Hakutulokset

  1. L

    Haaveena vauva 2022

    @Lili_86 Täytyy taustalta kertoa kokemuksia kohdunulkoisesta. Pahoittelut huonoista uutisista ja tsemppiä kovasti, toivottavasti sulla kohdunulkoinen hoituu sujuvasti ja ilman lisäongelmia ❤ Mulla on keskenmenon lisäksi kokemus kohdunulkoisesta raskaudesta munanjohtimessa, se tapahtui jo...
  2. L

    Toiveissa vauva 2021

    @Alinna86 mulla myös tammikuussa iho kutisi kovasti alkuraskaudesta. Toki myös atooppinen iho saattoi reagoida talveen tavallista voimakkaammin, mutta itse silloin yhdistin raskauteen. Toivottavasti sulla pian ilmestyisi plussa testiin :) Kaikille muillekin plussatuulia ja onnea jo...
  3. L

    Toiveissa vauva 2021

    @huumis Järkyttävää, olen niin pahoillani teidän puolesta. :cry: Kovasti voimia asian käsittelyyn.
  4. L

    Toiveissa vauva 2021

    Onnea ❤ Ei mullakaan oikein vinkkejä oo millä mielenrauhan saisi, pelko on kyllä keskenmenojen jälkeisiä raskauksia varjostanut. Nyt yksi onnistunutkin raskaus takana, mikä tuo uskoa että asiat voi mennä hyvinkin, mut silloin esikoista odottaessa taisin ihan raskauden loppuun asti joka kerta...
  5. L

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla tosiaan myös tilanne nyt alkaneessa raskaudessa, että ei ole juuri mitään oireita (nyt rv 5+1). Esikoista odottaessa oli ihan selvät oireet jo ennen testaamista. Mutta nyt toivottavasti vain keho reagoi eri tavalla toisen lapsen kohdalla. Mulla on myös ollut kohdunulkoinen raskaus, se...
  6. L

    Toiveissa vauva 2021

    @huumis Ihanaa, että viiva lähtenyt tummenemaan :love: Toivottavasti tänne pian tulee jo seuraavakin plussa-aalto, käyn varmasti seuraamassa ❤
  7. L

    Toiveissa vauva 2021

    Mulla dpo 18 ja viikkonäytöllinen digitesti näytti ihan oikein raskaana 2-3 viikkoa ❤ Lisäksi tein pregcheckin liuskan, jota piti verrata toissapäiväiseen, mutta osui ekan kerran virheellinen paketti ja kummassakaan testissä ei ollut kontrolliviivaa... testatessa ei tullut yhtään viivaa...
  8. L

    Toiveissa vauva 2021

    Mäkään en sun kysymykseen osaa vastata, mutta toivon kovasti että vuoto lakkaa ja on vaaratonta ❤
  9. L

    Toiveissa vauva 2021

    Kiitos onnitteluista! :love: Mulla oli tukahdutettua pientä toivon kipinää lukuun ottamatta tosiaan aika varma fiilis että tästä kierrosta ei ole tärpännyt, heh. Kaikissa kolmessa aiemmassa raskaudessani (esikoinen + 2 keskenmennyttä) oon tiennyt rintojen kipeytymisestä että oon raskaana jo...
  10. L

    Toiveissa vauva 2021

    Mä koin elämäni yllätyksen tänä aamuna kun tein varalta raskaustestin, kun dpo 16 ja kuukautisia ei kuulu. Positiivinenhan se olikin. :love: Oireina ollut oireettomuus, voin myöhemmin laittaa vielä tarkemmin. Mut voi poistaa piina- ja kiertolistalta ja ehkä voi merkitä jo plussankin. Parin...
  11. L

    Toiveissa vauva 2021

    Kai se voi vaihdella ja en itse tunnista kummalta puolelta ovulaatio tapahtuu, niin joka kierrossa yritetään sillä oletuksella, että raskaus on mahdollinen.
  12. L

    Toiveissa vauva 2021

    @Mansikka_maanantai mulla sama... nyt dpo 10 ja vahva tunne ettei ole tärpännyt tästä kierrosta, ovulaation jälkeen ei ole ollut mitään oireita. Oisko ovis ollut tässä kierrossa väärältä puolelta mistä mulla on munatorvi jouduttu poistamaan. :( Toivottavasti ensi kierrossa taas ovis paremmalta...
  13. L

    Toiveissa vauva 2021

    Mä oon jo nelisen vuotta syönyt niitä, esikoisen yritysajasta lähtien :ROFLMAO:
  14. L

    Toiveissa vauva 2021

    Itse syön äitiysmonivitamiinia, joka sisältää myös foolihappoa. Apteekeista saa paria eri merkkiä esim. Multivita ja Minisun. Ne sopii raskautta yrittävillekin :)
  15. L

    Toiveissa vauva 2021

    Täällä dpo9 ja varaudun jo henkisesti kuukautisten alkamiseen, en usko että on tästä kierrosta tärpännyt. :confused: Tulevassa kierrossa olisi tarkoitus ottaa ovistestit pitkästä aikaa käyttöön. Ruokakaupasta saisi kätevästi rfsu liuskoja, mutta onko niistä kokemuksia, kannattaako ostaa...
  16. L

    Toiveissa vauva 2021

    Kyllä tuossa selvästi jotain näkyy, toivottavasti lähtisi vielä vahvistumaan :giggle:
  17. L

    Toiveissa vauva 2021

    @KirJoh89 Onpa ikävä tilanne, että joutuisitte taukoa pitämään. Itse en varmaan uskaltaisi sinä aikana yrittää. Mutta 2 kk kyllä tässä asiassa tuntuu ikuisuudelta, hyvin ymmärrän että harmittaa :( Noista katkeruuden tunteista kun ollut puhetta, mulla oli esikoista yrittäessä keskenmenojen...
  18. L

    Toiveissa vauva 2021

    Mä myös katselen laskureita ja haaveilen lasketusta ajasta jo etukäteen.. :D @wbä tosi ärsyttävää, mulla myös tuntuu että vähän ennen kuin alettiin yrittää, alkoi kierron pituus yhtäkkiä vaihdella. Ennen oli jopa kellon tarkka kierto, korkeintaan yhden päivän heitto. Nyt heittelee monella...
  19. L

    Toiveissa vauva 2021

    @Mansikka_maanantai mulla on alkoholiton kuohari kylmässä :D Oon hieman ylivarovasti välttänyt alkoholia aina jo oviksesta eteenpäin. Nyt vasta dpo3 joten testailujakaan ei vielä viikkoon.
  20. L

    Toiveissa vauva 2021

    Miten se olikaan, että onko teillä jotain arviota milloin pääsette ivf-hoitoja aloittamaan?

Yhteistyössä