Muita ylipainoisia kuumeilijoita???

Tiistai 21.8.
Ensimmäistä enteilevät
onnenjyvä...................kp47/26-28..............km:n jälkeen yk 2
Wiola...........................kp53/28-35..........................yk5
heminä........................kp24/28-30..........................yk11
karatin.........................kp14/~30..............................yk10
sorsa...........................kp47/30-32............................yk2

Toista toivovat
tii-tikkä........................24/28-35...............km:n jälk. yk4
mantana.......................kp4/28-40....................yk14
Koralli73.......................kp15/25-30..............................yk14

Viidettä tehtailevat
kriisi.............................kp28/26.............................yk6

Kuudetta kuumeilee
touhu tenava.................kp23/28-32........km:n jälk. yk18

MUKANA OVAT MYÖS
kiharapää
MaalisXXLmamma76
Laku
toivo79
Hempukka87
ristiriita
Meritähti
Tirppaliinu

PLUSSANNEET
Elwi
Inkku80
BONTSO
Ellu-g (la 25.10)
tahtoo äidiksi (la 5.1 -08)
Afu-82 (la 21.1.08)
Kuumeilija-79
Äippä70
annas
Äitipeikko
MammaWannabe
Hoona82

Yritin päivitellä listaa mutta siinä voipi olla virheitä, oli niin paljon ihania plussauutisia ja muitakin kuulumisia, etten ehkä pysynyt kaikessa mukana =) Ja te plussanneet, kertoilkaahan kuulumisianne jatkossakin. Kaksi yli 80 kp:n ylittänytttä kuumeilikaa pudotin listoilta mutta mukaan pääsee päivitetyillä tiedoilla.

Marza, laitoin sinut nyt tuonne mukana myös osastolle niin ei tarvitse tietoja päivitellä muttei myöskään kokonaan joukostamme poistua =) Myötätuntohali Tirppaliinulle :hug: , yllättävän moni tuon keskenmenon joutuu kokemaan vaikkei siitä yleisesti niin paljon puhutakaan. Mutta toivotaan meillekin jatkossa parempaa onnea.

Tämä rouva otti sitten tänään ensimmäisen askeleen "lapsettomuus" asiassa eli olin lekurilla "haastateltavana" ja sain lähetteen labraan. Eli jos tässäkään kierrossa ei tärppää niin sitten verikokeisiin, hassua kun on niin tarkkaa minä kierron päivänä mikäkin koe on otettava :whistle:

Mutta plussaonnea kaikille =)

Totta! Onhan noi nukkevauvat aika veikeitä omalla tavallaan!=) Minä kun olen aina tyksinyt nukeista..pienenä tyttönä juuri muuta tehnytkään kun leikin perhe-elämää nukkejen parissa.. :heart: :D . Voi kuinka toivonkaan pian plussaavani uudestaan ja ennenkaikkea,että oma pieni nukkeni pysyisi sisälläni turvassa loppuun asti.. :| Olen nähnyt jo paljon unia siitä,että olen raskaana ja tunteet ovat olleet aina koko seuraavan päivän sen kaltaiset.. :whistle:

Mamma täällä kävi aamulla puntarissa, ja nyt olen jopa kesätavoitteeni ylittänyt!! Paino pudonnut -6kg!!!! Nyt on mukava olo ja sama tahti saa jatkua! Seuraavat -5kg ainakin pois syyskuun loppuun mennessä ja enempikin saa mennä..., mutta 0,5-1kg viikko pudotus on hyvä! Nyt ulkoilemaan ja kevyttä vihannessoppaa lounaaksi! Illaksi herkkusalaattia ja uunikalaa! Njam! :p :D

Plussatuulia!!! :flower: :flower: + + + + + + :flower: :flower:

Uusi kuumeilija ilmoittautuu!

Täytän tänä vuonna 22 ja mieheni on kohta 29-vuotias eli ikäeroa pikkusen piisaa, mutta ei se meitä ole haitannut...ukko on sen verran lapsellinen :LOL: Kierto alkaa olla lopuillaan ja piinaviikkoa olen vietellyt, nyt taitaa olla kp 26/28-30. Meillä on jo 13. yrityskierto meneillään eli ei se raskautuminen ihan helppoa oo vaikka on vielä nuori. täytyy varmaan kohta alkaa tikuttamaan tuota ovista...täällä palloillessani ja muiden juttuja lukiessani oon vasta tajunnu et sellastakin voisi kokeilla.

