Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Kriisi Onnea haamusta, toivottavasti vahvistuu!!!! :flower:

Tirppaliinulle peitonpöllytysintoa! :kieh:

Lumi-Marja Toivottavasti tädin merkit olivatkin väärää hälyytystä!

Hempukka87 Onnittelua upeasta painonpudotuksesta. Mulla tippunut hieman reilussa 2kk:ssa sama määrä. Kyllä sen itsestä huomaa kuinka paljon 10kg tarkoittaa, vanhat vaatteet ihan löysiä. Ite ainakin tykkään penkoa vanhoja vaatteita kaapista, tyyliin: "ihanaa nyt nämäkin taas mahtuu".

Minä kävin eilen aamulla verikokeissa taas, progesteroni, prolaktiini, testosteroni, ja joku neljäs jota en tiedä mikä oli. Seuraavan kierron alussa otetaan vielä fsh ja lh. Ja lapsettomuuspolille sain ensikäynnin ajan, 31.10. on käynti. Alkaa rullaamaan nämä mun asiat. Nyt on jotenkin levollinen olo, koska uskon hoitojen auttavan jossain vaiheessa.

Tämä kierto ollut merkillinen, lämpökäyristäni en osaa päätellä koska ovis oli, niin ristiriitaisia ovat merkit, mutta ilmeisesti jotain tapahtui, koska lämmöt lopulta nousivat:

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=koralli
http://www.fertilityfriend.com/home/koralli

Terolutit on käytössä, toivon, että menkkoja edeltävä tiputtelu jäisi nyt pois. Tärppiin en oikein jaksa uskoa, ei ole ainakaan mitään raskaustuntemuksia.

Paino on pudonnut nyt 9,9 kg, kunpa huomenna jo menis kymppi rikki :) Nyt on laihtumisvauhti selvästi pudonnut, mutta kunhan nyt hitaasti hivuttuis alemmas, niin ei voi olla muuta kuin tyytyväinen.

Mukavaa viikonjatkoa kaikille ja plussaonnea!

Kiits,koralli!=) Onnia tämän rojektin tiimoilta tartteekkin ja rutkasti.. :p . Minulla onneksi tuo turhautumisenpeikko alkaa pakata kamojaan, olin vissiin niin tylsää seuraa ettei se sen tylsemmäks olis voinu muuttuakkaan!:D Hassua miten sitä oikeesti nuo ajatukset ja suhtautuminen esim. juuri tähänkin asiaan muuttuu ajan kanssa.. Alussa oli mukavaa sitten oltiin ihan kujalla ja taas sieltä pohjalta noustaan tosin hieman realistisemmin kuin sillon alussa.. Mutta niinhän sitä sanotaan "alku aina hankalaa, lopussa kiitos seisoo" Joten luotamme sit siihen! ;) Lähtöolettamuksena tietysti se että Nyt pois turha stressaaminen ja huolehtiminen, vauva tulee sitten kun on siihen valmis. Eihän "mekään" ryhdytä suin päin johonkin hommaan jota ei ole ensin harkitsemalla harkinnut.

Koralli kiitoksia :heart: sullakin on kivasti painoa tippunut :) mä en oo pitkään aikaan es käynyt vaalla, ihan ällistyin kun tänään kävin. Tosin oon sairaslomalla ja masentunutkin hieman, kun MRI-kuvaus edessä, eikä yhtään tiedä mikä vaivaa, niin sekin varmaan vienyt ruokahalua. Mut toivotaan et nämä hävinneet kilot edes vähän auttaisivat raskautumisessa :hug:

Kp 2/28-32 elellään. Enemmän asiasta tuolla samoissa listoissa mitä jo ennemmin mainitsin. Kohdunkaulantulehdus vaivaa ja eilen ilta istuttiin lekurissa. Eilisestä määritettiin alkavaksi uusi kierto ja antibiootit viikon kaverina. Uusi kierto alkaa ja yritystä saa harrastaa heti, kun vuoto loppuu ja kuuri ohi. Niin ainakin lääkäri sano.

