Toiveissa vauva 2021

Iloisia plussauutisia näköjään monella

Minulla meneillään kp2/28-36
Järjestelen huomiselle esikoisen synttäreitä. Koronavarovaisina kutsuttiin kaksi kaveria, joten mitä tekee äiti? Puuhaa ja leipoo ja suunnittelee ja uuvuttaa itseään kuin heikkopäinen. Ja tietysti menin äsken pilaamaan minimuffinssisatsin kostuttamalla ne taikinamössöksi. Mut lapsillehan tärkeintä on saada kasata päälle paljon karkkia eikö? No eipä ehdi muuta kuin olla onnellinen, että kierto käynnistyi päivän etuajassa. Sen etukäteistiputtelun vuoksi ne kierron vikat päivät on niin hanurista, kun tietää ettei tärpännyt, mutta uuteen kiertoon on päiviä aikaa. Nyt on jo hyvä fiilis.
Muistan omasta lapsuudesta, kun äiti hössötti, leipoi ja järjesti ihania synttäreitä, se tuntui aina erityiseltä! Varmasti lapsesi tykkää :) :love: mukavia juhlia huomenna!

mulla myös kp 2 ja fiilis paljon parempi kuin eilen! Kiva kuulla, että sullakin hyvä fiilis
 
  • Rakkaus
Reactions: Spekulaattori82
Täällä se alkanet menkat jäivät aivan surkeaksi tiputteluksi. Tiputtelua tuli yhteensä ruokalusikallinen noin. dpo 11-12.
tänään dpo 13 ja runsasta kirkasta vv.
Tein aamulla kuitenkin pc:n pois kaapista testiajalla haalea vaalenpunainen viiva. Ei se selkeä ole, mutta ei tarvitse tikkua suurennuslasilla katsoa.
Kuivuneena kuva: https://aijaa.com/2iXs7I

Voisiko sittenkin?
Kaikesta tästä hämmentävintä tekee, että menkat pitäisi alkaa vasta huomenna tai maanantaina... Nyt odotan maanantaihin ja testaan vahvistuuko viiva vai alkaako menkat

Lisättäköön vielä, että en ovista ole tikuttanut, enkä tunnistanut. Dpo:t siis veikkauksia edellisten kiertojen perusteella, kun olen tikuttanut
Ihanaa!!! Paljon onnea vahvistumiseen! Onnea
 
  • Rakkaus
Reactions: Mansikka_maanantai
Mulla dpo 7 ja taas niin varma olo että ne menkat tulee alkamaan, alavatsaan sattunut menkkamaisesti jo pari päivää. Testit on kaapissa kyllä mutta sinne ne jäävät ainakin siihen asti jos menkat olisikin jäämässä pois. Vähän luovuttanut fiilis tän vauvakuumeen suhteen :confused:
9

Mulla kanssa samat päivät menossa! :) Ihme nippailuja tuntunut vatsalla, jännittää onko ne lähestyvät menkat vai jotain muuta.. tilasin eilen raskaustestejä tulevan varalle. Itsellä ei ole kuukautiskierrosta mitään hajua kun vasta aloitettiin yritys, joten en yhtään tiedä milloin menkkojen pitäisi alkaa. Ovista tikuttelin viime kuukautisten jälkeen ja se oli jo kp 9 mikä kuulostaa kovin aikaiselta. Nyt siis taitaa olla kp 15, joten eiköhän tässä vielä tovin saa odotella.
 
