apua karkki narkkari

tarvitsen apua.minulla on ollut n.3kk karkin syönti pakko. vähintään kahden tunnin väliin minun pitää saada karkkia tai kahvi leipää. jos on saa niin sekoan. oireet on pahempia kuin tupakan lopettamisessa. pinna kiristyy ja hermoilen. mistä voisi saada apua.yritin taas tänään olla syömättä mutta jo yhdeltätoista hermot petti ja ahh sitä tunnetta kun sain ahtaa karkkia naamaa.paitsi sen jälkeen ei ollut enää niin kivaa.paino nousee ja morkkis on kova.ajattelin jo aloittaa tupakanpolton karkin tilalle mut lopettamisesta on jo 7kk eli ei kannattais. osaako kukaan neuvoo??? :ashamed:
 
En tiiä mulla on vähän sama ongelma...tupakan lopettamisesta kulunu kohta vuos ja synnytyksestä 3kk...nyt on ollu ihan hirveetä jos ei oo minkään näköstä karkkia sitten on pakko vaikka keskellä yötä lähtee hakemaan. Mulla ei ollu mitää ongelmia silloin kun tupakan lopetin...nyt ne sitten tuli monin kertasena päälle... :'(
Olis kiva tietää onko tähän lääkettä...
 
yks vaan
Kuulin et kromi-tabletit auttais karkin himoon, en tiiä ku en oo kokeillu.
Mulle kans on alkanu karkki maistua, mut ei nuin paljon ku teille. Mun syy on kai se et oon yh niin kai mä jotenki haen lohtua. Ainaku tiiän et mulla on karkkia niin se polttelee et pussi pitää tuhota parissa illassa. Tikkareissa ja patukoissa kyllä on itsehillintä pitäny, kai ku niitä ei nää ja ne on kiinni.
 

Yhteistyössä