~Great Girls~

Moikka moi :wave: joskos minäkin tähän ketjuun hyppäisi, lyllertaisin tai muuten vain tulla tupsahtaisin. Olen sitten hyvästi ylipainoinen, joten kiloista ei ainakaan pula tule, vaika 40 niitä lähtis. Elämäämme kaipaisimme vielä kuudetta lasta. Nuorin on 3v. Vanhin jo pois kotoa. Olen yrittänyt laihduttaa, mutta tallaiselle mieliala syöpölle se on aikas hankalaa, kun hormonit ajaa hyväskän perään. Hyvä syyttä hormoneja, kun ei kehtoo sanoa, että syön kun hyvä maistuu vain niin hyvälle. Mutta, nyt olen yrittänyt ainakin aloittaa painon pudotuksen ja elämän tapa muutoksen, joten toivon sen auttavan raskaaksi tulemiseen ja raskaana pysymiseen. Muutama km takana vauvakuumetta ollut parisen vuotta. Yrityskertoja en ole osannut päässä nollata, kun kaikki menetykset kovin varhain. Osisinkohan rivini tehdä...kokeilen.

Kuudetta kuumeileviin
Aavikkoruusu.....kp3/28-32......yk25......45kg




 
Bianca72
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
Bianca72 Meillä ollut kanssa vähän kinaa sänkyhommista. Mies oli ovulaation aikaan väsynyt ja ei halunnut rakastella. Heti oviksen jälkeen kyllä, mutta mä sitten pihtasin tahallani. Joo, tyhmää se on kostaa, mutta otti niin päähän menetetty ovis. Pihtasin sitten loppuviikon, ja viikonloppu oltiin anoppilassa, missä ei onnistu, kun anopilla yksiö. Eilen kyllä sitten jo pupuiltiin.

Kurjaa! Miks just oviksen aikaan tolleen teki? Mä uskon, että tää koko meidän juttu on ollut mun vika, kun olen ollut kiukkuinen :/
 
Bianca72
Alkuperäinen kirjoittaja Aavikkoruusu:
Moikka moi :wave: joskos minäkin tähän ketjuun hyppäisi, lyllertaisin tai muuten vain tulla tupsahtaisin. Olen sitten hyvästi ylipainoinen, joten kiloista ei ainakaan pula tule, vaika 40 niitä lähtis. Elämäämme kaipaisimme vielä kuudetta lasta. Nuorin on 3v. Vanhin jo pois kotoa. Olen yrittänyt laihduttaa, mutta tallaiselle mieliala syöpölle se on aikas hankalaa, kun hormonit ajaa hyväskän perään. Hyvä syyttä hormoneja, kun ei kehtoo sanoa, että syön kun hyvä maistuu vain niin hyvälle. Mutta, nyt olen yrittänyt ainakin aloittaa painon pudotuksen ja elämän tapa muutoksen, joten toivon sen auttavan raskaaksi tulemiseen ja raskaana pysymiseen. Muutama km takana vauvakuumetta ollut parisen vuotta. Yrityskertoja en ole osannut päässä nollata, kun kaikki menetykset kovin varhain. Osisinkohan rivini tehdä...kokeilen.

Kuudetta kuumeileviin
Aavikkoruusu.....kp3/28-32......yk25......45kg



Tervetuloa! Ja kiva, kun sain ittelleni ns. kuudes kamun, oi mikä nimitys :LOL: . Minkä ikäisiä sulla on muut?
Meillä on: 17,16,13,8 ja 4..

 
Pelottaa taas niin pirusti että joutuu pettymään,,,edellinen tärähti kerrasta plussaksi ja nyt sitten ei millään,mutta eteenpäin on mentävä ja yritystä jatkettava =) Taas nousee toivo että jospa nyt ois tärpänny,,,toivon kaikille paljon plussatuulia ja laihdutus iloa. Olen kuullut että jo muutaman kilon laihdutus voi olla se voima mikä parantaa raskautumista.
 
Ny ei muuta kerkeä ku tilannepäivitystä (kopsaus toisesta pinosta ajansäästämiseksi...)