Onnea Ei mullakaan oikein vinkkejä oo millä mielenrauhan saisi, pelko on kyllä keskenmenojen jälkeisiä raskauksia varjostanut. Nyt yksi onnistunutkin raskaus takana, mikä tuo uskoa että asiat voi mennä hyvinkin, mut silloin esikoista odottaessa taisin ihan raskauden loppuun asti joka kerta vessassa käydessä tarkistaa ettei taas tuu verta. Mut se on mulla vähän helpottanut, et ajattelee pieninä etappeina raskautta: päivä kerrallaan, raskausviikko kerrallaan, seuraavaan ultraan asti jne. Tsemppiä ja toivotaan et tällä kertaa raskaus päättyy onnellisesti
Kiitos ♥

Näinhän se täytyy tehdä, hetki kerralla. Samalla tavalla in keskenmenostakin selvinnyt, hetki kerralla :)

Yllätin miehen kans kun tuli töistä kotiin. Laitoin pieneen laatikkoon sen ostama body joka oli tarkoitettu edelliselle, ostin i ♥ dad sukat ja raskaustestin. Eilen meinasin suuttua sille kun puhuttiin siitä, miten mua ärsyttää kun jotkut sanoo "lupaan että saat vielä vauvan", koska semmoista ei voi luvata ihmiselle. Mun mies siihen sit tokas että "Lupaan että me saadaan vauva". Se ärsytti eilen, mutta nauratti jo tänään :D Ihan kuin hän olis tiennyt jo ♥
 
Kiitos

Näinhän se täytyy tehdä, hetki kerralla. Samalla tavalla in keskenmenostakin selvinnyt, hetki kerralla

Yllätin miehen kans kun tuli töistä kotiin. Laitoin pieneen laatikkoon sen ostama body joka oli tarkoitettu edelliselle, ostin i dad sukat ja raskaustestin. Eilen meinasin suuttua sille kun puhuttiin siitä, miten mua ärsyttää kun jotkut sanoo "lupaan että saat vielä vauvan", koska semmoista ei voi luvata ihmiselle. Mun mies siihen sit tokas että "Lupaan että me saadaan vauva". Se ärsytti eilen, mutta nauratti jo tänään Ihan kuin hän olis tiennyt jo
Tsemppiä @Enerisa3 keskenmenopelon varjostamaan alkuraskauteen. Toivottavasti kaikki menisi hyvin ja saisitte myös syliin saakka pienokaisen. Paljon onnea raskauteen. Oli ihana tapa, kuinka kerroit puolisollesi raskaudesta ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Enerisa3
Päivitystä.
Kp 28/28-33. Torstaina tehty nega testi. Huomenna uutta testiä, jos menkat ei ole alkanut. Mitään oireita ei ole. Hassua, ettei edes mieli ole tehnyt kaiken maailman valeraskausoireita
Sama kiertopäivä (mutta mulla ois kyllä pitänyt menkat jo alkaa) ja torstaina myös nega (cb, joten melkolailla varmq tulos kyllä eikä jätä varaa jossittelulle) tehty. Mieli ei oo täälläkään ihme kyllä mitään kehitellyt. Perus menkkajomot on ollu jo monta päivää, joten tulossa ovat. Menkkoihin liittyvä tissiarkuuskin on ollut poissa. Alkais jo, että pääsisi uuteen yritykseen! Ei oo kuukausiin kierto venynyt, ennemminkin päin vastoin. Huoh.
 
Kiitos

Näinhän se täytyy tehdä, hetki kerralla. Samalla tavalla in keskenmenostakin selvinnyt, hetki kerralla

Yllätin miehen kans kun tuli töistä kotiin. Laitoin pieneen laatikkoon sen ostama body joka oli tarkoitettu edelliselle, ostin i dad sukat ja raskaustestin. Eilen meinasin suuttua sille kun puhuttiin siitä, miten mua ärsyttää kun jotkut sanoo "lupaan että saat vielä vauvan", koska semmoista ei voi luvata ihmiselle. Mun mies siihen sit tokas että "Lupaan että me saadaan vauva". Se ärsytti eilen, mutta nauratti jo tänään Ihan kuin hän olis tiennyt jo
Totta, vuodot on pelottavia ja jättävät kyllä tuon pelkokyttäämisen tavaksi. Kokemusta kahdessa raskaudessa niistä myös. Tarrasukkia!
 