No, jospa se pikkuinen joskus meille osajais, niin mukavahan se olis. Nyt vaan ajatteleen hetkeks muita asioita....

Heips ja huomenta! |O Flunssasena täältä huhuilen... kamala kurkkukipu ja olo aivan surkea. Pientä lämpöäkin nyt, joten nyt pitää parannella. :headwall:

Kävin eilen neuvolan gynellä ja nyt odottelu jatkuu! Labraan sain ajan 3 viikon päähän. Iso määrä kaikenlaisia hormoni ym kokeita listassa! Hidasta, hidasta... :headwall: No seuraavaa ovista pian tikuttelen ja toivon, jotta Luonto äiti tulisi apuun! =)
Uskalsin muuten neuvolassa mennä puntariin... =) Hyvältä tuntui, kun ns. paremmalkin digivaa´alla näyttää painon pudonneen! =)

Nyt mehun keittoon ja vitamiineja perään! Plussa onnea kaikille meille :flower: + + + + + + + :flower:

liityn joukkoonne...yritystä huhtikuusta asti...tein kuluneella vkolla haamun testillä(analyz exact) ja tänä aamuna tosi olemattoman haamun apteekin omalla testillä...hmmh...tänään kuulun menkat alkaa...saas nähä oireita ei kyllä ole...vielä.soitin terveyskeskukseen ja sieltä sanottiin että odottele ensi viikkoon ja uusi..hmmh...kai se on odotettava...tää epätietoisuus hmmh...on ankeeta...
oireita kyllä on ollut jatkuvaa päänsärkyä,pahaa oloa,närästystä..ja nyt ihan viime päivinä kuumeistaoloa...kipeänä oloa vaikka mitää ei ilmene räkää tms...hmmh...
odotellaan siis ens vkoa... :p :/

Heipsistä tänne! daizz Tervetuloa joukkoon ja toivotaan kunnon plussaa!! Peukut pystyssä täällä! :hug: =)

Migreenin kourissa olin eilen ja tänäänkin pää vielä kipiä. :ashamed: Eipä auta muu, kuin levätä! Flunssa vähän helpottanut eilisestä ja kuumaa mehua kuluu! :snotty:

Tervetuloa daizz :wave: Ja toivottavasti haamu vahvistuu!!!

Lumi-Marja: :hug:

Mantana: Pikaista paranemista!

Täällä tiputtelee jo kolmatta päivää ja tympii. Ja vaivaa, että mistä lasken virallisesti kierron alkavan, että tiedän koska mennä verikokeisiin. Kunpa nyt alkaisi kunnon vuoto pian. Negan tein tänäkin aamuna, turha testi, mut piti varalta tehdä, kun illalla otin pari drinksua miehen kanssa. Olis jäänyt vaivaamaan.

Paino on taas pudonnut ja se kymppi meni nyt rikki, jihuu! :D Nyt vielä kun toiset kymmenen sais pois niin olis normipainossa. Ainoa hyvä puoli näis negatiivisis raskaustesteis onki se, että tsemppaan aina sit itseäni, että hyvä, ehdin vielä saada pari kiloa pois ennen seuraavaa mahdollista plussatestiä.

Liikunta on jäänyt vähiin viime aikoina, se on huono puoli. Paino on pudonnu pois pelkästään syömingeillä. Josko tänään jaksas lähteä lenkille. Oon viikolla niin väsynyt, etten jaksa. Nukun huonosti ja sitä rataa.

http://koralli.page.tl/

Sunnuntai 30.9.

