~Great Girls~

:wave: tervetuloa mukaan LillaGubben, lisäilen sunt listaan.

Toi on ihan hyvä idea musta et merkataan pudotetut kilot ja tavoitteet, voin nekin laittaa sinne =)

Mä tuun myöhemmin laittelee niit, nyt lähen ulkoilemaan kun vielä on valoisaa =)
 
Kiitos Selis!

yöperhoselle:hug: ja onnea uuteen kiertoon!

Mulla ei tällähetkellä oo minkäänlaista motivaatio laihdutukseen, joten yritän nyt vaan sietää läskejäni. Ilman motivaatioo mun on ihan turha mitään laihdutusta ees yrittäkään. Vauva vois tietysti saada alkunsa helpommin jos olis hiukka ohkasempi, joten siinä olis kyllä syytä yrittää pudottaa edes jonkinverran. Jos vaikka tästä pinkasta sais pontta taas kerran alottaa elämäntaparemontti =)
 
yöperhonen Mihin päin lappia ootte muuttamassa? Ja kuinka etelässä ootte nyt asustellut? Riittää ihan suurinpiirtein alueet, jos haluut kertoo.

Mä haaveilen kanssa lappiin muuttamisesta. 3 kk on pisin aika mitä siellä olen ollut. Ja joka vuosi on sinne pakko lomilla päästä. Tykkäisin tosi paljon. Jos työasiat olisi natsannut miehen kanssa, niin me oltas sinne pari vuotta sitten jääty pysyvästi.

Mulle voi laittaa -4 kg/20 kg. Eli yritän painaa 66 kg. Mutta jos vaikka saisin 70 kg:n pintaan, niin olisi hyvä. Tosin äsken söin iltapalaksi leipäjuustoa, lakkahilloa ja kinuskia, että se siitä taas tällä erää :ashamed:
 
Kiitos Selishienosta uudesta nimestä =) ,tänne ei mitään uutta,odotellaan joko tätitä tai sitten sitä ihanaa postiivista joskus reilun viikon päästä..laihduttamaa pitäs ihan oikeesti jaksaa mutta nyt tuntuu ettei ole voimia siihen,liikun kuitenkin aika paljon mutta syön sitten senkin edestä ja se pitäs saada pois..

Tervetuloa kaikille uusille ja niitä plussia kaikille toivon :heart: :hug:
 
yöperhonen :hug: , tsemppiä uuteen kiertoon!

Toivottavasti tikruliinin nega muuttuisi plussaksi =)

Tän pinon hienon uuden nimen keksi Hope, kiitokset vielä kerran =)

Sompio, tää söi iltapalaks lättyjä että ei mee hyvin täälläkään. Tosin ne oli terveyslättyjä (ainakin mun miehen mielestä :LOL: ).

 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

yöperhonen...........kp2/23-25..............yk8
johanna83.............kp6/31...................yk6
Hope73.................kp13/26-28............yk3.....(-)1.6kg/20kg
Piglet.....................kp14/27-28............yk?
Sompio.................kp20/30-31............yk5.....(-)4kg/20kg
Nasunen-82..........kp29/30..................yk17
Meritähti...............kp32/35..................yk4
kiukkutäti.............kp32/30-34.............yk16
kiharapää.............kp33/30-35.............yk12


TOISTA TOIVOVAT

Sokeripulla..........kp1/30-45................yk2
Selis....................kp16/30...................yk5
tii-tikkä...............kp19/28-33..............yk28
Heidsu................kp27/30-32..............yk1
Härveli................kp33/30...................yk?

KOLMATTA TOIVOO

Emmama...........kp6/28-30................yk3
pisita..................kp8/28-38................yk3
tikruliini...............kp38/37...................yk2....(-)5kg/10kg
jojo369..............kp13/30-35..............yk?....(-)13kg/45kg


VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73.............kp21/27..................yk3
Sinderella.............kp23/29-30.............yk3...25kg
LillaGuppen...........kp34/26-29............yk3

MUKANA MYÖS

Lumo
nallekarhu
touhu tenava

~~PLUSSANNEET~~[/quote]