  • Rakkaus
Reactions: Enerisa3
Mulla täällä dpo 6, vaihtuu just seiskaks.. kaks päivää takana nyt alavatsatuntemuksia, ne nyt helpittamassa.. mut uutena huomasin että pari päivää hiukset on rasvottunu tosi helposti ja nyt rinnat on sivusta/kyljestä ja alhaaltapäin painaessa todella kipeet.. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Mulla täällä dpo 6, vaihtuu just seiskaks.. kaks päivää takana nyt alavatsatuntemuksia, ne nyt helpittamassa.. mut uutena huomasin että pari päivää hiukset on rasvottunu tosi helposti ja nyt rinnat on sivusta/kyljestä ja alhaaltapäin painaessa todella kipeet.. :unsure:
Täällä samat päivät ja tuikkailutkin vatsassa alkoivat eilen. Jotenkin tosi vahva tunne, että olisi raskaana. Mulla ei ollut raskaustestiä, mut tein ovistestin ja haamu tuli. Eli joko mun viikon takainen ovulaatio ei ollutkaan se varsinainen vaan se on tulossa nyt tai sit on tärpänny, onneks huomenna tulee postissa raskaustestit niin pääsee niillä testaamaan. :D
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Täällä samat päivät ja tuikkailutkin vatsassa alkoivat eilen. Jotenkin tosi vahva tunne, että olisi raskaana. Mulla ei ollut raskaustestiä, mut tein ovistestin ja haamu tuli. Eli joko mun viikon takainen ovulaatio ei ollutkaan se varsinainen vaan se on tulossa nyt tai sit on tärpänny, onneks huomenna tulee postissa raskaustestit niin pääsee niillä testaamaan.
ite en kumpaakaan testiä oo tehny kun en usko että r-testi näyttäis vielä mitään.. :unsure: mut itellä tuli kanssa illalla ihan olo ettö nyt on tärpänny ja hyvä olo :)
Mulla ei oo koskaan rinnat kipeytyny näin, ovulaationkin aikaan kipeytyy nännit, ei rintarauhaset :X3:
Onko sulla muita oireita ollu ? Koska meinasit r-testin tehdä ? Mulla olis vaata viikonpäästä ke virallinen testipäivä lugesteronin takia...:poop:
 
V A U V A 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi PUNAISELLA Ilmoitathan PUNAISELLA päivityksesi, jotka haluat listaan.
Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa : )

