueskelemassa kuulumisianne :hug:

Kaikille tädin piinaamille :hug: :hug: :hug:

Oltiin viikko mökillä ja lueskeli pikaisesti tätä ketjuamme! Vieroitusoireita, kun ei päässyt tänne, mutta remmissä siis jälleen olen! Kp17/28-40 ja ovista tikuttelen ja luulenpa sen tulevaksi pian! =) Painoa sain viime viikolla 1/2kg putoamaan eli pientä ryhdistäytymistä nyt! Paitsi, jotta olen ihan tyytyväinen tuohonkin, pikkuhiljaa on parempi ja välillä sitten runsaampia pudotuksi, niin pysyypi tsemppi päällä! =)

Mitens ihmeessä tuohis sait sen 3kg pois!!!??? Hienoa! :flower: :wave:

Vitamiineja, greippimehua... ainakin ovislimoihin vaikuttaa jälleen elippäs jatketaan sitä linjaa! Aivan hirmuinen pöllytys kausi ollut :p :p :snotty: ;) syksyn viileämmät illatko tähän sitten vaikuttaa, mutta niistähän voipi saada kevät/kesävauveli alun..., joten tsemppiä kaikille ja plussakimppuja syksyisiä viskelen :flower: :flower: :flower: :flower: :wave:

Niin ja tisuista meikäläisellä edelleen tiputteli maitoa! Tisut ovat jälleen arat, mutta oviksesta varmaan johtuu nyt se sitten! :headwall: Hormoonit... tyttöä odottaessa minulla oli dekoltee ja rinnukset täynnä näppylöitä ja finnejä. Nyt niitä on taas!! :eek: Teini-ikäkös taas iski?? :headwall:

Semmosta, mutta nyt ulos pian tuonne ihanaan syysilmaan! B) :wave:

......pistäydyin tännekin kuulumisia lukaisemaan ja hiukan omiani kertoilemaan.

mantana kyseli jotta miten kummassa -3kg olen onnistunut painoa pudotamaan. ;) No, tiukkaakin tiukemmalla kuurilla joka on hiukan vastaava kuin Nutriletin-kuuri, mut sen pirtelöt ja keitot ovat ihan oikeasti hyvän makuisia ja tehokas on kuuri. Vaan nyt on mulla tuon kuurin tiukka pitäminen hiukan tuotanut käytännön ongelmia. Sillä ei soveltunut yhteen jatkuva wc:ssä ravaaminen ja iltaisin koulunpenkillä istuminen. :kieh: :LOL: Joten olen joutunut kuuria mukailemaan itselleni sopivampaan muotoon ja siitä johtuen on painon pudotus tahtikin hidastunut. :( Vaan kuitenkin näytäisi alaspäin painosuuntaavan eilen nimitäin oli tuota pudotusta näkyvillä n. -3,4kg. :snotty: Ei mikään huippu lukema, jos miettii millä aikavälillä tapahtunut, mut hyvä tuokin kun suunta on alaspäin. :p

Vaan nyt kaikille hyviiä öitä toivottelen ja samalla moikat huutelen. :wave: :D

Pikainen tervehdys! =) :wave: Tänään kerhopäivä, niin ei paljon kerkiä.... Tämä energinen oloni vaan jatkuu ja nyt aloitin tuollaisen Fibrex sokerijuurikaskuidun syömisen! Ajattelin kokeilla, kun joillakin hyviä kokemuksia eli 1-2tl kuitua, vaikka rasvattomaan jogurttiin. Antaa turpoa 15 min ja nautitaan, ihan hyvän makuista ja tuo pitkäksi aikaa kylläsen olon! Nestettä pitää juoda hyvin. Semmosta kokeilua ainakin aamusta laitan vielä puuron sekaan, ennen ruokaa kokeilen piimän sekaan ja sitten jogurttiin vaikka iltapäivällä, kun alkaa tehdä mieli kahvin kera jotain hyvväääää! :D

Paljon plussaisia tuulia + + + :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: kimppuja viskon kaikille! =) :wave: Aikas monella siellä kierto jo tosi piiiiiitkällä!! :flower:

Heips, missäs luuraatte? Tulkaahan kertoilemaan miten painonne pudotukset onnistuvat? Varsinkin te, joilla kierrot jo piiiitkällä? Miten menee ja mitä kuuluu? Plussaisia tuulia kaikille!! =) :flower: :flower: :flower: :wave:

tänään kävin ekassa ultrassa ja kyllä se pikkuinen siellä köllötteli :heart: menkoista laskettuna olisi nyt rv 7+3, ultran mukaan 8+4. kuvankin sain mukaan ja sitä on esikoista myöten ihmetelty tässä. olo edelleen karmea, nyt lisänä pääkipu ja sormien turtuminen.
eka neuvola on torstaina jo...

