Voiko yksi kokonainen perhe vaan yhtäkkiä hävitä...???

Asiallinen
Mihin NeitiNasu on hävinnyt, kun ei ole tullut kertomaan kuulumisia? Ei kai vaan oikeesti ole sattunut mitään järkyttävää?

Onkohan NeitiNasu kattonu, onko niillä auto talon pihalla.
 
Minun tuttava perheen nainen on ollut töistä poissa kolmatta viikkoa, ei kunnon selitystä. Ei näy valoja, naapurit eivät ole nähneet heitä.... :'(
Heidän sukulaisiaan en tunne....mitä minä voisin tehdä?
Mites ap? joko olet saanut selvyyttä perheestä?
 
jenni87 harmaana
Mun mies on huoltomies ja sille tulee välillä hälytyksiä, että joku huolestunut sukulainen soittelee kun joku omainen ei vastaa puhelimeen eikä avaa oveaankaan, että jos menee vaikka huoltomiesten avaimilla sinne asuntoon kattoo onko siellä elämää, vaikka ovea ei avatakaan... Eli näinkin voi tehdä, mikäli kyseessä siis on kerros/rivitalo tai asuinmuoto missä huoltoyhtiö!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 21:34 whitney73 kirjoitti:
Minun tuttava perheen nainen on ollut töistä poissa kolmatta viikkoa, ei kunnon selitystä. Ei näy valoja, naapurit eivät ole nähneet heitä.... :'(
Heidän sukulaisiaan en tunne....mitä minä voisin tehdä?
Mites ap? joko olet saanut selvyyttä perheestä?
miks et soita poliisille?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 22:17 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 21:34 whitney73 kirjoitti:
Minun tuttava perheen nainen on ollut töistä poissa kolmatta viikkoa, ei kunnon selitystä. Ei näy valoja, naapurit eivät ole nähneet heitä.... :'(
Heidän sukulaisiaan en tunne....mitä minä voisin tehdä?
Mites ap? joko olet saanut selvyyttä perheestä?
miks et soita poliisille?
En rohkene kun ei ole varmuutta että jokin olisi hullusti...taidan pyytää huoltomiestä menemään sinne kämppään kurkkaamaan....heillä ei ole postilaatikkoa mistä edes voisi huudella sisään...
 
No mä oon joskus niin väsynyt tms. että unohtuu ladata akku puhelimesta ja oon kotona vaan. Sitten kun ovikello soi, niin mietin että kukahan hullu siellä on vai tv-lupatarkastaja enkä mene edes katsomaan. Ajattelen että vieraat ilmottaa tulostaan vaikka miten voi kun on akku loppu, mutta niin harvoin puhelinta käytän, etten tätä muista.. mutta netistä tavoittaa! :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 23:31 Halinappi kirjoitti:
Sinuna lähtisin huomenna heti selvittämään asiaa.... Soita vaikka ystäväsi työpaikalle ja kysy onko töissä...
Toiviottavasti selviää mahdollisimman pian :hug:
Ei ole töissä ystävä vaan nuorimmaisen kanssa kotona, eikä miehelläkään viimesten tietojen mukaan työpaikkaa juuri nyt ole. Mulla ei ole edes tänään autoa että pääsisin siellä taas käymään.. :/
 
Voiskohan olla kyse sellasesta että ovat pohtineet ongelmiaan ja epätoivoissaan päättäneet olla vain piilossa, olen nimittäin joskus törmännyt tämäntapaiseen asiaan , ikäänkuin tahallaan huolestuttaneet lähimmäisiä, mikä nyt tietenkään ei johda yhtään mihinkään, mutta kävipä vaan mielessäni.
 

Yhteistyössä