★★★★★★★★★★★★★★★★★

7. 2. 2021 Sunnuntai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★


Zanma,ya 10/16, 1.lapsi
Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Haaveilija-31, ya 5/18, 4.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
+ Kikkakolmas, ya 8/18, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
+ Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
+ Amadecasa, ya 9/18, 2. lapsi
Sabs, ya 9/18, 1.lapsi
+ Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
+ haaveistatotta, ya 11/18, 3 lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
+ Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Hennuliini86, ya 5/19, 6. lapsi (miehen 1. lapsi)
+ Titi-Love, ya 5/19, 2. lapsi
+ Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Taikinatonttu, ya 7/19, 1.lapsi
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
+ Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Minouche, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
+ Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
+ Deneb, ya 10/19, 1.lapsi
+ Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
+ Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
+ Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
Krippis, ya 11/19, 1.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
+ Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Hamsteri20, ya 12/19, 1. lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
+ Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
+ Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
+ Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
Mamtobe ya 3/20, 1. lapsi
+Mäyh, ya 3/20, 1.lapsi
+Chai89, ya 3/20, 2.lapsi
+ Luumumuumi, ya 3/20, 1. lapsi
Spekulaattori82, ya 4/20, 3. lapsi
Petronella09, ya 4/20, 5.lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
+ Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Iinanen, ya 4/20, 2.lapsi
+ Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
+ Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
+ 3milia, ya 4/20, 1.lapsi
+ Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
+ Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Nokare, ya 4/20, 1.lapsi
Wbä, ya 4/20, 3.lapsi
Goodway, ya 4/20, 1.lapsi (miehen 3.lapsi)
Paatuska, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
+ Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
+ Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
+ -Lounatuuli-, ya 5/20, 1.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
+ Mansikka3, ya 5/20, 3.lapsi
+ Rougemoux ya 5/20 2.lapsi
+ Rust ya 5/20, 2.lapsi
+ helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
+ pikkumyyläine, ya 6/20, 1.lapsi
+ Pumpuli1, ya 6/20, 1.lapsi
Syyskuu-08, ya 6/20, 3. lapsi
+ Aniaj, ya 6/20, 3.lapsi
+Tiukuna, ya 6/20, 1. lapsi
+kakkulapio, ya 6/20, 1.lapsi
Haavekuvia, ya 6/20, 2. lapsi
Toive23, ya 6/20
innap, ya 7/20, 2.lapsi
+ Heemilia, ya 7/20, 4.lapsi
+ AnnMariii, ya 7/20, 2.lapsi
+ Nipsuneiti83, ya 7/20, 3.lapsi
Pandanen, ya 7/20, 2.lapsi
+ Hermitcrab, ya 7/20, 1.lapsi
+ Kansallisrotta, ya 7/20, 1. lapsi
+ Coguine, ya 7/20, 2. lapsi
+ Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
+ nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
SS, ya 8/20, 4. lapsi (miehen 1. lapsi)
Bb-8, ya 8/20, 3.lapsi
+ Huumis, ya 8/20, 2. lapsi
+ Hisulius/ ya 8/20 / 2.lapsi
Soffia29 ya 8/20, 1. lapsi
+ 5xäiti, ya 08/20, 6. lapsi
+ Inkivilla, ya 09/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)
+Liljannuppu, ya 9/20, 2. lapsi
Suhveli, ya 9/20, 4. lapsi
Opiskelijamimmi, ya 9/20, 1. lapsi
SannuB, ya 9/20, 2. lapsi
+Tuttelituu, ya 9/20, 3. lapsi
Meemuli, ya 9/20, 1.lapsi
+ Lillium, 9/20, 3. lapsi
+ Elviira32 ya 9/20, 3. Lapsi
Nuorena äidiksi, ya 10/20, 1.lapsi
Henkkuliini, ya 10/20, 2.lapsi
Lilaaa, ya 10/20, 2.lapsi
Chili,ya 10/20, 3.lapsi
+ Talvilintu, ya 10/20, 2. lapsi
Mansikka_maanantai, ya 10/20, 1. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
+ Kimallus, ya 10/20
Toivojatintti, ya 10/20, 2. lapsi
+ Loree, ya 11/20, 1.lapsi
+ Satsuma_, ya 11/20. 2 lapsi
Rosmarin, ya 11/20
Daisy01, ya 11/20
Lavender_,ya 12/20
Nuunuu-84, ya 12/20
+ Huuma 40+,ya 12/20
Samppa40,ya 12/20, 3.lapsi (miehen 1. lapsi )
Sdff, ya 1/21, 2.lapsi
Liilja, ya 1/21, 3.lapsi
Jennie, ya 2/21, 1.lapsi
Neitperhoinen, ya 2/21, 5.lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi ★ Kiertopäivä ★

Mysteerio.........................kp ?/30
Nuorena äidiksi...........kp 46/36
Wanti...........................kp 35/35-48
Toivojatintti.............kp 33/31
Persikka123.............kp 29/33
Nuunuu-84...............kp 29/30
Liilja.............................kp 29/28-33
Toive23.....................kp 28/27
Neitperhoinen............kp 25/30-31
Petronella09................kp 22/25-26
SandraB..........................kp 21/26
Iinanen.............................kp 18/23-24
Mamtobe......................kp 18/28
Chili_............................. kp 15/28-29
Jennie..........................kp 15/?
Kirjoh89....................kp 12/28
Daisy01.....................kp 11/34
Iinesankka.............kp 9/28-31
Sinisilmät...............kp 8/30
Krippis......................kp 4/22-24
Lavender_............kp 3/25
Spekulaattori82.........kp3/28-36
Suhveli......................kp 1/27



★★★★★★★★★★★★★★★★★

Toive23...........................dpo 15
Nuunuu-84.................dpo 15
Wanti.............................dpo 14
Petronella09..............dpo 11
SandraB.......................dpo 8
Mamtobe....................dpo 7
Iinanen.........................dpo 5
Chili.................................dpo 2



★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta.