Aina olen pientä ylipainoa kantanut mukanani. Painoindeksin oon saanu laskemaan 29:stä 27,5:een tässä parin kuukauden aikana. Liityin keventäjiin ja sieltä oon saanu lisää motivaatiota. Ruokapäiväkirja on hyvä, kun sitä oppii käyttämään. En syö enää hirmusti liikaa, mutta rasvan osuus on liian suuri.

Nyt meinaa toi kuntoilupuoli jäädä kun on viikon huimannu ja väsyttäny ihan hulluna. Verenpaineetkin on ollu tosi matalalla. Arvauskeskuksessa selvisi että se johtuu poskionteloiden suurentuneista limakalvoista. Hoitona paljon lepoa, nenäsumutetta ja antihistamiinilääkettä. Ei siis oikein innosta nyt mikään ja töihin pitäis jaksaa tunnin päästä lähteä. Sain samalla tk-reissulla nyt kuitenki varattua ajan gynelle B) hyvä minä!

Heipä hei taas. Työkiireistä ollut tämä viikko. Ovis on nyt kai takanapäin. Laiskasti on lämmöt noussu, joten en tiedä oliko kovin kaksinen ovis. No huomenna on sit se työterveyslääkäri, jännittää jo, ja kolmen viikon päästä se varsinainen gyne sitten.

Tervetuloa mukaan Sarah85! =)

Mantanalle onnittelut upeasta painonpudotuksesta!!! sulla on tainnu ihan kivaa vauhtia paino pudota. Mulla on nyt tökkinyt, oon samoissa lukemissa kuin viime viikolla. Paino kävi jo alempana alkuviikosta mut viime päivinä on päivä päivältä hilautunu ylöspäin, enkä tajua miks. Oon kyl syöny iltasin nyt suolakurkkua ja mietin että oonko nyt sit ihan totaalisesti kerännyt nestettä tuon takia. En tajua, en mä sitä nyt niin paljoa oo syöny, pari siivua vaan leivän päällä. Oviskin oli just, joten ei täs nyt menkkoja edeltävästä nestekeräytymästäkään voi olla kyse. No toivottavasti lähtee taas paino laskuun, ei kai se viikon jumi nyt vielä niin paha ole.

Olipas upeita nuo nuket siinä linkissä. Monessa kuvassa meni kyllä ihan täydestä oikeasta vauvasta. Miten joku osaakin tuollaisia tehdä. Ihan uskomatonta.

Nyt on ollu kuntoilussa monen päivän tauko, kun oon ollu niin töistä poikki. Pitäs tänään jaksaa vähä crosstrainerilla polkea.

Jahas, esikoinen kutsuu.

Sarah85 tervetuloa joukkoon! Ja plussa onnea! :wave: Sulla nuo yrityskierrot melkein samassa, kuin meikäläisellä, eipä se ikään katso tosiaan mitenkä "helppoa raskautuminen olisi! Toisilla nappaa heti ja muilla vaikeampaa... mutta, kun se plussa vihdoin pamahtaa, niin voi sitä onnea!! =) :wave:

Koralli73 suolakurkut nostaa kyllä mullakin painoa, jos niitä ihan "urakalla" syön eli nestettä kertyy! Vaikka ne maistuisikin, niin kohtuus pitää muistaa! :p

Miten ihmeessä saatte ne nukkevauvasivut auki? Minä en sitten millään pääse sinne.. :headwall:

Semmosta, mutta mukavaa viikonloppua ja plussatuulia puhaltelen :whistle: + + + + + :whistle: :flower: :flower: :wave:

hellurei :wave: täällä voidaan paksusti, pahoinvointia ollut tämä viikko ympäri vuorokauden. välillä on helpompaa, eilenkin jaksoin kävellä Minean kanssa kahdessa eri puistossa leikkimässä, syöttämässä sorsia jne. ja tänään oksensin marketin vessassa.
pari kertaa on tullut kirkkaanpunaista vuotoa, ihan tipotellen. joka kerta se säikäyttää mutta ajattelen ettei tartte huolehtia jos ei vuoto lisäänny tai ala kipuilla.
pahin väsymys on tältä erää ohi, voi se palata vielä. yksi päivä nukahdin pyörän selkään, että hyvin menee.
eka ultra (varhaisultra yksityisellä) on 6.9 ja sitä odotan kuin kuuta nousevaa. toivottavasti miehellä on vapaata että voi jäädä kotiin Minean kanssa tai sitten otan ipanan mukaan, kaveri lupasi lähteä tueksi ja hän voi jäädä leikkihuoneeseen neidin kanssa.

oikein isoja plussasäteitä täältä kaikille, toivottavasti seuraatte pian perässä odottajien puolelle :hug:

Ihanaa kuulla noita plussauutisia ja kokemuksia alkuraskaudesta. Äitipeikon taivaltakin lueskelin ihan ketjun alkupäästä pari päivää sitten. Toivottavasti ne plussasäteet ehtii tänne perille ennen huomista ja sokaisee tädin niin että se karauttaa vahingossa naapuriin :LOL: Onnea vain odotukselle ja toivottavasti täällä kuullaa plussauutisia muiltakin piakkoin!