Ensimmäistä enteilevät

heminä........................kp35/28-30..........................yk12
karatin.........................kp54/~30..............................yk10
Sarah85.......................kp34/28-30............................yk14
Hempukka87.................kp6/30-35..............................yk12
Meritähti......................kp49/30-36...........................yk1

Toista toivovat
tii-tikkä.........................kp3/28-35...............km:n jälk. yk6
mantana.......................kp13/28-40....................yk15
Koralli73.......................kp29/25-30.............................yk15

Kuudetta kuumeilee
touhu tenava.................kp36/28-32........km:n jälk. yk19
Lumi-Marja.....................kp6/28-32.......................yk18

MUKANA OVAT MYÖS
kiharapää
MaalisXXLmamma76
Laku
toivo79
ristiriita

Tirppaliinu

PLUSSANNEET
Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70
annas
Äitipeikko
MammaWannabe
Hoona82
Kriisi

Kriisi on nyt haamuineen plussanneissa, Hempukka87 ensimmäistä enteilevissä, ne joilla kierrot olivat reilusti jo yli kuudenkymmnene eivätkä ole kuulumisia käyneet kertomassa putosivat listalta. Listassa on luultavasti roimasti virheitä kun edellinen päivitys oli liki kolmen viikon takaa mutta kertokaahan oikeat tiedot niin teen korjaukset =)

Itsellä tosiaan kierto taas lähti alusta, en kyllä tässä kuussa löytänyt ovistakaan. Huomenna pitäisi lääkärin soitella ja kertoa labrakokeiden tuloksista. Joku kyseli keventäjistä ja itse olen ollut tyytyväinen tuohon palveluun, voin kertoilla lisääkin jos kyselijä haluaa tietää.

Mutta onnea plussanneille ja muille onnea plussautumiseen =)

Mukaan vaan daizz ja toivotaan viivan vahvistuva :flower:

Täti jo ovella menossa. Huomenna tarkistaan tilannetta lekuriin ja labraan. Toivottavasti tulehdus menny pois kokonaan. Sit vaan taas uutta yritystä päälle. Olen täs yrittäny ulkoilua lisätä kävelylenkkien muodossa, mutta vähän tuo sade keli rajottaa. En tosiaan saa itteeni lenkille kaatosateeseen.

Minäkin kokeilin keventäjiä, mutta ei ollu mun juttu. Kalorilaskurista tykkäsin, mutta mä en jaksanu jatkuvasti olla merkkaamassa ruokia ylös. Teen itte kaikki ruuat ja vaikiaa se arviointi, paljonko mitäkin soppaan laitan ja tuleeko joka kerta samanlaista. Alkuun jakois ruokapäivkkyä tehdä, mut homma vesitty, kun en vaan jaksanu.

Tiedän monta, jotka siitä tykkää ja käyttää. Onnistunutkin pari tuttua sen kans on, mutta mulla kai liikaa muutakin puuhaa kotona, joten jää vähemmälle tämä koneen kans eläminen.

Mut nyt leipoon, muuten sämpylätaikina lähtee käveleen....

Plussatuulia puhaltelen täältä lakeuksilta :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

kiitos...Lumi-Marja.Toivotaan teillekkin plussa tuulia...jatkossa... =)

Mä aikonaan kokeilin kaikkea...kans.Ja totesin olevani loppujen lopuks itteni kanssa aika sujut...ajoittain tulee kausia et ottaa päähän..mutta kyl se ain siit sitte.Nyt tosin puhuin ukkelille että jos en ala plussia tekemään täs viel ennen joulua ni pitää kyllä ottaa ja rueta vähä kahtomaan enempi mitä suuhun laittaa...perso kun hyvälle ruualle oon. :D Aikasemmin raskaudet on tullu melkein sinne kahtomisesta vaikka painoa on aina ollut liikaa...söin tuos pari vuotta pillereitä ni siksi varmaan nyt ollut tulematta jos tuo elimistö on vielä kantanut niitä hormooneja...tosissaa 5kk ollaan asenteella tulee jos on tullakseen menty...mutta kyl sitä on tullu mietittyä välillä aika tiivisti...melkeen ressaaamiseen asti...

Mut nyt ei sitten viel 100% varmaksi uskalla plussata ennen ku asia o kunnolla varmistunut...peukut o kyl pystys.Odottelua... :|

Hui kun aika vierähtää nopsaan.
Meillä tuli täti kylään kp 36, eikä sitten huvittanut hetkeen ajatella koko asiaa.
Nyt siis menossa yk 2 ja kp 14.
Eka yk meni niin sählätessä ja joka asiasta liika innostuessa, että olen onnellinen kun osaan nyt suhtautua asiaan paljon rauhallisemmin enkä edes kovasti ajattele sitä, tulenko nyt raskaaksi vai en.

