Hakutulokset

  1. X

    Sikainfluenssarokotusgaluppi!

    Pientä herätystä hyvät ihmiset... Noin joka kolmas raskaana oleva on erään tutkimuksen mukaan joutunut sairaalahoitoon kyseisen taudin vuoksi USA:ssa loppukevään ja alkukesän aikana. Ehkä osa varovaisuusperiaatteen mukaan, mutta silti. Sitä paitsi lievissäkin influenssapandemioissa on...
  2. X

    haluttomuus

    Onko miehessäsi jotain mistä et pidä? Miten saat hommasi hoidettua omien käsien kautta niin ettei miehesi tai lapsesi yllätä tai huomaa mitään?
  3. X

    G : MAITOHAPPOBAKTEERIT

    Aloin antamaan 3 viikkoiselle vauvallemme Rela-tippoja vatsavaivoihin, mutta vatsavaivat vaan lisääntyivät. Onneksi tajusin jättää Rela-tipat pois viikon käytön jälkeen ja vatsavaivat hävisivät eli meille ei ainakaan Rela-tipat sopineet. Sen koommin ei ole vatsavaivoja ollut...Eikä ole...
  4. X

    naapuriin muutti uusia

    muuttaisin pois
  5. X

    Nukuttaminen??

    Lisäys vielä aiempaan viestiini: Meidän äitien olisi tärkeää olla armollisia myös itsellemme ja luopua (ainakin minua ajoittain vaivanneesta) syyllisyydestä... Jossakin iässä lasten nukutus vaan on hankalaa, vaikka tekisi mitä ja olisi vaikka kuinka järjestelmällinen ja "hyvä" äiti. Tällä en...
  6. X

    Nukuttaminen??

    Voi, kuulostaa tutulta! Meillä on myös helposti nukuttamista hanakasti vastustava taapero. Hänellä mm. kesti 1,5 kuukautta tottua kunnolla uuteen jatkissänkyyn. Samaan syssyyn sattuivat vielä kulmahampaitten tulo ja kevätiltojen valaistuminen... Tytöllä on siis myös unentarve vähentynyt...
  7. X

    Katseliko kukaan!

    \ juu ja sitten äiti päivitteli silmät loistaen että "ompa ne ihanat jne.... mutta eivät yhtä ihanat kuin itselläni" :o
  8. X

    Katseliko kukaan!

    Katseliko kukaan eilen sitä kauneusleikkaus-ohjelmaa subilta(jos en väärin muista). Mua jäi todenteolla mietityttämään se 15v. tyttö joka oli jokapaikan rasvaimussa ja lähti jotain 9kg. Eihän se nyt mikään LIHAVAlihava ollut. Vähän pulska. En voi ymmärtää miten sen ikäinen käy moisessa. Eivät...
  9. X

    Jarmo Björqvististä vielä

    \ Tytär on melko varmasti 15-16v. kun ukko vapautuu.
  10. X

    Roboraptor

    Onko kenenkään muksulla? Onko ihan turha, vai tuleeko sillä leikittyä?
  11. X

    perätilavauva,onko tullut lonkkaluksaatiota?

    Kiitos "Lokakuisen äiti" omasta kertomuksestasi. Mukava kuulla että teillä on kaikki mennyt hyvin ja tosiaankin, kiva kuulla ihan henk.kohtaisia kokemuksia ennemmin kuin "kuulopuheita". Kyselisin vielä lisää....=) Mitenkä nukuttaminen onnistui? Eli nukutetaanko sitten vauvaa selällään? Eikö...
  12. X

    perätilavauva,onko tullut lonkkaluksaatiota?

    Kiitos jo tulleista viesteistänne. Nuppu-82, mitenkä voin laittaa yksityisviestiä? Pitääkö minun siis ensin kirjautua? Lisää kokemuksia kuulen mielelläni jos niitä vielä tulee. Mutta mukava oli kuulla näistäkin ja kyllähän se toki näin on, että pieni vaivahan tuo lonkkaluksaatio loppupeleissä...
  13. X

    perätilavauva,onko tullut lonkkaluksaatiota?

    Itsellä nyt menossa rv 34 ja vauva köllötellyt jo pitkän aikaa perätilassa. Lääkärin mukaan tuskin enää kääntyy/voidaan kääntää ja sektio tod.näköisesti edessä. Nyt mietityttää tuo kuulemani lonkkaluksaatio, onkohan kuinka yleistä? Mitenkä on hoitunut? Onko ollut vaikeaa lastan kanssa...
  14. X

    lapsettoman miehen reaktio lapseen?

    \ Suhde alkoi syyskuussa 02 ja loppui syksyllä 03. Koulutustaso peruskoulu ja sanotaan vielä nimikirjamet JM. Kerrohan täsmääkö!
  15. X

    lapsettoman miehen reaktio lapseen?

    \ Ihan kuin sama mies jonka kanssa olin avoliitossa muutama vuosi sitten!
  16. X

    Voiko yksi kokonainen perhe vaan yhtäkkiä hävitä...???

    Jos ne on lomareissulla, jossain kaukana.
  17. X

    kuinka monta

    200 jälkeen meni laskut sekasin. Olen 31v mies, neitsyys meni 18 v ja oon seurustellu elämästäni n. 6 vuoden ajan.
  18. X

    päivähoito

    tuohon 200?:n on tulorajat jos ne ylittyy niin menee korkein eli ei mene automaattisesti sen mukaan että molemmat käy töissä
  19. X

    Onnistuuko seinäjoella..

    hei, tyttöni syntyi sjoella -99, kolmantena päivänä lastenlääkäri tutki ja kuultiin sivuääni sydämestä mitä ei aiemmin kuulunut -meille selitettiin että nämä sivuäänet alkavat jostain syystä kuulumaan vasta kolmantena päivänä -ehkä on mahdollista käydä lastenlääkärillä kotoakin päin jos tarpeen...
  20. X

    Björkvistien tragediasta...

    Nyt kun on lukenut (ällöttävän määrän) yksityiskohtia karmeista taustoista, niin tuo lopputulemahan on ihan päivänselvä. Jos joku on pahoinpidellyt enemmän tai vähemmän 15 vuoden ajan (jo ennen naimisiinmenoa) ja kaiken kukkuraksi käynyt käsiksi 2-vuotiaaseen, niin ihmettelen TODELLA, miten...

Yhteistyössä