Tämä tilas äsken kolme kipaletta testejä. Huomenissa luultavasti kolahtavat luukusta, joten itteni tuntien, testaan heti yhellä...
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Bianca72 Meillä ollut kanssa vähän kinaa sänkyhommista. Mies oli ovulaation aikaan väsynyt ja ei halunnut rakastella. Heti oviksen jälkeen kyllä, mutta mä sitten pihtasin tahallani. Joo, tyhmää se on kostaa, mutta otti niin päähän menetetty ovis. Pihtasin sitten loppuviikon, ja viikonloppu oltiin anoppilassa, missä ei onnistu, kun anopilla yksiö. Eilen kyllä sitten jo pupuiltiin.
Tervetuloa! Ja kiva, kun sain ittelleni ns. kuudes kamun, oi mikä nimitys . Minkä ikäisiä sulla on muut?Alkuperäinen kirjoittaja Aavikkoruusu:Moikka moi :wave: joskos minäkin tähän ketjuun hyppäisi, lyllertaisin tai muuten vain tulla tupsahtaisin. Olen sitten hyvästi ylipainoinen, joten kiloista ei ainakaan pula tule, vaika 40 niitä lähtis. Elämäämme kaipaisimme vielä kuudetta lasta. Nuorin on 3v. Vanhin jo pois kotoa. Olen yrittänyt laihduttaa, mutta tallaiselle mieliala syöpölle se on aikas hankalaa, kun hormonit ajaa hyväskän perään. Hyvä syyttä hormoneja, kun ei kehtoo sanoa, että syön kun hyvä maistuu vain niin hyvälle. Mutta, nyt olen yrittänyt ainakin aloittaa painon pudotuksen ja elämän tapa muutoksen, joten toivon sen auttavan raskaaksi tulemiseen ja raskaana pysymiseen. Muutama km takana vauvakuumetta ollut parisen vuotta. Yrityskertoja en ole osannut päässä nollata, kun kaikki menetykset kovin varhain. Osisinkohan rivini tehdä...kokeilen.
Kuudetta kuumeileviin
Aavikkoruusu.....kp3/28-32......yk25......45kg
En tiedä. Oli kyllä oikeestikin töistä tosi väsynyt. Molemmat kyllä haluaa lapsen, mutta tuntuu, että stressataan sitä ovista. En tosiaan tiedä. Toivottavasti ens kierrossa menis paremmin. Tai josko pihtaisin ennen ovista, niin miehellä olisi oviksen aikaan himot päälläAlkuperäinen kirjoittaja Bianca72:Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Bianca72 Meillä ollut kanssa vähän kinaa sänkyhommista. Mies oli ovulaation aikaan väsynyt ja ei halunnut rakastella. Heti oviksen jälkeen kyllä, mutta mä sitten pihtasin tahallani. Joo, tyhmää se on kostaa, mutta otti niin päähän menetetty ovis. Pihtasin sitten loppuviikon, ja viikonloppu oltiin anoppilassa, missä ei onnistu, kun anopilla yksiö. Eilen kyllä sitten jo pupuiltiin.
Kurjaa! Miks just oviksen aikaan tolleen teki? Mä uskon, että tää koko meidän juttu on ollut mun vika, kun olen ollut kiukkuinen :/
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:En tiedä. Oli kyllä oikeestikin töistä tosi väsynyt. Molemmat kyllä haluaa lapsen, mutta tuntuu, että stressataan sitä ovista. En tosiaan tiedä. Toivottavasti ens kierrossa menis paremmin. Tai josko pihtaisin ennen ovista, niin miehellä olisi oviksen aikaan himot päälläAlkuperäinen kirjoittaja Bianca72:Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:Bianca72 Meillä ollut kanssa vähän kinaa sänkyhommista. Mies oli ovulaation aikaan väsynyt ja ei halunnut rakastella. Heti oviksen jälkeen kyllä, mutta mä sitten pihtasin tahallani. Joo, tyhmää se on kostaa, mutta otti niin päähän menetetty ovis. Pihtasin sitten loppuviikon, ja viikonloppu oltiin anoppilassa, missä ei onnistu, kun anopilla yksiö. Eilen kyllä sitten jo pupuiltiin.
Kurjaa! Miks just oviksen aikaan tolleen teki? Mä uskon, että tää koko meidän juttu on ollut mun vika, kun olen ollut kiukkuinen :/
Aika jännää, kun meillä esikko likka 18 kans joulukuulla ja samoten tää 13v. täyttää 14 joulukuullaAlkuperäinen kirjoittaja Aavikkoruusu:Kiitos tervetulotoivotuksista
Hope, kiitti. Tuo Aavikkoruusu on toiselta nimeltään eustoma. Mun ehdoton lempikukka. Oli hääkimpussakin joskus kauan sitten ja se kukka mielyttää silmää aina vain. Herkkä ja sitkeä, silti hoivaa vaativa. En viittiny eustomaa niciksi laittaa, kun kuulostaa vähän, miten sen sanois, pössöltä. Joten, tällä mennään Oli muuten työn takana kehitellä joku, joka sopii tänne, kun kaikki tuntu olevan varattuna.
Nyt pitää mennä kattomaan, mitä noi muksut oikein keittiössä touhuaa. Aamupala puuhia ja sen sellaisia. Ninnu täyttää tänään 4v, mutta juhlimma vasta viikonlopulla.
Lumo, tervetuloa toivottaa toinen uusi
kiharapää, voi kurja, aina ne menkat vetää maton jalkojen alta
Bianca, ei voi olla totta, meillä on lähes kaikki lapset saman ikäisiä. Siis voi hitsi mikä sattuma Esikkotyttö on 17, täyttää joulukuulla 18, pojat 16, 12 ja 7, kuopus tänään sen 4v.