 
Sompio ''terveyslätyt'': ei paistettu rasvassa ja jauhojen lisäks joukossa kaurahiutaleita :LOL: :LOL:
Mä oon nyt korvannut aamupalan ja lounaan nutriletillä. Iltaisin oon syönyt normaalimmin, mutta yrittänyt välttää herkut. Eikä munsta muutama lettu nyt maata kaada :saint:
 
Kiva uusi ketju! :wave:

täälläkin tätyskää odotetaan kyläileväksi tällä viikolla =) Yritetty ei siis vielä olla, joten saa tullakin! Ei sitäkään kyllä aina tiedä... Mikäänhän ei ole 100%:sta ;)

Pitäisi tästä vielä vähän hoikistua edes, mutta kuume painaa jo ihan liikaa! :ashamed:
 
Vitsi näiden tietokoneiden kaa!!!! Just ku kirjoittanu pitkät jorinat ni sitte kaikki katoaaaaaa :headwall: Eli nyt sit lyhennetty versio...
Selis sitten kun viitsit ja ehdit, niin mulle voi laittaa yk 3 ja -1.6kg/20kg KIITOS :flower:

Tosi kivaa kun tää uusi pino on saanu monet mukaan ja uusiakin!

Kaikille tädin yllättämille ja sen tuloa kauhulla :kieh: odottaville :hug:

Vähän sekavaa juttua nyt... Tulin just töistä ja pää ihan tyhjä |O

Hyvää yötä girls :wave:
 
Mulla toi liikunta on rajoittunut lähinnä pelkkään ratsastukseen. Oon ratsastanu 3xviikossa, siinä on vaan se mutta että jos nyt niin onnellisesti kävisi, että joskus sen plussan saisin niin tuo harrastus on kyllä lopetettava. Tai onhan niitä äitejä jotka ratsastavat raskauden alusta synnärille saakka, mut mä en kyllä uskalla alkaa ottaa mitään riskejä. En antais ikinä sitä anteeks itelleni jos jotain sattus. Täytys vaan sit keksiä joku muu mielekäs liikuntamuoto raskausajalle, sitä en kyllä tiiä mikä se vois olla...Nooh eipä varmaan tartte ratsastusta vähään aikaan lopettaa...sitä plussaa sieltä kuitenkaan tuu |O
 
:wave: Kiitos Selis :flower:
Ihanaa kun jotkut jaksaa liikkua ekstraa... Mä itse vain hyötyliikun eli kävelen bussille mennen tullen joka päivä noin 30min yhteensä :p ja sitten vain mitä tulee juostua töissä tai jos käyn kaupoilla tai jotain... ekstraan en oo lähtenyt lenkille aikoihin :/ Pitäis kyllä, koska se tekisi hyvää paitsi kropalle ni myös mielelle! Kumarrus kaikille, jotka harrastaa jotain ihan aktiivisesti! :flower: Mä haaveillen treadmill- laitteesta ja sitten voisin kävellä mielin määrin samalla kun katon lemppari ohjelmia telkusta :LOL: . Täällä oli joku ostanut soutulaitteen just? Mä kans mielelläni vaihtaisin tuon nurkassa pölyttyvän miehen painonnosto romun treadmilliin :LOL: .. Anyway, ehkä joku päivä....
Mut nyt lopetan romaanin kirjoittamisen ja alan valmistaututa töihin lähtöön :p
Mukavaa päivää :heart:
Hope

Olis ihanaa jos tähän uuden pinon alkuun tulis plussia eli +++++++++++ :whistle:
 
Kiitos Selis! Joo kyllä siitä aina tulee hyvä mieli..

Saa nähdä kuinka hyvin saada se pysymään vaikka lähes jokapäiväisenä.. Sellaisina päivinä se tulee jäämään, jos mä menen yövuoroon ja mies on iltavuorossa, koska ollaan samaan aikaan kotona vain nukkumassa..

Joten pyritään saamaan se jäämään meidän jokaviikkoisiin rutiineihin..

KP
 
Nyt tulee onneksi taas sitä hyötyliikuntaa, kun tykätään käydä sieni- ja marjametsässä. Eihän siinä mitään hikilenkkiä tule, mutta edes jotain kuitenkin. Ja joka päivä kuljen työmatkani pyörällä. Se onkin hurjat 1,1 km suuntaansa :LOL:
 

Yhteistyössä