oikein paljon plussatuulia teille kaikille :heart: toivottavasti pian teette seuraa odotus-puolelle ja käyn välillä aina vilkaisemassa mitä teille kaikille kuuluu =)

Alkuperäinen kirjoittaja mantana:
Heips, missäs luuraatte? Tulkaahan kertoilemaan miten painonne pudotukset onnistuvat? Varsinkin te, joilla kierrot jo piiiitkällä? Miten menee ja mitä kuuluu? Plussaisia tuulia kaikille!! =) :flower: :flower: :flower: :wave:
Täällä ollaan. paino tippui ensin 6 viikossa 5kg, nyt samalla ruokavaliolla (1200-1500 kcal/vrk) +1kg tällä viikolla, että kiitos. Elimistö tottuu näköjään ihan mihin vaan. Tää ilmeisesti tarkoittaa sitä, että vähän vielä harjoittelemalla ei tarvii enää syödä ja paino vaan nousee. Kirjoittelinkin tänne välillä vaan toi serveri söi viestit enkä oo jaksanut uusia, kun ottaa pattiin tän painon kanssa pelleily (ja moni muu asia). Katselin eilen siivotessa vanhoja valokuvia ja ihmettelin, että olenpas ollut iloinen joskus. Mitenkähän se ilo taas löytyisi, varmaan pitäisi vaihtaa alaa, koska työpaikan vaihto ei selvästi ole auttanut.
Eilen illalla istuttiin avoimessa päikkärissä, siellä oli vaan pieniä vaaveja ja masuasukkeja, pikkasen haikeeta ja sillä lailla outoa, kun itsellä on tosi uhmaikäinen 2,5v poika ja muut istui muskarin aikana kiltisti äipän sylissä. Alkoi tuntea itsensä entistä huonommaksi ravatessaan ympäri huonetta pojun perässä.
No, meenpä kattoo olisiko meilel tullut mitään silmänruokaa edes, kun miltei joka viikko tulee pari uutta insinööriä töihin. Plussatuulia kaikille!

äitipeikko ihana kuulla, jotta pikkuinen voi hyvin! Toivottavasti pahoinvoinnit tasaantuvat. Tiedän, jotta raskauden aikainen päänsärky on kamalaa, itsellä migreenikohtaukset vaan pahenivat (kohtaus 2-3 kertaa viikko) ja helpottivat vasta raskauden loppupuolella!! Sormien turtuminen? Minkälaista? Itselläni molemmat kädet peukalo+etusormi+keskisormi puutuivat ja kipua koko käsivarren mitalta, ei saanut öisin nukutuksi! Lopulta leikattiin molemmista käsistä rannekanavien ahtaumat! Vasen käsi hyvä, mutta oikeaan käteen jäi pientä puutumista; kipua ei enää ole. =)

Kp21/28-40 ja sain eilen tilatuksi vihdoin gyne ajan neuvolaan! Tutkimuksiin ja labraan hormoonitasot tarkistamaan, sokeriarvot ym! =)

Olo tuntuu jo kevyeltä näiden muutaman kilon pudotuksen jälkeen ja enempi vaan innostaa tähän projektiin! Kunhan nyt ennen gyneä tippuisi vielä jokunen kilo!! Tiedän, että ylipainosta se lääkäri jälleen "naputtaa". :ashamed:

Semmoista ja plussatuulia tänne kaikille hirmuisasti puhkun :whistle: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: napatkaahan plussakimput kehiin! Tsemppiä! =) :wave:

mantana, siis mulla puutui ensin aamupäivällä etusormi ja keskisormi vasemmasta kädestä. se meni ohi, mutta sitten muutaman tunnin päästä alkoi puutua käden muutkin sormet ja kämmen, ei käsivarsi siis mitenkään. meni ohi viidessä, kymmenessä minuutissa. kyselin kätilöltä ja tuumasi että se on ihan normaalia, jokseenkin valitettavaa raskaana.

plussatuulia kaikille!

TöpöTupsukorva
Mä en jaksa laihuttaa kovin aktiivisesti :/ , jos ei tuu babya ilman laihuttamista, ni sit ei tuu!
Emmä jaksa ressaa sitäkin viel, että en sais syyä..bullsittiä..sorry, mut ei oikein hyvä ilta... :kieh:

pakko kysyä paljo täällä porukka painaa, itse olen 15kg ylipainonen...oon 169cm ja painan 88kg...tavoite on 75kg, ja nyt lomalla en jaksa stressata, niin aloitan kahden viikon päästä ns uuden elämän uudestaan, siis vaihdan ruokavalioo ja treenaan salilla 2-4kertaa viikos...sillä meen et liika hiilarit pois ja kaikki proteiini rikkaat safkat ineen... :D ...

