~Great Girls~

JIPPII saatiinhan se plussatilikin auki!!! Hirmuisesti onnea LillaGubben :flower: :flower:

Tervetuloa Piijuska-78!

kiukkutäti :hug: , saakelin täti ois saanu pysyä poissa :(

Mulla nyt tää odotteluvaihe menossa. Tarvis jaksaa reilu viikko ainakin oottaa ennen testailuja jospa nyt ois tärpänny. Liikkua oon yrittänyt jonkin verran ja koirakin saa jo taas käydä pieniä lenkkejä. Hyvin on sujunut laihis, kun oli puolikiloa lähtenyt muutaman päivän jälkeen. Täytyy yrittää kieltäytyä niistä herkuista :saint:
 
Meritähti: mulla on kans suvussa kaksosia ja mulle on jo 3 ihmistä tänä vuonna sanonut, että "varovaan" kaksoset saat! :eek: Mut mä otan kaksosetkin ilomielin vastaan, jahka nyt tulisivat :headwall: ...
ON:Tänään on ovis huippu ja koti täynnä ihmisiä ja mies työviikon jälkeen niin väsyny ettei mitään mahista prinssien liikkeelle laitto :( No, seuraava kierto sitten toivottavasti olis jo otollisempi :p

Tässä :flower: kaikille painonpudottajille.

Lisää ON: Mä tänään -2.8kg/10 päivää eli ei huonosti ole karppaus lähtenyt käyntiin.

Piijuska-78: TERVETULOA MUKAAN!

Jaaha, kai se täytyy jatkaa tätä työuurastusta!
En ehkä pääse linjoille viikonlopun aikana :( joten MUKAVAA VIIKONLOPPUA kaikille :wave: :heart:

 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Meritähti...........kp1/35.............yk5
kiukkutäti.........kp2/30-34.......yk17
yöperhonen.....kp4/23-25........yk8
johanna83.......kp8/31.............yk6
Hope73...........kp15/26-28......yk3.....(-)3.4kg/20kg
Piglet...............kp16/27-28......yk?
Sompio...........kp22/30-31......yk5.....(-)4kg/20kg
Nasunen-82.....kp31/30...........yk17
kiharapää.........kp35/30-35.....yk12


TOISTA TOIVOVAT

Sokeripulla......kp3/30-45........yk2
Selis...............kp18/30............yk5
tii-tikkä...........kp21/28-33......yk28
Heidsu............kp29/30-32.......yk1
Härveli............kp35/30............yk?

KOLMATTA TOIVOO

Emmama......kp8/28-30..........yk3
Piijuska-78....kp10/28-32........yk4...(-)4kg/25kg
pisita.............kp10/28-38........yk3
tikruliini..........kp40/37.............yk2....(-)5kg/10kg
jojo369.........kp15/30-35.......yk?....(-)13kg/45kg


VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73......kp23/27..............yk3
Sinderella......kp25/29-30.........yk3...25kg


MUKANA MYÖS

Lumo
nallekarhu
touhu tenava

~~PLUSSANNEET~~

LillaGubben :flower: [/quote]

 
tikruliini , rutistus negasta. :hug: Toivottavasti maanantain uusintatesti näyttäis jotain muuta!!!!!!

Piijuskalle tervetulotoivotus munki puolesta.

Kuinka usein sitä muuten punnittais ittemme? Meinaan ku tuossa ollaan nyt laitettu tuo tavotekilo ja sitte ne miinukset siihen eteen.

Meikäläisen haaveiluosastolle ei kuulu sen kummempaa uutta. Vatsaa nipistelee sillon tällön ihan vähä ja tuntuu edelleen että sitä maitoa nousee. Mutta mutta. Tässä voi kroppa ja mielikuvitus temppuilla, joten oon varautunu ihan siihen että täti tulee ens viikolla.....

 
Paljon onnea LillaGubben! :flower:

Mä olen vuosisadan pahimmassa räkätaudissa. Ihan arsesta. Himot ovat alkaneet heräillä, mut yritäpäs tässä kunnossa tehdä jotain. :/

Pää on niin täynnä räkää, että ajatus ei kyl kulje yhtään...
 
Huomenta :wave:
Aamun hiljainen hetki, kaikki muut nukkumassa, joten ehdinpäs koneelle :p Täältä kun on aivan mahdotonta olla poissa!
[/b]Tikruliini :hug: ...raivostuttavaa testata nega! :kieh: Toivon ja pidän peukkuja et seuraava oliskin suuri+!
Sinderella Mä punnitsen itseni tällä hetkellä joka aamu. Olen siis aloittanut karppauksen kohta 2 vkoa sitten ja siksi haluan tietää, että minkälaista edistymistä on tapahtunut ja et toimiiko systeemi mulla. Tämän aamun lukema oli taas -400g eli nyt kokonaispudotus on vajaassa 2vkossa 3.4kg.
Mut kyl me voitas sopia ihan yhdes, et päivitetäänkö painontiputukset milloin? Miten te haluaisitte sen?
Selis :flower: ... kun ehdit ja viitsit, ni päivitätkö mulle painolukema -3.4kg/20kg Kiitos. Tekisin itse, mut oon vähän hatara vielä tän foorumin systeemin kanssa :LOL: :ashamed:
 
Täällä on sitten kp1.

Ihan hyvä fiilis. Kierto oli sit vain 33 päivää mikä on hyvää edistystä. Ja menkatkin saapui ihan oletettuun aikaan sinänsä, että oviksesta on nyt se kaksi viikkoa. Hyvä, hyvä. :)

-Meritähti-
 
Selis Kiitos! :flower: Ja mulle käy myöskin perjantai painon ilmoituspäiväksi =)
Sinderella Mä olen oikein kunnolla jättänyt pois kaiken hiilihydraattia sisältävän, ihan kokonaanhan ei pysty, mutta max. 20g/per vuorokausi. Lisänny kunnolla öljyä ja voita ruokavalioon sekä lihaa ja kalaa. Karppaus.info sivuilta löytyy paljon tietoa aiheesta ja sellainen aloittelijan ABC. Mä itse löysin, muistaakseni foormumin aloittelijoiden sivulta yhden henkilön vinkit myös. voin antaa sulle lisä tietoa, jos haluat... nyt pakko jatkaa töitä |O
KP rasittavaaa... toivottavasti pysyykin seuraavat 9kk! :heart: :flower:

:wave:
 
Bianca72
:wave: ..jos huolitaan..Ylipainoa pituuteen nähden on kait joku 13-15kiloa |O ,mutta empä jaksa laihduttaa :saint: .
Sitten tietoja!
5 muksua meillä on ja kuudetta kuumeillaan tai ollaan kuumeiltu 7/07. Terot käyttöön 7/08 ja km. 7/08. Viikolla 5+3 todettiin kohdun olevan tyhjä,ei merkkiäkään raskaudesta
:'( . En ole täysin toipunut vieläkään, vaikka se ei ole enää ensimmäisenä mielessä. Nyt on sitten 2 terokuuri menossa ja kp. on 18/?
 

Yhteistyössä