Laihdutuskuurille sain vihdoin ja viimein alettua ja reilussa viikossa onkin noin 2,5 kiloa lähtenyt, että jotain hyvää tännekin.

Heipähei :wave: minäkin olen täällä vielä.

Kierto huitelee siis jo päivässä 34 eli säännöllisen kierron huomioonottaen aika paljon myöhässä...perjantaina tein testin ja se oli nega, mutta toivosta en luovu ennenkuin täti kaahaa kylään. Mammaksi-testillä tein...en tiiä kuinka luotettava se sitten on mutta täytyy varmaan oottaa pari päivää ja testata vielä uudestaan. On nimittäin sellainen tunne että tätiä ei nyt tuu. Toivottavasti johtuisi salamatkustajasta tämä, mutta voi toki olla etten ole ovuloinut ollenkaan kun en ole vieläkään alkanut tikuttaa... Noh eiköhän tuo pian selviä...älkää kuitenkaan ihan vielä listoilta pudottako :saint:

Noh mutta paljon plussatuulia kaikille++++++ ja motivaation myrsy painon pudottamiseen

:hug: tädin kylään saaneille :hug:

Tänään lääkäri puoliltapäivin ja labrassa käväisin aamulla. Hiukka jännittää, et onko se tulehdus jo pois. Kuuri loppuu huomenna ja toivon, et lisää ei tarvis mömmöjä popsia. Masentaa tää vesisade...ei tuolle kuralillutielle huvita lähtee tarpoon tänäänkään. Traktorit jauhaa sen sellaiseks velliks, ettei just rattaiden kans tule mieleen sinne sekaan sukeltaa. Saati, jos tulee traksa vastaan, niin saisin neidin kans kurvata ojan puolelle.

Millähän sitä sais mielen ilosemmaks....plussatkaa nyt arvon naiset, niin tulis toivetta siitä, että se on vielä mahdollista, kun kerran joku muukin :D

Plussapuhureita :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Eilen illalla tuli tehtyä sitten r-testi ihan huvin vuoksi vain ja kappas haamuhan siihen pätkähti (tosin erittäin haalea). En kyllä uskalla vielä kovin tuuletella kun nuita haamuja on tullut ennenkin,enkä ole siltikään raskaana ollut. Peukkuset jokatapauksessa pystyyn, jotta viiva tällä kertaa vahvistus eikä jäis vaan kummittelemaan.. =)

Varovaiset onnittelut Tirppaliinu :hug: jospa se haamu siitä vielä vahvistuu. :flower:

Lekurissa käyty ja pikaisesti totes kaiken olevan ok. Kuuria ei tarvi jatkaa, kun tulehdusarvo on normaali. Uutta yritystä vaan taas. Aurinko putkahti rankkasateen keskeltä kuin yllättäen esille =) Nyt pikaisesti tytön kans ulos, et ehtii edes vähän neitikin ulkoilla. Poikakin tulee pian eskarista, niin saa hänki jäädä hetkeks ulos.

Viikonjatkoja

Juuh,eli siis testasin tänään ja ihan puhdas nega siihen tikkuun läsähti! :( Pakko kai se on jo uskoa,että kaikki tulee menemään vaikeimman kautta ja raskautuminen on meille vaikeaa. Varmasti tälle kaikelle löytyy selitys. Joskus ajattelen sitä pienokaista "ihmisenä" ,joka on tuolla jossain ja esitän mielessäni kysymyksiä Miksi et jo tule? Onko siihen todella joku syy?. Tiedän saattaa kuulostaa pöljältä.. :ashamed: MUTTA mieleeni herää kysymys, että Miksi se vastaus täytyy lähteä hakemaan lääkäristä?! Miksi kaikki ongelmat ratkotaan lääketieteen avulla kun sitä haluais uskoa ihmeisiinkin?. Entä sitten jos tämä ensimmäinen raskaus ei alakkaan ilman hoitoja? Miten sitten toinen, kolmas ja ehkä jopa neljäs?! :'( Eihän kukaan tuollaista jaksa. Ja jos hedelmällisyys yhtään kulkee geeneissä niin ihmettelen tätä tilannettani suuresti sillä äitini on synnyttänyt 5 lasta täysin luomusti ja isälläni on myös entisestä avioliitosta 3.. Miten minä nyt voisin yhtäkkiä olla täysin hedelmätön?! Ja muutenkin sukumme on aika suuri.

