miten päätit lapsilukusi

Me oltiin ensin ajateltu maksimissaan kolme lasta, mutta ehkäisy petti ja syntyi kuopus, tällä hetkellä 9kk. Mutta neljä on hyvä luku ja olen onnellinen kaikista lapsista. =)
Eli lapsia neljä.
 
meillä on 2 lasta..
miehen kanssa haaveiltiin 4-5 lapsesta...
tosin tää meidän lapsiluku luultavasti jää tähän..
nimittäin nää meidän lapset on jo uhma iässä todella hankalia tapauksia...
ellei tuo vauva kuume yllätä muutaman vuoden päästä niin lapset oli tässä :D
 
tantsu80
Oon aina ajatellu,että kaksi poikaa minulle riittää, siis jo ennen ku sain lapsia.. Nyt minulla on kaksi poikaa :D ja miehen kanssa ollaan sitä mieltä,että tämä on sitten tässä. Mutta koskaanhan ei kannata sanoa ei koskaan.. :whistle: :saint:
 
itsellä on poika ex-miehen kanssa ja nykyisen miehen kanssa vauva tulollaan.itse olen aina halunnut kaksi lasta mutta koska mieheni haluaa myös kaksi lasta joudun ilmeisesti myöntymään hänen tahtoonsa ja tekemään sen kolmannenkin mutta vasta sitten kun nämä kaksi on isompia,sanotaan että viiden vuoden päästä on kolmas tervetullut :)
 
Meillä kaksi, vanhempi reilu kaksi ja kakkonen vajaa 7 kk. Päätettiin heti et toista perään mahd. pian ja se riittää hetkeksi. Nyt tuntuu hyvältä, on syli kummallekin. Mulla kuumetta vielä kahdelle joskus 4-5 v. päästä kun nämä vähän isompia, mies ei kuumeile yhtään... Ainakaan vielä... :D <br><br>
 
my selene harmaana
mulla 3 lasta (avomiehen ka 1 yhteinen) ja laspiluku täynnä. ite voisin "tehä" vielä mutta mies tyytyväinen ja kunnioitan hänen toiveensa. olen kyllä ihan onnellinen ja enemmänkin kuin tyytyväinen että mulle on tullu 3. ehkä vaan joskus tekee mieli saada iltatähti. :whistle:

my selene ja tytöt 4v8kk, 3v5kk ja 6kk.
 
meillä on kuukauden päästä 2 lasta.. nyt esikoinen 1v4kk.. haaveillaan isosta perheestä.. saa tulla niin montako vaan on tullakseen.. ei me niitä lapsia tehdä vaan saadaan ne lahjaksi jumalalta!!!(':heart:')
 
ChiliCat
3 lasta tyttö ja kaksi poikaa. Tyttö syntyi hätäsektiolla ja jouduttiin tekemään V mallinen leikkaus. Silloin lääkäri sanoi että 3 maksimissaan.
2 ensimmäisetä liitosta ja nyt tämä vuoden ikäinen uudesta liitosta. Mukavaa, että nykyinen miehenikin sai vielä biologisen lapsen.

Piuhat on poltettu kiinni, toivotaan ettei ne petä.
 
Meillä 4 lasta; 2 tyttöä pian 7v ja 4v ja 2 poikaa 2½v ja 1v.
Uskon että lapsilukumme on täynnä nyt. Mun raskausaika on niin rankkaa ja hankalaa, että oletan etten enää raskaudu, ainakaan tarkoituksella.
 
en ehkä ole päättänyt.. tai siis olen sen neljännen kohdalla kerran jo olevinaan päättänyt. nyt haluaisin jättää tähän (kuudennen laskettu viikon päästä).. mutta jollain tasolla toivon paria pikkusta vielä tuossa vuosikymmenen päässä. jännää, mitä enemmän lapsia, sen helpommin on tullut miehen kaa laskettua leikkiä/mielikuvia "seuraavasta". viides ku putos synnytyssängylle, ni ekat sanat miehelle oli: "sä teet sit sen seuraavan". aina unohtaa paksuuden rankkuuden, rankkuudet ovat eriluokkaa keskenään olleet ja miks tän viimosseenkin odotuksen piti olla toiseks helpoin esikoisen jälkeen :headwall: siksikö, että ryhdyttäs tähän viel? nyt ikävälit on tärkeämpää saada isommiks, kun toka-kolmas-neljäs tuli niin sumpussa.
 
Minulla on yksi lapsi. Toivoin aina tyttöä ja sen sain. Enempää ei tule! Syy: on erityislapsi ja kaupanpäälle on vielä voimakastahtoinen. Tämmöisen kanssa, kun elää päivittäin niin ainakin mulla on voimat pois, en jaksa enempää lapsia.
 

Yhteistyössä