Toiveissa vauva 2021

Olikos täällä muita hormonaalisesta aknesta kärsiviä?Ootteko käynyt lääkärissä ja ootteko saanut jostain apua?Itselläni puhkesi aikuisiän akne 2kk kierukan poiston jälkeen ja en ole käynyt millään lääkärillä. Olen kokeillut apteekin tuotteita ja erilaisia kuivattavia geelejä/rasvoja,ollut herkku lakossa ja nyt viimeisimpänä ostin sen saarentaika teepuusaippuan.Olo alkaa olla epätoivoinen,tunnen itseni rumaksi kun naama kokoajan enemmän ja vähemmän täynnä inhottavia patteja :( Patit on myös välillä todella kipeitä .Tuntuu ettei tuo jatkuva maskin käyttö ainakaan helpota vaivaa :( Sillä saa kyllä näpyt piiloon.Näin loppu kierrosta tulee myös joka kerta olo että peli on menetetty kun finnit saapuu leukaan ja poskiin :(Tää on jännä juttu kun silloin pari kymppisenä odotin esikoista niin tällainen vaiva iski heti alku raskaudessa (tyttö)ja sama toistui seuraavassakin (tyttö).
 
Olikos täällä muita hormonaalisesta aknesta kärsiviä?Ootteko käynyt lääkärissä ja ootteko saanut jostain apua?Itselläni puhkesi aikuisiän akne 2kk kierukan poiston jälkeen ja en ole käynyt millään lääkärillä. Olen kokeillut apteekin tuotteita ja erilaisia kuivattavia geelejä/rasvoja,ollut herkku lakossa ja nyt viimeisimpänä ostin sen saarentaika teepuusaippuan.Olo alkaa olla epätoivoinen,tunnen itseni rumaksi kun naama kokoajan enemmän ja vähemmän täynnä inhottavia patteja Patit on myös välillä todella kipeitä .Tuntuu ettei tuo jatkuva maskin käyttö ainakaan helpota vaivaa Sillä saa kyllä näpyt piiloon.Näin loppu kierrosta tulee myös joka kerta olo että peli on menetetty kun finnit saapuu leukaan ja poskiin Tää on jännä juttu kun silloin pari kymppisenä odotin esikoista niin tällainen vaiva iski heti alku raskaudessa (tyttö)ja sama toistui seuraavassakin (tyttö).
mulle iski kanssa noin 1-2kk hormonaalisen ehkäsyn lopetettua (yhdistelmäpillerit) ihan kamalatfinnit ja kutinat molemmin puolin leukapieleen.. ei puhettakaan että rasvat tai pesuaineet olis auttanu.. En siitä vaivasta käyny lääkärissä mut mainitsin vaivan muiden vaivojen yhteydessä kun epäilin ittelläni keltarauhashormonin vajaatuotantoo.. ja Finnimäärä helpotti lääkityksen myötä paljon. Toki edelleen tulee paljon enemmän kun ehkäsyn kanssa mut siedettävää silti ja finnit ilmaantuu nyt selkeesti kierron vaiheiden mukaan eikä oo sellasta jatkuvaa kun ennen lugesteroneja..
 
Täällä se alkanet menkat jäivät aivan surkeaksi tiputteluksi. Tiputtelua tuli yhteensä ruokalusikallinen noin. dpo 11-12.
tänään dpo 13 ja runsasta kirkasta vv.
Tein aamulla kuitenkin pc:n pois kaapista testiajalla haalea vaalenpunainen viiva. Ei se selkeä ole, mutta ei tarvitse tikkua suurennuslasilla katsoa.
Kuivuneena kuva: https://aijaa.com/2iXs7I

Voisiko sittenkin?
Kaikesta tästä hämmentävintä tekee, että menkat pitäisi alkaa vasta huomenna tai maanantaina... Nyt odotan maanantaihin ja testaan vahvistuuko viiva vai alkaako menkat :)

Lisättäköön vielä, että en ovista ole tikuttanut, enkä tunnistanut. Dpo:t siis veikkauksia edellisten kiertojen perusteella, kun olen tikuttanut
 
