Voiko yksi kokonainen perhe vaan yhtäkkiä hävitä...???

Mitä todennäköisemmin joku ihan ok syy löytyi ja ap:lla nolottaa tulla siitä tänne kertomaan. Tosin ilman muuta parempi saada tapahtuneelle onnellinen kuin ikävä loppu eikä ap:n tarvis tästä nolostua vaikka olisikin huolestunut turhaan. Ja huletuttanut muutkin. Kyllä olisin itekin ystävänä samalla tavoin huolestunut. Mutta arvelen siis, että eiköhän siitä olis lehissä jo jotain jos perheelle olis oikeasti sattunu jotain tosi ikävää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2007 klo 09:18 morkkis kirjoitti:
"tyhmää" ensin kerrotaan jännää jutttua ja sit jätetään kesken..
Anteeksi kovasti, mulla tää plussa kun ei ole auki 24h ja toisekseen, uutta ilmeni vasta eilen illalla myöhään..

Käytiin ajelemassa niiden talon ohi vielä miehen kanssa illalla, ja valot oli päällä siellä, ja nähtiin mun ystävän miehen kulkevan ikkunan ohi, joten hengissä ovat ainakin. Siitä ei ole hajuakaan miksei niitä saa kiinni mistään, mutta ainakin ovat kaiketi kunnossa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2007 klo 09:34 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2007 klo 09:18 morkkis kirjoitti:
"tyhmää" ensin kerrotaan jännää jutttua ja sit jätetään kesken..
nähtiin mun ystävän miehen kulkevan ikkunan ohi, joten hengissä ovat ainakin.
Anteeksi nyt mutta onko muista perheenjäsenistä kuulunut mitään? Aika pelottavan kuulonen juttu tosiaan :/
 
loikka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2007 klo 09:34 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2007 klo 09:18 morkkis kirjoitti:
"tyhmää" ensin kerrotaan jännää jutttua ja sit jätetään kesken..
Anteeksi kovasti, mulla tää plussa kun ei ole auki 24h ja toisekseen, uutta ilmeni vasta eilen illalla myöhään..

Käytiin ajelemassa niiden talon ohi vielä miehen kanssa illalla, ja valot oli päällä siellä, ja nähtiin mun ystävän miehen kulkevan ikkunan ohi, joten hengissä ovat ainakin. Siitä ei ole hajuakaan miksei niitä saa kiinni mistään, mutta ainakin ovat kaiketi kunnossa.
riitti et autolla menitte ohi..höpö höpö..olisit menny oven taakse...taidat kusettaa vaan..olit muka niin huolissas niistä ja nyt et ees menny tziikaa et kaikki on hyvin :headwall: :headwall: :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.03.2007 klo 20:04 loikka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2007 klo 09:34 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2007 klo 09:18 morkkis kirjoitti:
"tyhmää" ensin kerrotaan jännää jutttua ja sit jätetään kesken..
Anteeksi kovasti, mulla tää plussa kun ei ole auki 24h ja toisekseen, uutta ilmeni vasta eilen illalla myöhään..

Käytiin ajelemassa niiden talon ohi vielä miehen kanssa illalla, ja valot oli päällä siellä, ja nähtiin mun ystävän miehen kulkevan ikkunan ohi, joten hengissä ovat ainakin. Siitä ei ole hajuakaan miksei niitä saa kiinni mistään, mutta ainakin ovat kaiketi kunnossa.
riitti et autolla menitte ohi..höpö höpö..olisit menny oven taakse...taidat kusettaa vaan..olit muka niin huolissas niistä ja nyt et ees menny tziikaa et kaikki on hyvin :headwall: :headwall: :headwall:
No milläs mä menen oven taakse kun en pääse ilman avainta rapun ovea pidemmälle? vai hajotanko oven, tai sen lasin että saan lukon auki? :/
 
emmää jaksanu lukea koko ketjua, mutta kävittekö jättämässä niille lappua postiluukusta. tai kirjettä. että menisitte niille tai tulisivat teille kylään tiettynä aikana?