Ei tietysti tarvi vastata jos ei halua/kehtaa, mutta olisin kiinnostunu...

Huomenia tännekin kaikille! äitipeikko samanlailla itsellänikin alkoi aikanaan ne puutumiset ja raskaus tehosti oireita, sekä raskausdiabetes; joka myös oli eli oikein tuplavarmuus oli meikäläisellä siihen puutuiluun. Puutuilua voi auttaa liikunnalla ja niskahartia jumpalla. Toivottavasti puutuilut eivät sinulla lisäänny! Ihanaa odotusaikaa!! =) :wave:

Tänä aamuna puntarin viisari heilahti alaspäin ihan piirun verran! :headwall: Tosi paljon olen liikkunut ja kevyellä ruokavaliolla ollut! Olen sitten aivan varma, että tätönen kurvaa pian pihaan! Silloin yleensä alkaa "turvotus" ja paino ei sitten putoa millään! :headwall: :kieh:

Sydänkäpynen kyselit painoa... en kyllä tohdi kertoa koko totuutta, mutta voin sanoa, jotta reilusti+liikaa!!! :ashamed: Pituutta on 168cm ja enempi ylipainoa, kuin sinulla. 18kg vielä pois, niin olisin siinä mitassa, kun miehen kanssa tavattiin ja siltikin olisin vielä ylipainoinen! :headwall:

Semmosta, mutta mukavaa maanantaita kaikille ja plussaisia tuulia!!!!! :flower: :flower: + + + + + :flower: :wave:

Täällä ne hanat sitten aukes tänä aamuna ja perrrr että ottaa kupoliin! :headwall: Kauhistus ja minä kun en uskalla puntarille ees nousta kun voipi olla entinen sen jälkeen ja järkytys sitäkin suurempi. Mitä tässä nyt ollaan käyty miehekkeen kanssa aina iltasin 30-40minsan kävelylenkit ja yrittäny kattua mitä suuhuni laitan mutta aina viikonloppusin minulla on paha tapa sortua kaikenlaisiin herkkusiin.. :ashamed: Pitäs yrittää,että korvaisi nekin herkut vaikka hedelmillä,mutta yritetty on vaan ku ei oikein oo ottanu onnistuakseen.. :|

Täytyypä tännekin jokunen sana laitella ettette vallan oleta minun kadonneen. ;) :whistle:

Siis juu paino junttaa nyt paikoillaan sen -3kg sain pudoteltua sillä tiukalla kuurilla. Mut nyt ei sitten ole mihinkään suuntaan paino liikahtanut, kun on ukko ollut kotosalla ja hälle olen sapuskat päivisin laitellut. :ashamed: Niin sitten siinä on samalla itsekin tullut syödyksi eikä ole tullut kovin tarkkailluksi mitä sisuksiinsa uputtelee. :whistle:

No, vaan kyl olis kuitenkin tarkoitus saada jouluun mennessä 5-10kg pudotetuksi, joten uurastusta on tiedossa. Sil pitämälläni tiukalla kuurilla en tosin täydellisesti kykene olemaan, kun tuo opiskelu omat rajoitteet wc:rallille. :LOL: Mut kuitenkin hiilarit yritän parhaani mukaan vältellä sillä huomasin jotta ne ovat minulle se kompastuskivi painokamppailussa. :eek: Elikkä leipä=viljat, pastat, perunat ja riisi on minun lähes täysin ruokavaliostani unohdettava. Etenkin tuo leipä unholaa, kun muutoin saatan mennä puputtamaan vaik puolet isosta paahtoleipä paketista yhdel kertaa ja siin sivussa sitten tietty menee erinäinen määrä päälysteitä mukana. :/
Juu ja vettä yritän ahkerasti litkiä pitkin päivää jotta nesteet liikuisivat.

Nyt ryhdyttävä muihin hommiin, joten moikka taasen. :wave: :wave: :wave:

ps. Joku muuten kyseli jotta kuin on ylimääräisiä kiloja "taakkana"???
Tääl niit on reilunpuoleisesti. Nimittäin mulla kun tuot pituutta ei kovin kropassa ole (163cm), niin kaikki ylikilot näkyy ja tuntuu. Mul noit pois heiteltävii kiloja olis ainakin sellaset parikymmentä, ehkä hiukan enemmänkin. :ashamed: :eek:

Hei, ulkona on ihana syysilma joten ulkoilemaan ja plussia nappailemaan.
++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :wave: B) B) B)

Maanantai 10.9.