Ja anteeksi tämä kauhea vuodatus mutta tuntuu jo niin pahalta tämä asia ja riipii välillä ihan sydänjuuria myöten kun ei tämä yksinkertaiseksi luulemani asia onnistukkaan näköjään aivan tuosta vain. Joskus luulin tämän olevan helppoa mutta sainpas nenilleni siinäkin asiassa! :/ Ei kukaan koskaan puhunut minulle mistään hedelmällisyydestä, enkä kyllä itsekkään ollut aikoinani kovin kiinnostunut aiheesta, tiesin vain että on olemassa pareja jotka eivät saa lasta oikeasti. Paasattiin vain siitä, miten tärkeä ehkäsy on ellet halua HETI tulla raskaaksi! Noh,tietysti olin silloin peloissani ja hankin pillerit mutta..jälkeenpäin mietin,että oliko niillä oikeasti mitään merkitystä kun en varmasti olisi tullut raskaaksi vaikken olis käyttänytkään.. siis nyt tuntuu tuolta,mutta eipä sitä voinut sen varaankaan jättää. Alussa kaikki tuntui siistiltä mutta ei se tosiaan tarvinnut kun muutaman pettymyksen niin jo rupes tuntuun turhautuminen. Aina vaan menkkoja menkkojen perään vaikka kuinka ajottas hommat oikein. En sitten tiedä mitä tässä enää voi tehdä kun kaikki voitava on yritetty ja vaihtoehdot on todella todella vähissä enää.

Tirppaliinu :hug: Ymmärään tunteesi, ainakin uskon niin. Luonto on niin kummallinen asioiden järjestelijä, että siinä ei ihminen ole minkään kokoinen rinnalla.

Ekaa yhteistä tehtiin kaksi vuotta, johon mahtui 29 kiertoa. Oltiin jo menetetty toivo kokonaan ja oltiin tutkimuksiin menossa. simpat ehdittiin tutkia ja meille annettiin 5% mahdollisuus saada lapsi ilman hoitoja. Odoteltiin toista vaihetta ja jätettiin stressi yrittämisen suhteen pois. Yllätykseksi tulikin plussa ja plussaneiti on nyt 1v11kk. Aivan hinan punahiuksinen kiharapää :heart:

Tytön ollessa puolivuotias aloitettiin uus kierron yritystä ja tässä sitä ollaan vieläkin. Jos nyt ei kahden vuoden jälkeen onnista, niin sitten varmaan meidän lapset ovat tässä. Henkisesti en enää jaksa sen jälkeen yrittää.

Olen onnellinen jokaisesta lapsesta jonka olen saanut. Ne neljä paikkaa hieman mieheni halua useammasta lapsesta, mutta ei ne kuitenkaan omia ole. Nuorimman poikani hän on kasvattanut vuoden ikäisestä kuin omaansa, mutta isommat onkin jo yläasteella ja yksi ensi vuonna lukiossa. Väliin mahtuu vitosluokkalainen ja eskari. Vanhempi tyttö siis kasilla.

Kyllä minäkin monta kertaa mietin, että missä se meidän pikkuinen on. Miksi hän ei jo tule meille pikkuneidin kaveriksi. Mikä meissä on vikana, kun mikään keino ei tepsi. Kaikki poppakonstit on varmaan läpi käyty ja ompa tainnut jo iltarukouksiakin herua, mutta ei. Olisimme halunneet pikkuiset pienellä ikäerolla, että heistä olisi toisilleen kaveria. Mutta näin se elämä kuljettaa. Ei sitä voi itse määrätä, että nyt teemme lapsen, että saamme sen haluttuun aikaan.

