Paljonko on jo jäänyt taa? Minkä verran vielä tavotetta?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2007 klo 14:04 Christina kirjoitti:
Karistettuna vasta -4,2kg ( 6viikkoa takana), ja vielä olis pudotettavaa sellaiset -11kg... :whistle:
No mutta sullahan vasta 6 vko.a takana.. tuohan on paljon siihen nähen.. hienosti menee..

Mää olen tällänen ikuinen laihduttaja. Kummallakin raskaus kerralla oon lihonu aivan hirveesti, mut silti raskausien välillä sain painoni tippumaan inhimillisiin lukemiin ja sit töissä ollessa kilot pysy kurissa vaikka norsun ois syöny. Nyt sitten nää viimesimmät kerääntyneet kilot johtu ihan siitä että lopetin todella monen vuoden jälkeen tupakan polton ja sitä myöten sitten kiloja tuli oikein rytinällä. Nyt sitten niitä kiloja tässä hitaasti, mutta sitäkin varmemmin vähentelen.

Huonosti vaan tällä hetkellä menee, Joulun jälkeen meinannu mopo karata käsistä.. Ai-jai-jai.. Ja näitä hiivati juhlapäiviä tässä.. runebergin päivää ja ystävän päivää ja kohta on laskiainen.. että sitä pullaaki tulee sitten tehtyä.. iiiik!

Pittää varmaan kohta ommella suu kiinni ja laitta jääkaappin lukko ajastimella.. :LOL:
 
elzu
Laihuttanu 17kiloo/ 1v3kk

Alotuspaino oli 83 :\|
Aamulla vaaka näytti 66kg B)

Kilo tavotepainoon, mutta homma jatkuu sittenkin, jos vaan intoa löytyy ( ja ainakin sille tuntuu)
 

Syksyllä 2005 söin terveellisesti - tai kuvittelin syöväni ;-)
mutta en varsinaisesti laihduttanut, koska imetin.
Jouluna 2005 paino oli huipussan 106kg.
Tänään aamulla paino oli 87.7kg eli noin 18 kg tippunut. (1v 3kk?)
Matkaa normaalipainon ylärajalle on vielä reilut 24kg.
Sinne on matka. Mielellään siitä vielä 3 kg alaspäin.
B)
 
Lähtöpaino oli syyskuussa 63kg, nyt 55,6kg. Pudotusta siis 7,4kiloa. Tavoite on 54kg, ei noin 1,5kiloa pitäsi vielä saada jollain konstilla pois.

Sen olen huomannut että mitä lähempänä tavoitetta olen, sitä vaikeampaa on saada edes tuota reilua kiloa pois. Mutta ehkäpä se kesäksi on lähtenyt ;)
 
Vautsivau! Aivan mahtavia lukemia teillä kaikilla :D

Ne on todellakin sitkaassa nää kilot :kieh: Alku ollu aina helppoa, mutta matkan varrella vauhti vaan hidastuu ja hidastuu ja hidastuu.. ja lopulta mennään matelemalla.. :/ Toisinaan se ottaa päähän aivan vietävästi, omasta tyhmyydestä ja laiskuudesta kun se yleensä sitten johtuu.. Lipsahduksia kun sattuu.. :headwall: Mutta toisinaan tulee niitä virtapiikkejä ja kaikki tuntuu niiiin helpolta.. :D

Tsemejä teille kaikille! :wave:
 
Mira-76
Mulla takana laihdutusta noin 7 vkoa ja paino tippunut noin -8 kiloa. Ennen kesää haluaisin saada pois ainakin vielä -15 kiloa. En tiiä onko mahdollista?! Tai on mutta pääsenkö tavoitteeseeni.

Te paljon pudottaneet...kuinka hyvin kroppa palautui?
Mulla ylipainoa tosi paljon ja olen ajatellut että vieläkö tuo venynyt nahka vatsan kohdalta voisi asettua...raskauden ja ylipainon venytyksistä.
Jos ei aivan kokonaan niin melkein...joohan? ;)
 
Mulla on jäänyt taakse nyt tasan 4 kg.
Matkaa olisi vielä ainakin 8-9kg. Sen jälkeenkin saisi paino laskea.

Olen ajatellut että otan ton 8-9kg ensimmäiseksi etapiksi ja ponnistan siitä sitten taas eteenpäin!

Tsemppiä kaikille!!!!
 
Kalissa harmaana
Mä aloitin vuoden alusta, paino silloin 76kg. Vyötärö 82cm ja lantio 100cm.

Nyt paino 69kg, vyötärö 72kg ja lantio 90cm.

Ja PV:n piste-rompun kanssa painoa tiputellaan.

Aion ainakin 10kg vielä tiputtaa.
 
Kalissa harmaana
Mä aloitin vuoden alusta, paino silloin 76kg. Vyötärö 82cm ja lantio 100cm.

Nyt paino 69kg, vyötärö 72kg ja lantio 90cm.

Ja PV:n piste-rompun kanssa painoa tiputellaan.

Aion ainakin 10kg vielä tiputtaa.
 

Yhteistyössä