~Great Girls~

Bianca72 TERVETULOA! :flower:
Ei tällä mitään laihdutuspakkoa ole :p , tsemppaillaan toisiamme :heart:
Kiva kun tulet mukaan :flower: ja oikein kunnon :hug: tuosta km:sta :hug: Tsemppiä kuitenkin ja jaksuja!!!!!!
Hope

ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Meritähti...........kp2/35.............yk5
kiukkutäti.........kp3/30-34.......yk17
Nasunen-82.....kp4/28............yk18
yöperhonen.....kp5/23-25........yk8
johanna83.......kp9/31.............yk6
Hope73...........kp16/26-28......yk3.....(-)3.4kg/20kg
Piglet...............kp17/27-28......yk?
Sompio...........kp23/30-31......yk5.....(-)4kg/20kg
kiharapää.........kp36/30-35.....yk12

TOISTA TOIVOVAT

Selis...............kp1/30..............yk6
Sokeripulla......kp4/30-45........yk2
tii-tikkä...........kp22/28-33......yk28
Heidsu............kp30/30-32.......yk1
Härveli............kp36/30............yk?

KOLMATTA TOIVOO

Emmama......kp9/28-30..........yk3
Piijuska-78....kp11/28-32........yk4...(-)4kg/25kg
pisita.............kp12/28-38........yk3
jojo369.........kp16/30-35.......yk?....(-)13kg/45kg
tikruliini..........kp41/37.............yk2....(-)5kg/10kg

VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73......kp24/27..............yk3
Sinderella......kp26/29-30.........yk3...25kg

KUUDETTA KUUMEILEE

Bianca72.......kp18/?...............yk?

MUKANA MYÖS

Lumo
nallekarhu
touhu tenava

~~PLUSSANNEET~~

LillaGubben :flower:

täällä bongattu ovistuntemuksia,jotka huomista kohti vahvistuu,,,pitää hyödyntää tilanne =) on se näitten kilojen pois saaminen aina vaan vaikeampaa mutta pakko yrittää ettei sitten mahdollisen raskauden myötä aivan lähtis mopo käsistä. Kummankin lasen aikana tullut ihan kivasti kiloja jotka sitten jäänyt,,,mutta nyt ruoan laittoon,,,moi :wave:

Täällä tänään kp1, taas :eek: . Meikäläisellä on näköjään tollasii 20pv kiertoja... Tarvii kyllä alkuviikosta soittaa lääkäriaika tän takii. Hitto, harmittaa.
Mä en tiiä et voisko tää johtuu näist mun laihdutuksista vai mistä ennen oli kerran synnytyksen jälkeen parit menkat peräkkäin.

Hei pitkästä aikaa! =) :hug:

Ihan hyvä, että minut on tuosta "mukana myös"-listasta tiputettu.. Hengessä olen kyllä mukana, mutta en jaksa enää edes toivoa raskautumista omalta osaltani. :( 2 vuotta yritystä takana ilman minkäänlaista tulosta. :'( Syytä ei ole löydetty. :ashamed:

Bianca72 tervetuloa ja pahoittelut menetyksestänne. :hug:
Keskenmeno ottaa koville ja toipuminen vie aikansa, mutta niin kliseeltä kuin se kuulostaakin, aika auttaa.

Meillä todettiin rv14 että vauvan sydän ei enää lyö. Pitkään kuljin kuin sumussa ja välillä tuntuu, etten vieläkään ole päässyt asian yli. Meillä alkoi nyt yk5 keskenmenon jälkeen ja jotenkin tuntuu, että ainakin minua toivo uudesta raskaudesta auttaa paljon.

Selis :hug:

Piijuska onnea oviksen hyödyntämiseen ;)

Mitäköhän vielä...kiitoksia kaikille haleista ja tsemppaamisesta. Yllätyin itsekin siitä, kuinka hyvin otin menkkojen tulon. Ehkä sitten ensi kierrosta!

-Meritähti-

Selis :hug: Ehkä syytä tarkistaa tilanne ihan lääkärissä, jos noi kierrot on kovasti normaalista muuttuneet. Ehkä laihdutus syynä, ehkä ei.... Tsemppiä!