Tuolla rinnassa on vain sellainen polttava aukko, joka tuskin koskaan täyttyy, ellei hartain toive toteudu. Mulla on sydämessä rytmihäiriötaipumusta ja sen takia minulla vauvahankkeet on kohta vain menneitä haaveita. En voi suunnitella, että vielähän minulla on aikaa vaikka kuinka paljon. Sitä on rajallisesti. Muuten ei pumppu kestä. Lääkärin mukaan minun on raskauduttava tämän puolen vuoden, korkeintaan vuoden sisään ja sen jälkeen saan odottaa lastenlapsia seuraavaksi nyytiksi.

Eihän tuskani teitenkään ole mitään verrattavissa heidän olotilaan, jotka ensimmäistä kaipaavat ja mitään ei ala kuulua. En edes yritä väittää, että olisin jotenkin yhtä masentavassa tilanteessa. Mutta kaikesta huolimatta voin jotenkin kuvitella, miltä tuntuu. Näin miten mieheni kärsi, kun ei ensimmäistä omaa alkanut kuulua. Näin sen onnen, kun se rakas lapsi oli sylissä. Nyt näen sen toisen oman kaipuun ja tuskan siitä, miksi häntä ei kuulu. Missä viipyy toinen hänen rakas pikkuisensa. Sen surun ja tuskan näen hänen silmistään ja olemuksestaan. On se murhe minullekkin.

Voimahali jaksamiseen kaikille tämän asian kanssa painiville :hug:

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

En vain oikeasti tiedä enää mitä tehdä, on meilläkin 3 kk peliaikaa mutta se tuntuu niin suhteettoman lyhyeltä että vähemmästäkin on stressiä mutta toisaalta taas helpottavalta,että sitten päästäisiin tutkimuksiin mutta silti sitä kyselee aina vaan MIKSI? MIKSI JUURI ME?. Välillä tosissaan tuntuu,että Onko tässä mitään järkeäkään enää (vaikka nuoriahan me ollaan vielä) vaan silti.. niin turhauttavaa tämä kuitenkin on. Mies on kyllä ollut suunnattoman suuri tuki tässä minulle ja kyllä minäkin näen hänestä,että Hän on aidosta surullinen ja pahoillaan mutta silti hän jaksaa aina löytää valon tunnelin päästä! :) Itselläni vain on vaikea psyykata itteensä siihen,että "kyllä kaikki järjestyy" koenhan kuitenkin asian erinlailla kuin hän. Meillä naisilla kun tunne ja järki kävelevät mitenkuten käsikädessä,noh ehkä tunne kuitenkin aina askeleen edellä. Siksikö nämä asiat ovatkin niin vaikeita? Olen minäkin monta kertaa yrittänyt sanoa,että lopetetaan yrittäminen että eiköhän se sieltä tule kun haluaa mutta..silti sitä miettii joka päivä tavalla tai toisella. Minulla olisi niin paljon annettavaa sille pikkuiselle jos vain sen joskus syliini saisin ettei sitä voi millään mitata. Vaatteita meillä on, sänky on ja vaikka mitä muuta mutta ne vain odottaa käyttäjäänsä tuolla komeron pohjalla..:(

Moikkelis!

Aivan samoissa tunnelmissa täälläkin mennään. Tänään tuli nimittäin täti kylään ja minä kun olin niin varma ettei sitä nyt vähään aikaa kuulu, kun oli niin paljon myöhässä. Pettymyt, vitutus ja viha ovat todella suuria. Päätä ja mahaa särkee ihan vietävästi. Miksi ei vieläkään, mikä hel-etti tässä hommassa maksaa? Eli siis kp 1/28-36 ja yk 15 lähtee käyntiin. Paska! :'(

Yhteistyössä