Mantana: juu suolakurkut saa nyt luvan homehtua jääkaapissa, niin herkkuja kun ovatkin mutta tympii kun paino ei laske. :/

Kävin tänään sit työterveyslääkärillä. Onneksi oli symppis lääkäri. Sain haluamani lähetteet, maanantaiaamuna labraan ottamaan mm. kilpirauhasarvot ja progesteroniarvot. Jospa niistä selviäis jotain. Sain terolut-reseptinkin, mutta en sitä nyt heti ainakaan hae, kun mulla on se gynekin 3 viikon päästä.

Nyt on helpottunu olo, kun sai nämä tutkimukset alkuun.

Jahas, esikoinen kutsuu. Mukavaa viikonloppua kaikille!! =)

Mööh..tänne ei mitään uutta..odotuksen odotusta sen kurjan keskenmenon jälkimaininkeja vielä podetaan.. :( . Toivottavasti sais nyt tän kropan ees jollain tapaa balanssiin niin vois alkaa uudelleen yritys..Tympäsee... :'( . Anteeksi tämä tilitys ja negatiivinen sävy,mutta..

Ja äitipeikolle voimia ja jaksamisia alkuraskauteen! :hug: Toivotaan,että monet muut tulevat pian perässäsi! :saint:

ne nukkesivut aukeavat, kun otat siitä linkin lopusta sen ylimääräisen pisteen pois.

Hiulihei, suolakurkkujen syömisen lopetus ilmeisesti kannatti, aamulla oli yhtäkkiä paino pudonnut n. kilon :kieh: Nyt taas motivaatio nousi pilviin!

Tirppaliinulle jaksamista! :hug: Tilitä vain tänne tuntojasi, jos se yhtään helpottaa.

Siis eilen ei vielä ollut mitään..Noh,tulin juuri suihkusta ja huomasin,että tissit on turvonneet kun potkupallo ja puristettaessa tihkuu maitoa ihan vähän vain. Viime viikolla on ollut vain pelkkää väsymystä jonka laitoin tietenkin sen Km:n piikkiin. Eli kysynkin mistä tämä voisi johtua sitten? :eek: Yksi aikaisempi varhaiskeskenmeno on minulla ollut ennen tätä viimosta,mutta ei siitä kyllä mitään tällasta seurausta oo tullut. Oonkohan tulossa hulluksi?!! :headwall: Raskaus ei kyllä käy nyt pienessä mielen vieressäkään joten.. Pientä lenssua tässä on kyllä pukkaamassa päälle,mutta eihän se nyt tuollasta aiheuta. Oon ihan hysteerisenä vaeltanu pitkin seiniä ja kattoja kun en todellakaan keksi mistä voisi olla kyse. Hormonihäiriöstä olen kuullut,mutta eikai se nyt..Ääh,emminä tiedä..

Ootkos Tripaliinu googlettanu? Itse en kyllä osaa tuohon kysymykseen vastata. Iso hali ja jaksamisia sinne täältä sateen keskeltä!

Täällä piinaillaan kierron viimeisiä päiviä ja odotellaan tätiä kylään vielä tänään tai viimeistään yöllä. Mahassa tuntuu olevan jo mukavasti painetta. Mulla lipsuu kaikki laihduttamiset ja liikkumiset tässä vaiheessa kuukautta. Motivaatio aivan nollissa kun elimistö kerää itteensä hulluna nestettä ennen menkkoja ja puntari tietty näyttää tosi epämukavia lukemia. Tänään siis meillä vietetään tyttöjen iltaa ja syödään suklaafondueta - hyvällä omatunnolla! Alkomahooliin ei uskalla koskea ennenku vuoto alkaa vaikka tuskimpa se on tässäkään kierrossa tärpänny...

