~Great Girls~

Hello,

Hätäpäissäni testailin jo tänään ja negahan sieltä pamahti.
Luulisin, että pitäisi jo näkyä ainakin haamu jos olisi tärpännyt, koska oli herkkä 10-testi ja ovisplussa tuli kp 19...nyt jo 32.

Minä meinaan nyt kanssa ottaa itseäni niskasta kiinni ja saada painoa pois.
Minun luvut on tosin niin masentavat etten edes aseta itselleni mitään tavoitteita normaalipainoon, vaan välitavoitteita laitan niin säilyy motivaatio paremmin, kun voi niihin päästäkin yksi kerrallaan.
Voin kuitenkin ilmoitella miten painoa on tippunut, vaikken haluakaan nähdä niitä muita lukujani täällä...

-Meritähti-
 
tikruliini taitaa olla tosi yksilöllistä.

Mulla on keskenmenon jälkeen ollut jopa 41 päivän kierto... Keskenmeno todettiin mulla helmikuussa ja vauva saatiin ulos maaliskuussa, ja ilmeisesti vasta tässä kierrossa ovuloin ensi kertaa km:n jälkeen.

Toisilla taas ovis tulee heti ja kierrot ei juuri heittele.

-Meritähti-
 
No on ollut pitkää kiertoa sinullakin tikruliini, toivottavasti tasaantuu pian.
Kun eipä näissä ylipitkissä kierroissa tosiaan taida edes sitä kaivattua ovulaatiota yleensä tapahtua.

Mulla pitäisi tämän meneillään olevan kierron olla vihdoin jo normaalimpi, 34 päivää on odotus ovistestien perusteella.

-Meritähti-
 
Mä en taho malttaa pysyä nahoissani. Kävin justiin apteekissa ja hain r-testin. Huomisaamuna aion testata, sillon menkat on viikon-10 päivää myöhässä. Olen suhtautunut kovin pessimistisesti raskauden mahdollisuuteen ja yrittänyt olla ajattelematta että voisin olla raskaana, etten sitten taas tippus niin korkeelta. Mutta väkisin sitä alkaa toivo hiipiä mieleen, kun täti on ollut jo näin kauan tulematta kylään ja jotain pieniä oireiluja raskauden suuntaan on ollut, mutta toisaalta mullahan voi kiertokin heittää vielä ties mitä häränpyllyä kun tosissaan vasta kolmet menkat ollu ja oireet voi aivan hyvin olla vaan mun päässä. No huomisaamuna sen näkee sitten, jännittää ihan hulluna!
 
Ai että näin aivan ihanaa unta :) :heart: Olin siinä raskaana 32viikolla ja kukaan muu kuin minä ja mies ei asiasta tiennyt. :heart: :heart: :heart: :) että se oli niin todentuntuinen, että herätessä oli hyvä mieli. =)
 
LillaGubben, hui! Miten sää maltat olla testaamatta just än-yy-tee-nyt? Peukkuja tosi paljo että teet plussatestin!!!!!!

Negan testailijoille rutistuksia :hug: , samoin uuteen kiertoon tipahtaneille :hug:

Täällä ei sen kummempia. Se olin mää joka hankin soutulaitteen. Sitä nyt souan päivittäin ohjeiden mukaan. Aattelin tehhä sen aina iltasin sitte ku lapset on menneet nukkuun niin on rauha soutaa. Mies meillä tekee usein iltavuoroja ja mää huushollaan lasten kanssa illat päineen, joten täytyy siksi kuntoilla vasta illalla.

Viikko pitäis vielä kärvistellä. Oireita ei kyllä oikein oo minkäänlaisia.
 
Piglet, toivottavasti se oli enne uni :D .

Mulla tais olla juur ovis, ainakin omien tuntemuksien mukaan. Nyt tarvii jaksaa sitten vartoo mitä tää kierto tuo tullessaan. Mutta odottavan aika on pitkä...
 
Heiiiii mitenkäs täällä menee ? itellä meni viime kierto iiihan ohi..vieraita oli meil koko oviksen ajan..:(
mutta :) ei tässä kiirettä..tai oishan tässä muttta silti :)

Ihana nimi yhteisöllä :) tai pinolla:)
 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

kiukkutäti.........kp1/30-34.......yk17
yöperhonen.....kp3/23-25........yk8
johanna83.......kp7/31.............yk6
Hope73...........kp14/26-28......yk3.....(-)1.6kg/20kg
Piglet...............kp15/27-28......yk?
Sompio...........kp21/30-31......yk5.....(-)4kg/20kg
Nasunen-82.....kp30/30...........yk17
Meritähti..........kp33/35............yk4

kiharapää.........kp34/30-35.....yk12


TOISTA TOIVOVAT

Sokeripulla......kp2/30-45........yk2
Selis...............kp17/30............yk5
tii-tikkä...........kp20/28-33......yk28
Heidsu............kp28/30-32.......yk1
Härveli............kp34/30............yk?