Viimeksi muokattu:
Täällä se alkanet menkat jäivät aivan surkeaksi tiputteluksi. Tiputtelua tuli yhteensä ruokalusikallinen noin. dpo 11-12.
tänään dpo 13 ja runsasta kirkasta vv.
Tein aamulla kuitenkin pc:n pois kaapista testiajalla haalea vaalenpunainen viiva. Ei se selkeä ole, mutta ei tarvitse tikkua suurennuslasilla katsoa.
Kuivuneena kuva: https://aijaa.com/2iXs7I

Voisiko sittenkin?
Kaikesta tästä hämmentävintä tekee, että menkat pitäisi alkaa vasta huomenna tai maanantaina... Nyt odotan maanantaihin ja testaan vahvistuuko viiva vai alkaako menkat

Lisättäköön vielä, että en ovista ole tikuttanut, enkä tunnistanut. Dpo:t siis veikkauksia edellisten kiertojen perusteella, kun olen tikuttanut
Selkee viiva :) Ja kerta menkkojen alkuunkin aikaa, niin lupaavalta näyttää. :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Mansikka_maanantai
Täällä se alkanet menkat jäivät aivan surkeaksi tiputteluksi. Tiputtelua tuli yhteensä ruokalusikallinen noin. dpo 11-12.
tänään dpo 13 ja runsasta kirkasta vv.
Tein aamulla kuitenkin pc:n pois kaapista testiajalla haalea vaalenpunainen viiva. Ei se selkeä ole, mutta ei tarvitse tikkua suurennuslasilla katsoa.
Kuivuneena kuva: https://aijaa.com/2iXs7I

Voisiko sittenkin?
Kaikesta tästä hämmentävintä tekee, että menkat pitäisi alkaa vasta huomenna tai maanantaina... Nyt odotan maanantaihin ja testaan vahvistuuko viiva vai alkaako menkat

Lisättäköön vielä, että en ovista ole tikuttanut, enkä tunnistanut. Dpo:t siis veikkauksia edellisten kiertojen perusteella, kun olen tikuttanut
Oi kyllähän tuo kuulostaa meikäläisen korvaan hyvinkin raskauden alulta ja testihän on aika selkeästi jo plussa?! Varovaisesti onnea ja viivalle vahvistumista <3
 
  • Rakkaus
Reactions: Mansikka_maanantai
Täällä se alkanet menkat jäivät aivan surkeaksi tiputteluksi. Tiputtelua tuli yhteensä ruokalusikallinen noin. dpo 11-12.
tänään dpo 13 ja runsasta kirkasta vv.
Tein aamulla kuitenkin pc:n pois kaapista testiajalla haalea vaalenpunainen viiva. Ei se selkeä ole, mutta ei tarvitse tikkua suurennuslasilla katsoa.
Kuivuneena kuva: https://aijaa.com/2iXs7I

Voisiko sittenkin?
Kaikesta tästä hämmentävintä tekee, että menkat pitäisi alkaa vasta huomenna tai maanantaina... Nyt odotan maanantaihin ja testaan vahvistuuko viiva vai alkaako menkat

Lisättäköön vielä, että en ovista ole tikuttanut, enkä tunnistanut. Dpo:t siis veikkauksia edellisten kiertojen perusteella, kun olen tikuttanut
Onhan se ihan selkeä viiva, toivotaan että lähtee tuosta vahvistumaan :love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Mansikka_maanantai
Mulla dpo 7 ja taas niin varma olo että ne menkat tulee alkamaan, alavatsaan sattunut menkkamaisesti jo pari päivää. Testit on kaapissa kyllä mutta sinne ne jäävät ainakin siihen asti jos menkat olisikin jäämässä pois. Vähän luovuttanut fiilis tän vauvakuumeen suhteen :confused:
Tsemppiä loppupäiviin, toisaalta noin aikanen jomottelu voi myös olla lupaavaa!
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

6. 2. 2021 Lauantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
+ Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
Rosmarin, ya 11/20
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
Jennie, ya 2/21, 1.lapsi
Neitperhoinen, ya 2/21, 5.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä ★

Mysteerio.........................kp ?/30
Nuorena äidiksi...........kp 45/36
Wanti...........................kp 34/35-48
Toivojatintti.............kp 32/31
Persikka123.............kp 28/33
Nuunuu-84...............kp 28/30
Liilja.............................kp 28/28-33
Suhveli.................... Kp 28/27
Toive23.....................kp 27/27
Neitperhoinen............kp 24/30-31
Petronella09................kp 21/25-26
SandraB..........................kp 20/26
Iinanen.............................kp 17/23-24
Mamtobe......................kp 17/28
Chili_............................. kp 14/28-29
Jennie..........................kp 14/?
Kirjoh89....................kp 11/28

