Hakutulokset

  1. P

    kohdunsuun kypsymisestä

    Olisin kysynyt missä vaiheessa (millä viikoilla) kohdunsuu on alkanut pehmenemään ja kanava lyhentymään, ja ehkä avautumaan? Kysyn, koska itsellä melko aikaisessa vaiheessa enkä tiedä onko syytä huoleen. Onneksi kohdun sisäsuu on kiinni.
  2. P

    raskausdiabeetikoille kysymys

    Hei! Olisin kysynyt, että syöttekö te ollenkaan karkkia tai muita herkkuja? Jos syötte, niin mitä? Mikä ei nosta verensokeria? Minulla on insuliinihoitoinen raskausdiabetes ollut nyt kaksi kuukautta ja en ole vielä uskaltanut syödä herkkuja, mieli kyllä tekisi.
  3. P

    aina eri lääkäri

    Oletteko käyneet samalla lääkärillä monta kertaa/joka kerta? Olemme käyneet Hki nkl vasta muutaman kerran, mutta joka kerta on ollut eri lääkäri. Käynteihin on liittynyt toimenpiteitä, joiden aika on varattu kierron mukaan, mikä varmasti selittää sen, että aika on sille, kenellä on tilaa. Mutta...
  4. P

    miten päätit lapsilukusi

    Kuinka monta lasta sinulla on? Teetkö vielä lapsia, miksi? Jos et tee niin miksi lapsilukusi on täynnä?
  5. P

    Vauva ja taapero perhepedissä

    Olemme perhepeti-ihmisiä. Esikko vajaa 2-vuotias, vauva kolmeviikkoinen. Muuten sujuu hyvin, ei pahoja mustiskohtauksia tmv., mutta YÖT... Joinakin öinä (ei kaikkina) esikko herää kesken kaiken ja HUUTAA kuin puukossa äitiä, maitoa jne. Isi ei tietystikään kelpaa. Yleensä herääminen tapahtuu...
  6. P

    lääkekuurilla

    mulla alki eilen antibioottikuuri 750mg kolmesti päivässä. nyt poika 6 kk on ollu tänään ripulilla. imetän edelleen joten johtuu kai mun lääkkeestä tuo ripuli?!?? mitään uutta ruoka-ainetta ei ole saanut. ja kyseistä lääkettä saa käyttää vaik imettää.
  7. P

    Jaksamisesta...

    Joskus kun käyn tälläkin puolellla lukemassa juttuja, mua huvittaa kuinka nuoret äidit sanovat: "parempi tehdä lapset nuorena, kun vielä jaksaa eikä 30-40v." Ihan niin kuin ihmisen voimat vähenesivät radikaalisti 25v. jälkeen ja sen jälkeen alkaisi vanhuuden vapina. :D Minä olen 29v. ja voin...
  8. P

    meni hermot

    ukko lähti baariin. Niin mää pisteilijänä syön pitsaa ja otan kaljaa. Huomena yritän taas jatkaa.
  9. P

    saarioinen

    paljo menee pisteitä saarioisten herkkusieni-, katkarapu-ja pinaattikeitosta??Tietääkö joku??kiitti etukäteen
  10. P

    menin syömään

    karkkia ja oon painonvartijoitten pisteillä. Nyt kauhiat oman tunnon tuskat jos paino nousee. Eikai muutamasta karkista. Kyllä sitä on tyhymä.
  11. P

    paljo menee pisteitä

    saarioisten 300g juustoinen-kasvissosekeitosta??
  12. P

    stepperi

    Montako lisäpistettä painonvartijois saa ku polen joka päivä 10min. stepperiä?
  13. P

    Mistä löytyy

    Mistä löytää painonvartijoitten sivuilta et kui palio saan syyä pisteitä päiväsä?????Kiitti jos joku tietää
  14. P

    vaikeeta

    Tää on niin vaikeeta. Meillä miehen kanssa ollut pahempi kriisi meneillään jo parisen viikko, ehkä vähän kauemmin. Oon pyytänyt juttelemaan kanssani tilanteeseen johtaneista asioista, mutta mies keksii aina parempaa tekemistä itselleen, yleensä lähtee pois kotoolta. Sitten mua alkaa ahdistaa ja...
  15. P

    PKKS:ssa synnyttäneitä??

    Onkos täällä joku synnyttänyt Pohjois-Karjalan keskussairalassa?? Millanen paikka, henkilökunta jne?? Onkohan siellä perhehuoneita?? :o

Yhteistyössä