Ensimmäistä enteilevät
onnenjyvä...................kp67/26-28..............km:n jälkeen yk 2
Wiola...........................kp73/28-35..........................yk5
heminä........................kp15/28-30..........................yk12
karatin.........................kp34/~30..............................yk10
sorsa...........................kp67/30-32............................yk2
Sarah85.......................kp14/28-30............................yk14

Toista toivovat
tii-tikkä.........................kp12/28-35...............km:n jälk. yk5
mantana.......................kp24/28-40....................yk14
Koralli73.......................kp9/25-30.............................yk15

Viidettä tehtailevat
kriisi.............................kp17/26.............................yk7

Kuudetta kuumeilee
touhu tenava.................kp16/28-32........km:n jälk. yk19
Lumi-Marja.....................kp16/28-32.......................yk17

MUKANA OVAT MYÖS
kiharapää
MaalisXXLmamma76
Laku
toivo79
Hempukka87
ristiriita
Meritähti
Tirppaliinu

PLUSSANNEET
Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70
annas
Äitipeikko
MammaWannabe
Hoona82

Tein taas hiukan päivitystä, mutta mietin miten on, onko Onnenjyvä, Wiola ja sorsa vielä kuvioissa vai jätetäänkö seuraavssa päivityksessä listasta pois? On nimittäin kierrot jo tosi pitkällä tai tiedot päivittämättä...

Mitäs Hempukka, onko oireidesi syy jo selvinnyt? Ja Tirppaliinu, toisaaltahan nuo kuukautiset ovat keskenmenon jälkeen hyväkin asia, kroppasi on taas ennallaan valmiina uuteen yritykseen.

Hei te onnelliset plussanneet, käykäähän laittamassa laskettuja aikojanne tänne meille tiedoksi niin lisätään ne listaan.

Itsellä tuo paino junnasi koko kesän paikoillaan (ihan kyllä omaa syytäni kun en painonpudotukseen tarpeeksi panostanut) ja itse asiassa kahden kuukauden aikana tuli kilo takaisinkin :ashamed: Nyt sitten yritän taas jatkaa uudella motivaatiolla tuosta takaisin tulleesta kilosta huolimatta, miinuksella ollaan sentään jo 12 kiloa :)
Ja ylipainoa on NIIN reippaasti että painoindeksi on 33 :ashamed:

Ilmoittelenpa taas itsestäni, en olekaan muutamaan hetkeen käynyt :)
Laihdutuksen suhteen epätoivoiset yritykseni ryhdistäytyä ovat osoittautuneet melkoisen.. hmm.. huonoiksi :LOL: Ollaan miehen kanssa kuitenkin jotain liikuntaan vivahtavaa yritetty harrastaa, ja tuleehan tässä metsässä käveltyä pitkiäkin aikoja marjojen ja sienten perässä, vaikka se ei mitään hikiurheilua olekaan. Parempi kuitenkin kuin ei mitään.

Asiasta kolmanteen, kuukautisia odottelen tällä viikolla alkavaksi vielä. 34 päivää siitä kun viimeksi alkoivat :whistle:
Tissit ovat olleet muutaman päivän kipeät, ensin nännit ja sitten maitorauhaset, tuo voisi enteillä jotain kun ennen kuukautisia yleensä vain aristavat hiukan. Nyt siis ihan _kipeät_. Alavatsakin tuntuu omituiselta, kuin jokin ottaisi vastaan jos kovin kyykkäilee tai jalkaa nostaa. Sekin voi kyllä olla vain turvotusta menkoista johtuen. Äsken luin jostain keskenmenojuttuja, ja meinasi tippa silmään tulla ja päätin etten niitä enää lue ihan oman mielenrauhani takia. Kummaa, en ennen ole näin herkkä ollut. Odotellaan, odotellaan vielä tämä viikko ja senkin jälkeen varmasti vielä ainakin viikko ennekuin uskallan testailla.

Plussia vain kaikille :flower:

Täällä ollu hirmukiire työviikko ja tämäki vain pikaviesti. Yk15 jo mulla käynnissä, tänään kp 10 jo, joten jos voisit Tii-tikkä muokata tuota viestiäsi mun osalta, kiitos.

Ylihuomenna gynekäynti, jännittää. Verikokeissa ei siis selvinny mitään, kaikki oli ok, jopa progesteroni vaikka tiputtelu alkoi seuraavana päivänä. Mystistä. Toivottavasti gynellä selviää jotain.