Daisy01.....................kp 10/34
Iinesankka.............kp 8/28-31
Sinisilmät...............kp 7/30
Krippis......................kp 3/22-24
Lavender_............kp 2/25
Spekulaattori82.........kp2/28-36



★★★★★★★★★★★★★★★★★

Toive23...........................dpo 14
Nuunuu-84.................dpo 14
Wanti.............................dpo 12
Petronella09..............dpo 10
SandraB.......................dpo 7
Mamtobe....................dpo 6
Iinanen.........................dpo 4
Chili.................................dpo 1



★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
vierailija
Täällä se alkanet menkat jäivät aivan surkeaksi tiputteluksi. Tiputtelua tuli yhteensä ruokalusikallinen noin. dpo 11-12.
tänään dpo 13 ja runsasta kirkasta vv.
Tein aamulla kuitenkin pc:n pois kaapista testiajalla haalea vaalenpunainen viiva. Ei se selkeä ole, mutta ei tarvitse tikkua suurennuslasilla katsoa.
Kuivuneena kuva: https://aijaa.com/2iXs7I

Voisiko sittenkin?
Kaikesta tästä hämmentävintä tekee, että menkat pitäisi alkaa vasta huomenna tai maanantaina... Nyt odotan maanantaihin ja testaan vahvistuuko viiva vai alkaako menkat

Lisättäköön vielä, että en ovista ole tikuttanut, enkä tunnistanut. Dpo:t siis veikkauksia edellisten kiertojen perusteella, kun olen tikuttanut
Näen kyllä hyvin viivan <3 Jos ovis onkin ollut vähän myöhemmin ja on tullut kiinnittymisvuotoa.
 
Täällä se alkanet menkat jäivät aivan surkeaksi tiputteluksi. Tiputtelua tuli yhteensä ruokalusikallinen noin. dpo 11-12.
tänään dpo 13 ja runsasta kirkasta vv.
Tein aamulla kuitenkin pc:n pois kaapista testiajalla haalea vaalenpunainen viiva. Ei se selkeä ole, mutta ei tarvitse tikkua suurennuslasilla katsoa.
Kuivuneena kuva: https://aijaa.com/2iXs7I

Voisiko sittenkin?
Kaikesta tästä hämmentävintä tekee, että menkat pitäisi alkaa vasta huomenna tai maanantaina... Nyt odotan maanantaihin ja testaan vahvistuuko viiva vai alkaako menkat

Lisättäköön vielä, että en ovista ole tikuttanut, enkä tunnistanut. Dpo:t siis veikkauksia edellisten kiertojen perusteella, kun olen tikuttanut
mä en yleensä nää puoliakaan viivoja mitä tänne laitetaan, mut ton mäkin nään !:love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Mansikka_maanantai
Oon ollut nyt jonkun aikaa pois täältä ja on tehnyt ihan hyvää. Mielessähän sää itse vauvarumpa on koko ajan silti :D

Mulla on ollut ihan helvetin paska viikko ja olen itkenyt enemmän kuin pitkään aikaa, koska meidän keskenmenneen vauvan laskettu aika olisi ollut ensi viikolla. Olen ollut rikki siitä, että tuntuu siltä ettei olis tärpännyt vaikka oli tosi toiveikas olo. Tänään päätin sitten tehdä raskaustestin jotta "voin henkisesti valmistautua menkkojen tuloon". Suureksi yllätykseksi tuli heti vahva viiva!! Oli pakko tehdä viikkodigi ja clearbluen puikkotesti myös, koska en meinannut uskoa silmiäni!! Viikkodigiin tuli viikot 2-3. Pakko tulla tänne kertomaan, kun pääsen miehelle vasta iltapäivällä kertomaan :D

Vaikka itkin jo onnesta puoli tuntia, samalla nyt pelottaa ihan hemmetissä ihan vaan vessassa käynti jos sieltä tulis verta :'( Onko vinkkejä teiltä jotka ootte keskenmenon jälkeen tullu raskaaksi? ♥
 
Oon ollut nyt jonkun aikaa pois täältä ja on tehnyt ihan hyvää. Mielessähän sää itse vauvarumpa on koko ajan silti

