saarioinen

Kyllä! Teen aina itse ruokani, meillä syödään 2 liha-ateriaa päivässä+aamiaiset+iltapalat+välkkärit.. ettäs silleen.. ei siinä ei mulla oo sinänsä noita valmisjuttuja vastaan, mutta ruuanlaittoki on vain järjestelykysymys.
 
täällä kans
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 18:30 vieras kirjoitti:
Kyllä! Teen aina itse ruokani, meillä syödään 2 liha-ateriaa päivässä+aamiaiset+iltapalat+välkkärit.. ettäs silleen.. ei siinä ei mulla oo sinänsä noita valmisjuttuja vastaan, mutta ruuanlaittoki on vain järjestelykysymys.
peesaan!! ei mulla ainakaan kotiäitinä ole koskaan kiire mihinkään
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 19:24 täällä kans kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 18:30 vieras kirjoitti:
Kyllä! Teen aina itse ruokani, meillä syödään 2 liha-ateriaa päivässä+aamiaiset+iltapalat+välkkärit.. ettäs silleen.. ei siinä ei mulla oo sinänsä noita valmisjuttuja vastaan, mutta ruuanlaittoki on vain järjestelykysymys.
peesaan!! ei mulla ainakaan kotiäitinä ole koskaan kiire mihinkään
Mulla taas on kiire aina ja joka paikkaan mutta yritän tehdä ruuat itse. Joskus on kyllä ihanaa päästä helpolla ja ostaa puolivalmista tai tilata jotain :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 21:55 satu kirjoitti:
Minä en YMMÄRRÄ tuota usein kuultua että kotiruuat ois parempia kuin valmisruuat.?Ja jokainen SAA syödä mitä haluaa eikä siinä toisilla oo mitään oikeuksia puuttua aaaah...
Tuli tästä mieleen, ku jouluna laitoin ekan kerran itse lanttulaatikkoa ja tarjouduin tuomaan sitä maistiksi mummolaan (mun äitini luo). Isä mietti vähän aikaa ja sano sitte: "syökää te vaan itse se, me tykätään syödä lanttulaatikko lisäaineilla. Ei se maistu ilman e-koodeja." :D Tosta tulikin viime joulun naurunaihe...

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 21:55 satu kirjoitti:
Minä en YMMÄRRÄ tuota usein kuultua että kotiruuat ois parempia kuin valmisruuat.?Ja jokainen SAA syödä mitä haluaa eikä siinä toisilla oo mitään oikeuksia puuttua aaaah...
No totta kai jokainen syö mitä syö! jotkut tykkää syyä valmista kaupanruokaa, toiset taas tekee kaiken itte.. makuasia. Että eipä vedetä sitä hernettä nokkaan heti jos minä jonkin eriävän mielipiteen ilmaisen.. :D
 

Yhteistyössä