No olen googlettanu ja soittanutkin yhdelle lekuriystävälleni,muttei hänkään oikein osannut sanoa muutakuin että odottaa viikonlopun yli ja tulla sitten käymään mikäli meininki jatkuu.. :/ Apua,vielä tämäkin kaiken tämä muun kurjuuden ja vähemmän kurjuuden keskelle..täälläkin huono ilma btw..masentaa entisestää..Mutta eihän sitä luontoäidille mitään mahda..tunnetustikkaan.. :( Mieskin ihmetteli,että Mikä minulle nyt tuli kun maleksin täällä neljän seinän sisällä ku aaveen nähäny. Ja testilöisistä pysyn kaukana ettei tule virhearvioita.. :kieh: :LOL:

Hei tirppaliinu, kävitkö km:n jälkeen ultrassa tai verikokeissa tarkistuttamassa, että kohtu tyhjentynyt kokonaan? Jos "jotain" jäänyt vielä sisälle niin raskaushormonit voivat olla kohollaan ja aiheuttaa oireita. Ja millainen keskenmenosi oli? Oliko spontaani vai tarvittinko toimenpiteitä? Hyvällä ystävälläni kävi niin, että alkuraskauden keskenmeno ei ollutkaan varsinainen keskenmeno, hän nimittäin olikin odottanut kaksosia (ei vielä tiedetty siinä vaiheessa), joista toinen meni kesken alkuraskaudessa.

Kyllä ne ihan kaikki tuli ittekseen sieltä ulos. Vaan menin silti lääkärille vielä räplittäväksi juuri tuon takia,ettei mitään vain olisi jäänyt sinne kytemään. Eli siitä ei ainakaan huolta.. mutta mutta... Tänään aamulla oli hieman huono oloa mutta tuskinpa se mitään meinaa.

Ei pysynyt mukana täälläkään, kp3 menossa, tosin en tiedä miten sekaisin tuo kierto taas menee. Ajattelin lopettaa aktiivisen yrittämisen, ainakin vähäksi aikaa, kun ei kerta jostain syystä pysy matkassa. Saapahan pudottaa painoa rauhassa.

se alkoi sitten jälleen uusi kierto, joten nyt kp 2 meneillään. Niin et samalla vanhalla kaavalla vauvakuumeen osalta mennään. :/ :( :'(

:D Mut kilojen karistelussa on sentään muutosta tapahtunut. Meinaan pudotusta - 3kg viikossa. :saint: :D Tosin olen ollut tiukalla kuurilla viisi päivää ja viikonlopunkin linja oli tiukka syömisten osalta. :p :whistle:

Mua ärsyttää kun ei tätiä näy...oon muka melkein viikon tässä selitelly itselleni että voin pitää lepopäiviä kun ei se paino kuitenkaan tipu tähän aikaan kuukaudesta. On sitte samalla tullu lipsuttua tuon syömisenki kanssa ja keventäjien sivuilla en oo päivitelly varmaan viikkoon. Puntarillekaan ei uskalla mennä. No jospa sitä lopettais tädin odottelun niin se kurvais pihaan ja sais lähteä tässä uuteen nousuun. Ei kyllä oo ollu piiiitkään aikaan näin pitkää kiertoa. Mutta en kyllä testaa ennen perjantaita vaikka menkkoja ei kuuluiskaan (hah..niin varmaan :LOL: )

Ei me olla stressattu tästä yrityksestä enää moneen kiertoon...kunhan pupuiltu tasaisin väliajoin. Näin piinaviikolla alkaa asiat aina vaan mietityttää varsinki ku kellontarkka kierto temppuilee...

Mitäs muiden laihiksille ja kuumeiluille kuuluu.
Paljon ++++tuulia kaikille!

Pahoittelut tädistä touhis ja kriisi. :hug:

Kävin aamulla verikokeissa. Olin oven takana kun labra aukes ja sain silti odottaa 1h ja 15 min ennen kuin pääsin kokeisiin, kaikenmaailman ekg:t yms ajoivat ohi tällaisen tavallisen verikoe-talliaisen, grr...myöhästyin töistäkin sit. |O

Progesteronitulosta saa vissiin oottaa kauimmiten, joten suosittelivat että varaan soittoajan lääkärille vasta ens viikon alkuun. Miten mä jaksan oottaa siihen asti??? :/

Laihis sujuu ok. Eilen kävin mieheni sukulaispojan (14-v) synttäreillä ja olin hyvä vieras. En juonu muuta kuin 2 kuppia kahvia :) No kun pöytä notku kaikenmaailman sokeriherkkuja ja mä olin menossa nyt aamulla verikokeisiin, jossa otettiin mm. sokeri, enkä ole siis 1,5kk syöny oikein mitään makeeta. En halunnu riskeerata. Vaihtoehtona olis myös ollu tarjolla iso kasa sipsejä, en sit ottanut niitäkään. Vähä mä oon ylpee kun onnistuin pysyyn tiukkana. Ne sipsit houkutti kovasti... Piti sit kehua kahvia kovasti, kun ei muu kelvannu =) Ja selitin tietty tilanteen, niin ettei emäntä pahastunut.