Mulla on ollut ihan helvetin paska viikko ja olen itkenyt enemmän kuin pitkään aikaa, koska meidän keskenmenneen vauvan laskettu aika olisi ollut ensi viikolla. Olen ollut rikki siitä, että tuntuu siltä ettei olis tärpännyt vaikka oli tosi toiveikas olo. Tänään päätin sitten tehdä raskaustestin jotta "voin henkisesti valmistautua menkkojen tuloon". Suureksi yllätykseksi tuli heti vahva viiva!! Oli pakko tehdä viikkodigi ja clearbluen puikkotesti myös, koska en meinannut uskoa silmiäni!! Viikkodigiin tuli viikot 2-3. Pakko tulla tänne kertomaan, kun pääsen miehelle vasta iltapäivällä kertomaan

Vaikka itkin jo onnesta puoli tuntia, samalla nyt pelottaa ihan hemmetissä ihan vaan vessassa käynti jos sieltä tulis verta :'( Onko vinkkejä teiltä jotka ootte keskenmenon jälkeen tullu raskaaksi?
Tarttui sitten lomamatkalta kyytiläinen kuitenkin:X3: ihanaa❤
Joidenkin nimimerkit ja tarinat jää paremmin mieleen jos on yhtään samaistuvia fiiliksiä:giggle:
En kyllä osaa valitettavasti auttaa tohon sun viimiseen kysymykseen vaikka useamman uuden raskauden kokenut km jälkeen, ei kait siitä huolesta koskaan sen kokemuksen jälkeen pääse irti. Toisaalta voi vaan toivoa parasta, koska tilannehan on sellainen ettei sille itse minkään voi, suurin osa raskauksista kuitenkin päättyy hyvin(y)
Ite en ainakaan osannut relata minkään uudesti alkavan raskauden kanssa keskenmenojen jälkeen.
Jos tuntuu vaikealta kannattaa pyytää jutteluapua. Tsemppiä ja voimia! ❤
 
Tarttui sitten lomamatkalta kyytiläinen kuitenkin ihanaa
Joidenkin nimimerkit ja tarinat jää paremmin mieleen jos on yhtään samaistuvia fiiliksiä
En kyllä osaa valitettavasti auttaa tohon sun viimiseen kysymykseen vaikka useamman uuden raskauden kokenut km jälkeen, ei kait siitä huolesta koskaan sen kokemuksen jälkeen pääse irti. Toisaalta voi vaan toivoa parasta, koska tilannehan on sellainen ettei sille itse minkään voi, suurin osa raskauksista kuitenkin päättyy hyvin
Ite en ainakaan osannut relata minkään uudesti alkavan raskauden kanssa keskenmenojen jälkeen.
Jos tuntuu vaikealta kannattaa pyytää jutteluapua. Tsemppiä ja voimia!
Joo, siltä näyttää!! :X3::X3:

Tuntuu kyllä että kaikki tähdet loksahti kohdalleen, että nyt sen piti tulla jos tulee. ♥ Olen käynyt psykologilla syksyllä puhumassa keskenmenon tunteista, ja silloin keskustelimmekin että viimeistään sitten kun tulen uudestaan raskaaksi menen takaisin, koska on nytkin todella ristiriitaiset fiilikset vaikka todennäköisyys että kaikki menee hyvin onkin suurempi ♥

Ja kiitos ♥
 
@Mansikka_maanantai tänne näkyy viiva ja mä en useinkaan ihmisten kuvissa niitä haamuja näe <3 Vahvistumista!

@Lavender_ pahoittelut uudesta kierrosta! Tietääkseni liian lyhyttä luteaalivaihetta on keltarauhashormonia sisältävillä lääkkeillä "helppo" pidentää, eli älä nyt masennu! <3 Mutta jos jatkuu monta kiertoa lyhyt luteaali niin kävisin ehkä juttelemassa jo keväällä lääkärillä aiheesta, koska 8 päivää taitaa olla raskautumisen kannalta liian lyhyt.

