Toiveissa vauva 2021

Heippa. Viivytinki testin tekoa tälle aamua, eli nyt kp 30/28-33 mutta ei siltikään toista viivaa. Joku viivanpaikka tai vastaava. pregcheckiin tuli, mutta vaikka olisi nyt pitkä kierto luulis jo selvemmän viivan tulevan... :unsure: Eli eiköhän tässä menkat ala pian.

Odotukset on kovat, että seuraavalla kierrolla nappais!! Näin pari viikkoa sitten unta, jossa äitini kertoi, että meille syntyy vaavi marraskuussa! :love: Ja jos en raskaudu ens kierrossa, niin menee mahdollisuus tän vuoden vauvaan. Sitä seuraava kierto pidetään luultavasti yritys tauolla. En ehkä halua ottaa riskiä, että viettäisin joulun sairaalassa... Voi toki olla, että vauvakuume yltyy niin, ettei tuo asia enää merkitsekään. :D

Mukavaa viikkoa kaikille! :giggle:
 
Heippa taas! Olen nyt seuraillut taustalta teidän juttujanne, tästä on tullut kyllä ihan vakiosivusto ja ketju jota käyn aktiivisesti kyttäilemässä

TIlannepäivitystä itseltäni, eli otin eilen viimeisen Terolutin ja nyt sit vaan odotellaan ensimmäisiä menkkoja minipillereiden jälkeen. Voi kunpa ne eivät tulisi ja olisin pamahtanut paksuksi Sain terot tosiaan kuukautiskierron alkamisen tueksi, kun lopetin pillerit tammikuun alussa.

Olen koittanut etsiskellä tietoa tuottaako Terolutin syöminen raskausoireiden kaltaisia oireita mutta en ole oikein saanut selvää vastausta, onko jollain teistä tästä jotain tietoa? Mulla on ollut pillereiden syönnin aikaan useinkin hyvin vahvoja oireita jotka voisi sekoittaa alkaneeseen raskauteen, mutta raskaana en ole ollut (epäilen kyllä pari kertaa olleen kemiallisia silti...). Nyt on ollut aivan tolkutonta väsymystä joka alkoi viime viikolla ja ihan suunnatonta palelua sekä itkuherkkyyttä olen nyt kolmena päivänä putkeen alkanut pillittämään ihan ihme asioista! Ehkäpä ne hormonit vaan nyt hyrrää ja enteilee kuukautisia. Raskaustestejä (sofi one step) olen huvikseni tehnyt haamuviivojen toivossa, mutta negaa näyttää. Ovis testejä teen vasta sitten kun ne menkat sieltä tulee, koska muuten ne näyttää sitä hailakkaa viivaa mulla joka tapauksessa....

Mikäli nää mun oireet johtuisi raskaudesta eikä Teroluteista, ovulaation ajankohdasta ei olisi mitään hajua. Osaako joku kertoa omakohtaisia kokeumuksia miten tuo keltarauhashormoni voi vaikuttaa kroppaan oireillen?
mä oon käsittäny että terolut voi myös aiheuttaa raskauden kaltasia oireita, pakkausselosteessa mainitaan mm pahoinvointi, huimaus, rintojen arkuus ja turvotus, päänsärky jne..
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Heippa pitkästä aikaa!

Tulen tänne nyt ihan keskelle huutelemaan. En oo ehtinyt pitkään aikaan päivittämään kuulumisia enkä seuraamaan viestejä. Aika allapäin on oltu, kun joulukuun PAS:ia ei päästy tekemään (siitä myöhemmin). Mut nyt päästiin ja kaksi viivaa pärähti heti!!! Toivottavasti linkki toimii! Ollaan ihan ällistyneitä. Huomenna aamulla pakko vielä pissiä tikkuun, jotta asia tuntuu varmalta. Peukut pystyyn, että kaikki menee hyvin! Iso kiitos teille kaikille, jotka olette tukeneet tätä IVF -taivalta.

https://aijaa.com/l1hl8z
 
Mahdollinen ovisviikko, jei! Turvottaa, vituttaa ja maha kipee, jei! sit pitäs kaivella joku sisäinen seksijumalatar esiin vaikka tuntuu siltä et ennemmin kasvattais kunnon talvikarvoituksen kuin trimmais ittensä vähän haluttavampaan kuosiin. On tää hitto yks työmaa.
Tämä! Mulla oli toissaviikolla ihan sama fiilis! Vaikka olisi pitänyt olla intohimon hekumaa täynnä :LOL:
 
@IinesAnkka82 voi voin niin samaistua noihin fiiliksiin :LOL:

@Mansikka_maanantai onnea odotukseen ❤

Täällä ei mitään uutta, loppukierron omituisuutena on panetus :LOL: Yleensä on niin kuivaa ja hiljasta oviksen jälkeen että! Kohdun seutu nipistelee, närästää ja on hyvä fiilis. Kaikelle löydän tosin syyn (muu kuin raskaus). Enkä siis edes tiedä tarkalleen, mikä dpo on, ollaanko edes talleltu oikeisiin aikoihin. No, FF ennustaa menkkoja viikon päähän. Sittenpähä
 
@pupup minä olen käyttänyt lugesteronia, joka keltarauhashormonia sisältää. Minulla on muutenkin loppukierrossa hormoneista joutuvansa oireilua, joka voisi mennä raskausoireista. Mutta lugejen kans selvästi, monenlaista oiretta jota muut kuvailee alkuraskaudenkin oireiksi. Palelu, flunssainen olo, päänsärky, itkuisuus, tuntemuksia vatsassa, arat rinnat. Terolut ei ole tosin kokemusta, toivottavasti siellä kuitenkin kyse raskausoireista :)