KOLMATTA TOIVOO

Emmama......kp7/28-30..........yk3
Piijuska-78....kp9/28-32..........yk4...(-)4kg/25kg
pisita.............kp9/28-38..........yk3
tikruliini..........kp39/37.............yk2....(-)5kg/10kg
jojo369.........kp14/30-35.......yk?....(-)13kg/45kg


VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73......kp22/27..............yk3
Sinderella......kp24/29-30.........yk3...25kg


MUKANA MYÖS

Lumo
nallekarhu
touhu tenava

~~PLUSSANNEET~~

LillaGubben :flower:
 
Noniin, testasin aamulla kuudelta ja täytyy sanoa että fiilikset on nyt aivan mielettömät!!!! Kaksi viivaahan sieltä pasahti ennen ku tikku ees kunnolla kastu :D On tää kyllä aivan uskomatonta!!! Kun nyt vaan kaikki nenis hyvin. Hipsin tästä varovasti tuonne odottajien puolelle. Teille kaikille roppakaupalla plussa onnea++++++++++++++++++++++++++++ :flower:
 
:flower: LillaGubben KERTA KAIKKIAAN UPEETA!!!!! AIVAN MIELETTÖMÄSTI ONNEA!!!!! :flower:
Onpa ihanaa, että tämän uuden pinon ensimmäinen plussa on juuri ilmoitettu ja näin nopeasti! Täytyy kyllä sanoa, että mä en jaksaisi odottaa tuota testaamista noin kauan LG :heart: ONNEA VIELÄ KERRAN Hopelta :flower:
 
Toivottavasti me muutkin päästäis pian tuolle toiselle puolelle Great girls pinon kuluttajiksi! :heart:
LG piti vielä tarkastaa, että onko sulla lapsia ennestään... ja huh! Viidettä siis nyt odotat :flower: Ihanan iso perhe teillä :heart:
Mä haluaisin ison perheen, mutta ku on jo tätä ikää, niin taitaa jäädä haaveeksi :( Kun nyt edes esikoisen saisi alulle ni olisin ihan hurjan onnellinen ja toisaalta mies ei halua kuin max 2 lasta:(. Mites te muut? Haaveiletteko isosta perheestä?
Sinderella Tosi kiva, että sun soutelot on alkaneet hyvin :flower: Mä yritän lisätä hyötyliikuntaa päiviin, ku en vaan saa sitä treadmilliä ostetuksi (on vähän kalliita)....


Kiukkutäti :hug: :hug: :hug:

Piglet Mä näin viime kierrossa kans hurjia raskausunia ja muutenkin normaalia enemmän unia, jotka muistin vielä aamulla (ihan epänormaalia mulle)... toivottavasti se olisi enne :flower: :heart: ++++ :whistle:

 
Tuhannesti onnea plussasta LillaGubben! :flower: :heart:
Hienoa, että saatiin plussapino auki!

Kiukkutädille halaus :hug:

Täällä on alkanut ensimmäiset menkkajuilinnat. Olisi kyllä hienoa, jos jo tänään alkaisivat, olisi nimittäin lyhyempi kierto kuin aikoihin! Keskenmenon jälkeen kierrot on ollut sellaista 37-41 päivää, joten olisi ihan tervetullutta tuo kierron tasaantuminen.
Kun nyt ei kerran tärpännyt, niin otetaan sitten ilo irti lyhyestä kierrosta ja pongatusta oviksesta, askel se on eteenpäin tämäkin. =)

Hope73 olen aina ajatellut, että kaksi lasta olisi se passeli. Mutta kolmaskaan ei tunnu huonolta ajatukselta...Mutta tosiaan, kun nyt sen esikoisen saisi ensin, niin katsellaan sitten.
Meillä on suvussa tullut paljon kaksosia ja niistäkin olen hiukan alkanut haaveilla, vaikka varsinkin esikoinen olisi toisaalta helpompi saada ihan yksi vain.

Olenpas mä oudon positiivisella tuulella tänään...

-Meritähti-
 

Yhteistyössä