velkojiaan noi vaan pakoilee, ihan selvästi kun eivät aikaihmiset usakalla kelleen ovea avata. mulla kans yks tuttu joka oli aina pyytämäs lainaa. sit kun ei ollut sovittuna aikanan millä maksaa ei yks kaks pitänytkään yhteyttä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 17:05 mää kirjoitti:
emmää jaksanu lukea koko ketjua, mutta kävittekö jättämässä niille lappua postiluukusta. tai kirjettä. että menisitte niille tai tulisivat teille kylään tiettynä aikana?

velkojiaan noi vaan pakoilee, ihan selvästi kun eivät aikaihmiset usakalla kelleen ovea avata. mulla kans yks tuttu joka oli aina pyytämäs lainaa. sit kun ei ollut sovittuna aikanan millä maksaa ei yks kaks pitänytkään yhteyttä.
Ei ne oo meille tällä hetkellä mitään velkaa, joten en mä tähän jaksa uskoa. Mua alkaa itseäni jo suututtamaan koko tilanne: en käsitä että ihminnen on niin välinpitämätön ett ei ilmoita uusia yhteystietojaan niiden muuttuessa ystävilleen, ja sitten muut saa olla ensin a) huolissaan ja sen jälkeen pyydystää kavereita muilla keinoin, jos haluaa niistä jotain kuulla. :/
 
Jospa sä NeitiNasu pidät itseäsi heidän hyvänäkin ystävänä, muttet ole heille sen kummempi kuin puolituttavat yleensä? Siis sellainen johon on hyvä tukeutua kun apua tarvii?Mäkin olen ollut 3 vkoa pois töistä ja lapset ei ole ollut hoidossa.. en ole kertonut kuin parhaimmille ystäville missä mennään.. :whistle: Sorry vaan mut heidän käytös kyl osoittaa jotain.. Ja ethän sä nähnyt kuin sen miehen.. missä muut on?? Jospa rouva on lähtenyt käpälämäkeen ja on meneillään selvitystyö omassa perheessä. Ei siinä paljon infoilla ulkopuolisille silloin.
 
rimppa
Hohhoijjaaaaa.. :headwall: kyllä minäkin katoaisin, jos olis tuollainen kaveri, et kun haluaa vähän aikaa olla SINULTA rauhassa, niin pistät maailman sekaisin etsiessäs niitä.. :eek: :eek:
 
yritä keksiä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:29 NeitiNasu kirjoitti:
Mä oon viikkotolkulla yrittänyt saada yhtä mun ystävää puhelimitse kiinni, ei mitään toivoa. Ei myöskään oo mesessä jne.. sen mies oli pyytänyt meiltä rahaa lainaan joskus parisen viikkoa sitten, soittanut jostain vieraasta numerosta mutta ei maininnut, olisiko niiltä mennyt puhelimet itseltään mykäksi. Mieskään ei saa kiinni enää tuota mun ystävän miestä... Eilen kävin niiden oven takana, kukaan ei avaa ovea. Mä olen suoraan sanottuna vähän :eek: . :/
Yritäs kuule keksii parempii.
 
HEH
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:33 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.03.2007 klo 11:30 Riivinrauta kirjoitti:
No aikas tylsää jos ei uskalla sulle vastata :/

Ne pelkää että oot karhuumassa nyt sit niitä rahoja.
Ei kun ei meillä ollut lainata niille sillon kun pyysivät, ja ennenkin ovat olleet meille velkaa joten vaikka oisivat lainanneetkin meiltä sillä hetkellä, tietävät kyllä ett meille voi maksella sitten kun on sellainen tilanne.

ja puhelin on ikäänkuin kiinni, tai siis edes hälytä.. ei tosin sano ettei yhteyttäkään saa.
EI TUU MIELEES; ET OVAT K Y L L Ä S T Y N E E T SUHUN!!!
 

Yhteistyössä