Hakutulokset

  1. S

    petetyt, jotka aiotte jäädä..

    Minulla tilanne siis, että mies petti, jäi kiinni ja haluaa jatkaa suhdettamme. Pari kk sitte jäi seksiviestittelystä kiinni toisen naisen kanssa, mitn fyysistä ei tapahtunut ja nyt sitten jäi kiinni toisesta. Tämä tapaus enempi henkistä ja kai jonkinlaista ihastumista. Mut sitä ei kerinnyt...
  2. S

    parisuhdeterapia(Uusimaa)

    Löytyisikö kellään kokemusta hyvästä parisuhde- tai perheterapeutista Uudellamaalla? Suhde uskottomuuden takia kriisissä...
  3. S

    apua karkki narkkari

    tarvitsen apua.minulla on ollut n.3kk karkin syönti pakko. vähintään kahden tunnin väliin minun pitää saada karkkia tai kahvi leipää. jos on saa niin sekoan. oireet on pahempia kuin tupakan lopettamisessa. pinna kiristyy ja hermoilen. mistä voisi saada apua.yritin taas tänään olla syömättä mutta...
  4. S

    imetyksen lopettaminen+kuukautiset

    Löytyykö muita, joilla imetyksen lopettaminen vaikuttanut kuukautiskiertoon? Eli täysimetin ja minulla alkoi menkat parin kuukauden jälk synnytyksestä. Kun lopetin imetyksen, niin menkkoja ei ole sen jälk kuulunut. Ja pari raskaustestiä olen tehnyt!!
  5. S

    imetyksen lopettaminen ja kuukautiset

    Löytyykö muita, joilla imetyksen lopettaminen vaikuttanut kuukautiskiertoon? Eli täysimetin ja minulla alkoi menkat parin kuukauden jälk synnytyksestä. Kun lopetin imetyksen, niin menkkoja ei ole sen jälk kuulunut. Ja pari raskaustestiä olen tehnyt!!
  6. S

    kalanmaksaöljystä?

    Mitä kalanmaksaöljy valmisteita olette käyttänyt raskauden aikana?
  7. S

    miten pitäisi suhtautua?

    Miten pitäisi mielestänne anoppina suhtautua, kun miniä nyrpistelee ja vähättelee kaikkea, mitä nuori pari miehn vanhempien puolelta saa. Esimerkiksi lapsille ostetut vaatteet "ovat hirveän värisiä" ja anopin kaikki ajatukset ovat "huvittavia" ja "vanhanaikaisia". Anopilla on ikää alle 50v ja...
  8. S

    Tulevat eskarilaiset

    Tyttäreni on ensi syksynä lähdössä eskariin. Olen tässä mietiskellyt, mikä onkaan eskarin tarkoitus? Oppia olemaan ryhmässä yms, eikö. Koulusta tuli lomakkeet täytettäväksi ja niissä kysyttiin jo, että osaako lapsenne lukea ja laskea. Niin, olen kyllä kuullut joidenkin kertovan, että jo heidän...
  9. S

    Heippa!

    Löytyisikkö ystäviä, joiden kanssa vaihtaa ajatuksia ihan tavallisista arjen asioista. Täällä kotona ollessa elämän huippukohdat ovat usein melko pieniä. Olen 39-vuotias ja minulla on viisi lasta 4 - 14 vuotiaita. Jos kiinnostaa niin osoite olisi seijahei@luukku.com.
  10. S

    Zeoliittivapaita pesuaineita?

    Mitä niitä on tav. ruokakaupasta saatavia? Tilaamaan en ala mitään.
  11. S

    DYSPRAKSIA, DYSFASIA??

    Hei, onko kellään lapsia, joilla diagnosoitu dyspraksia tai sitten dysfasia? Meillä pojan (3,5 v) osalta epäillään dysfasiaa; miehen suvussa on myöhäistä puheenkehitystä ja esim. pojan serkulle on tehty diagnoosi dyspraksiasta. Millaisia teidän dysfasia / dyspraksia lapset oli siinä 3 - 4...
  12. S

    Uusperheen lasten tasapuolisuus

    Kuinka monessa uusperheessä lapset ovat samalla viivalla?? Mun, sun ja yhteiset lapset ovat yhtä tärkeitä?? Vaikuttaako asiaan minkä ikäisiä lapset ovat olleet suhteen alkaessa ( minkälaisen suhteen on saanut kehitettyä heti aluksi)??? Vaikuttaako hankala ex tähän???
  13. S

    lapsi usean km:n jälkeen?

    Hei! Onko kenelläkään kokemuksia sellaisesta että usean keskenmenon jälkeen olisi vielä tullut raskaaksi ja saanut lapsen yli kolmikymppisenä? Ja tiedättekö millaisia hoitoja toistuviin keskenmenoihin voidaan antaa? Itselläni on 3 km takana ja ikääkin yli 30...mietityttää kannattaako...
  14. S

    Broilerisalaatti?

    Kaipailisinpa hyviä broilerisalaattiohjeita, mielummin ruokaisia versioita, mutta kaikki tervetulleita :)
  15. S

    Pärnuun kylpylään

    Olen menossa mieheni kanssa keväällä Pärnuun kylpylään 3 päiväksi. Mikä on mielestänne paras paikka? Mitä hoitoja kannattaisi ottaa? Mitä nähtävyyksiä siellä on?
  16. S

    PALJONKO MAKSAA??

    Tervehdys! Onko kukaan osallisena Lady Line- kuntoklubilla? Paljonko niissä on jumppien kuukausimaksut ja voiko ostaa esim. sarjalippuja? Pakko päästä aloittaan taas spinning pitkän tauon jälkeen! Mut noi on niin sikakalliita kaikki kuntokeskukset!! Tiedoista kiitän!! =)
  17. S

    Neela,mitä pidätte...

    Mitä pidätte onko nimi liian erikoinen??Musta se on aika ihana :heart:
  18. S

    fas-lapset

    Osaisikohan joku neuvoa, mistä löytäisi tietoa Fas- oireyhtymästä? Ja minkälaista kirjallisuutta löytyy aiheesta?
  19. S

    Rypäleraskaus

    Olen itse kokenut rypäleraskauden eli moolan vuosi sitten (tarkemmin kaavinta tapahtui silloin) ja nyt saan taas alkaa yrittämään raskautta. Onko kellään muulla täällä olevista ollut koskaan rypäleraskautta? tiedän että se on hyvin harvinaista ja kohtalotovereita ei paljoa löydy. Olisin...
  20. S

    Marsu lemmikiksi?

    Olisi kiva kuulla juttuja marsun päivistä omistajilta? Yksi vai kaksi marsua? Kauan kestää heinäsäkki? Minkäikäinen lapsi osaa turvallisesti yksin olla marsun kanssa,jos marsu on vapaana? Paljon marsuun on suunnilleen mennyt rahaa,eläinlääkäri kulut ym.? Kaikenlaiset jutut kelpaa.. =)

Yhteistyössä