Heminä :hug: myös sinulle :hug:

ON: mulla tais olla ovis tuossa eilen, jota ei tullut hyödynnettyä ku talo täynnä porukkaaa :headwall: Eli mä en tässä kierrossa jännää mitään muuta ku et kuinka paljon multa tippuu paino
:p Eilen sorruin hyvään :ashamed: , mutta onneks se ei heti vaikuta muuhun kun oloon.. :kieh: Tänään taas tiukkaa karppausta.... tiistaina loppuis 2vkon induktio, mutta taidan jatkaa kuitenkin vielä pari viikkoa kun on niin hyvin sujunut ja lähteepähän tuo läski kunnolla liikkeelle :p
Mut nyt riittää omanapa....
Sunnuntai-iltaa teille kaikille :wave:

Onkos täällä muuten ketään muuta n. 20v. odottajaa/kuumeilijaa/"lapsellista"? Meillä tämä yritys/tjot alkanee ensi kierrosta ( :heart: ), joten kokemuksia ja juttukaveria kaipailisin =) Vaikka ollaan molemmat jo melkein vuoden verran kuumeiltu ja haluttaisiin yrittää, niin silti on kuitenkin se pelko ja jännitys että onkohan musta nyt ihan oikeasti äidiksi, osattaisiinko/jaksettaisiinko hoitaa pikkuista jne...

Eli tänne voipi kirjoitella ja yv:täkin saa laittaa!! =)

ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Meritähti...........kp3/35.............yk5
kiukkutäti.........kp4/30-34.......yk17
Nasunen-82.....kp5/28............yk18
yöperhonen.....kp6/23-25........yk8
johanna83.......kp10/31...........yk6
Hope73...........kp17/26-28......yk3.....(-)3.4kg/20kg
Piglet...............kp18/27-28......yk?
Sompio...........kp24/30-31......yk3.....(-)4kg/20kg
kiharapää.........kp37/30-35.....yk12

TOISTA TOIVOVAT

Selis...............kp2/30..............yk6
Sokeripulla......kp5/30-45........yk2
tii-tikkä...........kp23/28-33......yk28
Heidsu............kp31/30-32.......yk1
Härveli............kp37/30............yk?

KOLMATTA TOIVOO

Emmama......kp10/28-30........yk3
Piijuska-78....kp12/28-32........yk4...(-)4kg/25kg
pisita.............kp13/28-38........yk3
jojo369.........kp17/30-35.......yk?....(-)13kg/45kg
tikruliini..........kp42/37.............yk2....(-)5kg/10kg

VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73......kp25/27..............yk3
Sinderella......kp27/29-30.........yk3...25kg

KUUDETTA KUUMEILEE

Bianca72.......kp19/?...............yk?

MUKANA MYÖS

Lumo
nallekarhu
touhu tenava

~~PLUSSANNEET~~

LillaGubben :flower:

Bianca72
tikruliini :hug: .
Mä uskon, että mulla ei oo ollu hyötyä nyt näistä teroista :kieh: . Hommasteltiin vaan joskus kp 14 tai 15 ja nyt on menossa kp 19 |O . On ollut vähän kinaa ja mä oon ollut kiukkunen, eikä oo kiinnostanut...

Bianca72 Meillä ollut kanssa vähän kinaa sänkyhommista. Mies oli ovulaation aikaan väsynyt ja ei halunnut rakastella. Heti oviksen jälkeen kyllä, mutta mä sitten pihtasin tahallani. Joo, tyhmää se on kostaa, mutta otti niin päähän menetetty ovis. Pihtasin sitten loppuviikon, ja viikonloppu oltiin anoppilassa, missä ei onnistu, kun anopilla yksiö. Eilen kyllä sitten jo pupuiltiin.

Tikruliini pahoittelut negasta :hug:

Lumo minulla tulee nyt syyskuussa 24 lasiin, että kait sitä vielä voisi sanoa olevansa noin 20-vuotias? ;)

Taitaa olla ihan sama onko sitä ikää 20 vai 25 vai 30 niin kun esikoinen on tuloillaan sitä voi omia kykyjään epäillä. Joku minulle sanoi, että siksihän se raskaus kestää 9 kuukautta että ehtii ajatukseen tottua.

Ja vauvanhoito on joka tapauksessa opittava, siihen ei ikä auta siinä mielessä, että jos nyt pari vuotta odottelet niin et sinä sen viisaammaksi tässä asiassa tule, ennen kuin sinulla se vauva on.

Itsekin tulin melkein katumapäälle kun olimme ehkäisyn jättäneet ja puhuin miehellenikin siitä, etten tiedä olenko vielä valmis. En sitten kuitenkaan halunnut ehkäisyä takaisin.

Varmasti ihan luonnollista, että tuollaiset jutut mietityttää.

-Meritähti-

Yhteistyössä