@Enerisa3 onnea! Herkistyin kun luin viestisi. Toivon sulle rauhaa ja uskoa että kaikki menee tällä kertaa hyvin <3

Omaa napaa kp10 ja ovistestit vielä negaa (yli viikko vielä odoteltava plussaa jos mennään samoilla kuin viime kierto). Tallettelut on toki jo aloitettu. :)
 
Oon ollut nyt jonkun aikaa pois täältä ja on tehnyt ihan hyvää. Mielessähän sää itse vauvarumpa on koko ajan silti

Mulla on ollut ihan helvetin paska viikko ja olen itkenyt enemmän kuin pitkään aikaa, koska meidän keskenmenneen vauvan laskettu aika olisi ollut ensi viikolla. Olen ollut rikki siitä, että tuntuu siltä ettei olis tärpännyt vaikka oli tosi toiveikas olo. Tänään päätin sitten tehdä raskaustestin jotta "voin henkisesti valmistautua menkkojen tuloon". Suureksi yllätykseksi tuli heti vahva viiva!! Oli pakko tehdä viikkodigi ja clearbluen puikkotesti myös, koska en meinannut uskoa silmiäni!! Viikkodigiin tuli viikot 2-3. Pakko tulla tänne kertomaan, kun pääsen miehelle vasta iltapäivällä kertomaan

Vaikka itkin jo onnesta puoli tuntia, samalla nyt pelottaa ihan hemmetissä ihan vaan vessassa käynti jos sieltä tulis verta :'( Onko vinkkejä teiltä jotka ootte keskenmenon jälkeen tullu raskaaksi?
Onnea ❤ Ei mullakaan oikein vinkkejä oo millä mielenrauhan saisi, pelko on kyllä keskenmenojen jälkeisiä raskauksia varjostanut. Nyt yksi onnistunutkin raskaus takana, mikä tuo uskoa että asiat voi mennä hyvinkin, mut silloin esikoista odottaessa taisin ihan raskauden loppuun asti joka kerta vessassa käydessä tarkistaa ettei taas tuu verta. Mut se on mulla vähän helpottanut, et ajattelee pieninä etappeina raskautta: päivä kerrallaan, raskausviikko kerrallaan, seuraavaan ultraan asti jne. Tsemppiä ja toivotaan et tällä kertaa raskaus päättyy onnellisesti :giggle:
 
  • Rakkaus
Reactions: Enerisa3
Pääsenkö listalle? :)

Neitperhoinen, ya 02/2021, 5.lapsi

Kp 24/30-31


Omanapa: Ovulaatio on sovellusten mukaan ollut 30.1., joten tänään olisi dpo 7 - mutta koska en ole tikuttanut, niin menen päivien mukaan. Olen yrittänyt pitää itseni kiireisenä töissä ja olla ajattelematta liikaa oireita, koska en tahdo tehdä tästä itselleni mitään pakkomiellettä. Raskauskeijun sivuilla olen käväissyt tänään ja ostoskorissa on pari testiä, ajattelin testata aikaisintaan kun ne saapuvat eli mahdollisesti kp 28? :)

Ja oireita on, sellaisiakin joita en osaa yhdistää "aikaan ennen menkkoja" ja jotka poikkeavat aiemmista kierroista.

- Aamulämmöt 36,5 - 37 (iltalämmöt olleet 37 ja yli), ennen ovulaatiota oli max. 36,1
- Pissattaa "koko ajan", vaikka en juo tavallista enempää - tuntuu kuin olisi VTI, muttei ole
- Olen ollut pari päivää tavallista väsyneempi (onneksi töissä voi nukkua)
- Iltaisin ja öisin palelen (etenkin sormet ja varpaat)
- Nukun pätkittäin, mutta herään silti aamuisin ennen kelloa
- Mahan (ilta-)turvotus, kurina/murina, kuvotuksen tunne, närästys/röyhtäily
 
Viimeksi muokattu:
Iloisia plussauutisia näköjään monella :love:

Minulla meneillään kp2/28-36
Järjestelen huomiselle esikoisen synttäreitä. Koronavarovaisina kutsuttiin kaksi kaveria, joten mitä tekee äiti? Puuhaa ja leipoo ja suunnittelee ja uuvuttaa itseään kuin heikkopäinen. :D Ja tietysti menin äsken pilaamaan minimuffinssisatsin kostuttamalla ne taikinamössöksi. Mut lapsillehan tärkeintä on saada kasata päälle paljon karkkia eikö? :LOL: No eipä ehdi muuta kuin olla onnellinen, että kierto käynnistyi päivän etuajassa. Sen etukäteistiputtelun vuoksi ne kierron vikat päivät on niin hanurista, kun tietää ettei tärpännyt, mutta uuteen kiertoon on päiviä aikaa. Nyt on jo hyvä fiilis. :)
 