Pitihän se rfsu:n herkkä testi tehdä vaikka lopputulos oli arvattavissa eli NEGA :(

Tässä kierrossa ei ole ollut niitä perus menkkoja oireilevia hajuherkkyyttä,päänsärkyä, etovaa oloa,hikipuuskia eikä mitään nippailuja mahalla :/

Ainoat PMS oireet on ollut nää finnit ja vaihtevasti kipeät rinnat :/
Sitten vaan odotellaan menkkoja ja uutta kiertoa:( Mielen vetää kyllä jälleen maahan,enää kaksi kiertoa ja sitten vaihtuu vuoden-22 vauvan yrittämiseen :(

Anteeksi oma napainen ja negatiivinen viesti :(
 
Täällä samat päivät ja tuikkailutkin vatsassa alkoivat eilen. Jotenkin tosi vahva tunne, että olisi raskaana. Mulla ei ollut raskaustestiä, mut tein ovistestin ja haamu tuli. Eli joko mun viikon takainen ovulaatio ei ollutkaan se varsinainen vaan se on tulossa nyt tai sit on tärpänny, onneks huomenna tulee postissa raskaustestit niin pääsee niillä testaamaan.
oli pakko tehdä aamulla ovistesti sun haamusta innostuneena, pakko munkin huonoilla haamulaseilla sanoo että oudon selkee viivan paikka tai sit munkin ovistestissä pilkottaa jotain :unsure:

https://aijaa.com/IJDq2x
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
@Enerisa3 kertomasta tavasta yllättää mies raskausuutisella (ihana tarina <3) tuli mieleen haaveiletteko muut jostain erityisestä tavasta kertoa? Mun mielestä noita tarinoita on ihana kuulla ja katsoa videoita mutta luulen että en itse pääse miestä kummemmin yllättämään. Mies on tosi perillä kierrosta ja jutellaan milloin menkat alkaa ja millon testataan. En periaatteessa haluaisi "salaa" testata aiemmin, koska sitten jään mahdollisen negan tuoman surun kanssa yksin. Ja jos positiivinen tulisi niin en mä sitä vois pidätellä sekuntiakaan! :D Mutta oishan se ihana. Mä varmaan ostaisin miehen harrastukseen liittyvän jutun mini-versiona, jos yllättämään pääsisin. <3

@petronella09 mä kans katsellut milloin vika mahis vauvalle 2021. Uusi ketjujahan @minttuni toimesta jo on, eli sinne on tässä keväällä siirryttävä jos ei plussaa tule!
 
Viimeksi muokattu:
@Mamtobe @Marsku88 ovistesteihin tulee hailakoita viivoja monille ihan läpi kierron, ei kerro sinänsä raskaudesta Tokihan siis voi olla merkki, että vahvistumassa on kuin noin varhaiset dpo:t, usein ovistesti on räikeä plussa siinä kohtaa, kun raskaustestikin jo näyttää jotain, eli ehkä teillä muutaman päivän päästä? Toivottavasti plussaatte molemmat <3
joo onhan tää ainakin mulla tiedossa :) mut ihan mielenkiinnosta oli kiva testata.. mulla on toi premom sovellus käytössä ja se antaa ne vahvuuskertoimet niin niitä tykkään seurata. Kyllä mulle näyttää viivanpaikkaa tikku monestikkin vaikka sovelluksen kertoin on 0, (1 ja yli on positiivinen).. nyt oli 0,2.. saa nähdä mitä tulevaviikko tuo tullessaan, tuoko mitään:unsure::)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja chili_
@Enerisa3 onnea ja jarrusukkia, toivottavasti pysyy pienet matkassa ❤

