Katseliko kukaan!

xxx
Katseliko kukaan eilen sitä kauneusleikkaus-ohjelmaa subilta(jos en väärin muista).

Mua jäi todenteolla mietityttämään se 15v. tyttö joka oli jokapaikan rasvaimussa ja lähti jotain 9kg. Eihän se nyt mikään LIHAVAlihava ollut. Vähän pulska.

En voi ymmärtää miten sen ikäinen käy moisessa. Eivät olleet mikään julkkis-perhe tmv. ihan tavallinen. Tyttö kertoi että on 11-vuotiaasta miettinyt asiaa kun on isompi kun muut. Sanoi että on ollut dieetillä mutta siinäkin ennen veti kavereiden kanssa pitsaa. Kertoi harrastavansa liikuntaa, mutta karskahti korvaan että ystävä sanoi että ei urheile...tietääkseen.

Minun mielestäni tuonikäiselle tulee opettaa terveelliset ja hyvät elämäntavat. Ei rasvaimut ratkaise :/
 
minä kattelin siitä puolesta välin.. se korva -juttu ja rintojen pienennys oli minusta oikein mutta nämä muut :headwall: sen yhden tytön äiti oli ottanut jo 2x silikonit rintoihin ja tyttö tokas: jos äitikin on ottanut niin miksi en minä saisi..?? Eikö näillä vanhemmilla käy mielessä että kun näin nuorena aloitetaan itseään korjailla kirurgin veitsellä, niin entä jos siitä tuleekin paha tapa? ja se rasvaimu heikottaa vieläkin :x se tyttö ynisi ihan kun siihen ois sattunut :eek:
 
No se rasvaimussa ollut tyttö mua kyllä säälitti. Näkeehän sen muustakin perheestä - vaikeasti ylipainoinen äiti - että ei ole varmaan lapselle opetettu terveellisiä ruokailutottumuksia. Tuon ikäisen painonhallinta on kyllä hyvin pitkälti vanhempien vastuulla, ja rasvaimu aivan järkyttävän huono ratkaisu. Se poistaa pikaisesti rasvat, mutta ne palaa takaisin nopeasti, jos ei elämäntapoihin tule selkeää muutosta! Ja sen lääkärin motto liikakiloja kohtaan:"If you doubt, suck it out" :headwall: :headwall: :headwall:

Mielestäni rintojen pienennys on kyllä terveydellisistä syistä perusteltua: jos jo 17 v. on niin isot rinnat, että toista kiloa voi poistaa huoletta, voi vain ajatella millaisia tulevia selkä- ja hartiakipuja ois ollut tulossa. Varsinkin kun oli kyse ihan HOIKASTA tytöstä.
 
en kattonu eilen,mutta oliko se se sarja jossa se leikkauksia tekevä lääkäri on isojen rintojen "kannattaja"? :whistle: että aina ympäripuhuu naiset ottamaan mahdollisimman isot rinnat?töksäyttelee törkeesti naisille jotka valitsee ne pienemmän?
kerranki joku halus pienet,sievät niin yritti ja yritti ympäripuhua,muttakun nainen ei suostunu niin tokas vaan että "sä tulet tänne sitte kohta uudestaan.et oo näin pieniin tyytyväinen." ja ku leikkaus oli valmis niin siihen kameralle esitteli niitä ja sano että "nythän ne näyttää hyvältä mutta kun turvotus laskee niin ei ne miltään näytä." :eek: :/

muutenki vähä ärsyttävän olonen tyyppi...
 
bnyyyy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 09:26 xXx kirjoitti:
Katseliko kukaan eilen sitä kauneusleikkaus-ohjelmaa subilta(jos en väärin muista).

Mua jäi todenteolla mietityttämään se 15v. tyttö joka oli jokapaikan rasvaimussa ja lähti jotain 9kg. Eihän se nyt mikään LIHAVAlihava ollut. Vähän pulska.

En voi ymmärtää miten sen ikäinen käy moisessa. Eivät olleet mikään julkkis-perhe tmv. ihan tavallinen. Tyttö kertoi että on 11-vuotiaasta miettinyt asiaa kun on isompi kun muut. Sanoi että on ollut dieetillä mutta siinäkin ennen veti kavereiden kanssa pitsaa. Kertoi harrastavansa liikuntaa, mutta karskahti korvaan että ystävä sanoi että ei urheile...tietääkseen.

Minun mielestäni tuonikäiselle tulee opettaa terveelliset ja hyvät elämäntavat. Ei rasvaimut ratkaise :/

mua jäi vaivaamaan että miten sen tytön kävi. kun ei sitä enää näytetty. ja mietin missä on moraali näillä kirurgeilla kun alaikäisiä silpovat. ymmärrän vielä sen tytön leikkauksen jolla korvia korjattiin.
 
Juu katsoin. Se rasvaimu vaan ei sitä tyttöä pelasta, elämäntapamuutos edessä jos haluaa hoikenpana pysyä.
Mutta eniten mua kyllä jokseenkin kuvotti ne vanhemmat jotka oikein tukivat 18-vee tytärtään rintojen suurennuttamisessa, mun mielestä jo aika sairasta. :/
 
xxx
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 09:48 illuusia kirjoitti:
Juu katsoin. Se rasvaimu vaan ei sitä tyttöä pelasta, elämäntapamuutos edessä jos haluaa hoikenpana pysyä.
Mutta eniten mua kyllä jokseenkin kuvotti ne vanhemmat jotka oikein tukivat 18-vee tytärtään rintojen suurennuttamisessa, mun mielestä jo aika sairasta. :/
juu ja sitten äiti päivitteli silmät loistaen että "ompa ne ihanat jne.... mutta eivät yhtä ihanat kuin itselläni" :eek:
 

Yhteistyössä