"Testit näyttäis olevan matkalla tänne. Oireista. Edelleen rintamuksissa on se maidonnousutunne ja maitoa tuleekin. Vatsaa ei kyllä enää nipistele. Lämmöt on vielä korkealla. Nyt iltasella on tullu aivan aivan hiukan ruskeaa alaosastosta. Ei siis täti kunnolla vaan ihan ruskeaa. Mulla ennen junioria täti tuli paikalle aina sillai että ekaks alko valkkari, sitte tuli valkkarin seassa punaisia viiruja ja sitte lopulta täti. Nyt ei oo valkkaria näkyny vielä, vain tuota äsken mainitsemaa ruskeaa ihan vähän. Ennen kolmosen plussatestiä kävi samanlai, että ruskeaa tuli muutama päivä ennen ku täti ois pitäny tulla. Sitte ei enää mitään. Saapa tosiaan nähhä, miten käy? Voi tarkottaa nää oireet kyllä sekä tätiä että ei tätiä."
 
Tervetuloa Aavikkoruusu :flower: ...kiva niki sulla =)

Lumo onnea yritykseen :flower:
:heart:

Tikruliini Tsemppiä tuohon pähkäilyyn :heart: oireet on kyllä oikean kuuloset =)

Piijuska-78 Mä kans pari kiertoa kävin ihan kuumana oireiden/oireettomuuksien kanssa... ja voi mahoton sentään sitä pettymyksen tuskaa... Mutta nyt olen tiputtanut kivasti painoa ja koska tässä kierrossa ei yritystä, kiireiden ym. takia, toivon, että laihtumisesta olisi todellakin kiinni ja ens kierrossa sitten... noh.. jätän sanomatta.. unelmoin :heart: Siis, TSEMPPIÄ :flower:

ON: mulla ei mitään kummepaa.. VAPAAA PÄiVä... IHANAA :p Mulla on kyllä ollut pahaa oloa, jopa aamuisin ja iltaisin, mutta taitaa liittyä tuohon mun laihariin ja siihen, etten oikein ole nälkäinen ja sitten unohdan syödä riittävän usein päivän aikana... ;)
Se täytyy kyllä sanoa, että ihan mielenkiintoista (ehkä jopa ekaa kertaa) kuunnella omaa kehoa ja sitä miten se toimii näin hormonaalisesti. On kyllä ollut aina kauhean selvää, mutta nyt jotenkin tiedostaa viel paremmin, kuten oviskivut, lämmönkohoilut yms. :D

Mut nyt taas intouduin kirjoittamaan romaania :LOL:

:wave:
 
Heissan kaikille! Oon ollu kiireinen enkä oo kerenny paljoo tänne kirjottelemaan.

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan Aavikkoruusu :wave: .

Hieno Lumo että siirryit esikois haaveilijoihin =) .

Mä sain eilen anoppilasta lainaksi kuntoilulaitteen, taitaapi olla jonkunlainen crosstraineri. Eilen sitten kuntoilin sillä 45min ja kohta ois tarkotus taas mennä hikoilemaan =) . Tuun vielä myöhemmin päivittelemään.

Niin ja tikruliinille vielä :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bianca72:
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
Bianca72 Meillä ollut kanssa vähän kinaa sänkyhommista. Mies oli ovulaation aikaan väsynyt ja ei halunnut rakastella. Heti oviksen jälkeen kyllä, mutta mä sitten pihtasin tahallani. Joo, tyhmää se on kostaa, mutta otti niin päähän menetetty ovis. Pihtasin sitten loppuviikon, ja viikonloppu oltiin anoppilassa, missä ei onnistu, kun anopilla yksiö. Eilen kyllä sitten jo pupuiltiin.

Kurjaa! Miks just oviksen aikaan tolleen teki? Mä uskon, että tää koko meidän juttu on ollut mun vika, kun olen ollut kiukkuinen :/
En tiedä. Oli kyllä oikeestikin töistä tosi väsynyt. Molemmat kyllä haluaa lapsen, mutta tuntuu, että stressataan sitä ovista. En tosiaan tiedä. Toivottavasti ens kierrossa menis paremmin. Tai josko pihtaisin ennen ovista, niin miehellä olisi oviksen aikaan himot päällä :LOL:
 
Bianca72
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
Alkuperäinen kirjoittaja Bianca72:
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
Bianca72 Meillä ollut kanssa vähän kinaa sänkyhommista. Mies oli ovulaation aikaan väsynyt ja ei halunnut rakastella. Heti oviksen jälkeen kyllä, mutta mä sitten pihtasin tahallani. Joo, tyhmää se on kostaa, mutta otti niin päähän menetetty ovis. Pihtasin sitten loppuviikon, ja viikonloppu oltiin anoppilassa, missä ei onnistu, kun anopilla yksiö. Eilen kyllä sitten jo pupuiltiin.