Ovulaatiotestit tosiaan näyttää aina haaleaa viivaa, saattaa tummua välillä ja monella tummuu loppukierrossa vähän, just ennen menkkojen alkua. Eli ovulaatiotestin käyttö raskaustestinä on aika epäluotettava. Sit toki, r-testi myös positiivinen, niin voi seurailla molempien viivojen vahvistumista.


täällä on mahdollisesti dpo3-4, ovulaatiota en bongannut, ei ollut kipuja suuremmin ja limat jatkuu edelleen. Vähän erikoinen kierto ja sen takia tosiaan odotuksetkaan ei ole kovin suuret. Eilen join muutaman lasin kiinnittymisviinejä, tai no ihan vaan viiniä, koska olin pitkästä aikaa kaverin luona istumassa iltaa :)
 
ite en kumpaakaan testiä oo tehny kun en usko että r-testi näyttäis vielä mitään.. mut itellä tuli kanssa illalla ihan olo ettö nyt on tärpänny ja hyvä olo
Mulla ei oo koskaan rinnat kipeytyny näin, ovulaationkin aikaan kipeytyy nännit, ei rintarauhaset
Onko sulla muita oireita ollu ? Koska meinasit r-testin tehdä ? Mulla olis vaata viikonpäästä ke virallinen testipäivä lugesteronin takia...
Mulla myös samat päivät eli dpo7 tänään. Mulla on taas erilainen tilanne sen suhteen, että mielestäni minulla ei ole ollut mitään oireita mihinkään suuntaan. Nännit on ollut kipeät ovitrellesta lähtien, mutta ei muuta. Mulla myös luget käytössä ja vikan lugen laitan viikon päästä sunnuntaina illalla. Milloinkahan testissä voisi näkyä jotain? :)
 
Mulla myös samat päivät eli dpo7 tänään. Mulla on taas erilainen tilanne sen suhteen, että mielestäni minulla ei ole ollut mitään oireita mihinkään suuntaan. Nännit on ollut kipeät ovitrellesta lähtien, mutta ei muuta. Mulla myös luget käytössä ja vikan lugen laitan viikon päästä sunnuntaina illalla. Milloinkahan testissä voisi näkyä jotain?
eikös se usealla tässäkin ryhmässä ala joskus 9-11 kieppeillä haamua näkyyn.. :unsure:

itellä luomukierron luteaali on ollu sen 13pv, niin niinämai yleensä oon yleensä testannu, vaikka lugesteronin ohjeen mukaan mulla olis luteaali sen 17 pv, toki en tie näkyiskö jo sillon kun en oo koskaan plussaa saanu:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Paatuska
Laitanpa tähän esikoisen raskauden ajalta kuvan ovulaatiotesteistä dpo 9, dpo 10 ja dpo 11. Alin siis dpo 11 ja samana päivänä sain haalean viivan raskaustestiin.


Tuollaisia, kuin dpo 9 ja 10 ja vahvempiakin saan joka loppukierrossa, mutta dpo 11:n kaltaisia vain raskaana. Ehkä dpo 13 ovistestin testiviiva oli lähes musta. Testailin tässä kierrossa taas ovistesteillä ja totesin, etteivät ne kerro mitään, ellei tule vähintään täysin tasavahvoja viivoja.
 
Laitanpa tähän esikoisen raskauden ajalta kuvan ovulaatiotesteistä dpo 9, dpo 10 ja dpo 11. Alin siis dpo 11 ja samana päivänä sain haalean viivan raskaustestiin.


Tuollaisia, kuin dpo 9 ja 10 ja vahvempiakin saan joka loppukierrossa, mutta dpo 11:n kaltaisia vain raskaana. Ehkä dpo 13 ovistestin testiviiva oli lähes musta. Testailin tässä kierrossa taas ovistesteillä ja totesin, etteivät ne kerro mitään, ellei tule vähintään täysin tasavahvoja viivoja.
Sama kokemus kuin sinulla, loppukierrosta on ollut välillä yllättävänkin vahva, vaikka ei toki plussa lähellekään. Hassuja nää hormoniaaltoilut! :D
 

Yhteistyössä