@Myytta aivan, no toivottavasti lääkäristä sais apua ja kierrot pyöriin, ja toivoa tilanteeseen! :)

@Mansikka_maanantai onnea ❤

Ihana uutinen @Mysteerio onnea sinne myös. Ja ihana kuulla onnistuneesta ivf+pas :)
 
Ääh onks kellekkää käyny näin. Mulla ollu tosi säännöllinen kierto. No tässä kierros En saanu tikutettuu ovista, mut kyl me koitettii talletella silti. Jossai välis kiertoo tuli pyyhittäes ihan vähä verta. No menkkojen ois pitäny alkaa perjantaina-la, ei alkanu. Ihan innolla tein testin su aamuna kun olin varma et menkat alkaa kun oli nii sellaset kivut mahas. No kun tein testin ni oli nega. Menkat ei oo edelleenkää alkanu. Kysymys siis :D ootanko ny vaa uutta ovista seuraavaa kiertoo niihi päivii ku pitäis normisti olla?s attuko mulla ny vaa jäämää välistä Ihmetyttää vaa ku ei sen suurempaa stressiä täs oo ollu eikä paino oo tippunu enkä raskasta liikuntaakaa harrastanu.
 
Hämmentyneet huomenet! Kp 31/28-33. Ei se eilinen tainnut ollakaan mikään pelkkä viivan paikka, vaan joku haamujen esiäiti, koska tänään testiin piirty jo testiajalla toinen viiva! Tosi haalea on, että taitaa olla pitkä kierto kyseessä ja kuukautiset ei varmaan edes myöhässä vielä! Äää oiskohan tässä oikeesti käyny näin hyvä tuuri, että eka yrittämällä... :unsure::love:

Muoks. en jostain syystä saanu kuva linkkiä toimiin!
 
Viimeksi muokattu:
Mahdollinen ovisviikko, jei! Turvottaa, vituttaa ja maha kipee, jei! sit pitäs kaivella joku sisäinen seksijumalatar esiin vaikka tuntuu siltä et ennemmin kasvattais kunnon talvikarvoituksen kuin trimmais ittensä vähän haluttavampaan kuosiin. On tää hitto yks työmaa.
Tämä! Siis niin tämä :D :D Onneks on gynekäyntejä ollu, ni on sit tullut ees välilllä sheivailtua :D

Niin paljon onnea plussanneille, onnea matkaan <3
 
Onnea plussanneille! :love:

Minulla olisi kysymys lugesteronia käyttäneille. Onko mahdollista, että menkat alkaa näiden läpi vai alkaako ne vasta, kun kuurin lopettaa? Minulla nyt dpo9 ja erittäin menkkamainen olotila. Lugeja olisi tarkoitus laittaa siis 3pv oviksen jälkeen 12pv ajan. Vielä olisi siis 6pv jäljellä lugeja... Ei ole ollut mitään raskausoireita, joten kai ne menkat sieltä kurvailee kylään jossain vaiheessa.
 
Ääh onks kellekkää käyny näin. Mulla ollu tosi säännöllinen kierto. No tässä kierros En saanu tikutettuu ovista, mut kyl me koitettii talletella silti. Jossai välis kiertoo tuli pyyhittäes ihan vähä verta. No menkkojen ois pitäny alkaa perjantaina-la, ei alkanu. Ihan innolla tein testin su aamuna kun olin varma et menkat alkaa kun oli nii sellaset kivut mahas. No kun tein testin ni oli nega. Menkat ei oo edelleenkää alkanu. Kysymys siis ootanko ny vaa uutta ovista seuraavaa kiertoo niihi päivii ku pitäis normisti olla?s attuko mulla ny vaa jäämää välistä Ihmetyttää vaa ku ei sen suurempaa stressiä täs oo ollu eikä paino oo tippunu enkä raskasta liikuntaakaa harrastanu.
No mulla, kp 37/27 tänään ja viimeviikolla testit negaa, lauantaina viimeksi digi ei raskaana ja ei edelleenkään ole vuotoa näkyvissä. Huomenna aattelin ostaa uudelleen testiä ja testaan torstai aamusta.
Onnea kaikille jotka on plussannut :love:
 
Onnea plussanneille!

Minulla olisi kysymys lugesteronia käyttäneille. Onko mahdollista, että menkat alkaa näiden läpi vai alkaako ne vasta, kun kuurin lopettaa? Minulla nyt dpo9 ja erittäin menkkamainen olotila. Lugeja olisi tarkoitus laittaa siis 3pv oviksen jälkeen 12pv ajan. Vielä olisi siis 6pv jäljellä lugeja... Ei ole ollut mitään raskausoireita, joten kai ne menkat sieltä kurvailee kylään jossain vaiheessa.
mulle gyne sano että voi alkaa myös läpi samoihin aikoihin kun luomuna alkais menkat.. mulla ei kuitenkaan oo alkanu vaan useamman päivän viimesen kapselin jälkeen..
mut ilmeisesti sekin vaikuttaa käyttääkö suunkautta vai paikallisesti..
 
Paljon onnea kaikille plussanneille! :love::love:

Täällä tylsä alkukierto, oottelua et menkat loppuis. Mulla oli kyllä kaikki mahdolliset raskausoireet viime kierrossa, mut niin se vaan taas täti tuli kylään. Mieli tänään vähän maassa ja vaikka kuinka yrittää ajatella että ei yritetä, niin kummasti sitä ovista vaan kyttäilee ja toiveet on aina korkealla.
 

Yhteistyössä