Pääsenkö listalle? :)

Neitperhoinen, ya 02/2021, 5.lapsi

Kp 24/30-31


Omanapa: Ovulaatio on sovellusten mukaan ollut 30.1., joten tänään olisi dpo 7 - mutta koska en ole tikuttanut, niin menen päivien mukaan. Olen yrittänyt pitää itseni kiireisenä töissä ja olla ajattelematta liikaa oireita, koska en tahdo tehdä tästä itselleni mitään pakkomiellettä. Raskauskeijun sivuilla olen käväissyt tänään ja ostoskorissa on pari testiä, ajattelin testata aikaisintaan kun ne saapuvat eli mahdollisesti kp 28? :)

Ja oireita on, sellaisiakin joita en osaa yhdistää "aikaan ennen menkkoja" ja jotka poikkeavat aiemmista kierroista.

- Aamulämmöt 36,5 - 37 (iltalämmöt olleet 37 ja yli), ennen ovulaatiota oli max. 36,1
- Pissattaa "koko ajan", vaikka en juo tavallista enempää - tuntuu kuin olisi VTI, muttei ole
- Olen ollut pari päivää tavallista väsyneempi (onneksi töissä voi nukkua)
- Iltaisin ja öisin palelen (etenkin sormet ja varpaat)
- Nukun pätkittäin, mutta herään silti aamuisin ennen kelloa
- Mahan (ilta-)turvotus, kurina/murina, kuvotuksen tunne, närästys/röyhtäily
Tervetuloa mukaan kuumeilemaan:)

Minkä ikäinen olet? Ja minkä ikäinen kuopus sinulla on?Minä 38v,kesällä 39v ja myös 5 lapsi toiveissa :) Kuopus täyttää tänä vuonna 8v ❤
 
  • Tykkää
Reactions: neitperhoinen
@Mansikka_maanantai tänne näkyy viiva ja mä en useinkaan ihmisten kuvissa niitä haamuja näe <3 Vahvistumista!

@Lavender_ pahoittelut uudesta kierrosta! Tietääkseni liian lyhyttä luteaalivaihetta on keltarauhashormonia sisältävillä lääkkeillä "helppo" pidentää, eli älä nyt masennu! <3 Mutta jos jatkuu monta kiertoa lyhyt luteaali niin kävisin ehkä juttelemassa jo keväällä lääkärillä aiheesta, koska 8 päivää taitaa olla raskautumisen kannalta liian lyhyt.

@Enerisa3 onnea! Herkistyin kun luin viestisi. Toivon sulle rauhaa ja uskoa että kaikki menee tällä kertaa hyvin <3

Omaa napaa kp10 ja ovistestit vielä negaa (yli viikko vielä odoteltava plussaa jos mennään samoilla kuin viime kierto). Tallettelut on toki jo aloitettu.
@daisy01
Kiitos ihanista tsempeistä! Hyvä kuulla, että on lääkkeillä voi tota luteraalivaihetta pidentään. Aion tikuuttaa seuraavat kierrot, niin saan enemmän dataa asiasta pelkäsin, että tikuttaminen ja ovulaatiopäivän tietäminen voisi luoda paineita, mutta ei ollenkaan. Mieskin oli ihan mukana eikä ota mitään stressiä. yleensä kierrot pidempiä, joten ehkä tämä oli yksittäinen lyhyt kierto, jossa jäi luteraalivaihe lyhyeksi. Toivoa on!

Ensi viikolle varasin ajan lääkärille, niin pääsen labroihin. Yksi kaveri suositteli lääkäriä, joka on erikoistunut hormoonitoimintaan (ja sen tasapainon
tutkimiseen ja palauttamiseen) ja hedelmällisyyteen liittyviin asioihin. Ei ole kyllä halpaa mutta toisaalta tässä koronan aikaan on säästynyt rahaa, kun ollaan melkein aina kotona ja taitaa vakuutus maksaa ainakin osan.

onnea ovulaatiovaiheeseen, toivottavasti tulee hyvää aikaan! Joko muuten kävit kilpirauhasarvojen kontrollissa?
 

Yhteistyössä