Kurjaa! Miks just oviksen aikaan tolleen teki? Mä uskon, että tää koko meidän juttu on ollut mun vika, kun olen ollut kiukkuinen :/
En tiedä. Oli kyllä oikeestikin töistä tosi väsynyt. Molemmat kyllä haluaa lapsen, mutta tuntuu, että stressataan sitä ovista. En tosiaan tiedä. Toivottavasti ens kierrossa menis paremmin. Tai josko pihtaisin ennen ovista, niin miehellä olisi oviksen aikaan himot päällä :LOL:
:D :LOL:
 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Meritähti...........kp4/35.............yk5
kiukkutäti.........kp5/30-34.......yk17
Lumo...............kp6/28-35.......yk1
Nasunen-82.....kp6/28............yk18
yöperhonen.....kp7/23-25........yk8
johanna83.......kp11/31...........yk6
Hope73...........kp18/26-28......yk3.....(-)3.4kg/20kg
Piglet...............kp19/27-28......yk?
Sompio...........kp25/30-31......yk3.....(-)4kg/20kg
kiharapää.........kp38/30-35.....yk12


TOISTA TOIVOVAT

Selis...............kp3/30..............yk6
Sokeripulla......kp6/30-45........yk2
tii-tikkä...........kp24/28-33......yk28
Heidsu............kp32/30-32.......yk1
Härveli............kp38/30............yk?

KOLMATTA TOIVOO

Emmama......kp11/28-33........yk3....25kg
Piijuska-78....kp13/28-32........yk4...(-)4kg/25kg
pisita.............kp14/28-38........yk3
jojo369.........kp18/30-35.......yk?....(-)13kg/45kg
tikruliini..........kp43/37.............yk2....(-)5kg/10kg



VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73......kp26/31..............yk3
Sinderella......kp28/29-30.........yk3...25kg



KUUDETTA KUUMEILEE

Aavikkoruusu..kp4/28-32.........yk25...45kg
Bianca72........kp20/?...............yk?


MUKANA MYÖS

nallekarhu
touhu tenava

~~PLUSSANNEET~~

LillaGubben :flower:



 
Kiitos tervetulotoivotuksista :)

Hope, kiitti. Tuo Aavikkoruusu on toiselta nimeltään eustoma. Mun ehdoton lempikukka. Oli hääkimpussakin joskus kauan sitten ja se kukka mielyttää silmää aina vain. Herkkä ja sitkeä, silti hoivaa vaativa. En viittiny eustomaa niciksi laittaa, kun kuulostaa vähän, miten sen sanois, pössöltä. Joten, tällä mennään :D Oli muuten työn takana kehitellä joku, joka sopii tänne, kun kaikki tuntu olevan varattuna.

Nyt pitää mennä kattomaan, mitä noi muksut oikein keittiössä touhuaa. Aamupala puuhia ja sen sellaisia. Ninnu täyttää tänään 4v, mutta juhlimma vasta viikonlopulla.

Lumo, tervetuloa toivottaa toinen uusi :D

kiharapää, voi kurja, aina ne menkat vetää maton jalkojen alta :(

Bianca, ei voi olla totta, meillä on lähes kaikki lapset saman ikäisiä. Siis voi hitsi mikä sattuma:D Esikkotyttö on 17, täyttää joulukuulla 18, pojat 16, 12 ja 7, kuopus tänään sen 4v.
 
Hei pitkästä aikaa!