Painosta joku kyseli. Aloituspaino kesällä oli 85 ja pituutta siis ruhtinaalliset 162. Bmi oli silloin jotain yli 32. Nyt tänään paino oli 76.7 ja bmi 29.2!!! :D Onkin täs pari viikkoa junnannut paino samassa, joten kiva että lopulta notkahti alle 77 kilon, kun nyt vaan pysyis siellä ja menis mielellään vielä alemmaskin. Alus putos siis kauheesti paino mut nyt on junnannut. Minähän pudottelen painoa vähähiilarisesti, joka tuntuu sopivan mulle oikein hyvin.

Mutta nyt suihkuun ja nukkumaan. Öitä ja plussatuuli puhaltakoon kaikille!! Palailen kertomaan mitä gyne sanoo.

Minäkin ajattelin kokeilla hiilarien vähentämistä, jos auttaisi painonpudotuksessa. Salaattia, vihannekisa ja juureksia paljon, ja lihaa, kanaa ja kalaa. Ei perunaa, riisiä tai makaronia. Kaikki valkoinen vilja pois. Ruisleipää voisi silloin tällöin syödä, tai vaikkapa tummaa riisiä vaihteluksi.

Tänään herkuttelimme miehen kanssa, teimme porkkana- ja kurkkutikkuja joita dippasimme valkosipuli- ja tacodipissä. Oli muuten hyvää :p Ja herkutella sai hyvillä mielin. Noh, oli meillä tavallisiakin sipsejä, mutta mies niitä pääasiassa söi. Tosin saattoi minunkin kätöseni kerran tai pari eksyä sipsikulholle :whistle:

Tännehän minä sovin kuin nenä päähän. Ylipainoa ei tarvi määritellä ja miettiä onko sitä, kun vaan kattoo peiliin, niin johan se sieltä selviää. BMI oli pahimmillaan 42 ja nyt 37, joten hyppään kyytiin.

Mun riviä, kuudetta kuumeileviin, Lumi-Marja.....kp18/28-32............yk11

siis 11 kertaa tosi yritystä ja sitä ennen 6kk tulee jos tulee meininkiä, yhteensä yk17, miten nyt vaan. Listanpitäjä saa päättää kumman sinne laittaa.

Kolme lapsistani olen saanut reippaasti ylipainoisena, joten toiseita pidän yllä edelleen, että sen kuudennen saisimme jossain vaiheessa elämää.

Toivottavasti korjaukset meni oikein =)
Ja Lumi-Marja, mukava saada uusia "kasvoja" joukkoomme =) Merkkasin sinulle tuon pidemmän yrityskerta"laskelman". Itselleni ainakin laskin yrityskerroiksi jo ne "tulee jos on tullakseen" kuukaudet silloin aikoinaan kun toista rupesimme toivomaan. Eli ennen tuota maaliskuista keskenmenoa oli "yritystä" takana tasan vuosi eli nyt jo oikeastaan 1,5 vuotta...

Heippa taas,

Kovin aktiivisesti en ole täällä kirjoitellut, seuraillut vain keskusteluja.
Mutta tulisin mukaan remmiin, jos sopii.

Ensimmäistä enteilemme, kp31/30-36 ja ensimmäinen yrityskuukausi menossa.
Eli ensimmäiset jännät paikat, pitäkää peukkuja =)

Testasin negan aconin early detectionilla, ja viimeisten mensujen alusta 36vrk. Taisi osua pitkä kierto tälle kertaa, tai sitten jotain hyvin omituista on meneillään. Jos tämän tai ensi viikon aikana eivät menkat ala, niin testaan uudestaan.

Huomenta :) Oireilu jatkuu ja pahenee, vaikka tuolla toisessa pinossa jo uhkasin heittää kirveen kaivoon plussan toivossa. PMS mua on vaivannut jo muutaman vuoden ja sitä tämä saattaapi olla nytkin. Sitä ei vaan tahdo nahoissaan pysyä tähän aikaan kuusta, ku pitää jännätä mitä tuleman pitää. Se jo lykkää ainakin mulla tätin tuloo ja kaikki oireet saa mielen myllertämään.

Tämä polttavaksi tunteeksi muuttunut nippailu mahassa ei todellakaan ole mulle tyypillinen PMS oire, ei ennen kun vasta tätiä edeltävänä päivänä. Väsymys ja öinen vessareissu on kans poikkeavaa. Mutta aamulömpö pudotti mut maantasalle, kun se oli tavallinen 36.3 eikä yhtään koholla. Odotan siis tätiä viikonpäästä käymään, viimestään sunnuntaina.

Yhteistyössä