Tasan viikko nyt oviksesta. Ei vielä mitään tuntemuksia. Menkkoja oottelen ens maanantaiksi. Mulla alkaa yleensä tiputtelu 10-11 päivää oviksesta, joten to-pe pitäs näkyä ekat tädin merkit. Ajattelin kokeilla testata tuolloin torstaiaamuna herkällä testillä. Pelkkää rahanhukkaa, mutta aina sitä pieni toivonkipinä elää.

Mukavaa viikonjatkoa kaikille!

Kyllä nyt potuttaa. Tänään alkoi tiputtelu. 8 päivää oviksesta |O Joko mä oon oviksen nyt hahmottanu ihan väärin, tai sit tiputtelu nyt alkaa 2-3 päivää aikasemmin ku normaalisti. Lisäks selkää alkoi juilia menkkamaisesti ja vatsaski tuntuu menkkamaista juilimista ajoittain. Mä ootin menkkoja vasta maanantaiksi. Nytkö täs sit tiputtelee siihen asti..mä en kestä....

Ei voi muuta sanoa, ku että onneksi gyne on parin viikon päästä. Ja jos tää tiputtelu on progesteronivajausta niin eilinen labrassakäynti osu mitä mainioimpaan aikaan, ei varmaan voi kovin hääviä tulosta tulla ku jo seuraavan päivänä alkaa tiputella.

Mä olin aatellu torstaina testata, saa nähdä onko tarpeen, vai mimmoseks tää tiputtelu tästä kehittyy.

Tympii. Onneks ees paino oli tänään alimmillaan. Mä yritän täs itteäni lohduttaa, että ku on näin hyvä tsemppi painonpudotukses päällä niin hyvä vaan ku ei vielä tärppääkään niin ehtii saada painoa enempi pois. Niinpä niin... :(

Kiitokset osanotosta ja onneksi ainakin miesystävä on kovasti jo heti uutta yrittämässä :D Harmi vaan, että lähtevät metsäreissulle juuri otollisimpaan aikaan. Mullakin on paino tippunut vuoden alusta tänään tasan 10kg, hyvä minä =) Vaan on tää hirveetä miettikää nyt, joku pudottaa 3kg viikossa ja mulla on siis lähtenyt 10kg/8kk. Argh, kärsivällisyys menee - mitä enemmän on tippunut sen karseempaa itsekuria saa taas harjoittaa. Viimeisimpiin 5kg olen kohta 7vko syönyt 1200-1500 kcal päivässä (siis laskien ihan kaiken ylös). Nyt on sillä hilkulla, että luonne pettää, mutten aio antaa ainakaan kokonaan periksi. Alkuvuodesta tuli yhdessä välissä melkein 2kg takapakkia viikon aikana (eli siis kokonaispudotus onkin 12kg, heh,heh), siihen en aio itseä päästää. Vaan tämmöisessä konsulttitoimistossa ainoana naisinsinöörinä työskenteleminen ja todella voimakastahtoisen 2,5v pikkuprinssin luotsaaminen, alkaa yhtälönä lähestyä mahdotonta.
Jaksamista kaikille muillekin, yritän iloita tähänastisesta ja elää toivossa, että kaikki vaan paranee...

Nostetaas tämä taas. Pahoittelut tädistä heminä! :hug: Itselläni tuli kans heinä-elokuun vaihteessa vuosi yritystä (kakkosesta tosin) täyteen. Ootko vielä käynyt missään tutkimuksissa?

Minä testasin tänään ekan kerran tässä kierrossa. Ovulaatiosta ehkä sellaiset 10 päivää ja ihan putipuhdas nega. Lisäksi tänään jo kolmas päivä tiputtelua menossa, joten harakoille taitaa mennä taas tämäkin kierto. :/

Painoa on taas tullu hieman takaisin. Mulla näemmä suunnilleen kerran viikossa aina holahtaa alaspäin, sit junnaa ja jopa tulee hitusen painoa takaisinkin ja sit taas joku päivä holahtaa alemmas. Nyt ei varmaan laskekaan niin helpolla kun menkat kohta alkaa, keräytyy nestettä taas elimistöön.

Tsemppiä kaikille!

Yhteistyössä