Tai no reilu viikkohan tässä vain on mennyt, mutta tuntuu tosi pitkältä. Pitkältä siksi, että oma maailma on ollut aikamoisessa mylläkässä. Iski viime viikonloppuna melkoinen kriisi, josta pikkuhiljaa ollaan ylösnousemassa. Asian käsittely kuitenkin jatkuu vielä pitkään. Parisuhdekriisistä ei ole kyse, joten siinä mielessä asiat on ennallaan. Muuten tuntuu, että olisiko sen kolmannen lapsen aika sittenkään nyt. Tai ehkä olisikin, mutta nyt vaan on mielessä niin paljon muutakin, että voiko lasta alkaa tekemään, jos ei 100% jaksa keskittyä vain siihen. Hyvä puoli tässä on se, että tulee ainakin kerrankin toteutettua tjot -periaatetta. Jos sitä seksiä nyt näissä suruissa edes mieli tekee. Tässä kierrossa ollaan taidettu rakastella vasta kahdesti, joten enpä tiedä, mikä on todennäköisyys osumalle. Mutta siis tulee jos on tullakseen, ei jarruteta, mutta ei yritetäkään. Itse asiassa en olisi edes tiennyt kiertopäivää ellen olisi täältä listasta nähnyt :) Kumma juttu muuten, se vauvakuume alkaa taas heti nostaa päätään, kun tänne sivuille tulin. Tosin en olisi tullut ellei kriisi alkaisi jo pikkuriikkisen helpottaa.

Minun kohdalleni noihin kiertopäiviin voisi laittaa 27-33, koska viimeksi oli tuon 33. Ovulaatio oli viimeksi kp 21, joten vielä ei pitkään aikaan ole mitään kerrottavaa. Painoa minulla on liikaa 25kg ja niistä ei kyllä ole lähtenyt yhtäkään. Puntariin en nyt edes uskalla mennä! Viime viikonloppuna en surultani saanut syötyä mitään, mutta nyt on taas tunnesyöppö ottanut vallan!

Mukavia syyspäiviä liikkuen ja peiton alle! Tehkääpä vauvoja :)
 
Bianca72
Alkuperäinen kirjoittaja Aavikkoruusu:
Kiitos tervetulotoivotuksista :)

Hope, kiitti. Tuo Aavikkoruusu on toiselta nimeltään eustoma. Mun ehdoton lempikukka. Oli hääkimpussakin joskus kauan sitten ja se kukka mielyttää silmää aina vain. Herkkä ja sitkeä, silti hoivaa vaativa. En viittiny eustomaa niciksi laittaa, kun kuulostaa vähän, miten sen sanois, pössöltä. Joten, tällä mennään :D Oli muuten työn takana kehitellä joku, joka sopii tänne, kun kaikki tuntu olevan varattuna.

Nyt pitää mennä kattomaan, mitä noi muksut oikein keittiössä touhuaa. Aamupala puuhia ja sen sellaisia. Ninnu täyttää tänään 4v, mutta juhlimma vasta viikonlopulla.

Lumo, tervetuloa toivottaa toinen uusi :D

kiharapää, voi kurja, aina ne menkat vetää maton jalkojen alta :(

Bianca, ei voi olla totta, meillä on lähes kaikki lapset saman ikäisiä. Siis voi hitsi mikä sattuma:D Esikkotyttö on 17, täyttää joulukuulla 18, pojat 16, 12 ja 7, kuopus tänään sen 4v.
Aika jännää, kun meillä esikko likka 18 kans joulukuulla ja samoten tää 13v. täyttää 14 joulukuulla

:LOL: ..sit poju täyttää nyt ens kuus 5v.
 
Meillä on esikoisella kuumetta, huomenna on vapaa ja olin niin jo suunnitellut kaikkee ulkojuttuja... Kurjuus, toivottavasti ei vaan tulis nyt kipeeks kun meillä on loppuviikosta lastenvaatekutsut.
Nyt taas potkitaan päähän kun taas kuulin yhden tuttavan odottavan vauvaa :headwall: . Kaipa meillekin jossainvaiheessa sitten :eek:
 
Mää just soudin ja kävin suihkussa (ihanasti piristi) ja olo on nyt mitä mainioin. Kyllä tämä tästä taas. Todennäkösesti huomenna on koopee ykkönen. Nyt on tullu sen verran vähä etten vielä julista kiertoa päättyneeksi.

Peukkuja ja plussia niille jotka niitä tarttee!
 

Yhteistyössä