Hakutulokset

  1. M

    Auttakkee!!!!

    \ Okei, mäpäs käyn lukaseen :)
  2. M

    Auttakkee!!!!

    Nyt kuulkaas on motivaatio hukassa! Mää jumitan näiden kilojeni kanssa ja innostus on ihan nollassa! painoa on tällä hetkellä 76,3kg (pituus 162cm)jojo liikkeessä ollaan taas, enkä mää tykkää yhtään!!! Ylipainoa mulla rutkasti ja tästä nyt on päästävä lopullisesti. Eniten mulla surettaa kun...
  3. M

    Kuljetko kotona homssuisena päivät-gallup

    No kotona kun ollaan niin emmää jaksa pingottaa. Mukavat rennot vermeet pitää olla. Ei saa kiristää eikä ahistaa. Eli siis yleensä verkkarit/t-paita/villatakki. Hiukset nutturatta/leteillä/ponkkarilla/huivipäässä.. hiukset harjaan tieten ettei ihan älytön takkupesä oo, mut en todellakaan kotona...
  4. M

    Puuroa vai ei puuroa

    Mie annoin jo parin kuukauden iässä :)
  5. M

    Minkä ikäisen kanssa rinteeseen?

    Meillä nyt kanssa noussut puheisiin tuo rinteeseen meno, kovasti olisi kummallakin haluja mennä mäkeen. Itse olin suurinpiirtein 5-6 vuotias kun mäkeen menin ja opin heti miten suksia käytellään! Monta vuotta sitten ihan aktiivisesti laskinkin, aikuis iällä on jäänyt vähiin tuo mäessä...
  6. M

    Kun ukki hylkii

    \ Kuulostaapa niin ikävän tutulta. Omat vanhempani kyllä ovat pävittäin yhteydessä meihin, mutta mieheni vanhemmat taas eivät juuri koskaan. Todella harvoin. Useampikin syntymäpäivä on jäänyt väliin, ei lahjaa ei edes korttia. Ilmeisesti olen vääränlainen miniä ja sen he sitten kostavat meidän...
  7. M

    Mikä/Mitkä ovat äitiytesi heikkoja kohtia?

    Mullon ihan liian lyhyt pinna :ashamed: "harrastan" myös tuota nalkuttamista :ashamed: Huudan turhan usein :ashamed: *huoh* nuista kun pääsisi.. Millon musta tuli näin kauhee äiti? Ihan hävettää :ashamed:
  8. M

    Hei nyt tästä motivaatiota kaikille:

    Juu-u.. pitää oikein kovasti ajatella.. jos ne nuo makkarat vaikka ajatuksen voimalla sulais.. ;) Bikini kuntoon tää mutsi pääsee vain kirurgin veitsen kautta.. :whistle:
  9. M

    seitsemän vuoden kriisikö?

    Juu kyllä tää 7 vuoden sykleissä menee. Eka 7 hyvää vuotta, sitten yks vuos ihan persiilleen sit sellanen rauhottumis jakso ja tossa parin vuoden päästä pitäis uus taisto olla edessä. Tällä hetkellä hyvä jakso menossa meidän suhteessa. Mää alan pikku-hiljaa tuntemaan itteeni ja on paljon...
  10. M

    painosi ja pituutesi?

    Kylläpäs te kaikki olette niin avoimesti kertoneet, kaipa se on sitten munkin uskallettava kertoa. Pituutta 162 ja painoa tällä hetkellä se 74,4kg... :ashamed: Tavoite 60kg.. elikkäs se 15kg pois.. Mukavaa olisi tietysti vielä päästä sinne 55kg mitä painoin ennen ku esikoista aloin odottamaan...
  11. M

    nesteistä?

    Mulla ainakin joka laihdutus kerralla nesteet on lähteny rytinällä, niiden jälkeen se työ vasta alkaakin. Nyt olen laihduttanu reilun vuoden ja viime vuonna helmikuussa olin jo 6kg kevyempi. Edellisilläkin kerroilla(aina raskauksien jälkeen) alku on lähtenyt nopeasti. Alku rysäyksen jälkeen...
  12. M

    Paljonko on jo jäänyt taa? Minkä verran vielä tavotetta?

    Tähän samaan pinoon tulin hehkuttamaan että viime viikosta tippunut HUIMAT 1,4kg!!! :D Jes!! Jes!! Jes!!
  13. M

    Äitejä vm -78?

    Moi. Täällä myös äiti vuosimallia -78. :wave: Lapsukaisia 2.
  14. M

    Paljonko on jo jäänyt taa? Minkä verran vielä tavotetta?

    Vautsivau! Aivan mahtavia lukemia teillä kaikilla :D Ne on todellakin sitkaassa nää kilot :kieh: Alku ollu aina helppoa, mutta matkan varrella vauhti vaan hidastuu ja hidastuu ja hidastuu.. ja lopulta mennään matelemalla.. :/ Toisinaan se ottaa päähän aivan vietävästi, omasta tyhmyydestä ja...
  15. M

    mikä teillä ehkäisynä?

    \ Mulla on sekä niitä hyviä että huonoja kokemuskia. HYVÄT PUOLET: * Helppo.. ei tarvi ährätä kumien kanssa * huoleton.. ei tarvi muistaa ottaa mitään pillereitä * 5 vuotta taattu ehkäsy, hyvä ratkasu siis jos tietää ettei heti halua perheenlisäystä.. tai no onhan siinä se 1%:tin...
  16. M

    nukutukseen kierukan takia

    \ No nyt mulla kyllä rupes jänskättään :/ Mulla on tarkotus mennä tässä lähiaikoina poistamaan kierukka.. Pisti kyllä mietityttään.. :\|
  17. M

    nukutukseen kierukan takia

    Ooho.. onpas ikävä juttu.. Mulla olis kanss sama homma edessä.. kierukan poisto siis.. :whistle:
  18. M

    Kuinkas monella on tänä keväänä ohjelmanumerona eskariin..

    ilmottautuminen..? :) Meillä menee neiti :wave: Kivasti tälleen ystävänpäivänä on täällä meidän perällä ilmottautumiset.. :D Ja hirveen innoissaan tuo pirpana tuntuu olevan.. :)
  19. M

    vkl:t koululaisen kanssa

    No moi.. Meijän viikonloput menee sillen oleillessa. Lauantai on herkkupäivä, saatetaan siis tehä yhessä vaikka pitsaa ja joskus kattellaan hyviä piirrettyjä tai luonto ohjelmia. Ulkoillaan mahdollisimman paljon, jopa näillä paukku pakkasillakin. Luistellaan, hiihdellään, lasketaan mäkeä...
  20. M

    Sensuroitko?

    Harvemmin on tarvetta sensuroida, lapset kyllä aika hyvin ymmärtävät kun sanoo ettei se ole totta vaan se on satua. Ohjelmia kyllä jätetään välistä ja harvemmin ovat edes tv:n ääressä illalla. Poikkeus meillä oli se dokumentti sarja esihistoriallisesta puistosta, poika aina ollut kiinnostunut...

Yhteistyössä