Kuljetko kotona homssuisena päivät-gallup

  • Viestiketjun aloittaja Tukka pystyssä
  • Ensimmäinen viesti
yks vaan
:LOL: kun ottaa aina sellaset kestovärjäykset ripsiin ja kulmiin ni ei tarvitse enää sitten alkaa meikkaamaan ja kun kastelee (lyhyet)hiukset,muotovaahtoa hiukka hiuksiin ja puhallat ne föönillä pää alaspäin,lisäten vielä hiuslakan pää alhaalla... ni valmista on yläpuolelta ja kun vielä sipaiset punaa huuliin ja puuteria kiiltävän nenän päälle ni olet kuin mannekiini...kun taas virittyneet verkkarit vaihdat mustiin legginseihin,vetäset pitkän takin päälle ja vahingossa toppakengät jalkaan ni valmista tuli...voisin vannoa et olet vetävän näkönen!!! :kieh: en myöntäisi et näytän hommsuiselle pikimiten ylihuolliteltu... :x
 
mixa
KYllä, todella hompsuisena. En ees muista koska olisin meikannut, hiukset harjaan pari keraa vikkoon. Hampaat sentään pesen aamuin illoin..muuten olen kuin pommin jäljeltä!
 
Vähän vaihtelee. Jos oon kotona ja ketään ei ole tulossa niin oon ihan karmee ilmestys, että jos joku kumminkin sattuis tulee niin...

Kotona aina talvella vaan pitkät kalsarit ja nuttu, ulkoilen toppiksissa ja kauppailen farkuissa. Melkein joka päivä heitän ripsroisketta ja puuteria, tukan tykkään laittaa.

Maha kyllä mullakin rellullaan vaikka synnytyksestä on jo melkis 8kk.

Moni kakku päältä kaunis... :D
 
Yritän huolehtia ihon hoidosta joka aamu ja ilta nykyisin ,ja aivan kuin iho olisi raikastunut. Laitan tukan nopeasti harjaten ja pinnillä nutturalle ylös. Kasvoille meikkivoide ja maapuuteri, ripsari ja pieni puna. Kulmat korostan. En näytä meikatulta, mutta hieman ehostus virkistää lookia. Ihan aina en kuitenkaan jaksa laittaa. Vaattet ja tukka pitää olla puhtaat, mutta trikoohousut ja t-paita tuntuu farkkujakin mukavemmilta kotona.
Ulkona tietysti sään mukaiset ulkoiluvaatteet<br><br>
 
Aijai, kun sais edes ne verkkarit jalkaan aamuisin. Minä painan päivän yöpaidassa, on niin kiva oloasu. Ulkoa tultuakin kiskaisen yökkärin niskaan, niin ei paksut kuteet paina. Hiukset pitäisi pestä joka päivä ja pesenkin tietty, jos jonnekin menen. Jos en ole hiuksia samaisena päivänä pessyt, niin ovea en kenellekään avaa, vaikka joku erehtyisi ovikelloa soittamaan. Meikannut en ole arkisin vuosiin, mutta ihmisten ilmoille mennessä laitan kyllä hiukset nätisti ja hienompiin paikkoihin meikkaankin... Ulkoilmassa en suostu verkkareissa kulkemaan, jos en ole urheilemassa, vähintään farkut pitää olla.
;)
 
No kotona kun ollaan niin emmää jaksa pingottaa. Mukavat rennot vermeet pitää olla. Ei saa kiristää eikä ahistaa. Eli siis yleensä verkkarit/t-paita/villatakki. Hiukset nutturatta/leteillä/ponkkarilla/huivipäässä.. hiukset harjaan tieten ettei ihan älytön takkupesä oo, mut en todellakaan kotona ollessa laita hiuksia, saatikka meikkaa! Mut sit jos ihmisten ilmoille meen, ni emmää välttis kehtaa verkkareissani ja tässä virttyneessä kotivillatakissa mennä. PYRIN näyttämään siltä että olen katsonut peiliin ennen ku olen ovesta ulos astunut :LOL:
 
Jepulis
Joo, no kyl sitä verkkarilinjalla ollaan tääläkin. Hiukset kampaan (useimmiten) ja laitan kiinni etteivät oo "tiellä". Meikkausta en oo ikinä opetellut. Toki olen aina joskus värjäyttänyt kulmat ja ripset kampaajalla käydessäni. Rentoa menoa meillä. ;)
 
kyllä, täällä zombie!!!

unettomien öitten ja yleisen säädön vuoksi lapsi puettu nätisti mutta äiti itse kuin petolinnun p...huh! kotona trikoot+pitkähihainen t-paita, ulkona lenkkeilyvaatteet. hiukset (luonnonkiharaa löytyy) pystyssä, hampaat kylläkin pestyt mutta iho kukkii kiitos hormoneiden ja välillä huomaan ihan yllättävässä paikassa (kuten esim. kylässä) että kappas- paidalla porkkanamössöt rintojen alla (ei itse huomaa ellei peiliä) ja kuolaa ym. nyt muutenkin vähän joka paikassa =)

ja mies huomaa eron varmasti silloin joskus kun lähdetään ulos ja laitan itseni kauniiksi =)
 
Heippa1
En kulje homsuisena,vaan jokapäivä laitan hiukset ja meikkaan kevyesti.
Vaatteet on kotona rennot, ja kun lähden johonkin niin sitten pukeudun menon mukaan, lenkille verkkarit ja kaupungille yleensä farkut.
 
Neljän seinän sisällä voi olla minkä näköinen tahansa, jos ei muita ihmisiä ole paikalla. Jos vaikka lähden lähikauppaan tai kaupungille niin kyllä meikkiä naamaan pitää laittaa ja hiukset ojennukseen. Ei ihan viitsi päästä
itseäni repsahtamaan. :kieh:
 
en todellakaan...aamu alkaa sillä että lapsille päivä vaatteet ja sitten itse suihkuun,tukan laitto ja kevyt meikki...liikun ihmisten ilmoilla paljon päivisin joten haluan myös näyttää sellaiselta!usei näkee koti-äitejä jotka harvoin katsovat peiliin...tukka rasvainen,kaapista otettu ensimmäiset vaatteet mitkä käteen osunut...yleensä verkkarit ja ylisuuri t-paita...mutta jokainen eläää ja on niinkuin haluaa,olen kaikkien kaveri,ulkonäköön tai kokoon katsomatta!!toivottavasti en nyt provosoinut ketään...
 

Yhteistyössä